FCK - Manchester United


Keler
 Share

Recommended Posts

Lad os nu se om en 20 kampes tid. Chelsea har på trods af indkøring af en del nye spillere skrabet ligeså mange point, som Man U sammen og sådan som de er begyndt og spille de sidste par kampe tror jeg ikke nogen i England kan true dem. Jeg har dem også som favorit til CHL, de ligner måske det bedste hold i Europa pt. De to kampe mod Barca var virkelig klasse. Og nej jeg er ikke Chelsea fan, jeg kan faktisk ikke lide dem, men man må jo se realiteterne i øjenene engang imellem.

Jeg indrømmer, at Chelsea har været gode de sidste par år, men MU har et stærkt hold i år, og nu hvor Scholes er tilbage og Saha er i topform, så har de mindst et lige så godt hold som Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad siger MOL, kan FCK gå videre med en 2. plads?

Nu skal vi passe på med ikke at lade os rive af sted i den glade stemning. De har scoret ét mål... der skal mere til for at gå videre. :bigsmile:

Det sagt, så er jeg ganske imponeret af FCK. Kampen viste, at de i 1. halvleg ingen problemer havde med at spille op med ManU, og kun i de første 20 minutter af anden halvleg var de pressede. Umuligt at sige hvordan det havde været, havde ManU stillet i stærkeste opstilling, men én ting er sikkert: Sejren var fortjent.

Kan FCK så køre videre og leve på momentet? Hmmm... det er et godt spørgsmål. Benfica og Celtic bliver ikke bløde i knæene fordi FCK har slået ManU på hjemmebane. Tværtimod. De kæmper også for de forjættede pladser i finalerne. Jeg tror desværre ikke FCK går videre. Men bevares, sejren i går gav da FCK fans det spinkle håb man som trofast fan altid øjner... så vi kan da altid håbe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der var fandme stemning i Parken igår.....det var sgu en fed oplevelse at være der :superman:

Jeg tror desværre heller ikke FCK går videre. Man utd spillede slet ikke som de plejer....de havde skiftet halvdelen af holdet ud og spille med 5 defensive spillere. Det virkede som om de så den som en walkover eller som om de ikke gad.

Hvis FCK får 3. pladsen er de heldige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg indrømmer, at Chelsea har været gode de sidste par år, men MU har et stærkt hold i år, og nu hvor Scholes er tilbage og Saha er i topform, så har de mindst et lige så godt hold som Chelsea.

Men Chelsea vinder, fordi de har en meget bredere trup med klasse spillere over hele linien.... De har ingen Fletcher, Wes brown og så videre...

Så når Man Utd. får sine skader til Ferdinand, Scholes, Carrick, Ronaldo eller Rooney, så har de problemer!!

Link to comment
Share on other sites

Alle kan være heldige....jeg er helt enig med Yetti.
Russiske korruptions-penge er ikke ensbetydende med idiotsikkerhed.

Manchester United var jo skide heldige? Chelsea formåede endda at score imod dem og kontrollerede kampen i 90 minutter? :blink:

Målet scoret af Darren Fletcher er jo også 100% held. Indlægget fra Ronaldo er held.

Han er en skodspiller og kan kan ikke finde ud af at slå et indlæg.

Hovedstødet er et heldigt tap-in, som Terry og Cech er UHELDIGE ikke at stoppe.

Link to comment
Share on other sites

Russiske korruptions-penge er ikke ensbetydende med idiotsikkerhed.

Manchester United var jo skide heldige? Chelsea formåede endda at score imod dem og kontrollerede kampen i 90 minutter? :blink:

Målet scoret af Darren Fletcher er jo også 100% held. Indlægget fra Ronaldo er held.

Han er en skodspiller og kan kan ikke finde ud af at slå et indlæg.

Hovedstødet er et heldigt tap-in, som Terry og Cech er UHELDIGE ikke at stoppe.

Det var da utroligt så meget held der var til stede i denne kamp, den objektive analyse taget i betragtning.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Russiske korruptions-penge er ikke ensbetydende med idiotsikkerhed.

Manchester United var jo skide heldige? Chelsea formåede endda at score imod dem og kontrollerede kampen i 90 minutter? :blink:

Målet scoret af Darren Fletcher er jo også 100% held. Indlægget fra Ronaldo er held.

Han er en skodspiller og kan kan ikke finde ud af at slå et indlæg.

Hovedstødet er et heldigt tap-in, som Terry og Cech er UHELDIGE ikke at stoppe.

Man kan sku godt høre, du er man utd.-fan..., men hvis du er så sikker på dine drenge..., så lad os afgøre det i et væddemål...

Man Utd. kommer ikke i nærheden af mesterskab eller CL-pokalen....

Link to comment
Share on other sites

Jeg er Liverpool-fan og hader Manchester United.

Ellers hader jeg følgende hold: Chelsea, Arsenal, Everton, Fulham, Bolton, Charlton, Birmingham og Southend.

De hold kan jeg ikke lide. :wink:

Hvis man skulle kigge på det procentmæssigt, så giver jeg Chelsea 55% og Man Utd 45%. Chelsea er i mine øjne favoriter, men jeg vil ikke sige at Manchester United er helt chanceløse, som du gerne vil have det til at se ud.

Uniteds offensiv er bedre end Chelseas, men deres defensive midtbane eksisterer ikke. Chelsea har Makélélé og Essien.

Midterforsvaret er glimrende, mens backsene kan ikke sammenlignes med Boulahrouz og Ashley Cole.

Jeg vil ikke sige at Chelsea har en meget mere bred trup, end United.

Hvis man skal kigge objektivt på det, så har de 4 verdensklasseforsvarere: Cole, Carvalho, Terry og Boulahrouz.

Manchester United har Gabriel Heinze, Rio Ferdinand og Nemanja Vidić. Det er kun 3, men Gary Neville er også en bundsolid spiller.

På midtbanen forholder det sig lidt andeledes, i det at kun Ronaldo, kan egentlig klassificeres som klassespiller. Scholes og Giggs er stadig gode, men ikke så gode som før, samtidig med at de er blevet gamle. Chelsea har Joe Cole, Essien, Makélélé, Robben, Lampard Shaun Wright-Phillips og Ballack.

I angrebet synes jeg at United klart er stærkest med Rooney, Saha (Premierships bedste førsteberøring, anyone?) og Ole Gunnar Solskjær som reserve. Chelsea har kun Drogba og Shevchenko, som egentligt er gode spillere.

Drogba og Shevchenko er ikke særlig anderledes fra hinanden og den eneste angriber ud over dem, Salomon Kalou, er ung, uprøvet og ikke så stort et talent. Sheva har været totalt ineffektiv efter skiftet fra Milan.

Jeg synes dog at United har været meget godt kørende i år. Bedre end Chelsea og jeg tror mere på holdet Manchester United og føler at man måske kan forvente at se Chelsea som et nyt Real Madrid. Shevchenko er et godt eksempel på den tendens.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er Liverpool-fan og hader Manchester United.

Ellers hader jeg følgende hold: Chelsea, Arsenal, Everton, Fulham, Bolton, Charlton, Birmingham og Southend.

De hold kan jeg ikke lide. :wink:

Hvis man skulle kigge på det procentmæssigt, så giver jeg Chelsea 55% og Man Utd 45%. Chelsea er i mine øjne favoriter, men jeg vil ikke sige at Manchester United er helt chanceløse, som du gerne vil have det til at se ud.

Uniteds offensiv er bedre end Chelseas, men deres defensive midtbane eksisterer ikke. Chelsea har Makélélé og Essien.

Midterforsvaret er glimrende, mens backsene kan ikke sammenlignes med Boulahrouz og Ashley Cole.

Jeg vil ikke sige at Chelsea har en meget mere bred trup, end United.

Hvis man skal kigge objektivt på det, så har de 4 verdensklasseforsvarere: Cole, Carvalho, Terry og Boulahrouz.

Manchester United har Gabriel Heinze, Rio Ferdinand og Nemanja Vidić. Det er kun 3, men Gary Neville er også en bundsolid spiller.

På midtbanen forholder det sig lidt andeledes, i det at kun Ronaldo, kan egentlig klassificeres som klassespiller. Scholes og Giggs er stadig gode, men ikke så gode som før, samtidig med at de er blevet gamle. Chelsea har Joe Cole, Essien, Makélélé, Robben, Lampard Shaun Wright-Phillips og Ballack.

I angrebet synes jeg at United klart er stærkest med Rooney, Saha (Premierships bedste førsteberøring, anyone?) og Ole Gunnar Solskjær som reserve. Chelsea har kun Drogba og Shevchenko, som egentligt er gode spillere.

Drogba og Shevchenko er ikke særlig anderledes fra hinanden og den eneste angriber ud over dem, Salomon Kalou, er ung, uprøvet og ikke så stort et talent. Sheva har været totalt ineffektiv efter skiftet fra Milan.

Jeg synes dog at United har været meget godt kørende i år. Bedre end Chelsea og jeg tror mere på holdet Manchester United og føler at man måske kan forvente at se Chelsea som et nyt Real Madrid. Shevchenko er et godt eksempel på den tendens.

Ok... vi er næsten enige...!!!, men det betyder så også en hel del, at have 7 klassespillere på midtbanen fremfor 1-3....

Kampe vindes på midtbanen... Mourinho har bare købt dumt ind til denne sæson, fordi han nu er tvungent til at skifte system, fordi han har købt ballack, sheva og solgt duff, tyskeren ( :cool: )...!, men det er en anden sag...

Man utd. er meget mere sårbare på midtbanen end chelsea, og der kommer udfaldet...!! Chelsea vil til en hver tid kunne dække en skade eller to i forsvaret med dårligere spillere... , fordi deres midtbane vil tromle over de fleste hold... hvor man utd. vil få problemer, fordi deres midtbane er for dårlig!!

Sheva skal nok komme i gear igen..., men de burde spille som store dele af sidste sæson med en target angriber - tre centrale midtbane og to wings...

ps. Iøvrigt er der kun et rigtigt hold i PL, og det er the mags.... :4thumbup:

pss. jeg er iøvrigt stadig med på en vædder... :tongue:

Edited by Yetti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share