Joakims !


Juvic
 Share

Recommended Posts

Søndag d. 29 okt

Vægten sagde i morges, 78,9kg. Så det går stille og rolig frem ad. For 3 uger siden vejede jeg 77,7kg. Så et moderat "bulk" jeg har gang i. Det skulle da være muligt at nå +80kg inden december er omme!

Jeg sov for sjov med mit pulsur og måler i nat. For at tjekke min hvilepuls... Da jeg vågnede og fik kontroleret vejrtræningen, fik jeg pulsen ned på 54-56 slag/min.

Jeg havde faktisk forventet en væsentlig højere puls. Da jeg i 05 var i super duper form, havde jeg en hvilepuls på små 40-42. Samtidig med at jeg vejede omkring 65kg... Dæ kju vær' møj væer!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 454
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mårgen træning med Kasper den venlige bjørn (Måske spøgelset er hans fætter?)

Teamede op med Bjørnen igen før solens frembrud. Min dag stod på skulder-, arm- og mavetræning. Så der var lagt an til en omgang (bjørne) brøl !

DB Skulder pres - Dropsæt !

2x10 @ 15kg <-- Warm up

2x10 @ 25kg <-- Synes egentlig de gik nemmere end de forgående uger.. YEAH :devil:

2x10 @ 22.5kg <-- EASY

2x10 @ 20kg <-- Is this 10pounds DB :innocent:

2x10 @ 17,5kg...

Da energien var i top, besluttede jeg mig for at supersætte DB skulderpres med DB reverse flyers.

DB Reverse flyers

5x10 @ 10kg

5x10 @ 12,5kg

Som gik rigtig fint, tror den combo skal køres de næste gange også!

Så stod den på armtræning, både bi- og triceps stod for tur... Sidste gang besluttede jeg mig for at øge vægtene, men ændrede det idag til at bare at droppe mindre. Da jeg ikke mente jeg ville kunne køre 10reps på hver arm med 22.5kg. Men hey prøvede ikke så ved det faktisk ikke!

DB DB Curls supersættet med Dips - Dropsæt !

2x10 @ 20kg SS med 2x10 @ BW + 20kg

3x10 @ 17.5kg SS med 2x10 @ BW + 17.5kg

3x10 @ 17.5kg SS med 2x10 @ BW + 10kg

2x10 @ 15kg SS med 2x10 @ BW

En okay omgang armtræning, fik ihvert fald THA PUMP. Super :superman:

Min mavetræning blev desværre forstyrret af to rigtig "smarte" gutter der kom brasende ind... Jeg var igang med at supersætte Haning reverese crunch med Cable crunch da en af de to, overtog tårnet. Da jeg opdagede det var han i vejen... Normalt ville jeg sige "hey jeg var igang her" men var sku ved at være træt så. Men daffede over og lavede alm crunch i stedet. Så det blev til:

Hanging Reverse Crunch (HRC) supersættet med Cable (CC)/alm. Crunch (C.) !

1x7 @ HRC (PR :wink: ) SS med 1x12 @ CC m. 45kg

1x5 @ HRC SS med 1x12 @ CC m. 50kg

Også kom de to og det blev til:

2x3 (træt :mad: ) @ HRC SS 2x10 @ C

1x2 ( :unhappy: ) @ HRC SS 1x10 @ C

Fin nok træning... Men ser frem til bedre træningspas frem over, nu hvor mit No Xplode er på vej ! :superman:

Link to comment
Share on other sites

For en i )/"#@$%&¤%=?...

Var ude og løbe igår, eller faktisk blev det ikke rigtig til ret meget løb. 10min ude, vred jeg selvfølgelig ret hårdt om på højrefod. Så hjem og få is på, og op med foden i 10m højde... Kan ikke rigtig støtte på foden, mega nedren.. VIl gerne over og træne idag.. Det er kun bænk og rows...

Men tror jeg giver foden en hvile dag, også pumper jeg bare igennem fredag og lørdag..

The Bear --> Har fået NoXplode i dag. Så i morgen til træning sku jeg gerne være hyper :tongue:

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Workout i frossen jernhule d. 3 november

Vanen tro mødtes The Bear og jeg atter til en omgang selvdestruktion, idag med en kold jernhule !

Bænkpres

1x12 @ 50kg

WORKSET:

1x10 @ 77,5kg

1x10 @ 80kg (Hård :devil: )

1x10 @ 77,5kg

2x10 @ 75kg

2x10 @ 70kg

1x15 @ 65kg <-- Bjørnen fremme med pisken

2x10 @ 65kg

Var lidt træt i patværket her... :wink:

Incline cable flyers

1x10 @ 15kg

WORKSET:

1x10 @ 17kg

1x10 @ 20kg (HÅRD :devil:)

1x10 @ 17kg

One arm cable yates row (reverse grib)

3x10 @ 52.5kg

3x10 @ 57,5kg

2x10 @ 62,5kg

1x10 @ 65kg

1x10 @ 67kg

Det var "et stykke kage" :pumpin:

Hanging reverse cunch:

2x5 @ BW

WORKSET:

Cable crunch supersættet med Crunch med vægt:

5x(12@45-60kg supersættet med 8-12@2kg) (behind neck)

DB sidebends - reps på hver side:

1x6 @ 20kg

1x6 @ 25kg

1x6 @ 27kg

1x6 @ 25kg

1x10 @ 22kg

1x12 @ 20kg

Fin træning, trods forstuvet højre fod...!! Der var satme brøl og metal-musik i hulen i dag... Bjørnen brølede da han reppede 42,5kg DB'ere i incline bench 5 gange... :devil::kickass: LIGHTWEIGHT baby !

Satser på jeg snart får noget mere energi i kadaveret.. Er rimelig savnet...

Pre-workout: 90g No Xplode

Post-workout: 90g Carbo-Flex og 40g Whey 80%

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Lonesome workout - 4/10/06

Teamede op med mig selv idag... Efterhånden et stykke tid siden jeg har trænet all by my self. Men det var nu dejligt nok, fik i hvert fald en super træning.. Men DOMS fra i går.. YEAH !

Dagen stod på skulder og arm træning, da jeg har skubbet ben/ryg træningen til i morgen søndag. For at skåne min højre fod en ekstra dag. Normalt træner jeg også mave på skuldre/arm dagen, men har jeg ekstraordinert flyttet til i morgen... Mave fik tæsk i går, og den har DOMS :devil:

Seated DB shoulder pres

2x12 @ 15kg

WORKSET:

2x10 @ 25kg

3x10 @ 22,5kg

3x10 @ 20kg

2x10 @ 17,5kg

Denne øvelse blev supersættet med:

Reverse DB flyvers

1x12 @ 10kg

WORKSET:

3x10 @ 10kg

4x10 @ 12,5kg

3x10 @ 15kg

Rotor cuff

2x10 @ 7,5kg

Sluttede lige af med en let rotor cuff træning, for at undgå skader når nu skuldren belastes så meget! Så var skuldren færdig - fandme en god omgang... Dog så jeg gerne jeg snart mente jeg havde powar nok til at køre med 27,5kg i skulderpresen. :superman:

Så til armerne:

DB curl supersættet med Dips

3x10 @ 20kg ss 2x10 @ BW + 20kg

4x10 @ 17,5kg ss 4x10 @ BW 15kg

3x10 @ 15kg ss 4x10 @ BW + 10kg

Kæft en omgang, fik fandme MEGA pump af det her... Mistænker lidt No-Xplode, som en hjælpende hånd til at få det lærke pump.. NASTY, just NASTY.. :w00t:

Ikke super mange øvelser idag, men go workload. Kan godt mærke jeg droppede mindre kg i arm træningen idag. Så det er fedt... Nu må jeg snart se om jeg kan rykke 22,5kg i 2 sæt at 10 reps. Kunne være LEE´!

Morgenvægten stod idag på: 79,5kg hvilket er et gain på 600g i forhold til sidste weekend. Så det er fint...! Vil måske begynde at cutte mandag d. 13. hvor jeg også brude være rundet de 80kg, også kan jeg vist godt cut' lidt!

Pre-workout: 100g No-Xplode

Post-workout: 90g Carbo-flex (lime) og 35g Whey 80% (jordbær). Giver for iøvrigt en sjov smag når de shakes sammen... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sgu nice med den gode træning og ikke mindst det gode PUMP.... NOXplode er vejen frem. (Det er ret sejt, hvis der allerede er resultater på dag 2!)

Ser fint ud med træningen - jeg har også de onde onde DOMS i maven idag.... '

Det eneste jeg ikke fatter, er at du allerede vil cutte. Vent dog til efter jul, der er måske tale om du tager 1,5 kilo på ekstra, det er jo ingenting, slet ikke når man medregner, at du jo er stadig er meget slank..... Det er satme dårlig timing at cutte henover julen..... :smile:

Hvis du begynder at cutte allerede skal du nok også regne med at skifte program, at din styrke falder, at dine masse gains stopper osv, det ville efter min mening være for tidligt taget i betragtning, at du altså ikke på nogen måde er blevet "bulket"/"Chuppy"

Hellere køre på med et moderat kcal overskud, din nuværende gode og krævende program og så cutte fra Januar og frem til jul... Selvfølgelig meget meget moderat.....

Link to comment
Share on other sites

Endnu en dag med de sædvanlige 5-6 PR's :tongue::tongue::tongue:

"FUCK", er et meget godt ord at bruge til dagens træning... Amen fatter slet ikke hvad der skete idag, har givet mig selv en morgenstjerne for lige at tjekke om jeg sov..! Jeg skulle køre ben/ryg/nakke idag, og havde på forhånd besluttet mig at jeg ville starte med dødløften, istedet for normalt squat. Det skulle vise sig at være en GOD IDE ! YEAH :devil:

Hyperextensions

1x30 @ BW

Lige for at få gang i tikkevækret !

Dødløft

1x10 @ 90kg

WORKSET:

1x6 @ 110

1x6 @ 115 (PR)

1x6 @ 120 (PR)

1x6 @ 125 (PR)

1x6 @ 130 (PR)

1x6 @ 135 (PR)

Jeg aner ikke hvad der skete idag. For lige at gøre det lidt vildere, så kunne jeg for 4 måneder siden maxe 110kg. Så det må siges at være et ok gain :kickass::kickass::kickass:

Men ikke nok med det, så ville MY MASTER aka. The Bear lige se hvad jeg kunne maxe. Et forslag der var umuligt at modstå, når det kørte som det gjorde.

Testing max:

1x1 @ 160kg (PR)

Den røg op uden problemer, ingen dødepunkter eller noget. En bevægelse.. EVIL ! På med 10kg mere!

1x0 @ 170kg

Desværre, den rykkede sig ikke fra jorden. Men var også mere end tilfreds. Man kan heller ikke være andet når man lige rykker 6 PR's på en dag :kickass:

Det er vel og mærket også efter en ret god omgang træning af ryggen.. Så mon ikke der er powar nok til 170kg.. Satser jeg ihvert fald på..

Jeg brugte en del tid på at køre dødløft idag, hvilket resten af træningen også bar præ af.

Squat

1x10 @ 90kg

WORKSET

1x8 @ 100kg

3x6 @ 110

Var efterhånden ved at være lidt tømt for energi. Men tillod mig selv bare, at hoppe lidt over det rigtige antal set og reps jeg skulle køre. Altså 6x10. Men fuck det.. :bigsmile:

Leg extension

3x10 @ 55

1x+18 @ 55

1x12 @ 45

Supersættet med:

DB Shurgs

2x15 @ 32kg

2x8-10 @ 40kg

Skulle også have kørt mave, men tager det på tirsdag.. Var ret død efterhånden.. Alt i alt en super fed træning, og mega god backup fra Bjørnen.. Det hjælper altså vildt meget, at der står en og råber "KOOOOOOOOOOOOM NUUUUUUUUUUUUUUUUU FORHELVEDE!!!" :devil:

-------------------------------------------------------------

Pre-workout: 100g No-Xplode <-- Magic in a box !

Post-workout: 90g Carbo-flex + 40g Whey 80%

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Yeah den onde onde super træning du havde idag....

Det er for fedt at se, når folk som virkelig brænder for træningen og gør alting rigtigt også får maksimalt udbytte....

Du er jo eksploderet med styrke gains indenfor de sidste par måneder, pga. din seriæse tilgang, stærke vilje, kcal overskud, no Xplode - the drink of champions( og gode vejledning) :tongue::smile:

Flotte PR´s idag - intet mindre end imponerende my young apprentice....

The Force really is strong in you!

PS: Opskrift på proteinpandekager:

150 gram hvedemel

50 gram chokolade proteinpulver

4 æg

1 tsk sukker

Piskes sammen

Smides på en VARM pande og vupti ca. 1 minut på hver side og du har lækre protpandekager

De spises bedst med sukkerfrit syltetøj og evt. hakkede mandler

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Todays workout 7. nov 06

Dagens startede ikke optimalt, jeg sov ca. 45min for længe. Fordi jeg havde glemt at sætte mit vækkeur på mobilen. Virkelig nedren. Det bevirkede at jeg ikke fik min morgenmad i god nok tid i forhold til træningen. Og når jeg også tager No-Xplode før træning, skal morgen maden helst spises 2-3 timer før træningen, og så No-Xplode 45-60min før træningen. Ved at gøre det på den måde, får jeg det største kick af No-Xplode. Men idag, spiste jeg min morgenmad 5kvater før træningen, og så No-xplode 40 min før. Hvilket også kunne mærkes på træningen i dag.

Hvad værre var, så havde jeg ikke egen bil idag og var derfor nødt til at vente på de gamle kunne hente mig (busserne køre af lort til på landet). Så var altså 3timer(!!!!) over i centeret idag. Og havde ingen Post-træning shake med. Bad, just bad. Men det blev til 1½ times normal træning, også 1½ time "la la-træning" på bedste vis :wink:

Bænkpres:

2x12-15 @ 50kg

WORKSET

2x10 @ 80kg

1x8 @ 80kg <-- ikke godt, ramte failuer her. Men blev sur :devil: - og tog så de sidste 2rep ca. 5 sek efter. Ikke smart, men var sur :evil:

1x8 @ 77.5kg <-- Var helt flad efter det kiks der.. IHH :devil::devil:

1x8 @ 75kg

1x10 @ 70kg

1x20 @ 50kg

Ikke optimal bænk, men min egen fejl da jeg blev sur der på 3.sæt. Tappede mig fuldstændig for pat-juice (lyder klamt var :laugh:)

Incline Cable Flyers

2x10 @ 15kg

1x10 @ 17,5kg

Kunne altså godt mærke at energien var væk pga. det l***** træningspas med bænken...! Sådan går det!

Barbell Yates Row

1x10 @ 50kg

2x10 @ 75kg <- Lidt hård

2x10 @ 70kg

5x6 @ 60kg

Det var første gang jeg sådan rigtig kørte Yates row. Normalt er det bent over row's, men vil gerne have mere fokus på vingerne så. Igen ikke optimal 10x10 GT træning. Men mere om hvorfor senere!

Cable Crunch

1x12 @ 45kg

2x12 @ 55kg

2x12 @ 65kg

Supersættet med

Hanging Reverse Crunch

3x5 @ BW

2x3 @ BW

Er simpelthen så "slap" i den her øvelse!

Crunch

5x10 @ BW

DB Side Bends

1x15 @ 22.5kg

1x15 @ 25kg

1x15 @ 27kg

1x12 @ 30kg

Go og meget nem omgang..!

LA LA-Træning

DB Side Bends

3x12 @ 32kg

1x6 @ 32kg

Reverse Bench Crunch

1x30 @ BW

CG Pulldown

1x12 @ 90kg

Bænkpres

2x2 @ 90kg

Snakkede også meget med en anden gut der var derovre, så der var lang tid i mellem det hele. :tongue:

Var ved at være godt brændt af, kunne virkelig mærke jeg trængte til nogle hurtige Carbs og Prodeiner, men der var stadig 10min til jeg blev hentet. Så sluttede af i bedste Fitness.dk stil, og hoppede på stepperen :w00t::w00t:

CARDIO

7-8min @ Stepper på max i "climbing mode" :w00t::w00t:

Bjørnen, my true master, forslog jeg fra nu af hopper fra GT 10x10 rutinen (som jeg har kørt i ca. 7 uger nu) og fra næste gang kørte 5x5 eller 6x6 i de samme øvelser. Netop fordi jeg har responderet over alt forventing på netop 6x6 i dødløft. Så det vil jeg prøve næste gang.

-------------------------------------------------------------

Pre-workout: 100g No-Xplode

Post-workout: 110g Carbo-flex + 40g Whey 80%

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

"

Endnu en dag med de sædvanlige 5-6 PR's :tongue::tongue::tongue: "

you go girl skulle jeg til at sige - men virker jo ikke så optimalt på en dreng :tongue:

men istedet vil jeg sige - du kører sku da med klatten.. :bowdown:

nice work my little friend :superman:

meen efter at have set det - så tror jeg sku jeg melder pas på den der træning vi sku prøve sammen :blink:

hehe

Edited by Kisser85
Link to comment
Share on other sites

Gettinghuge:

Formen ser jo fornuftig ud .. Ikke start dit cut før februar

Udover det er det sku nogle flotte træninger du får fyret af

Damn right my man, kunne jeg ikke have sagt bedre selv :4thumbup:

Juvic:

Hvad værre var, så havde jeg ikke egen bil idag og var derfor nødt til at vente på de gamle kunne hente mig (busserne køre af lort til på landet). Så var altså 3timer(!!!!) over i centeret idag. Og havde ingen Post-træning shake med. Bad, just bad. Men det blev til 1½ times normal træning, også 1½ time "la la-træning" på bedste vis

Fuck damn noget lorte lort. Anede da ikke, at du skulle blive hængende så længe. Du har jo faktisk trænet MASS training idag.... totalt sejt mand, nu ved du hvordan MASSKINEN har det, du skal bare derned igen i nat :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Angående dine billeder er en sammenligning næsten umulig, da de gamle billeder er taget i et meget bedre lys. Desuden ser man jo altid smartere ud under cut end under bulk, men kvalitets kilo på rammen er altså kvalitets kilo på rammen, og dem får du bestemt nogle flere af under din nuværende træning/mad. At der så også kommer lidt fedt, som gør, at man ser lidt ussel ud, er nu engang part of the game.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Where's a will, there's a way- as they say !

Morgenteamet bestod vanlig vis af The Bear og mig! Super team by the way ;)

Mine forventninger til dagens træninger var spicelt høje. Da det var dødløfts dag i dag, og taget i betragtning af hvad jeg fik løftet sidste gang så var jeg meget spændt... Men det gik knap så godt - Bjørnen og jeg tror at endten er jeg lidt udkørt efter 7ugers GT10X10, eller også var det bare for tæt på i søndags! Anywas :

Hyperextension:

1x25-30 @ BW

Dødløft:

2x10 @ 80kg

WORKSET:

1x6@110

1x3@ 120

WHAT THE FUCK - tænkte jeg... Og blev sur :devil:

1x5@120 <-- Puha den var hård.. Hvilket jeg ikke forstod, den var jo så super nem sidste gang. Besluttede mig derfor at hoppe viddre med squat, også køre død til sidst... !

Squat:

Idag skulle den stå på ASS TO THE GRASS... Var virkelig nede og røre med røven.. YEAH!

1x10 @ 50kg

1x8 @ 60kg

2x6 @ 70kg

1x6 @ 75kg

1x6 @ 80kg

Det er første gang jeg køre ass to the grass, så det var en fin omgang. Kunne virkelig mærke at det ramte helt anderledes.. Super!

Leg extension:

1x6 @ 50kg

2x6 @ 55kg

2x6 @ 60kg

1x6 @ 65kg

1x6 @ 70kg

Sidste sæt var sku lidt tuff, men den kom op uden de store probs!

Som sagt ville jeg prøve igen med dødløft, følte mig mere varm nu dog lidt træt i piberne efter det squat.. Men skuu lige prøve.. :wink:

2. Dødløft:

1x6 @ 120kg <-- Gik meget nemmere

1x6 @ 125kg <-- Igen nemmere

1x6 @ 130kg <-- Træt... men den kom op

1x3 @ 135kg <-- Tror godt jeg kunne have tager den de 6 gange, hvis piberne (og resten af kadavret) var helt tomme for røg !

Det gik væsentligt bedre den her gang... Men stadig ikke med samme lethed som i søndags !

Overstående blev supersættet med:

Chinups:

4x10 @ BW <- Ret nemt! Stor forskel fra sidst jeg har kørt den.. Dejligt!

Så lige en omgang:

DB Claff Rises:

1x6 @ 15kg <- Lige for at tjekke mit ankelled ud, det er 8dage siden jeg vred om. Gik fint - heldigvis !

1x6 @ 20kg

2x6 @ 27kg

1x6 @ 30kg

1x6 @ 32kg

Supersættet med:

DB Shrugs:

2x6 @ 30kg

2x6 @ 32kg

2x6 @ 37kg

Alt i alt en blandet fornøjelse idag. Lidt små træt af jeg ikke kunne fortsætte på mit ellers evil gain i dødløft. Men er måske lidt busted efter alt det GT10x10.. Ved ikke om jeg skal deloade lidt.. Ser lige hvordan det går søndag og tager den derfra..!

......................................

Pre-workout: 100kg No-xplode (45min før)

Post-workout: 90-100g Carbo-flex + 40g Whey 80%

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Nice med det flotte Dødløft til sidst og ikke mindst de 4x10 chins er altså super flot. Det skal nok give gode gains i vingerne... Måske vi skulle tage nogle billeder en dag, når vi alligevel står og flexer... Så kan vi også sammenligne med før og efter CUT...

Ja det var dejligt lige at få vist den skide stang jeg godt kunne løfte den :wink:

Ang. billederne, så synes jeg det er en god ide... Godt til de mørke vintermåneder, med cut. Så er der noget at smile af, når man pludselig kan se fedtet er på tilbagetog...!!!

Om morgen er der alligevel ikke andre... ! Har du digicam - eller skal vi bruge min telefon ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har digicam... måske vi skulle overveje at tage dem meget tidligt, eller om aftenen, fordi lyset er klart bedst dernede, når det er mørkt udenfor..... :blush:

Say the when and the where, and i'll be there...!! :wub::tongue:

Ohh I know the where... So just the when then :laugh:

Eller sagt på en anden måde:

I'll be ready the Baywatch style

Some people stand in the darkness afraid to step into the light

Some people need to help somebody and to surrender inside

Don't you worry it's gonna be alright

Cause I'm always there I won't let you out of my sight

I'll be there

I'll be ready ever you fear so don't you fear

I'll be ready forever and always

I'm always here cause I'm always there I won't let you out of my sight

I'll be ready (I'll be ready) ever you fear

I'll be ready forever and always I'm always here

Okay jeg indrømmer det - jeg er langt ude nu.. Heldigvis er det min egen log :laugh:

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Vægt lørdag d. 11 nov

80,5kg - et gain på 1kg i forhold til sidste lørdag!

Det er ret meget på en uge, dog vil jeg tror jeg vejer mindre. Da jeg har mere væske i kroppen ned sidste lørdag..!

Da jeg måske skal til Tenerifé efter jul engang, har jeg besluttet(!!) mig. Jeg begynder så småt at cutte i december... Om det bliver pr. 1 dec er jeg ik sikker på.. Men dvs. jeg kan komme op og veje ca. 82kg eller noge ti den dur. Også cutte måske 5kg ned - måske mindre hvis det ser godt ud...!

The Bear

Dvs. vi skal have taget nogle billder snart !?!?

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

12 nov 06 - Heavy på højtalerne, og metal i hænderne

The Bear ville se have mig til at prøve lidt bænk, selvom bænk først skal køres på tirsdag. Det blev til:

Benchpres:

2x12@50

Workset:

1x3 @ 90kg Nem

1x3 @ 100kg (PR) Kørte ok.. Lidt styrke har 10x10 nok givet mig.. Cool.

DB Shulder pres:

1x15 @ 17.5kg

2x6 @ 22.2kg

2x6 @ 25kg

1x6 @ 27.5kg

1x6 @ 30kg (PR)

1x3 @ 30kg <- fail på 4rep, men havde nok kun 30sec pause. Dumt gjort !

Supersættet med:

DB Reverse Flyers:

3x6 @ 12.5kg

3x6 @ 15kg

Hanging Reverse Crunch med modstand fra Bjørnen

1x6 @ BW + modstand

1x9 @ BW + modstand (AV AV)

1x5 @ BW

Suprsættet med:

Cable Crunch

3x10 @ 50kg

DB Curl

6x6 @ 22.5kg <-- YEAH

Suppersættet med:

Dips med vægt:

3x6 @ BW + 25kg (105kg)

3x6 @ BW + 30kg (110kg)

Curlen gik okay, ikke helt perfekt kørt i de sidste sæt.. Dips gik rigtig godt..!

DB Sidebends (på hver side hvis nogle sku være i tvivl)

1x6 @ 25kg

1x6 @ 27.5kg

2x6 @ 30kg

1x50 @ 20kg

Rimelig træning..! Lidt underligt ikke at få samme pump som under 10x10 træningsformen!

Link to comment
Share on other sites

Vægt lørdag d. 11 nov

80,5kg - et gain på 1kg i forhold til sidste lørdag!

Det er ret meget på en uge, dog vil jeg tror jeg vejer mindre. Da jeg har mere væske i kroppen ned sidste lørdag..!

Da jeg måske skal til Tenerifé efter jul engang, har jeg besluttet(!!) mig. Jeg begynder så småt at cutte i december... Om det bliver pr. 1 dec er jeg ik sikker på.. Men dvs. jeg kan komme op og veje ca. 82kg eller noge ti den dur. Også cutte måske 5kg ned - måske mindre hvis det ser godt ud...!

"he's a maniac maniac thats for sure" ....... :wink:

God humor med det baywatch citat, dog ret skræmmende, at du lige kunne netop den sang i hovedet :cry:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skide god træning idag champ

3 PR på en skallet søndag er ikke til at kimse af :4thumbup:

Desuden var det noget gedigent mavetræning vi fik fyret af.... :superman:

angående billeder; Så ja det skal være snart, vi må lige finde ud af noget :smile:

Der tegner sig snart et mønster.... Søndag er min dag - hehe !

Ja mand, satser på at sige GODMORGEN DOMS i morgen... ! Bare en skam jeg ikke kan lave de "Drage flyvere/flag?" (dragon flags)

---------------------

Som jeg skrev, så indrømmer jeg selv at jeg var langt ude... !! ;)

og når du siger det - så er det faktisk både den "rigtige" men også helt forkerte sang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share