Joakims !


Juvic
 Share

Recommended Posts

Da jeg fik det bedre her til aften, besluttede jeg mig for at tage nogle billeder. Nu hvor jeg vil starte et bette bulk igen, så er det vel meget passede med lidt billeder af hvad det så blev til under dette cut! Maven er succes-punktet, endelig skete der lidt ved den. Det loddne gummi udsende hænger stadig ved, sammen med mine love-handels. Men så er der mere at arbejde med..!

December Cut 06 - Final Results:

Undskylder for det dårlige ryg billede, men det er super svært at posere rigtigt samtidig med koordinere det rigtigt med selvtimeren på min mobil. Det er bedre end ingenting.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 454
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo, kender det, nogle gange kan man bare ikke lade være.
You got that right... Sådan er det, når man ikke kan sidde stille.. Da jeg cyklede gjorde jeg det også nogle gange - så dum som jeg nu er - hvor opskriften var 2xsmertestillende + Racer... :blink:
Jeg mente netop, at du ufrivilligt tabte hurtigere end planlagt.

TheRealHurra's resultater er fantastiske.

Kan huske da han startede her i forumet, han har vist haft mega_fremskridt i alle årene.

Lige som dig :4thumbup:

Var Bear også til træning i dag ?

Henning :showoff:

Ja han har gjort alt rigtigt, og det er meget imponerende. Han er helt cut og fri for hvalpefedts plamager... :4flex:

Hehe tak for rosen, dog synes jeg ikke der har været gode nok fremskridt. Men sådan er det jo altid, dog er jeg glad for dem der er. Det er altid motivereden...!

Men hvad hjælper det, hvis man ikke kan noget som 50-60årig. Nej du - det du gør er fedt! :nissecool:

Ja og nej - han var der om morgen, men jeg var der om formiddagen. Sov til jeg vågnede, kunne jeg jo ligeså godt nu hvor jeg havde fået fri fra arbejde pga. sygdom!

Link to comment
Share on other sites

Der er satme sket noget med din fedtprocent, det er jo helt vildt!

Og det mest grotesk er den ekstremt korte tid det er sket på! (Hvad snakker vi - 3 uger??)

Du er jo blevet mega ripped på no time, der er vist ingen tvivl om at mesteren havde ret, da jeg sagde at du sagtens kunne "bulke", meget længere, da den smule fedt du render rundt med jo nærmest forsvinder i det øjeblik, du begynder at spise bare lidt mindre....

Flot resultat - virkelig flot.....

Nu er det bare igang med nogle flere kvalitets kcal hver dag, og så meget moderat cut senere på året....

:xmas:

Link to comment
Share on other sites

Der er satme sket noget med din fedtprocent, det er jo helt vildt!

Og det mest grotesk er den ekstremt korte tid det er sket på! (Hvad snakker vi - 3 uger??)

Du er jo blevet mega ripped på no time, der er vist ingen tvivl om at mesteren havde ret, da jeg sagde at du sagtens kunne "bulke", meget længere, da den smule fedt du render rundt med jo nærmest forsvinder i det øjeblik, du begynder at spise bare lidt mindre....

Flot resultat - virkelig flot.....

Nu er det bare igang med nogle flere kvalitets kcal hver dag, og så meget moderat cut senere på året....

:xmas:

Faktisk snakker vi idag 4 uger... :santa2:

Men ja er også helt vildt glad for at maven endelig viste sig bare en smule. Så selvom jeg faktisk ikke har det hårde/massive look endnu så er jeg stadig glad for fremgangen...

Jamen jeg må bøje mig i støvet, for mesterens (hvem denne så end er :nissetunge:) utrolige viden. Men som jeg skrev tidligere i dag, så er jeg stadig glad for jeg fik lavet en turbo bulk/cut combo. For jeg har fået bevist for mig selv, at jeg sagtens kan finde ud af at cutte, og faktisk har mavemuskler (ja man bliver da i tvivl.. hehe. Du ved hvad jeg mener) og derved tror jeg at jeg kan "holde" en længere bulk-periode ud.

Jeg har besluttet at jeg vil køre MOL's HST program.

Hvor jeg vil squatte 2 gange om ugen, og dødløfte 1 gang om ugen. Hvor det før var omvendt. Men jeg vil gerne satse lidt på et større testosteron-boost. Hvor squat jo er super!

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Da jeg fik det bedre her til aften, besluttede jeg mig for at tage nogle billeder. Nu hvor jeg vil starte et bette bulk igen, så er det vel meget passede med lidt billeder af hvad det så blev til under dette cut! Maven er succes-punktet, endelig skete der lidt ved den. Det loddne gummi udsende hænger stadig ved, sammen med mine love-handels. Men så er der mere at arbejde med..!
Ser rigtig godt ud.

Musklerne i succespunktet er rigtig kommet til sin ret.

Stærkt, godt gået :4thumbup:

Hehe tak for rosen, dog synes jeg ikke der har været gode nok fremskridt. Men sådan er det jo altid, dog er jeg glad for dem der er. Det er altid motivereden...!

Men hvad hjælper det, hvis man ikke kan noget som 50-60årig. Nej du - det du gør er fedt! :nissecool:

Jeg tror at hvis man ikke kan noget i 50 - 60 års alderen,

skyldes det ikke træning.

Snarere mangel på træning senere i livet, og forkert kost.

Jeg tror at man i ungdommen lægger grunden til en god form og styrke,

som man kan have gavn af hele livet, hvis man vedligeholder den.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

FLOT RESULTAT JOKI!!!

Super at din drøm om mavemuskler går i opfyldelse, og så lige op til jul :inlove:

Selvfølgelig er der et godt stykke tid til at du kan få den drømmesix-pack du gerne vil have men du er bestemt på rette kurs!

Thanks man.. Det er også dejligt at sige godmorgen til de kære små :inlove:

Men de kommer lige i hi for en kort stund igen, vil lige bulke lidt op nu her... ! Men de er der, og de kommer frem igen.. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa champ

Jeg kan ikke træne nogle af de dage, du træner i denne uge, så god træning.... :cool:

Jeg har noget mere proteinpulver (samme mærke, ca. 3 kilo vanilie - hvis du er interesseret).... Cheap and shit offcourse...

:xmas:

Kæft mand, du er en lille pusher.... me like.. :inlove:

Har aldrig smagt vanilie prot pulver, men vil da gerne smage det.. regner stærkt med at vi skal træne sammen her på tirsdag. Så må vi jo se...

Forresten, hva siger du til HST programmet? Tror du det går i spænd med lidt bulk?

Link to comment
Share on other sites

Imponerende cut på bare 1måned. Men så vidt jeg husker, så har du da heller aldrig haft den store mængde fedt på kroppen?

Er dine wheelz stadig ligeså nice? :blush:

Mange tak :blush:

Ang. fedtet på kroppen, så sådan all around, så var/er der vel ikke så meget fedt. Det problematiske er bare det har valgt at ligge sig på maven... Men det hjælper da alt sammen...! Må sige, efter jeg har fået lidt styr på kost og sådan, så kommer der mange små overraskelser hele tiden..!

Det er lidt sjovt, ang. wheels. MIt cut, synes jeg faktisk har gået mest i maven på mig. Egentlig super fedt.

Synes mine lår er faldet lidt aw på den, men det er jo nok fordi jeg vejer lige lidt mere end da jeg cyklede konstant. Også selvfølgelig fordi jeg ikke cykler mere (ihvert fald ikke så meget). Har lige haft en periode med fokus på ryg, og nu vil jeg så sætte fokus på bentøjet, med 2xsquat om ugen. Håber det vil give lidt mere masse.

Sidst jeg målte dem var lårbasserne på 61-62cm, hvis jeg kan komme op på 65cm så er det ved at ligne noget.. ! Men her er da et par billeder af mine små hjul, som jeg tog sammen med de andre ovenover. Glemte i min iver efret af få lidt mavemuller frem, at tage nogle billeder af benerne forfra...! Men lidt er bedre end ingenting :nissetunge:

Bentøjet dec. 06

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 14 dec

Træningen idag stod på lidt "jeg-har-lige-været-syg-og-tager-det-roligt" træning. The Bear kunne desvære ikke idaw, så jeg måtte jo selv. Jeg ville som sagt ikke presse mig så meget, og bare tage det roligt i dag og næste gang (lørdag), også starte rigtig i næste uge. Vakler lidt mellem HST eller et Sheriko program..hmm

:blink:

Dødløft:

10x60kg

10x90kg

10x100kg

8x110kg

8x120kg

- Ok, ikke så hårdt

Bænk:

10x50kg

10x70kg

10x80kg

3x90kg

3x90kg

- Highrep og lidt low rep. Kan mærke at cutten har taget lidt pat-styrke

DB Incline Bænk:

10x27.5kg

8x30kg

6x32kg

- Kort og hurtigt. Igen lidt manglende styrke... Just part of the game

CG Pulldown:

10x70kg

10x80kg

- Kun 2 sæt og med lav vægt, da jeg ville prøve T-bar row også

T-Bar Row:

10x20kg

10x35kg

10x45kg

10x55kg

- Længe siden jeg har kørt denne. Kan ikke mærke ET(!) bestemt punkt den går i, men den er god som afvæksling. Vægtene er eksl. stangen da man ikke løfter hele dens vægt

One Leg DB Calf Rise:

10x25kg

10x27kg

10x27kg

Supersættet med

Leg Extension:

10x40kg

10x50kg

8x55kg

6x60kg

DB Incline Curl:

8x17.5kg

5x20kg

5x20kg

- Synes den bed godt i dag

Supersættet med

Crunch

20xBW

20xBW

10xBW

- Med hovde og skulder over kanten af bænken.

Dips:

6x25kg

6x25kg

7x25kg

- Save tripsere idag

Miitary Press:

8x40kg

8x40kg

10x40kg

- Træt i skulderen

Supersættet med

One Arm DB Laterials:

6x10kg

6x12kg

6x12kg

Supersættet med

Cable Crunch

10x50kg

10x60kg

10x65kg

Hanging Reverse Crunch:

10xBW

8XBW

Fin træning. Blev ok brændt og stadig ikke smadret... Ser frem til mere styrke under mit moderate bulk. Bliver sjovt at se hvordan jeg respondere på HST.

Link to comment
Share on other sites

HST Dag 1. - 15RM

Det er en del dage siden jeg sidst har trænet, men pga. arbejdet blev det altså først nu. Egentlig held i uheld, for så fik kroppen lige slappet af inden jeg idag startede på HST programmet. Nok meget godt i sidste ende! Teamede op med The Bear Aka. My master. Det er godt nok længe siden vi har fået brændt aw sammen... Super fedt og leeeeeee'

:devil:

Som sagt er det HST jeg nu køre, Dag 1 med 15RM. Har valgt at køre 3 sæt i hver øvelse, for at se om kroppen kan tage det.

Squat:

15x80kg

15x80kg

15x80kg

(3600kg)

- En del reps me ikke så hårdt

Bænk:

15x62.5kg

15x62.5kg

15x62.5kg

(2812,5kg)

- Nemt, men der kommer jo også mere på de næste dage!

CG Pulldown:

15x65kg

15x65kg

15x65kg

(2925kg)

- Ikke mange kg, men det brænder da lidt alligevel. Man får The PUMP.. Fee

Dips:

15xBW

15xBW

15xBW

(3600kg)

- Easy

Yates Row:

15x45kg

15x45kg

15x45kg

(3075kg)

- Meget, meget nemt. But there's more to come later on.. Yeah!

Incline DB Curl:

15x15kg

15x15kg

15x15kg

(1350kg)

- Damn, den bed godt nok. Igen ikke så mange kg, men den højre reprange tager altså ved, ved +10rep. Tror det bliver svært at øge ret meget i denne øvelse. Så måske går jeg ned til 2sæt her, for at bibeholde 15reps. Eller så går jeg ned i vægt næste gang, så jeg kan øge lidt senere... Tænke tænke!

Bend Over DB Rise:

15x15kg

15x15kg

15x15kg

(1350kg)

Supersættet med

DB Reverse Flyers:

15x12.5kg

15x12.5kg

15x12.5kg

(562.5kg)

- Den brændte også. Måske det skal være 10kg, for at kunne øge senere...

Var i rigtig god tid idag, var næsten færdig men der var 45min til bussen gik. Så brugte lige tiden på, at tage nogle billeder. Primært at Wheels... Fik jeg ikke sidst. Bedøm selv!

Tog lidt flere, men disse kan ses i dette album: Body anno 2006

Hyper Extension:

15xBW

15xBW

15xBW

(3600kg - ikke helt nøjagtig, da jeg jo ikke løfter mine ben her)

- Nemt, dog brændte det lidt da jeg havde fokus på den ekscentriske fase. Hurtig op, og langsomt ned!

Supersættet med

DB Shurgs:

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

(1012,5kg)

-Rigtig nemt, igen med fokus på den ekscentriske del.

Crunch:

15xBW

15xBW

10xBW

(3200kg - løfter heller ikke ben her)

- AV!, Kørt med hovede og skulder over kant!

Supersættet med:

Hanging Reverse Crunch:

10xBW

10xbW

(1600kg)

- Kørt meget koncentreret..Lækker øvelse!

Supersættet med:

DB Side Bend:

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

(2025kg)

Total kg:

30.775kg

** Super Fed træning idag, godt med reps hvilket gav nogle ordentlige pumps. Dejligt at få engang i mellem. Er egentlig godt tilfreds med ikke at køre så tångt lige pt, det kommer jo senere hen. Hvor jeg også gerne skulle kunne mærke jeg er i Kcal overskud - trods det er ret moderat her i starten... Morgenvægten sagde 77.8kg, så har taget lidt på. Kunne være fedt hvis jeg kunne tage på, og bibeholde min nuværende fedtprocent. Så kan jeg blive mere EVIL til sommer... Godt med nogle mål... :nissetunge: **

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

Idag var jeg ovre i cykelklubben - TMC (Thorsager Motions Cykling) - hvor vi var nogle stykker der spændte vore cykler på nogle rullere. Også sad vi ellers der og spinnede i en times tid. Egentlig meget hyggeligt, også fik jeg da også lidt kredsløbstræning. Helt okay...

I morgen formiddag står den på styrketræning (altså rigtig træning :inlove: )

Link to comment
Share on other sites

HST dag 2. - 15RM

Helt alene i centeret til lonesome burn-out.... Desværre følte jeg mit lidt burn'd out allerrede fra starten.. Men sådan er det nogle gange!

Dødløft:

15x80kg

15x80kg

15x80kg

(3600kg)

- Blev sku godt nok forpustet.. :crazy:

DB Incline Bænk:

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

(1012,5kg)

- Ikke så tung, men kørte med fokus på den excentriskefase.. Ku godt mækes!

CG Pulldown:

15x62.5kg

15x62.5kg

15x62.5kg

(2812,5kg)

- Helt fint! Let !

Military Press

15x27.5kg

15x27.5kg

15x27.5kg

(1237,5)

- Utrolig let, men sådan er det når man repper 15gange - der kommer mere på senere!

Dips:

15xJuvic

15xJuvic

15xJuvic

(3600kg)

Yates Row:

15x45kg

15x45kg

15x45kg

(2045kg)

- Eassy

DB Incline Curl:

15x12.5kg

15x12.5kg

15x12.5kg

(1125kg)

- Med fokus på den excentriske fase. Egentlig lidt "flovt" at være så langt nede i kg.. :blush:

Leg Extension

15x30kg

15x30kg

15x30kg

(1350kg)

Supersættet med:

DB Calf Rise:

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

(2025kg)

One Arm DB Laterial

15x12.5kg

15x10kg

15x10kg

(487,5kg)

- Prøvede først med 12.5kg men de sidste 5 reps var ikke kønne at se på, derfor sølle 10kg. Men var også meget træt i dag. Shit happens. Der er dog mega langt op til MASS's DB Laterials.. <-- INSANE :crazy:

Crunch

20xJuvic

(1600kg)

Reverse Bench Crunch:

20

20

20

20

20

20

(9600kg <- Igen lidt misvisende pga. overkroppen ikke løftes)

Total Kg:

33.625kg

Tja en blandet fornøjelse. Var sku smadret i dag, eller rettere baer træt. Nok fordi det var ca. 12 timer siden jeg sad og trampede på min cykel. Også nok også fordi min kost de sidste 2 dage IKKE har været optimal. Men sådan er det når man tåger rundt i blandt alle de andre julestressede mennesker, for at købe gaver! :blink: Næste træning skulle gerne ligge juleaftensdag omkring ved 10tiden hvis alt flasker sig.

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Hej Champ

Jeg er godt nok noget sløj for tiden (ondt i halsen og forkølet), så det er yderst tvivlsomt om jeg kommer ned og træner d. 24....

Desværre...

Desuden skulle jeg lige høre fra min lillebror, som lige har købt No-Xplode, hvordan du tog det... Hvor mange gram, og hvor mange gange om dagen?

God Jul :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 22 dec

Helt alene i centeret til lonesome burn-out.... Desværre følte jeg mit lidt burn'd out allerrede fra starten.. Men sådan er det nogle gange!

Dødløft:

15x80kg

15x80kg

15x80kg

- Blev sku godt nok forpustet.. :crazy:

One Arm DB Laterial

15x12.5kg

15x10kg

15x10kg

- Prøvede først med 12.5kg men de sidste 5 reps var ikke kønne at se på, derfor sølle 10kg. Men var også meget træt i dag. Shit happens. Der er dog mega langt op til MASS's DB Laterials.. <-- INSANE :crazy:

Vild workload i dødløft :4thumbup:

Selv om det ikke er tungt for dig, fik du rykket en masse kg.

Ang. MASS's DB laterals, så har du jo tiden for dig, det haster vel ikke ?

Tja en blandet fornøjelse. Var sku smadret i dag, eller rettere baer træt. Nok fordi det var ca. 12 timer siden jeg sad og trampede på min cykel. Også nok også fordi min kost de sidste 2 dage IKKE har været optimal. Men sådan er det når man tåger rundt i blandt alle de andre julestressede mennesker, for at købe gaver!

:blink: Næste træning skulle gerne ligge juleaftensdag omkring ved 10tiden hvis alt flasker sig.

Ang. juleaftensdag, så kunne det være fedt at kigge op,

men jeg er vist for nærig til det - og doven - og iøvrigt for svag

i Jeres selskab.

Skal jeg finde flere undskyldninger ?

Har det også som Bear, men det er forhåbentlig ovre på søndag.

God træning. :bigsmile:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Hej Champ

Jeg er godt nok noget sløj for tiden (ondt i halsen og forkølet), så det er yderst tvivlsomt om jeg kommer ned og træner d. 24....

Desværre...

Desuden skulle jeg lige høre fra min lillebror, som lige har købt No-Xplode, hvordan du tog det... Hvor mange gram, og hvor mange gange om dagen?

God Jul :xmas:

Nåre Crybaby - skal du have en julekiks ? :nissegrin:

Ej det er sku træls, se at få det bedre. Jeg træner også tidligere end vi snakkede om i tirsdags

Hvad var det du skulle have for det pulver? Står nemlig og mangler noget rimelig groft.. Og kan sku ikke undvære noget :inlove:

Ang. No-explode så tog jeg 3 scoops (nogle gange + en sjat) minimum 1 time før træning, hvor jeg havde spist en time før jeg tog pulveret.. Også tog jeg kun på træningsdagene, trods der står på bøtten at man også skal tage et scoop op sine off-dage. Men er for nærig til at spise så dyrt pulver på mine off-dage. Kan være man får et bedre resultat ved at gøre det. Det er dog MEGET vigtigt at have spist et stykke tid før man drikker pulveret. Ellers funker det ikke.. Og hvis man skal have en protein shake, så skal der gå 2timer før man tager No-Xplode...

En lille ekstra ting: Så tror jeg at man vil få et bedre resultat, hvis man køber to bøtter, sådan at der er til ca. 40dage. Da 20dage på pulveret ikke er sønderligt meget - hvis du spørge mig.

Vil du ikke rapotere tilbage om hans resultater?

P.s. Skriv lige en af de der sms'er hvis du kommer søndag - Regner med at være der ved 10-tiden!

Link to comment
Share on other sites

Vild workload i dødløft :4thumbup:

Selv om det ikke er tungt for dig, fik du rykket en masse kg.

Ang. MASS's DB laterals, så har du jo tiden for dig, det haster vel ikke ?

Tja det blev da til et par kg alligevel, det har du ret i.

Ang DB laterials så - nej det haster ikke. Men havde nu heller ikke noget imod hvis jeg kunne tage dem nu :nissecool: :inlove:

Ang. juleaftensdag, så kunne det være fedt at kigge op,

men jeg er vist for nærig til det - og doven - og iøvrigt for svag

i Jeres selskab.

Skal jeg finde flere undskyldninger ?

Har det også som Bear, men det er forhåbentlig ovre på søndag.

God træning. :bigsmile:

Henning :showoff:

Alle kan da træne med os - hvis de vel og mærket tager det lidt seriøst. Og det gør du sku da i den grad... Tror også jeg taler på Bjrønens vejne, når jeg siger at vi ikke gider træne med kabel-trænende diskopumpere... :nissegrin::nissegrin: (uden det sku være snobbet) Men hvis man ser det ud fra et rent økonomisk synspunkt, så forstår jeg dig udemærket. Det er meget dyrt. Men igen det kunne nu være rigtig hyggeligt, men hvis du er syg som Bjørnen (som egentlig burde være i vinterhi) så er det nok bedst at skåne kroppen!

Link to comment
Share on other sites

HST dag 3. - 15RM

Helt alene i centeret til en lille julebrænder. Nu en dejlig følelse når man har siddet og guffet i går.... Senere kom Bjørnen forbi, snottet og dårlig. Men sygdom eller ej, han skal pushe alligevel. Tak for pulveret champ...Og god bedring - se at blive rask! Vanen tro så kommer der lige et billede igen... SÅ har jeg heller ikke flere..

:innocent:

Squat:

15x82.5kg

15x82.5kg

15x82.5kg

(3712,5kg)

Bænk:

15x65kg

15x65kg

15x65kg

(2925kg)

- Synes at de sidste 2 reps var ret hårde..

CG Pulldown:

15x65kg

15x65kg

15x65kg

(2925kg)

- Lee pump i biceps

Dips:

15xBW

15xBW

15xBW

(3600kg)

- Easy

Yates Row:

15x47.5kg

15x47.5kg

15x47.kg

(2137,5kg)

Reverse DB Flyers:

15x15kg

15x12.5kg

15x12.5kg

(600kg)

- Trode jeg kunne øge til 15kg, men det var simpelthen så grimt at se på. Slet ikke ren udførsel af øvelsen ved +10reps. Så valgte at drosle ned

Incline DB Curl:

15x15kg

15x15kg

15x15kg

(1350kg)

- Gik nu meget fint i dag. Lavede den lidt hurtigere, da jeg ikke havde så meget fokus på den excentriske del. Min venstre var tæt på fail i sidste sæt. Desværre.

Bend Over DB Rise:

15x15kg

15x15kg

15x15kg

(1350kg)

Hyper Extension:

15xBW

15xBW

15xBW

(3600kg)

Supersættet med

DB Shurgs: (Excentrisk)

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

(2025kg)

Reverce Bench Crunch:

15xBW

15xBW

15xBW

15xBW

(4800kg)

- Havde fokus på den nedreste del af maven idag. Den her øvelse går virkelig godt deri.

Supersættet med:

Hanging Reverse Crunch:

10xBW

6xBW

(1280kg)

- Kan mærke at mine nedre mavemuskler var godt smadret efter Reverse Bench Crunch. Så det blev ikke til så meget her.

DB Side Bend: (Supersæt)

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

(2025kg)

- Excentrisk

Total kg:

30.980kg

** God træning i dag. Træningen i dag skulle nu have været i går, men nåede ikke "julebussen", så måtte vente til idag. Hvilket betyder at jeg i denne uge vil prøve og se om jeg kan få 4 trænings pas presset ind. Nu ser vi. Kosten de sidste par dage, har heller ikke været optimal. Jeg har ikke været nå nøjagtig og nøjsom som jeg plejer. Men har stadig sørget for, at få mine protinshakes morgen og aften + efter træning. God Jul - Det der er tilbage.

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Hej Juvic

Kom ige forbi din log her. Flot cut og gode ben! Det ser godt ud det du allerede har, men der skal noget mere masse på din overkrop, så den kan matche de gode ben du har. Der mangler lidt seperation i lårerne, men ellers ser de fine ud størrelsesmæssigt. Du kan evt køre nogle legexstensions ind i dit program for at få mere seperation. Spark eksplosivt op. Hold spændet i 2 sekunder og kør langsomt ned.

Keep up the good work :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Juvic

Kom ige forbi din log her. Flot cut og gode ben! Det ser godt ud det du allerede har, men der skal noget mere masse på din overkrop, så den kan matche de gode ben du har. Der mangler lidt seperation i lårerne, men ellers ser de fine ud størrelsesmæssigt. Du kan evt køre nogle legexstensions ind i dit program for at få mere seperation. Spark eksplosivt op. Hold spændet i 2 sekunder og kør langsomt ned.

Keep up the good work :4thumbup:

Hej JonG..

Mange tak for dit svar - altid dejligt med nye folk i loggen. Ang. min overkrop så er jeg godt klar over at den er ret sølle i forhold til benene. Hvilket jeg også gør meget for at ændre... Mht. ben træning så køre jeg leg-extensions på mine non-squat dage. Så de får en tur hvergang, og den seperation du snakker om, den står også højt på ønskesedlen.

Nakke, delts, arme, bryst, lats og mave er mine svage punkter... Hvis man sammenligner med hjulene..!! Kan fortælle at jeg bulker pt. men godt nok et moderat bulk som så skal vare til febuar, marts... Så må vi se.

Link to comment
Share on other sites

HST dag 4. - 15RM

Tog til træning med min gamle trænings-buddy, som var hjemme i hans juleferie. Selv havde jeg fri idag. De næste dage står på 10-12 timers vagter. Hvor jeg vil prøve at presse min træning ind om morgen, fredag og søndag. Håber det går.

Dødløft:

15x85kg

15x85kg

15x85kg

(3825kg)

- Lidt forpustet, men synes egentlig den var nemmere.. Fee. Nok alt den julemad der har givet lidt powar!

DB Incline Bænk:

15x25kg

15x25kg

15x25kg

(2250kg)

- Kørte sku nem... :superman:

CG Pulldown:

15x67.5kg

15x67.5kg

15x67.5kg

(3037,5kg)

- Syre så meget til i biceps i den her øvelse.. :crazy:

Dips:

15xJuvic

15xJuvic

15xJuvic

(3600kg)

Yates Row:

15x50kg

15x50kg

15x50kg

(2250kg)

- Easy :cool:

DB Incline Curl:

15x15kg

15x15kg

15x15kg

(1350kg)

- FYYY for helvede jeg syre så meget til. 15 rep på hver arm er fandme mange.. Av av av :w00t::blink:

Bend Over DB Rise

15x15kg

15x15kg

15x15kg

(1350kg)

- Normalt vil jeg køre Milly og One Arm Laterals på dødløft dagene, men synes mine bagerste delts mangler lidt volumen.

Supersættet med:

DB Reverse Flyersl

15x10kg

15x10kg

15x10kg

(900kg)

- 12.5kg er for mange kg når der skal reppes 15gange, og når jeg nu supersætter de to øvelser gør det, det ikke nemmere.

Leg Extension

15x32.5kg

15x32.5kg

15x32.5kg

(1462,5kg)

- Kørt med 1-2sek pause når benene var i vandret.. Ville prøve det som JonG skrev tidligere, men damn når man skal reppe 15 gange så gør det nass :devil:

Supersættet med:

DB Calf Rise:

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

(2025kg)

Crunch

20xJuvic

(1600kg)

Hanging Reverse Crunch:

1x10

1x8

1x6

(1920kg <- Igen lidt misvisende pga. overkroppen ikke løftes)

Total Kg:

23.650kg

Var lidt træt i starten, og lidt træt af, at six-packen er på vej væk.. Energien var rimelig i dag, og fik da lavet et hæderligt træningspas.. Helt fint.... Jeg vejede 79.5kg i morges, men tror det er meget misvisende da de sidste par dages julemad har været meget salt (som julemad jo engetlig er) og der derfor er blevet bundet en del vækse til. Men selvføgelig har der også sat sig lidt... Havde egentlig kun 1½ dag hvor jeg spiste lidt godt.. så det har ikke været vildt, men godt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Work work wok

Fik desværre ikke trænet i morgens, men gør det i morgen tidlig ved 8 tiden... Har 10-12 timers vagter for tiden, så der er ikke meget tid til sjov... Anyways, når nok først at opdatere igen d. 2. Men I skal da have et godt nyt år herfra... Don't blow off all your fingeres - however some is okay,,, :laugh:

Link to comment
Share on other sites

HST dag 6. - 15RM

Sidste dag med 15RM i HST... Nåede heldigivs lige at få trænet her, hvilket var i lørdags, da jeg fik tidligere fri... WEE

Suat:

15x90kg

15x90kg

15x90kg

Nemmere end ventet.

Bænkpres:

15x70kg

15x70kg

15x70kg

De sidste reps var ret hårde... Hmm.

CG Pulldown:

15x70kg

15x70kg

15x70kg

Dips:

15xJuvic

15xJuvic

15xJuvic

Yates Row:

15x50kg

15x50kg

15x50kg

Nemt!

DB Incline Curl:

15x15kg

15x15kg

15x15kg

- AV

Bend Over DB Rise

15x15kg

15x15kg

15x15kg

Supersættet med:

DB Reverse Flyersl

15x10kg

15x10kg

15x10kg

Hyper Extension

15xJuvic

15xJuvic

15xJuvic

Supersættet med:

DB Shrugs:

15x22.5kg

15x22.5kg

15x22.5kg

For nemt!

Reverse Bench Crunch

20xJuvic

20xJuvic

20xJuvic

Hanging Reverse Crunch:

1x10

2x10

Havde godt med powar, da jeg 2 timer for inden lige nåede at spise en masse kylling med brune ris på arbejdet.. Lækkert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share