Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

He He. Ja, det vil fruen i huset heeeelt sikkert påskønne :laugh: (hun hedder sjovt nok også Anita!!)

Var på seriøs diæt for godt 2 år siden, hvor jeg i den forbindelse gik fra 105 kg til 88,4 på 16 uger. Jeg havde bl.a. problemer med at sove grundet ekstra cardiotræning - så jeg havde en irriterende vane med at spørge hende: "sover du?" - Hvilket hun faktisk altid gjorde (indtil jeg spurgte hende :bottom::laugh::laugh: )

P.S Superfedt du har fået fornyet energi :bigsmile: Må d... også være hårdt med 2 konkurrencer næsten lige efter hinanden.

Halløjsa :w00t:

Sikke et flot navn din frue har :wub: hende har du valgt godt ud :laugh:

Jeg selv går ud som et lys om aften pga alt det træning... Men kan sku da godt forstå hvis hun var ved at være træt af dig... og det må da have været træls for dig at ligge vågen hver aften :dry:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søndags hygge... !!

Igår fik jeg følgende link af en ven... jeg var simpelthen flad af grin, så vil lige dele det med jer andre..

http://www.uglebjerg.dk/fun/hvanummerharpolitiet.wav

Hej Anita

Ja selvom jeg ikke kender dig personligt så har jeg fuldt lidt med fra sidelinjen og jeg er imponeret over din vilje til at sætte dig nogle mål og gennemføre det !!!! respekt herfra ! jeg har også kunnet læse at du lige har haft en lille "nedtur" men op med humøret du har en enorm vilje og tro som gør at du også kommer videre herfra ! et lille fif kunne være at læse min bog som snart er på gaden "sejren" måske den kan give dig nogle redskaber til hvordan man rejser sig når man lige har været nede og ligge

venlig hilsen

Ole Okke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Ja selvom jeg ikke kender dig personligt så har jeg fuldt lidt med fra sidelinjen og jeg er imponeret over din vilje til at sætte dig nogle mål og gennemføre det !!!! respekt herfra ! jeg har også kunnet læse at du lige har haft en lille "nedtur" men op med humøret du har en enorm vilje og tro som gør at du også kommer videre herfra ! et lille fif kunne være at læse min bog som snart er på gaden "sejren" måske den kan give dig nogle redskaber til hvordan man rejser sig når man lige har været nede og ligge

venlig hilsen

Ole Okke :smile:

Jeg fornemmer der er en sælger gemt i dig :laugh: Spøg til side, så har jeg snakket med Fitness-Iver om din bog som lyder til at være meget inspirerende :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Ja selvom jeg ikke kender dig personligt så har jeg fuldt lidt med fra sidelinjen og jeg er imponeret over din vilje til at sætte dig nogle mål og gennemføre det !!!! respekt herfra !

Mange tak for de søde ord Ole :flowers: Jeg har altid haft en stor viljestyrke og det er bestemt kun en fordel i forbindelsemed at stille op til konkurence..

jeg har også kunnet læse at du lige har haft en lille "nedtur" men op med humøret du har en enorm vilje og tro som gør at du også kommer videre herfra ! et lille fif kunne være at læse min bog som snart er på gaden "sejren" måske den kan give dig nogle redskaber til hvordan man rejser sig når man lige har været nede og ligge

venlig hilsen

Ole Okke :smile:

Ja jeg har læst om bogen og jeg havde os allerede bestemt jeg ville købe den.. !! Meget at det cardio jeg laver på arctrainer foregår med en bog i hånden... jeg er dog ik den store boglæser, så går og leder efter passende bøger der kan fange min interesse, så cardioen bliver lidt nemmere at få overstået... og der tror jeg helt sikker din bog rammer plet :4thumbup:

Og når det er sagt, så kan du også være sikker på du har min dybeste respekt.. så flot det du har gjort...

Hilsen Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 7/10-07

Det var min mening jeg ville have været forbi OBBC og lave eftermiddagscardioen der nede, men jeg havde hverken overskue eller tid til det.. De sidste dages tumult er gået ud over de huslige pligter, og jeg skulle derfor kæmpe mig igennem en meget stor opvask og lave 5 kg gryderet... og da et tager mig 20 min hver vej ind til OBBC, valgte jeg at lave PW's i stedet for.. !!

Jeg har været noget mere træt og afkræftet idag end jeg plejer.. men jeg får heller ikke så mange kulhydrater de dage hvor jeg ikke styrketræninger.. Vægter går rimelig hurtig nedad.. Jeg er lidt spændt på om det forstættter i det tempo eller begynder at indstille sig stille og rolig.. Om ik andet, hvis det fortsætter.. skal jeg vist øge mit kcal indtag i løbet af ugen... !

Morgentræning:

57 min PW fra kl. 9.30

Eftermiddagstræning:

55 min PW fra kl. 14.30

Aftentræning:

57 min PW fra kl. 18.00

Da der kommer "forbrydelsen" i aften, blev min aftentur klaret lidt før end normalt... !!!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita

Stor respekt for din vilje til at fortsætte og snart skal stille op igen! Satme flot! Ville gerne selv sku ha været igang igen, til CityOpen men operationen sætter desværre en stopper for det og så er der jo oxo snart eksamer! Men du klarede det skide flot til DM og glæder mig til at se dig stå endnu bedre (er jeg sikker på :4thumbup: ) i NY!

God vind og kæmp nu for satan! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita

Stor respekt for din vilje til at fortsætte og snart skal stille op igen! Satme flot! Ville gerne selv sku ha været igang igen, til CityOpen men operationen sætter desværre en stopper for det og så er der jo oxo snart eksamer! Men du klarede det skide flot til DM og glæder mig til at se dig stå endnu bedre (er jeg sikker på :4thumbup: ) i NY!

God vind og kæmp nu for satan! :devil:

Hejsa Musse :bigsmile:

Jeg har slet ik nået at være fordi din log og ønske dig pøj pøj med operationen, ville jeg have gjort idag :blush: Men jeg er glad for at høre det hele er vel overstået... !!

Jeg har lige googlet CityOpen, men det gjorde mig ikke lige klogere.. Hvad er det for en konkurence?

Og ellers mange tak for alle de rosende ord... Jeg sidder jo og bliver helt rød i kinderne.. Men en ting kan du være helt sikker på.. min form i NY bliver max bedre end til DM :devil:

Synes også det er rart du fortsætter med din log :smile:

Har godt nok aldrig deltaget aktivt, men læser flittigt med fra sidelinien :bigsmile:

Hejsa A_R

Mange tak for din hilsen... og velkommen til loggen (som aktiv læser :yahoo:), det er ALTID dejlig at høre fra jer der dagligt læser med.... !!

KnuZZer Nita

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Rune :yo:

Dejligt at høre I er så mange der bakker op om loggen... og jeg skal nok holde den igang.. i promis :surrender:

//Nita

Hej Anita

Jeg quoter lige den her - bare hvis du nu skulle finde på at fortryde og lave en edit på indlægget :tongue:

Det er altså spændende at følge med i. Også for en som mig, der bare er motionist :bigsmile:

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke i NY og på vejen dertil, supergirl :superman:

- Marianne

Link to comment
Share on other sites

Opdatering på kosten

Kosten er ikke så meget anderledes end op til DM, dog retter jeg hele tiden kosten til i takt med der skal fjernes kalorier fra den...

Lige pt og de næste uger frem ser den ud som nedenfor...

Styrketræningsdage: 1500 kcal - 200g protein, 75 g kulhydrater, 50 g fedt

Ikke styrketræningsdage: 1400 kcal - 200 g protein, 55 g kulhydrat, 50 g fedt

Morgenmad kl. 7:

½ portion NO-xplode (før morgen PW)

35g havregryn

10g chokolade proteinpulver

Laves til havregrød med vand, sød og kanel...

Formiddagsmad kl 9.30:

150g kødret med grøntsager (oksekød, kalkun/kylling, kyllingbacon, grøntsager og tomatsovs)

3g UDO's

Frokost kl. 11.30:

250 g kødret uden grøntsager (oksekød, kalkun/kylling, kyllingbacon og tomatsovs)

6g UDO's

Eftermiddagsmad kl. 15:

1 portion NO-xplode

70g kogt kylling

Efter træning kl. 17.30:

1 portion Cellmass

35g proteinpulver

25g riskager (2 stk, som undlades de 2 dage om ugen hvor jeg ikke styrketræner)

Aftensmadmad kl. 19:

150g oksekød

130g gøntsager

6g UDO's

Natmad kl. 21:

120g kødret uden grøntsager (ligesom den jeg får til frokost)

Det er en kostplan der fungerer super godt for mig.. det er for det første meget nemt at lave store portioner kødret og putte i fryseren, så jeg ikke skal tænke så meget på mad i ugens løb.. !! Samtidig kan jeg blande kødretterne så de får lige den fordeling mellem protein, kulhydrater og fedt som jeg skal have.. !! Og da jeg samtidig ikke er så meget til kylling, men elsker oksekød.... så fungerer det super godt, da jeg ikke kører træt i det på samme måde som hvis jeg får kylling.. !!

I starten havde jeg skinke og kalkunbacon i min oksekødsgryde, men da jeg skal til at tænke på at fjerne saltholdige produkter fra kosten, har jeg i stedet udskiftet skinken med kalkun/kylling.. og om 1 uges tid stopper jeg også med at tilsætte kalkunbacon og tomatsovs'en udskiftes med hakket tomat.. !! Eneste saltkilde er så mine riskager, som nemt kan udskiftes med saltfrie riskager... !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Jeg quoter lige den her - bare hvis du nu skulle finde på at fortryde og lave en edit på indlægget :tongue:

Så for søren nu hænger jeg på den :laugh::laugh:

Det er altså spændende at følge med i. Også for en som mig, der bare er motionist :bigsmile:

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke i NY og på vejen dertil, supergirl :superman:

- Marianne

Mange tak Marianne... !!

Er glad for I synes det er spændende og som jeg skrev tidligere og nu igen.. så skal jeg nok fortsætte logskriveriet :bigsmile:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Hey igen Søtte

Tjek Citygym.no, der kan du se en masse da det er det gym jeg trænede i, som afholder det. Tror jeg skal prøve det engang da jeg kender en masse af dem derfra :smile:

Ja det blir sq fedt at se billeder fra!

Ja kan du så li holde lidt øje i min log oxo DET MÅ DU IK HA FOR TRAVLT TIL AT KUNNE :devil:

Vi snakkes :4winkkiss: :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Ja, såden burde du danse i seng hver aften oven på det imponerende arbejde, du lægger for dagen - det kan du kun være stolt af!

//AM - en trofast læser (flere gange dagligt :tongue: )

Hvor er du sød AM :wub::flowers:

Desværre er jeg så tappet for energi på det tidspunkt af dagen, at jeg næsten må kravle i seng :4crutches::laugh: Men du kan være sikker på at jeg indvendig jubler over at endnu en dag er veloverstået :yahoo:

Hey igen Søtte

Tjek Citygym.no, der kan du se en masse da det er det gym jeg trænede i, som afholder det. Tror jeg skal prøve det engang da jeg kender en masse af dem derfra :smile:

Ja det blir sq fedt at se billeder fra!

Ja kan du så li holde lidt øje i min log oxo DET MÅ DU IK HA FOR TRAVLT TIL AT KUNNE :devil:

Vi snakkes :4winkkiss: :banana3:

Hey sødte...!!!

Jeg vil fluks gå ind og tjekke siden ud.... og så skal du lige huske, at jeg ALDRIG har for travlt til at læse i din log... jeg læser alle indlæg... Jeg har bare ikke haft det mentale overskud til at skrive i andres log den sidste uge :surrender: Men det er jeg ved at få rettet op på :bruce:

Kram til jer begge to dejlige mennesker...

//Nita

Link to comment
Share on other sites

Jeg følger også med i denne log. Men jeg er ligeglad med træningen. Det er udelukkende et samfundshistorisk perspektiv der hiver mig herind om og om igen. For det spændende at følge et menneske i udvikling, og jeg venter spændt på den dag Anita tager springet fra jernalderen og ind i den moderne tidsalder, hvor det oprejste menneske gik fra VHS til DVD. De første skabninger betrådte disse nye græsgange tilbage i 1998 og siden er mange fulgt efter. Hvornår mon de sidste af menneskeracen følger trop?

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg følger også med i denne log. Men jeg er ligeglad med træningen. Det er udelukkende et samfundshistorisk perspektiv der hiver mig herind om og om igen. For det spændende at følge et menneske i udvikling, og jeg venter spændt på den dag Anita tager springet fra jernalderen og ind i den moderne tidsalder, hvor det oprejste menneske gik fra VHS til DVD. De første skabninger betrådte disse nye græsgange tilbage i 1998 og siden er mange fulgt efter. Hvornår mon de sidste af menneskeracen følger trop?

:tongue:

Kæft jeg er flad af grin :rofl2::rofl2:

Men ser du... Jeg HAR jo en DVD :unsure: men min DVD kan bare ikke afspille de dersens nymoderne lejeDVD'er :laugh:

... eller skyldes det måske mit tv ikke har scartstik og min video derfor fucker det hele :tomaatit:

... men uanset hvad, så kan du godt lade være med at følge med i loggen nu.. for jeg har altså en DVD :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kæft jeg er flad af grin :rofl2::rofl2:

Men ser du... Jeg HAR jo en DVD :unsure: men min DVD kan bare ikke afspille de dersens nymoderne lejeDVD'er :laugh:

... eller skyldes det måske mit tv ikke har scartstik og min video derfor fucker det hele :tomaatit:

... men uanset hvad, så kan du godt lade være med at følge med i loggen nu.. for jeg har altså en DVD :laugh:

Nej nej, for bare det at du har en Video er nok til at din DVD afspiller ikke tæller..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 8/10-07

Jeg fik en dejlig nyhed da jeg kom på arbejde i morges... Imorgen hvor vi skal på virksomhedsbesøg i Kolding, kan det ikke betale sig jeg først køre til Nyborg, så jeg bliver hentet i Odense kl. 8.30 og sat af igen først på eftermiddagen (omkring kl 13-14 tiden).. men får fuld løn, ligesom hvis jeg havde været på job hele dagen :yahoo:

Jeg kunne derfor tillade mig at tage det med ro til træning, da jeg ikke skulle nå hjem og gå inden en bestemt tid... da jeg jo kan sove 1½ time længere imorgen...

Jeg har været noget mere frisk idag, sammenlignet med igår, men jeg har os fået 100 kcal mere i form af kulhydrater :wink: Mine øjene er dog fortsat ret trætte.. men det er jeg ved at vænne mig til.. så længe hovedet bare ikke fucker så jeg glad.. !!

Morgentræning:

58 min PW fra kl. 5.10

Kæft mine ben var tunge af få med rundt... kan godt mærke det er 2. dagen efter bentræningen.. !!

Eftermiddagstræning:

Dagens omgang stod på skulder, biceps og læg... Jeg fik lige hilst kort på Christian og ellers havde jeg Stine som dejlig underholdning det meste af træningen :blahblah::blahblah:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 6 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 8 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 6 rep x mig

DB arnold press:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB incline curl:

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Jeg er lidt tappet for energi og har samtidig lidt knagen i skuldrene.. så holdt mig til lette kilo i presseøvelsen (trod de føltes ret tunge idag)..

Læg i donkey:

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

1 x 10 rep x 100 kg

Supersættet med:

BB curl:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

DB skrå curl:

Ved ik hvad den hedder... men har set Norah køre den, så ville prøve den...

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 6 rep x 2 @ 10 kg

Tror jeg gjorde det rigtig.. men puha styrken forsvandt da lige med det samme :tongue:

Styrketræningstid: 1 time 35 min

Og så ellers op til en omgang intervaltræning :yo:

20 min intervaltræning på ArcTraineren:

-2 min opvarmning

-15 min intervaltræning (12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

-3 min nedkøling

~301 kcal

Så er jeg igen oppe på 12 intervaller.. Men puha hvor var det sindsygt hårdt... jeg lignede også en svedig tomat i hovedet da jeg var færdig...

Efter interval var jeg så heldig at Stine sad ude ved receptionen, så vi kunne passende fortsætte vores kæbetræning :blahblah: mens jeg fik lidt at spise og hun ventede på Erik.. !! Men da det var Norah der stod i receptionen, sku jeg selvfølgeligt også lige have en løftet pegefinger... Hun mener ikke jeg er hårdt nok presset af min diæt, når jeg kan snakek så meget :laugh:

Nu må vi se.. jeg skal dælme være hårdt presset før min mund står stille :laugh: Målet må være at nå dertil inden NY :laugh:

Aftentræning:

58 min PW fra kl. 20.15

Mine ben føltes dejlig lette.. men jeg kan se på tiden at je gik har gået særlig stærk :laugh:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share