Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Kiks ?

Eller havde du regnet med at alle uden undtagelse havde snuden begravet oppe bagi på dig ?

Det er da fint at du har vundet, men derfor må man vel have lov til at mene at hverken omstændighederne

eller din form er noget særligt at råbe hurra for.

Sjovt som folk, som selv ikke formår at nå de mål, som de sætter op - eller måske endda ikke har veldefinerede mål - har travlt med at nedgøre andres stræben og indsats.

Det handler om intet andet, end at Anita havde et mål, som hun arbejdede hårdt, motiveret og målrettet hen imod - og hun nåede det mål! Det har intet med form eller omstændighederne at gøre - at tage den beslutning at konkurrere og omprioritere sin hverdag som følge heraf kræver en stor viljestyrke og bunder dybere, end ønsket om at opnå en bestemt form. Dét faktum, at Anita har vundet, viser først og fremmest en vindermentalitet og, at hun formåede at strukturere sin tilværelse på en måde, der tillod hende at nå hendes mål.

Så lad være med at nedgøre andres indsats og viljen til at tage styringen af sit liv i egen hånd, hvis man ikke selv formår andet, end give andre skylden for sine egne mislykkede forsøg.

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kiks ?

Eller havde du regnet med at alle uden undtagelse havde snuden begravet oppe bagi på dig ?

Det er da fint at du har vundet, men derfor må man vel have lov til at mene at hverken omstændighederne

eller din form er noget særligt at råbe hurra for.

Hvem fanden har pisset på din sukkermad? :blink:

Det er da helt okay at komme med kritik, men måden hvorpå det skrives og timing findes da knap nok dårligere, hvis man kigger de sidste 2 sider igennem.

Hvordan ville du f.eks. have det med at vinde DM B-guld i styrkeløft Hippo, hvorefter du ville få at vide at du var en slapssvans og at det ikke talte fordi det ikke var det "rigtige" DM? geeez...

For fanden da. Lad da Anita nyde sejrens sødme og formuler jer så ordentligt når i kommer med kritik.

Klaphatte.

Link to comment
Share on other sites

Kiks ?

Eller havde du regnet med at alle uden undtagelse havde snuden begravet oppe bagi på dig ?

Det er da fint at du har vundet, men derfor må man vel have lov til at mene at hverken omstændighederne

eller din form er noget særligt at råbe hurra for.

Men heller ikke videre passende at nedgøre en præstation vel? Tænk over situationen IRL. Hvis du havde været til et stævne og set en person vinde, ville du så gå op til personen og begynde at kommentere at stævnets niveau heller ikke var særlig højt? Hvad ville du tænke om en person der gjorde det?

Det lugter rigtig meget af jantelov IMO. Hvis Bambam ikke mener at stævnets kvalitet var særlig høj har han naturligvis ret til det, men hvorfor kommentere det i hendes log? Det er jo ikke fordi hun har oprettet "se mig - jeg er verdensmester tråde" eller noget.

Der er aldrig en god grund til at nedgøre andre menneskers resultater, men hvis nogen skulle få lysten er der da masser af logbøger på MOL med folk, der har opnået dårligere resultater, man kan give den gas i inkl. min egen.

Link to comment
Share on other sites

Bogs > :violin::blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: whatever...du ved selv hvad du kan gøre med dit lommepsykologi...

I kan kaste med jantelov alt det I vil, det rager mig langsomt.

Faktum er at der er flere, inkl mig selv, der af forskellige grunde ikke er videre imponeret

over hverken form eller omstændigheder, det er vel vores ret.

Endvidere, så er det ikke længe siden at hun selv bekendtgjorde at hun lukkede loggen ned

og søgte andre græsgange, af forskellige årsager.

Alligevel bliver der opdateret flittigt, og man må altså gerne kysse godt omme bagi,

men kritik...uhh nej da.

IMO er man da iøvrigt ikke nogen imponerende verdensmester rent mentalitetsmæssigt,

hvis man kun vil nyde sejrens sødme, og så tror man er hævet over kritik fordi

man ikke lige har lyst til det. Beklager, men hvis vil lege på det niveau så må

man også indstille sig på at der vil være flere holdninger til ens præstation.

Link to comment
Share on other sites

I kan kaste med jantelov alt det I vil, det rager mig langsomt.

Faktum er at der er flere, inkl mig selv, der af forskellige grunde ikke er videre imponeret

over hverken form eller omstændigheder, det er vel vores ret.

Endvidere, så er det ikke længe siden at hun selv bekendtgjorde at hun lukkede loggen ned

og søgte andre græsgange, af forskellige årsager.

Alligevel bliver der opdateret flittigt, og man må altså gerne kysse godt omme bagi,

men kritik...uhh nej da.

IMO er man da iøvrigt ikke nogen imponerende verdensmester rent mentalitetsmæssigt,

hvis man kun vil nyde sejrens sødme, og så tror man er hævet over kritik fordi

man ikke lige har lyst til det. Beklager, men hvis vil lege på det niveau så må

man også indstille sig på at der vil være flere holdninger til ens præstation.

Men Anita har jo ingen steder pralet med niveauet ved stævnet. Hun er blevet bedømt som den bedste i sin klasse af objektive dommere til et verdensmesterskab i et internationalt forbund - ergo er hun vedernsmester. Hvorfor nedgøre det? Hun skriver jo ikke at hun er verdens bedste atlet.

Desuden er hendes form IMO flot uanset placering - det er vel også fair nok at lette på hatten af.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Bogs > :violin::blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: whatever...du ved selv hvad du kan gøre med dit lommepsykologi...

I kan kaste med jantelov alt det I vil, det rager mig langsomt.

Faktum er at der er flere, inkl mig selv, der af forskellige grunde ikke er videre imponeret

over hverken form eller omstændigheder, det er vel vores ret.

Endvidere, så er det ikke længe siden at hun selv bekendtgjorde at hun lukkede loggen ned

og søgte andre græsgange, af forskellige årsager.

Alligevel bliver der opdateret flittigt, og man må altså gerne kysse godt omme bagi,

men kritik...uhh nej da.

IMO er man da iøvrigt ikke nogen imponerende verdensmester rent mentalitetsmæssigt,

hvis man kun vil nyde sejrens sødme, og så tror man er hævet over kritik fordi

man ikke lige har lyst til det. Beklager, men hvis vil lege på det niveau så må

man også indstille sig på at der vil være flere holdninger til ens præstation.

Det er da heller ikke noget i vejen med kritik, men hvorfor skal den formuleres så nedladende?

Og selvom man ønsker at ytre sin kritik kunne man da starte med at ønske tillykke, det viser en form for respekt. Men det er måske for meget at forlange, når man kan sidde i den anden ende og slynge galde ud på et keyboard?

Link to comment
Share on other sites

Bogs > :violin::blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: whatever...du ved selv hvad du kan gøre med dit lommepsykologi...

I kan kaste med jantelov alt det I vil, det rager mig langsomt.

Faktum er at der er flere, inkl mig selv, der af forskellige grunde ikke er videre imponeret

over hverken form eller omstændigheder, det er vel vores ret.

Endvidere, så er det ikke længe siden at hun selv bekendtgjorde at hun lukkede loggen ned

og søgte andre græsgange, af forskellige årsager.

Alligevel bliver der opdateret flittigt, og man må altså gerne kysse godt omme bagi,

men kritik...uhh nej da.

IMO er man da iøvrigt ikke nogen imponerende verdensmester rent mentalitetsmæssigt,

hvis man kun vil nyde sejrens sødme, og så tror man er hævet over kritik fordi

man ikke lige har lyst til det. Beklager, men hvis vil lege på det niveau så må

man også indstille sig på at der vil være flere holdninger til ens præstation.

Jeg kan ikke se nogen steder her i loggen, at Anita ikke kan tage kritik...??? :blink:

Og i øvrigt kan jeg ikke forstå, hvorfor du gider bruge så mange kræfter på at gå og bagtale Anitas form og person. Pas nu dig selv og dine egne issues, i stedet for flittigt at følge med i en log, som du åbenbart ikke bryder dig om, for så at gå rundt og tøsesladre om indholdet efterfølgende.

Hvis ikke man har andet at komme med, end sure opstød, så hold dem for Guds skyld for dig selv.

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Et stort tillykke med titlen skal der lyde herfra. Jeg håber du gider skrive en udførlig beskrivelse om hele turen samt krydre det med stemningsbilleder. Også selvom en del lige nu hijacker din log for at stable sig op på sæbekassen i hjørnet af en park og råbe i øst og vest. :laugh:

Tag det som et kompliment. Var du kun blevet nummer fire, så var det slet ikke sket. :wink:

Keep up the good work! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita

Et stort tillykke med titlen skal der lyde herfra. Jeg håber du gider skrive en udførlig beskrivelse om hele turen samt krydre det med stemningsbilleder. Også selvom en del lige nu hijacker din log for at stable sig op på sæbekassen i hjørnet af en park og råbe i øst og vest. :laugh:

Tag det som et kompliment. Var du kun blevet nummer fire, så var det slet ikke sket. :wink:

Keep up the good work! :superman:

Der tager du fejl!

Verden er fyldt med haters!

Hvor fanden er Dirty Harry når man har brug for ham... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Bogs...Anita skriver højere oppe på denne side følgende: Ja det er jo ikke fordi lysten til at opdatere loggen var stor efter logspam...

Hvis man lægger sin træning og konkurrenceforberedelser ud i et offentligt forum må man da være indstillet på at folk vil kommentere forløbet...Både det gode og dårlige... Det andet pædagogikpladder kan man da ikke bruge til noget.

Edited by Bambam
Link to comment
Share on other sites

Bogs...Anita skriver højere oppe på denne side følgende: Ja det er jo ikke fordi lysten til at opdatere loggen var stor efter logspam...

Hvis man lægger sin træning og konkurrenceforberedelser ud i et offentligt forum må man da være indstillet på at folk vil kommentere forløbet...Både det gode og dårlige... Det andet pædagogikpladder kan man da ikke bruge til noget.

Det er ikke pædagogikpladder, men alm. god opførsel.

Tillykke med det Anita :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bogs...Anita skriver højere oppe på denne side følgende: Ja det er jo ikke fordi lysten til at opdatere loggen var stor efter logspam...

Hvis man lægger sin træning og konkurrenceforberedelser ud i et offentligt forum må man da være indstillet på at folk vil kommentere forløbet...Både det gode og dårlige... Det andet pædagogikpladder kan man da ikke bruge til noget.

Selvfølgelig har du ret til at kommentere det, men almindelig pli og god opførelse kommer man ofte noget længere med.

Jeg har ikke indblik i hvor højt niveau den pågældende konkurrence har, men jeg mener, at jeg har så meget indblik, at vide at vinde en sådan konkurrence kræver selvdisciplin, hård arbejde og fokus i en grad som kun de færreste har formåen til at gøre.

Der er en væsentlig forskel på kritik og konstruktiv kritik.

Desuden er det vil ganske rimeligt, at anerkende et hvert menneske som gennemføre et mål som vedkommende har sat, alt andet vil efter min mening være udtryk for en manglende overskud.

God aften til alle. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med resultatet Anita - Det er sku bare LIDT cool at rejse over atlanten og nakke hele banden der ovre! Især i betragtning af din relativ korte trænings historie, er det fint!

Læser lidt mundhuggeri i din log. Må erkende at jeg ikke helt ser relevansen i dette i en personlig træningslog (Er det det samme som det man forstå ved et "åbent forum"?) -

Det at man mener en sejer ikke er fortjent er ikke personlig kritik som der bliver givet udtryk for (Forsvaret med). Det er derimod kritik af selve konkurrencen. Dette emne høre under et forum omkring konkurrencer eller lignende og ikke i en personlig log. Jeg ser ikke hvorfor nogle mener Anita bød finde deres mening omkring dette særlig interessant - Og slet ikke interessant nok til at berette om den i hendes personlige træningslog.

Vh Chr

Edited by Havneren
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Anita....

Jeg synes det er stort det som Norah og du har præsteret - kan virkelig overhovedet ikke forstå folks latterlige kommentarer.... :superman:

Du er the champ - og Norah ligeså.. Thats it.. Midsundelse er en svær ting...

Men okay - det er et åbent forum - så folk har jo lov at have deres mening.... :4thumbup:

De folk som kommenterer det negativt her, burde gribe i egen "barm" og nosse sig sammen og prøve hvad det kræver at stille op.... :sneaky2:

Så igen Anita - nyd din titlen - det er 150% stort og super super super flot!!!!!!!.... :superman:

Nu er det ikke min stil at hidse sig op, men det her muddekasteri fik mig godt op af stolen... :laugh::laugh:

Nå stopper nu - skal lige hen og have min pille for blodtrykket....

Link to comment
Share on other sites

Anita, synes det er godt gået. Ved selv hvor hårdt og hvor meget man knokler op til en konkurrence!! :superman:

Men, synes det er dumt at lade sig gå sådan på over en lille smule kritik. Du ved du har gjort dit bedste, så er det vel lige meget hvad andre synes. Jeg mener man har ret til at ytre sig... Hvis du læser hvad Bambam har skrevet, er det jo faktisk ikke personligt.

Jeg tilslutter mig helt Bambam og Hippos udtalelser.. Og giver dem også helt ret.

Men at folk begynder at kaste med mudder synes jeg er helt latterligt... Hvorfor ikke tage det med oprejst pande i stedet for at blive tøsefornærmet....? :nonono: Det lugter måske en lille smule umodent i øjne.

Hvis man laver en log, må man tage det sure med det søde! Anita, havde du regnet med at alle skulle kysse din numse hele vejen igennem eller?

Nå, slut prut!

Link to comment
Share on other sites

:cool: Hej Anita , vil ønske dig tillykke nok engang med din sejr, uanset hvilken kategori

du har konkurreret i. Jeg synes du havde en glød af glæde i dag til træning. Selv om den brune

farve ikke er kommet af , så er jeg sikker på at det var den indre glød hos dig som strålede mest.

Grats herfra.

Og til dig Jacob.

Bogs > :violin::blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: whatever...du ved selv hvad du kan gøre med dit lommepsykologi...

I kan kaste med jantelov alt det I vil, det rager mig langsomt.

Faktum er at der er flere, inkl mig selv, der af forskellige grunde ikke er videre imponeret

over hverken form eller omstændigheder, det er vel vores ret.

Endvidere, så er det ikke længe siden at hun selv bekendtgjorde at hun lukkede loggen ned

og søgte andre græsgange, af forskellige årsager.

Alligevel bliver der opdateret flittigt, og man må altså gerne kysse godt omme bagi,

men kritik...uhh nej da.

IMO er man da iøvrigt ikke nogen imponerende verdensmester rent mentalitetsmæssigt,

hvis man kun vil nyde sejrens sødme, og så tror man er hævet over kritik fordi

man ikke lige har lyst til det. Beklager, men hvis vil lege på det niveau så må

man også indstille sig på at der vil være flere holdninger til ens præstation.

:cry3: Dit indlæg , JACOB, bærer præg af bitterhed over "noget".

Man skal ikke nedgøre andres resultater uanset hvor godt det er, med navns nævnelse.

Vi andre peger jo heller ikke fingre af dig fordi du kun har en guldmedalje fra Nordjyllands - CUP

som bedste præstation eller at du ikke evner at løfte 8 x BW i styrkeløftkonkurrence.

Det havde været mere storsindet af dig at ønske tillykke, men dit indlæg bærer præg af

MANGLENDE PLI. Det er ikke en sober måde at opføre sig på. :moon: :4whip:

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Supersej form og stort tillykke herfra Anita... :smile:

Er ikke inde i jeres diskussion herinde og gider heller ikke prøve at sætte mig ind i den... :nonono:

Det er betyder noget for mig er guld til Danmark....så er jeg glad :superman:

Med fare for at lyde diskriminerende synes jeg altid det er vildt en pige kan blive så hakket....men anyway, stort tillykke herfra :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anita!

Går du rundt og er lidt svimmel, det kan jeg da godt forstå med dine og Norah's præstationer i NY :crazy:

Træls med de kommentarer som står i din log. Hvorfor kan disse individer ikke glæde sig over andres præstationer, måske de bare er ensomme...

Selvsagt vil jeg hjælpe dig med din svimmelhed, jeg elsker behandle hovedpine og svimmelhed. . Hvis svimmelheden er af forbigående rotatorisk type, dvs. omgivelsene spinner rundt når du ændre stilling, kan årsagen være krystalsyge (BPPV), tilstanden er dejlig nem at behandle :4thumbup:

Ingé

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share