Styrkeløft seminar 2007


Tina Østergaard
 Share

Recommended Posts

Vi afholder igen i 2007 styrkeløftseminar i Aalborg, denne gang i weekenden 23-25 marts, se mere om programmet på forbundets hjemmeside: http://www.styrke.dk/

Igen i år bliver underviserne Amit Selberg og Patrik Turesson fra Sverige. Men skynd jer, der er allerede rift op pladserne. :4thumbup:

Håber vi ses i Aalborg

Edited by Tina Østergaard
Link to comment
Share on other sites

Er seminaret forbeholdt styrkeløfterer eller er vi andre også velkomne? :smile:
Priser:

Pris 1. 2.000 kr. incl. Overnatning, for ikke medlemmer af DSF

Pris 2: 1.800 kr. uden overnatning for ikke medlemmer af DSF

Pris 3: 1.500 kr. inkl. Overnatning for dem som er medlem af en klub under DSF.

Pris 4: 1.300 kr. uden overnatning for dem som medlem af en klub under DSF

Priserne er inkl. forplejning fredag, lørdag og søndag.

Så vil da mene andre også er velkomne ud fra den info :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så vil da mene andre også er velkomne ud fra den info :wink:

Fik også set det lidt for hurtigt igennem.. så anden gang lagde jeg mærke til følgende: :smile:

Undervisningen henvender sig hovedsagelig til styrkeløftere som har lidt stævneerfaring eller personer som har styrketrænet i en længere periode, men alle er velkomne. Dog kan udbyttet af seminaret variere alt efter ens egen erfaring.
Link to comment
Share on other sites

Jeg deltog ved det sidste kursus, som jeg vil betegne som intet mindre end fremragende. Patrick og Amit er et par yderst kompetente gutter som kan både deres teori og praksis, samt er fantastiske til at formidle budskabet videre. :smile:

Hvis jeg tar med denne her gang må jeg så ikke sætte de der elektroder på dig og trykke på ON knappen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg deltog ved det sidste kursus, som jeg vil betegne som intet mindre end fremragende. Patrick og Amit er et par yderst kompetente gutter som kan både deres teori og praksis, samt er fantastiske til at formidle budskabet videre. :smile:

Kan kun sige det samme. Syntes det var kanon godt... Det er klart at anbefale til alle uanset niveau :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ville det evt. være muligt at få tilsendt bilagene (regninger m.m.) på forhånd, så kommunen kan give mig lidt forskud til seminaret?

Når/hvis du tilmelder dig kan jeg godt sende en regning, men jeg tvivler på at kommunen giver tilskud på baggrund af en regning. Tror du skal have en kvittering før de giver tilskud til noget. Men jeg kender ikke til de enkelte kommuners forretningsgang. Dette skal du undersøge i din kommune.

Link to comment
Share on other sites

Hos os kørte alt det med kommunalt tilskud igennem klubben. Prøv at snak med den ansvarlige for den slags i din klub. :smile:

Det gjorde jeg allerede for en uge siden. :wink:

Jeg fik at vide at det sagtens kunne lade sig gøre, da de mange gange før havde sendt folk på kurser og lign. - med tilskud fra kommunen. Men om det så først kan lade sig gøre efterfølgende aner jeg intet om.. bliver nok nødt til at tage en snak med dem igen.

Så sidder jeg samtidig og bliver en del nysggerig ang. arrangementet. Er der ikke en venlig sjæl der vil specificere nærmere hvad der mere konkret vil ske på seminariet - synes at .doc dokumentet er en smule sparsomt. :smile:

Edited by anonymiseret-bruger
Link to comment
Share on other sites

Så sidder jeg samtidig og bliver en del nysggerig ang. arrangementet. Er der ikke en venlig sjæl der vil specificere nærmere hvad der mere konkret vil ske på seminariet - synes at .doc dokumentet er en smule sparsomt. :smile:

Sidste gang var der en god fordeling af teoriundervisning, primært med Amit og Patrick. Samt nogle træningspas, hvor der blev delt mange guldkorn ud og folk fik optimeret deres teknik. Både af de to svenskere, men også indbyrdes iblandt kursusdeltagerne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Man skal bare gøre det. Hvis ikke jeg selv sandsynligvis skulle til sverige næste år sammen med kæresten blev hun kommanderet afsted. Jeg ville ikke melde mig selv. Kun fordi jeg syntes andre skal have chancen.

Prisen er latterligt lav ifht den kvalitet man får + kost og logi.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Så jeg får faktisk både visdom, træning, mad og lov til at tæve lille prinsessen i pool for sølle 1500 :w00t:
Såså nu skal i ikke være efter Lille prinsen, ellers så går han bare hjem til SimonDJ og leger teselskab. :laugh:

Nu når i 2 småbørn har så travlt og er så kæphøje, hvor MANGE penge skal vi så spille om i pool til det kursus??? :devil:

eller har i ikke noget at ha det i? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share