Deltagerlisten til TSK CUP/Copenhagen cup 2006.


mona
 Share

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak til Tårnby for et godt stævne! :4thumbup:

Desuden en stor tak for hjælpen til både Conscience (Sune) og Hoosier (Kathrine) til dette stævne (og også til DM i sidste weekend for Kathrines vedkommende). :clap:

Jeg blev samlet nr. 2 i 90 kg's klassen med 695 kg. Nr. 1 blev Nicolaj Dahlin med ca. 720 kg og nr. 3 blev Ole Olsen med ca. 630 kg.

Er der andre der har nogen resultater fra eftermiddagen i Tårnby??

Glad for at høre, at du syntes godt om stævnet. :nissegrin: Og med en dansk rekord (let!) og endnu en PR har det jo været turen værd. :santa2: Tillykke med det flotte resultat. :superman:

Af andre resultater bliver jeg næsten nødt til at nævne, at Kim Dahl blev bedste løfter med et resultat, der hed 285-202.5-285, hvilket var personlig rekord i trekampsbænk og total. 300 kg i dødløft i sidste forsøg blev underkendt 2-1. Og Marc Larsson fik imponerende 300 kg i squat!! :devil:

Haha...

Tak og i lige måde kim. OSK drengene har vist din medalje til dig.

Vi fik lov at få den igen. :nissegrin: Så Jens sender den - pokalen for bedste M1 løfter.

Link to comment
Share on other sites

du gennemførte :devil:

Yeah, og det er jo ikke så tit det sker :nissegrin: Så lidt stolt burde jeg vel være, hehe!

Nå, men i kan da også lige få et klip af mit sidste dødløft. Beklager at man skal dreje i nakken for at kunne se det)

http://www.youtube.com/watch?v=VvbRiBklG4I

Og blev korrekt nok underkendt! Men må jo bare gøre det bedre næste gang.. :xmas:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share