Deltagerlisten til TSK CUP/Copenhagen cup 2006.


mona
 Share

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mine squatforsøg;

230 kg

240 kg

250 kg

Må virkelig sige at jeg synes det er god squatteknik ift hvad jeg tidligere har kunnet :bigsmile: Jeg er åbenbart begyndt at bruge benene, for føj, hvor er de ømme i dag...

"flot.. flot... " :nissegrin::rofl2: nicely spoken poul :nissecool:

Edited by chalZe
Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu flot ud, Moos! Der er virkelig sket noget med teknikken. Det er 100 gange mere imponerende end en eller anden 70kg's 20cm lår-længde squatter. :nissegrin:

Tak Klaus. Jeg er også stadigvæk oppe at køre over det :bigsmile: Det gør virkeligt alle de timers teknik, teknik, teknik det hele værd :nissegrin:

"flot.. flot... " :nissegrin::rofl2: nicely spoken poul :nissecool:

Ja, det er guld :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Det havde jeg slet ikke fanget.

Det gør det jo bare endnu flottere, og jeg siger heller ikke der er noget galt i at være lidt glad :bigsmile:

og videre imod 200 :devil:

Taaaak. :blush: Og ja - videre imod de 200 kg!! :devil::santa2:

det er jo ikke nemt at squatte uden hofter og med en talje på 40 cm :nissetunge:

:pleasantry:

:4pizza: :eatchicken: :icecream::innocent:

Hej Kathrine. Tilykke med den flotte rekord :superman:

Godt den blev filmet, for jeg fik ikke set den live, idet jeg var i gang med opvarmning. Det var et rigtigt flot løft. :devil:

Mange tak, Kim. :blush:

SÅ sejt dødløft, Kathrine! :devil::devil::devil:
Tough dødløftet Hoosier :xmas: og fedt stævne der blev stablet på benene :bigsmile:

Tak skal I have. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg for første gang set et styrkeløfterstævne, og der var ret godt gang i det (lidt mere end da jeg var hjælper til veteran KM i vøgtløftning :bigsmile: ) ,og en masse gode løft, så det var ret fedt at se.

Conscience var nok den sejeste løfter jeg så :devil: , og JFK havde mindst ROM :nissetunge: .

Og så var jeg imponeret over Poul Rusholm. 80kg skind og ben, som squatter 275kg, det er godt nok vildt :devil:

Egentligt dumt, at jeg ikke fik hilst på andre end Rommel, men jeg er ikke helt overbevidst om at styrkeløftere ikke bider :blush:

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Og så var jeg imponeret over Poul Rusholm. 80kg skind og ben, som squatter 275kg, det er godt nok vildt :devil:

Han hedder Poul Rusbjerg :xmas:

og ja han har altid være TOUGH i squat :devil:

Men lad være med at sig det til ham så får knægten storhedsvanvid og er ikke til at være sammen med, lidt ligesom Marc Larsson der fik 300 i ben :crazy::nissegrin:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Han hedder Poul Rusbjerg :xmas:

og ja han har altid være TOUGH i squat :devil:

Men lad være med at sig det til ham så får knægten storhedsvanvid og er ikke til at være sammen med, lidt ligesom Marc Larsson der fik 300 i ben :crazy::nissegrin:

Lad os hellere få mine squat frem dem er der helt sikkert mange der gerne vil se.... hahahahahahaha :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Sært - filmen er forsvundet. :unhappy: Hvis der er nogen, der har en video af mit dødløft liggende, vil jeg meget gerne have den. :hands:

Har allerede fået en film af jfk - fantastisk! :4thumbup: Men hvis der skulle være andre, som har filmet, og stadig ligger inde med videoen, vil jeg selvfølgelig stadig meget gerne have den. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share