Hvad er realistisk?


Don Mega
 Share

Recommended Posts

sådan her ser min plan ud

*20-30-45 min. løb før morgenmad ca. 4-5 gange om ugen*

Morgenmad: 1 skål havregryn med skummet mælk (normal portion) + valle shake

Frokost 4 sammenklappere rugbrød med fedtfattigt pålæg og salat

Mellemmåltid: 2 boller med fedtfattigt pålæg og salat.

* vægtræning*

Aftensmad: typisk 2-3 stk. kyllingfilét med pasta/kartofler (4-5 kartofler portionen), salat (ca. halvdelen af hver portion) og tomatpuré.

før seng: en shake.

Vil det her virke til at sænke fedtprocent?

hvis det er tilfældet, hvad er så realistisk mht. vægttab? jeg vejer omkring de 94 nu og min fedtprocent er blevet målt til en 15 stykker for 5 mån. siden.

Link to comment
Share on other sites

Vil det her virke til at sænke fedtprocent?

Det ved du ikke før du kender dit vedligeholdelsesniveau. En cutte diæt bør ikke være rent gætteværk. Find ud af hvor mange kalorier du skal bruge for at vedligeholde din vægt. Herefter sætter du en diæt sammen, med et kalorieunderskud der lige nøjagtigt er stort nok til at du kan smide ca. 500 gram i ugen, men ikke mere. Smider du meget mere, så øges risikoen for at smide muskelvægt.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Løs hud er uungåeligt ved meget store vægttab - har vist ikke så meget med hastigheden i vægttabet at gøre. For de fleste der bare har været let eller moderat overvægtige bør det ikke blive noget problem, som jeg har forstået det. Vores hud er ret elastisk og fleksibel - er den dog først meget "overstrukket" er der ikke noget at gøre - uden kniv :devil:. Har måtte sætte mig lidt ind i det - jeg undgår nok ikke kniven om 1-2 år...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share