Kazmaier


jfk
 Share

Recommended Posts

Jeg har ALDRIG nogensinde fattet, at nogen gider se eller deltage i sådan omgang ligegyldigt lort.

Jeg mistænker de der grønne stykker papir med tidligere præsidenter på for deltagernes vedkommende. Dem der kan finde det underholdende mere end 10 sekunder er en helt anden snak :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mistænker de der grønne stykker papir med tidligere præsidenter på for deltagernes vedkommende. Dem der kan finde det underholdende mere end 10 sekunder er en helt anden snak :nissecool:

Tja, man kan vel også få folk til at æde en bæ, sålænge pengene er store nok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ALDRIG nogensinde fattet, at nogen gider se eller deltage i sådan omgang ligegyldigt lort.

Jeg sad igår og zappede lidt, på Mtv var der CRIBS, og en af dem de besøgte var tidligere wrestler Hulk Hogan(tror jeg han hed)

Og med hans hus(kan man vel næsten ikke kalde det), både, biler osv. Kunne jeg godt stille op og ligne en idiot i tv i nogle år, for at kunne trække mig tilbage og leve som en konge, DERFOR..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at wrestling nok ikke er det mest interessante, uden jeg vil bruge ord som "ligegyldigt lort" mm.

Det er da ikke mere "ligegyldigt lort" end fx en action eller gyser film?

Det er ren underholdning og ikke mere end det!

Som Squatfather er jeg også imponeret over deres fysik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad igår og zappede lidt, på Mtv var der CRIBS, og en af dem de besøgte var tidligere wrestler Hulk Hogan(tror jeg han hed)

Og med hans hus(kan man vel næsten ikke kalde det), både, biler osv. Kunne jeg godt stille op og ligne en idiot i tv i nogle år, for at kunne trække mig tilbage og leve som en konge, DERFOR..

:laugh: Nu er Hulk Hogan i sin helt egen kategori. Han er suverænt den mest kendte wrestler overhovedet og har spillet med i et utal af spillefilm, og har tjent penge på alt muligt andet end wrestling, så det er nok en lidt specielt sammenligning.

Men du har da ret i, at det kendte af dem tjener masser af penge. Så din pointe er sådan set god nok :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det rigtigt, men udførelsen er her rimlig dårlig syntes jeg. Ellers har jeg intet mod denne underholdning :bigsmile:

Udførelsen i denne film er rigtigt ringe, ja, men synes nu at der er nogle meget fede stunts i nogle af de seneste års kampe :cool:

Fuck, hvor er Kaz bare et uhyre at se på... :devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share