The ER-Equipment Open Benchpress Competition 2007


Guest Kraft
 Share

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Nu er problemet jo ikke så stort, da invitationen også ligger på Eriks hjemmeside, hvis det er man ikke har fået den med posten, hvilket vi fik forleden.

Så se nu bare at få tilmeldt dig.

Ses

Anton

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er nomineringerne begyndt at trille ind. Nomineringer ER Open 2007

Det bliver ingen gavebod i år :devil:

Vi får fint besøg af verdensmesteren Frederik Svenson som har trykket 345,5 kg i denne paradedisciplin.

Kamikazebænkeren Marcus Hirvonen som har trykket over 300 kg gæster -125 kgs klassen

I -100 kgs klassen har vi Michael Jaldefos som har løftet 245 kg og vandt bronze til EM. Han vandt desuden ER Open i -110 kgs klasssen og overall sidste år. Mon ikke han kommer i -110 kgs klassen alligevel.

Svein Olav Farstad er også i -100 kgs klassen. Han har løftet 237,5 kg og det var vist ham der vandt NM sidste år så vidt jeg husker.

Jeg løfter selv i -110 kgs klassen og kan se at jeg er skrevet forkert på.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Sune bak fik 242,5

Jacob steggelman 265

Mig selv 275

Klaus bak 210

kan hvis ikke rigtig huske flere

Var meget negativ over den nye pres regl, men må indrømme den overraskede positivt

Tillykke med de mange flotte løft :4thumbup:

Specielt til Sune med ny DR i 110 kg's klassen :devil: og til Jan med 275 kg og Jacob med 265 kg (vel PR til begge). :superman:

Jeg har desværre (som mange andre kan jeg forstå) måtte melde afbud på grund af sygdom. Det er nok den fugtige vinter der sætter sine spor. :mad:

Link to comment
Share on other sites

squatf <-- der er vel også det med man ikke må løfte hovedet og så det med at hele røven skal være i sædet. Var der nogen der fik underkendt løft pga 1 af de 2 regler??

fedt de ikke ser så slemt på det med skæv ustrækning, det vidste jeg faktisk ikke var noget der var blevet vedtaget. Så kunne de passende også se bort fra det med nedadgående ogi istedet give ekstra 2,5kg oven i hatten for at man løfter den over et længere stykke :4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

squatf <-- der er vel også det med man ikke må løfte hovedet og så det med at hele røven skal være i sædet. Var der nogen der fik underkendt løft pga 1 af de 2 regler??

fedt de ikke ser så slemt på det med skæv ustrækning, det vidste jeg faktisk ikke var noget der var blevet vedtaget. Så kunne de passende også se bort fra det med nedadgående ogi istedet give ekstra 2,5kg oven i hatten for at man løfter den over et længere stykke :4trumpet:

Løftet hoved var der ihf 1 der blev underkendt på :smile: Det med hele røven er vel bare at føderne ikke må være under ens popo, og det skal man som dommer sige til løfteren hvis ens "setup" skal ændres før der gives start signal. Mener jeg :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share