The ER-Equipment Open Benchpress Competition 2007


Guest Kraft
 Share

Recommended Posts

Det kan være vanskeligt at vurdre om det er sålen eller løfteren. Hvorfor give dommerne tvivl pga løbesko med rundet kant på sålerne?

Det er da ikke det smarteste udstyrsvalg :nonono:

Ærligt talt, var jeg ved at dø af grin, da han skulle reracke og rejse sig op, fordi han havde taget sko på, med rundet hæl, der aldrig ville kunne være helt i gulvet... :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Synes det stort set kan være ligeså fascinerende stadigvæk, da man bare skal tage i betragtning at et evt. vildt opspænd er begrænset af de nye regler. :innocent:

Hvad er grunden til den nye regel om, at hovedet skal holdes i bænken?

For at mindske brugen af alt for stramme trøjer, et sikkerheds spørgsmål :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad ville en gut på 21 år, der vejer 93kg, der bænker 172,5 få af placering?

En gut der træner hos os, som kun løfter raw, og træner som vinden blæser, men er rimelig stærk må siges :4thumbup:

Altså mølvis har jo rekorden i -90 med 205, så hvis gutten kan smide 3 kg og få 35 kg fra en trøje og gennemføre en dopingtest så er han rimelig godt placeret? :cry:

Ellers er den i -100 faktisk "kun" 200...

Edited by Bash
Link to comment
Share on other sites

Hvad ville en gut på 21 år, der vejer 93kg, der bænker 172,5 få af placering?

En gut der træner hos os, som kun løfter raw, og træner som vinden blæser, men er rimelig stærk må siges :4thumbup:

Folk stiller aldrig op alligevel. Der er også flere end man tror, der ikke er helt pjattede med doping tests :wink:

Sjovt nok sker der også ting og sager når man skal presse under kontrollerede forhold. Det er sjældent at folk presser i godkendt stil.

Link to comment
Share on other sites

Altså mølvis har jo rekorden i -90 med 205, så hvis gutten kan smide 3 kg og få 35 kg fra en trøje og gennemføre en dopingtest så er han rimelig godt placeret? :cry:

Ellers er den i -100 faktisk "kun" 200...

Well nu har vi jo så testet ham to gange, og han har altid været stærk. Jeg kan naturligvis ikke garantere han er clean, men det kan man jo desværre meget sjældent. Jeg kender ham ikke godt nok til at vide noget om hans eventuelle forbrug.

Anyway, han bænker flad som en pandekage, og han har aldrig kørt teknik træning alla cat, board pres, floor pres, bands eller noget andet.

Men vi er ikke registreret som en styrkeløft klub, så det er ikke aktuelt. Men ingen tvivl om at han har mange kg at hente hvis han lærte lidt om opspænd , og fik noget teknik træning.

Link to comment
Share on other sites

Well nu har vi jo så testet ham to gange, og han har altid været stærk. Jeg kan naturligvis ikke garantere han er clean, men det kan man jo desværre meget sjældent. Jeg kender ham ikke godt nok til at vide noget om hans eventuelle forbrug.

Anyway, han bænker flad som en pandekage, og han har aldrig kørt teknik træning alla cat, board pres, floor pres, bands eller noget andet.

Men vi er ikke registreret som en styrkeløft klub, så det er ikke aktuelt. Men ingen tvivl om at han har mange kg at hente hvis han lærte lidt om opspænd , og fik noget teknik træning.

Jo flere stærke styrkeløftere jo bedre. Men desværre er der mange, der ikke vil gøre det, der skal til. Kunne være fedt hvis vi kunne konkurrere med f.eks. Svenskerne. Men det sker ikke uden talenter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jo flere stærke styrkeløftere jo bedre. Men desværre er der mange, der ikke vil gøre det, der skal til. Kunne være fedt hvis vi kunne konkurrere med f.eks. Svenskerne. Men det sker ikke uden talenter :smile:

True. Jeg tror heller ikke ham her gider.

Jeg kunne godt tænke mig at "lege" med selv, men er omvendt heller ikke indstillet på at ligge den mængde arbejde for dagen der skal til, for at vi kan være medlem af DSF

Link to comment
Share on other sites

True. Jeg tror heller ikke ham her gider.

Jeg kunne godt tænke mig at "lege" med selv, men er omvendt heller ikke indstillet på at ligge den mængde arbejde for dagen der skal til, for at vi kan være medlem af DSF

Hvis du gerne vil så kan du jo eventuelt være med i en styrkeløft klub i Kbh og så træner der en gang i ugen, så burde du vel godt kunne få lov til at stille op for dem.

Der er jo heller ingen der siger du behøver at bruge udstyr, det gør jeg f.eks. ikke for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Man kan også sagtens løfte uden trøje, og stadigvæk klare sig udemærket.

Specielt hvis man har trænet længe, og derfor er i besidelse af en del muskelstyrke.

Så tag du bare din sportstaske over skulderen og kig ind til nogle af de styrkeløfter klubber, som ligger i København.

Der er en på Amager, Hvidovre, Rødovere og så er der naturligvis KSK Københavns Styrkeløfter Klub i Grøndals Centeret.

Anton

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share