Sheiko


klausjensen
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Ahaaa!!! :D Der er jo flere forskellige programmer gemt i arket!!

Jeg tror jeg springer på "beginners 1". Men lige et par spørgsmål:

1. Det ser ikke ud til at hjælpeøvelser vælges ud fra svagheder. Derimod er der en hel masse flies med??!?!?

2. Laves der max-test, efter kun 4 uger?

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens erstatte hjælpeøvelserne med nogen for dine svagheder. Men tæsk til dit pattøj er nok ikke helt tosset, når nu din svaghed er i bunden.

Eftersom Sheiko er baseret på du akkumulerer en masse træningsstress, er deload en rigtig god ide. Nogen har valgt at gøre uge 4 til deload-uge, andre smider det ind bagefter.

Det kan du vurdere ud fra, hvor bustet du er når du kommer til uge 4. Som med Canadian er ingen pointe i at blive ved med at læsse på når du direkte kan mærke, du går tilbage - så er det tid til en deload-uge.

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens erstatte hjælpeøvelserne med nogen for dine svagheder. Men tæsk til dit pattøj er nok ikke helt tosset, når nu din svaghed er i bunden.

Det der undrede mig, var at der anvendes flies. Det kan vel ikke kaldes en hjælpeøvelse?. Men det er måske for meget (med den i forvejen voldsomme volumen i bænkpres) at lave deciderede hjælpeøvelser (DB bænkpres, CB bænkpres etc.)

Jeg forestiller mig (som du foreslår i min logbog) at køre Sheiko på bænkpressen, og køre noget ala CNLA på DL og SQ. På den måde vil den samlede volumen være til at overkomme. En hel Sheiko vil jeg nok knække nakken på!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share