Centre i Norge?


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Dette spørgsmål er vel egentlig rettet mod TT, men hvis nogen andre kan hjælpe mig, er jeg da dybt taknemlig

Eftersom min far bor i Norge, og det bliver hos ham jeg skal fejre julen, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor der et center jeg kan besøge.

Nærmere betegnet så bor han i Tønsberg. Jeg har trænet deroppe et par gange, men det var i det værste lortecenter. S.A.T.S hedder det, og det er rent faktisk et KÆMPE center på flere etager, men de har ikke en gang fri stang... ALT er på en eller anden smart technogym maskine. ALT!!! Så derfor gad jeg godt at vide hvor jeg ellers har mulighed for at træne...?

Link to comment
Share on other sites

Hei, nå hadde du flaks. Min samboer er nemlig fra Tønsberg. Jeg har derfor trent på forskjellige gym der.

Tre forslag:

Sjøsenteret Trim as, på Vallø  tlf. 333 28892

Sem nye gymsenter, på Bjellandåsen (travbanen)

Gymkjellern, på Tolvsrød

Ingen av disse er noen mega-gym, men de har i alle fall løse vekter/stenger....

Link to comment
Share on other sites

Hey Lagoon, du snakker norgesk! :biggrin:

Lige et lille forslag: når der kun er tale om en juleferie, så kan du jo også betragte det som kærkommen afveksling at træne lidt i maskiner. Det er jo ikke sådan, at dine muskler falder af, hvis du rører et stykke Technogym-equip! :wink3:

Morten

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ved godt at afvekslingen er ok, men det bliver jo ikke sidste gang jeg træner deroppe... Og så kunne det da være meget skægt at møde nogen norske BB'er eller SL'er... Hellere det end en eller anden langhåret norsk fjellabe af en fitnessinstruktør!!!:strat:

Og så væmmes jeg en smule ved fyre med arme på 35 cm, der står og nusser dem foran spejlet.... (Det var der faktisk en deroppe der gjorde!!!) :o

>>Los

Jeg kan kun skrive norsk, når jeg taler det lyder det af h****** til... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share