Jonas Andersen's log


omeg@
 Share

Recommended Posts

  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stærkt gået med Cooper, hvor løb du henne?

Du har løbet 3:14 min./km i snit, det er godt nok hardcore

Tak! Løb på en alm. rute i Dianalund, som jeg så opmålte på "I Form's" hjemmeside.

Ja, det er sq meget lækkert! Så kan jeg komme under 10 min. på en 3 km. :smile:

giftigt løbet skipper.

den øvelse du efterlyser navn på er renegade rows :4thumbup:

Takker! :smile:

Ok, tak. Dejlig øvelse som også styrke core og balance! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mange tak.. :smile:

Hvad laver du egentlig til hverdag? Kunne se i din log at du leger lidt med tanken om at søge ind hos Politiet..

Jeg er partner i 2 virksomheder i internetbranchen. Har ovetvejet både militæret (evt. eliteenhed) og politiet (AKS) - men det skal ikke være nu. Træner til gengæld så jeg vil være klar til at søge ind hvis/når jeg på et tidspunkt beslutter mig for det. Er der noget specifikt du træner op til evolutionrace? Det kunne være cool at tage et par træninger sammen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er partner i 2 virksomheder i internetbranchen. Har ovetvejet både militæret (evt. eliteenhed) og politiet (AKS) - men det skal ikke være nu. Træner til gengæld så jeg vil være klar til at søge ind hvis/når jeg på et tidspunkt beslutter mig for det. Er der noget specifikt du træner op til evolutionrace? Det kunne være cool at tage et par træninger sammen.

Mange af svarerne står på side et i loggen, men kan lige spæde lidt til.. :wink:

Jeg skal med til Evolutionrace, og får efterhånden mere og mere fokus på styrketræning. Jeg er altid frisk på fællestræning, men lige nu er der eksamener.. :dry:

Det lyder godt nok! Har du HBU, eller videre udd. i militæret? Uha, jeg har godt nok også leget meget med tanken om AKS! Men det tager bare såå lang tid at komme i nærheden af den uddannelse. Det kræver at man har været fem år i det "alm." politi, før man kan starte på AKS udd. Udover tager det jo omkring fire år at få den alm. udd. - Ni år før man kan søge, det er for meget til min tålmodighed, lige nu! Dog tror jeg at jeg ville finde politiarbejdet og udd. meget spændende! :smile:

Edited by omeg@
Link to comment
Share on other sites

Hej Jonas

Ser godt ud med traenningen, foelger stadig med her i loggen.

Fik du nogensinde leget med de stem til haandstand jeg sendte dig?

Husk vejen til styrke findes gennem haandstandspushups, og mange af dem.

Venlig hilsen Christian

Éy... :smile:

Har kiggt lidt på det, og prøvet lidt, men der er ikke noget fast over det endnu.. :nonono:

Har faktisk lavet nogle stykker i dag, så det var da heldigt! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mange af svarerne står på side et i loggen, men kan lige spæde lidt til.. :wink:

Jeg skal med til Evolutionrace, og får efterhånden mere og mere fokus på styrketræning. Jeg er altid frisk på fællestræning, men lige nu er der eksamener.. :dry:

Det lyder godt nok! Har du HBU, eller videre udd. i militæret? Uha, jeg har godt nok også leget meget med tanken om AKS! Men det tager bare såå lang tid at komme i nærheden af den uddannelse. Det kræver at man har været fem år i det "alm." politi, før man kan starte på AKS udd. Udover tager det jo omkring fire år at få den alm. udd. - Ni år før man kan søge, det er for meget til min tålmodighed, lige nu! Dog tror jeg at jeg ville finde politiarbejdet og udd. meget spændende! :smile:

En stor del(hvis ikke hele) tiden som betjent, tæller med i de 5 år. :smile: Syns nemlig også det var lidt voldsomt engang.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nemlig, det jeg mente.. Endelig en der hører hvad jeg mener, og ikke hvad jeg siger.. :laugh: :4thumbup:

Hehe, godt så :tongue:

Det kunne være lidt spændende at finde ud af præcist hvor meget af udd. der tæller med, med henblik på videreudd. ved AKS! Det er sq også lidt af et drømmejob i mine øjne! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 16/6 2007:

MTB:

50 km. - Niveau 1, 2 og 3 - Rolig tur til Slagelse Gymnasium, hvor jeg skulle træne til min idrætseksamen. Blev ramt af en bil, i Slagelse, på ved til skolen, og tog et ordenligt styrt. Jeg har virkelig været heldig, for jeg har stort set ikke fået en skramme. Cyklen er dog en lille smule medtaget, og jeg skal ha' fat i forsikringen.

Idræt B:

2 t. badminton træning, eksamenstræning.

Edited by omeg@
Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 17/6 2007:

Styrketræning:

BW, BW og mere BW... En masse gøgl i haven. Handstand, pushups, forskellige maveøvelser mm. Prøvede også nogle øvelser fra Crossfit! :smile:

Har i øvrigt fået min forsikringssag igennem, så har lige fået 2700,- for materielle skader på MTB'en..

Link to comment
Share on other sites

Sweet! :4mewantfood: Så er der lidt ekstra penge til sommerferie og grej!

Ja, det er fint nok.. Var sq blevet godt knotten hvis jeg ikke havde fået noget for sådan en omgang.. Nu må vi se om jeg ikke selv kan lave den bagbremse der.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 18/6 2007:

Løb:

5 km. - God tur m. indlagt fartleg/stigningsløb.

Styrketræning:

Igen masser af forskellige BW øvelser: OA pushups, chinups, pullups handstand mm.! Der kommer noget struktur på træningen efter eksamenerne! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Man kan simpelthen søge efter 3 år, dvs. ligeså snart man er færdig med politiuddannelsen - ikke værst! :smile:

Nice! Det kan da være at det er noget man skal prøve en dag.. Tror sq at de lever "the sweet life"! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nice! Det kan da være at det er noget man skal prøve en dag.. Tror sq at de lever "the sweet life"! :cool:

Ja, det lyder som et yderst interessant arbejde, hvis man kommer igennem. :smile:

Særligt, da der ikke er så meget march.. Det er tit det jeg "går lidt ned på"..

Link to comment
Share on other sites

Ja, det lyder som et yderst interessant arbejde, hvis man kommer igennem. :smile:

Særligt, da der ikke er så meget march.. Det er tit det jeg "går lidt ned på"..

Ja, det fremstår lidt som et job der er meget actionpacked, men uden de rigtig lange marchture, de rigtig kolde øvelser osv.

Det er ikke noget jeg sådan lige kan afskrive fra min drømmejob-liste! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det fremstår lidt som et job der er meget actionpacked, men uden de rigtig lange marchture, de rigtig kolde øvelser osv.

Det er ikke noget jeg sådan lige kan afskrive fra min drømmejob-liste! :smile:

Heller ikke her, syntes også AKS'er er utrolig seje, dog bliver det aldrig til noget for mit vedkommende da jeg er farveblind :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det fremstår lidt som et job der er meget actionpacked, men uden de rigtig lange marchture, de rigtig kolde øvelser osv.

Det er ikke noget jeg sådan lige kan afskrive fra min drømmejob-liste! :smile:

præcist præcist - og så arbejder de jo tæt sammen med forsvaret + de har en masse skarpe missioner.. Udover det er det alm. politiarbejde også super spændende, så det er virkelig en interessant vej at gå!

Men det fedeste er uden tvivl at man møder noget nyt hver dag.. Det finder jeg virkelig som ét af de bedste stimuli, når jeg skal se på forskellige jobs..

Nogen idé om hvornår du evt. ville søge?

Link to comment
Share on other sites

Heller ikke her, syntes også AKS'er er utrolig seje, dog bliver det aldrig til noget for mit vedkommende da jeg er farveblind :nonono:

Det sætter desværre nogle begrænsninger! Men du må bare kæmpe, for et lignende job med masser af udfordringer.. Lad vær med at lade dig tynge af det.. Tror nok at du finder på noget fedt en dag! :smile:

præcist præcist - og så arbejder de jo tæt sammen med forsvaret + de har en masse skarpe missioner.. Udover det er det alm. politiarbejde også super spændende, så det er virkelig en interessant vej at gå!

Men det fedeste er uden tvivl at man møder noget nyt hver dag.. Det finder jeg virkelig som ét af de bedste stimuli, når jeg skal se på forskellige jobs..

Nogen idé om hvornår du evt. ville søge?

Helt enig! Det er jo netop derfor at job som brandmænd, bodyguards, politi, militær osv. bare rammer helt plet på typer som os!

Nu har jeg jo i hvert fald 2½ år i militæret fra august, og jeg tror at der skal en del til at rokke ved min drøm om at blive jægersoldat, så det er ikke et svar jeg ligger inde med... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share