Frokostpausen


Currant
 Share

Recommended Posts

Hey...

Jeg træner om eftermiddagen/aftenen og det er med to formål - fjerne fedt og blive lidt større...

Men når jeg nu står i Føtex i skolens frokostpause ser jeg masser af spændende frugt uden varedeklaration... Hvad er godt for en mand med mine træningsformål? Eller er frugt ikke fornuftigt?

Det skal være noget der giver energi uden at det sætter sig på sidebenene - selvom der i øvrigt er optaget - hehe... :D

Link to comment
Share on other sites

Det skal være noget der giver energi uden at det sætter sig på sidebenene -

det kan man simpelthen bare ikke sige...

Det afhænger af hvor meget du spiser og ikke hvad. Der findes ikke en vare du kan spise som giver energi uden at sætte sig. Din krop har brug for en vis mængde energi for at kunne fungere gennem dagen (og natten) og hvis ikke den får det gennem kosten vil den tærre på sidebenene. Al mad giver energi. Al mad sætter sig på sidebenene hvis du spiser for meget.

Du ved jo godt hvad der er sundt og hvad der ikke er sundt. Det lærer vi i børnehaveklassen. Og principperne har ikke ændret sig siden. Kunsten er ikke at vide det men at føre det ud i livet.... det er der mange af os dumper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share