Træning i Næstved


samsung2007
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg skal starte op med noget styrketræning i Næstved.

Jeg ved dog ikke lige hvilket center jeg skal vælge, da det jo flyder med centre i Næstved.

Hvilket center kan i anbefale mig at kigge nærmere på..?? Hvor får jeg mest for pengene..?? Eller hvor er der bedst atmosfære.??

Hilsen

Samsung2007

Link to comment
Share on other sites

Hey :smile:

Jeg kan anbefale City Motion. Det er flinke ejere som selv træner og der er gode muligheder for frivægt træning. Det koster vist 325 kr om måneden med PBS. Hvis du vil have noget billigere kan jeg anbefale centeret ved det gamle bowlingcenter Netties. Det er vist omkring halv pris og der er mulighed for frivægt træning.

Mvh.

Dawizz

Link to comment
Share on other sites

Hey :smile:

Jeg kan anbefale City Motion. Det er flinke ejere som selv træner og der er gode muligheder for frivægt træning. Det koster vist 325 kr om måneden med PBS. Hvis du vil have noget billigere kan jeg anbefale centeret ved det gamle bowlingcenter Netties. Det er vist omkring halv pris og der er mulighed for frivægt træning.

Mvh.

Dawizz

Hey dér

City Motion, troede ellers det var kendt for at der flød stoffer dernede.?? Har været dernede og lure.. og skal da ellers love for det var nogle store drenge.. og syntes der blev råbt meget højt dernede.. ved selvfølgelig ikke om det lige var et tilfælde sammen med at jeg kom..???

Det andet er jo et kort system.. det gider jeg ikke.. jeg vil have vejledning når jeg træner hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg ville nok foreslå Aktiv Helse Studio, jeg har ik selv gået der, men det lader ikke til at der er alle de store pumpere. Prisen er 179 kr om måneden hvis man melder sig ind i 6 mdr.

Jeg ved dog ik om der er mulighed for hjælp fra en instruktør hver dag, da det fungere ved at man får et kort så man selv lukker sig ind og der derfor ikke er behov for en instruktør eller lign. hele tiden.

Men jeg tror det er værd at undersøge :smile:

Ellers vil jeg foreslå scala.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg ville nok foreslå Aktiv Helse Studio, jeg har ik selv gået der, men det lader ikke til at der er alle de store pumpere. Prisen er 179 kr om måneden hvis man melder sig ind i 6 mdr.

Jeg ved dog ik om der er mulighed for hjælp fra en instruktør hver dag, da det fungere ved at man får et kort så man selv lukker sig ind og der derfor ikke er behov for en instruktør eller lign. hele tiden.

Men jeg tror det er værd at undersøge :smile:

Ellers vil jeg foreslå scala.

Hej

Var lige en tur rundt i byen her til aften og se alle centre.!

City-Motion

Scala

Chandre Fitness

Multisport

Aktiv Helse Studio

Ny Form

Rygcentret

Umidelbart syntes jeg at det der Chandre center er tiltalende. Der er god plads og de er billige nok.

Multisport har jeg ikke råd til, og gider heller ikke betale for SPA bad når jeg ikke bruger det.

Aktiv Helse - kan jeg ikke bruge da der ikke er instruktør.

Ny form - Gamle mærkelige maskiner - og der var beskidt - betale for at tage et bad..?? (har jeg sku aldrig set før)

Rygcentret - "kedeligt" center - med mange skjulte betalinger.

Scala - Proppet med mennesker - Dyrt - Modecenter nej tak.

City-Motion - Larmende store drenge -

Skal have et center klar til Mandag, hvor jeg regner med at starte op på træning.

mvh

Samsung2007

Link to comment
Share on other sites

City Motion all the way!

Du skal ikke tage dig af hvordan de andre i centeret ser ud, og de fleste af de mennesker der render rundt dernede er flinke og hjælpsomme hvis man spørger dem til råds. Desuden får du udemærket vejledning de første par gange du træner dernede af centerets ejere.

CM er et rigtig godt sted at træne, IMHO.

/Motta

Link to comment
Share on other sites

Hey dér

City Motion, troede ellers det var kendt for at der flød stoffer dernede.?? Har været dernede og lure.. og skal da ellers love for det var nogle store drenge.. og syntes der blev råbt meget højt dernede.. ved selvfølgelig ikke om det lige var et tilfælde sammen med at jeg kom..???

Det andet er jo et kort system.. det gider jeg ikke.. jeg vil have vejledning når jeg træner hver gang.

Ja folk er pænt store nede i CM ift. andre træningscentre. De er heller ikke medlem af ADD, så kan du jo selv tænke dig til resten :smile: Trods det er CM nok det bedste bud på et træningscenter i Næstved til en fair pris. Jeg synes ikke støj niveauet er specielt slemt, men du kan jo have været uheldig. Ejerne går meget op i at alle skal kunne være der, og jeg synes de gør meget for det. Chandre havde ikke mulighed for frivægtstræning (squat & dødløft) sidst jeg var der og har kun Technogym udstyr.

Link to comment
Share on other sites

:nonono:

Jae tag du ned i Chandre centeret og brug de næste pr. år (hvis det lever så så længe..)!! Træn m deres tehnogym maskiner... -Det vil DU helt

sikkert blive glad for :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

... Hvorfor tror du egentlig at der er så tomt og stille dernede?

Link to comment
Share on other sites

- ja , for netop et medlemskab af ADD sikrer et komplet dopingfrit center (..) - pladder!

Hop dog ned og hils på nogle af drengene i Scala...

Præsi!... Der r jo f.eks ingen i Scala der gør den slags... Næsten ingen af Næstved's dørmænd træner i Scala, og det

sker aldrig at folk kravler ud af vinduerne når ADD kommer på besøg! slet ik! 100% clean center de har der...

- Rigtig god mulighed for at træne både DL og Sqaut -plus massere af god plads!

Edited by POK
Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt som folk altid dømmer ved førstehånds-indtrykket... Tror ikke du i dagens Danmark finder et træningscenter hvor ingen har rørt noget som er ulovligt!..

Har personligt selv ikke kunnet få en bedre start/hjælp på min træning, end jeg gjorde da jeg startede i cm! (og ja, prøvede også scala) Selvom der måske er nogle store gutter som råber en gang i mellem, er det jo ikke fordi de gør nogen fortræd..

Link to comment
Share on other sites

:nonono:

Rolig nu alle sammen!

Jeg spurgte til hvilken center I kunne anbefale i Næstved! Nu tager situationen vidst lidt overhånd og i sætter nogle diskussioner op som minder mig lidt om hvilken center I er FANS af! - og taler ikke pænt om de andre! - Ikke min stil!

Da jeg var rundt dannede jeg mit eget indtryk, mit indtryk af centrene er at de sælger hver deres varer- Eks: CM- for bodybouildere, Chandre- For Fitness og hr. og fru danmark, Aktiv Helse- for dem der kan og vil træne uden instruktør, Scala- For de lidt "smarte" osv.

Så kan jeg ud fra dette vælge hvad JEG vil købe.!??

Og så lige et par kommentarer til Jeres svar!

Først spurgte jeg ikke til hvem der der medlem af ADD, og hvilken effekt det har! - Jeg tager ikke ASS og er derfor ligeglad med det!

For det andet snakkede jeg ikke noget om hvilken mærke udstyret måtte have!- Jeg er personlig ligeglad om det hedder Technogym! Kan såmænd bygge muskler uanset mærke!

Og sidst vil jeg da lige kommentere at der IKKE var tomt og stille hos Chandre- tværtimod! men selvom der var mange, så var der go plads!

Så gutter! Når i giver råd til sådan en som mig, så fortæl mig hvorfor det center i træner i er godt! Ikke hvor dårlige de andre er! Det er jo klart at der hvor man selv træner syns man er bedst, men det behøver jo ikke at gøre de andre dårlige??

Jeg har bestilt et par prøvetimer og tager den så derfra!

:superman:

Link to comment
Share on other sites

:nonono:

Rolig nu alle sammen!

Jeg spurgte til hvilken center I kunne anbefale i Næstved! Nu tager situationen vidst lidt overhånd og i sætter nogle diskussioner op som minder mig lidt om hvilken center I er FANS af! - og taler ikke pænt om de andre! - Ikke min stil!

Da jeg var rundt dannede jeg mit eget indtryk, mit indtryk af centrene er at de sælger hver deres varer- Eks: CM- for bodybouildere, Chandre- For Fitness og hr. og fru danmark, Aktiv Helse- for dem der kan og vil træne uden instruktør, Scala- For de lidt "smarte" osv.

Så kan jeg ud fra dette vælge hvad JEG vil købe.!??

Og så lige et par kommentarer til Jeres svar!

Først spurgte jeg ikke til hvem der der medlem af ADD, og hvilken effekt det har! - Jeg tager ikke ASS og er derfor ligeglad med det!

For det andet snakkede jeg ikke noget om hvilken mærke udstyret måtte have!- Jeg er personlig ligeglad om det hedder Technogym! Kan såmænd bygge muskler uanset mærke!

Og sidst vil jeg da lige kommentere at der IKKE var tomt og stille hos Chandre- tværtimod! men selvom der var mange, så var der go plads!

Så gutter! Når i giver råd til sådan en som mig, så fortæl mig hvorfor det center i træner i er godt! Ikke hvor dårlige de andre er! Det er jo klart at der hvor man selv træner syns man er bedst, men det behøver jo ikke at gøre de andre dårlige??

Jeg har bestilt et par prøvetimer og tager den så derfra!

:superman:

Nu har jeg selv trænet i CM i en årrække, og når jeg er sydpå og besøge familien, så er det da også altid der jeg slår mine folder, så mit indlæg vil nok også være farvet. Udstyrsmæssigt er City Motion det bedste. Masser af forskellig holdtræning, alt i maskiner, masser af lækkert cardioudstyr (tjek deres løbebånd - de er bare for frække! :4thumbup: ), og så er de mere end veludstyret hvad angår fri-vægtsafdelingen (helt nye håndvægte til 60 kg, squat rack, alm., incline og decline bænkpres, squat-rack, T-bar og MASSER af skiver). Bo og Gitte som ejer stedet er begge skidesøde og rare mennesker, og der er altid pænt, rent og ryddeligt i CM. Ja, der er nogle uheldige typer ind i mellem, det vil der altid være på steder med et så bredt tilbud som CM tilbyder, men hvis klientellet skulle være grunden til at vælge et helt fortrinligt center fra ift. andre i Næstved, så er du vist ude på et skråplan. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:nonono:

Rolig nu alle sammen!

Jeg spurgte til hvilken center I kunne anbefale i Næstved! Nu tager situationen vidst lidt overhånd og i sætter nogle diskussioner op som minder mig lidt om hvilken center I er FANS af! - og taler ikke pænt om de andre! - Ikke min stil!

Da jeg var rundt dannede jeg mit eget indtryk, mit indtryk af centrene er at de sælger hver deres varer- Eks: CM- for bodybouildere, Chandre- For Fitness og hr. og fru danmark, Aktiv Helse- for dem der kan og vil træne uden instruktør, Scala- For de lidt "smarte" osv.

Så kan jeg ud fra dette vælge hvad JEG vil købe.!??

Og så lige et par kommentarer til Jeres svar!

Først spurgte jeg ikke til hvem der der medlem af ADD, og hvilken effekt det har! - Jeg tager ikke ASS og er derfor ligeglad med det!

For det andet snakkede jeg ikke noget om hvilken mærke udstyret måtte have!- Jeg er personlig ligeglad om det hedder Technogym! Kan såmænd bygge muskler uanset mærke!

Og sidst vil jeg da lige kommentere at der IKKE var tomt og stille hos Chandre- tværtimod! men selvom der var mange, så var der go plads!

Så gutter! Når i giver råd til sådan en som mig, så fortæl mig hvorfor det center i træner i er godt! Ikke hvor dårlige de andre er! Det er jo klart at der hvor man selv træner syns man er bedst, men det behøver jo ikke at gøre de andre dårlige??

Jeg har bestilt et par prøvetimer og tager den så derfra!

:superman:

Jeg er skam helt rolig :tongue:

Når jeg bragte ADD på banen, var det fordi DU nævnte at der "flød med stoffer" for at bruge dit ordvalg. Jeg er sådan set også ligeglad ligesom jeg er ligeglad hvordan "stof" situationen ser ud i Scala eller andre steder i provinsen. Jeg foretrækker CM, da det opfylder mine behov og flere jeg kender træner der. Jeg mente egentligt ikke noget negativt med, at Chandre kun har Technogym. Hvis det passer til dine mål, så er det jo fint. De fleste herinde (inklusiv undertegnede) mener dog, at frivægtstræning er at foretrække og jeg ville derfor bare gøre opmærksom på, at dette ikke var muligt i Chandre :smile:

God træning!

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt som folk altid dømmer ved førstehånds-indtrykket... Tror ikke du i dagens Danmark finder et træningscenter hvor ingen har rørt noget som er ulovligt!..

Har personligt selv ikke kunnet få en bedre start/hjælp på min træning, end jeg gjorde da jeg startede i cm! (og ja, prøvede også scala) Selvom der måske er nogle store gutter som råber en gang i mellem, er det jo ikke fordi de gør nogen fortræd..

Fordi du har patter :laugh:

Tror CM er nice, eneste minus er røvhulet POK træner der :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

City Motion! Ingen over ingen ved siden af!

Det passer ikke helt at det kun er store drenge der nede. Jeg for eksempel er hverken stor eller dreng. :tongue: Det er et sted hvor du finder alle slags mennesker, alt fra BB'ere til hr. og fru Danmark. Rigtig god atmosfære, og godt udstyr næsten uanset hvordan du vælger at træne. Jeg anbefaler stedet meget! Jeg trives og har altid gjort det!

Måske vi ses!

Link to comment
Share on other sites

Som tidligere bosat i Næstved, kan jeg kun tale ud fra gamle minder.

Efter min mening er Bo som ejer City motion er en alletiders gæv gut, altid flink og hjælpsom - modsat visse andre ejere af visse centre i Næstved, som måske synes lidt for godt om sig selv og glemmer kundeservice og alm. hjælpsomhed. :nonono:

Uden at komme nærmere ind på dette, vil jeg varmt anbefale CM fra min tid i næstved.

Meget mere loose atmosfære end i Scala. Man kommer for at træne og hygge sig, ikke så meget fis.

God træning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Hvorfor spørger du, når du tilsyneladende ikke vil høre folks mening om det?? Det er jo desuden dig selv der kaster brandfakkelen med "..det var kendt for at der flød stoffer dernede".. Jeg synes du skal sætte pris på alle de fornuftige svar du faktisk har fået! Folk bruger sin tid til at give dig råd, og det synes jeg du skal værdsætte :a-okhand:

Nok om det.

Jeg har trænet i City Motion i halvandet år, 3 gange om ugen; man ons fre. De gutter jeg har set nede i City er hverken store eller larmende, de er bare sådan nogle nusselige, flinke små smilehoveder der helst vil ligge i armkrogen og sutte på tommelen. :tongue: Men måske var du inde tirsdag eller torsdag? Det er muligvis der de store larmedrenge kommer. Det kan jeg desværre ikke udtale mig om. :biggrin:

Hvis jeg skal være seriøs, tror jeg faktisk du har kommet på et uheldigt tidspunkt. I løpet af min tid i City har jeg oplevet at høre brunstudladninger 1 eller 2 gange. Måske har jeg ikke hørt så godt efter.... Hvis man forresten skal være helt saglig til det kedsommelige når det gælder dette emne, er det nærliggende at pege på professionelle udøveres brug af stødteknikker for at hente ekstra kræfter via aktivering af det sympatiske nervesystem, arousal osv. :blahblah:. Det er sandsynligvis meeeget sjældent et ønske om at være sej eller sætte sig i respekt der udløser de tilsyneladende brunstige parringsråb. IHVERTFALD ikke i City.

Moralen: Hvis du vil ha god og funktionel træning i apparater med meget høj standard, god vejledning, både fra ansatte og behjælpelige trænings"kollegaer", er City Motion stedet :-) Jeg har aldrig følt mig mere velkommen på noget center, og har da prøvet nogle forskellige efterhånden. Et andet argument for at vælge City: Jeg tror jeg har set folk træne i flere stillinger i træktårnene i City end der er stillinger i Kama Sutra. Sideliggende, maveliggende, knæ-fire-stående, frierstilling; you name it. Med andre ord; man kan få god inspiration til nye øvelser ved at kigge sig lidt omkring i CM.

Held og lykke med dit valg af træningscenter!

:sun:

Edited by Madball
Link to comment
Share on other sites

der findes to scalaer. en der ligger på gågaden ved max bank og en der ligger på den anden side af stationen.

den der ligger i gågaden og hvor min kæreste træner, er der næsten kun maskiner og håndvægtene gik kun op til 12kg. bænkpress kunne jeg vist nok kun få til 120kg da jeg var nede og træne med hende for ca en måned siden. et stille sted hvor the voice radio eller ligndende er baggrundsmusik.

der findes en anden scala som også er blevet nævnt. jeg har ikke selv været der men det er faktisk den scala der ligger tættest på hende og hun har været der for noget tid siden. hendes udsagn er at der er rigtig mange store fyre og det er der dørmændene træner.

så kan du jo selv bestemme hvor du vil træne.

held og lykke med valget

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share