McDonalds - Info om maden


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Hej!

Hvis man skal på McDonalds kan man jo lige så godt vide lidt om, hvad det er man bør gå efter. Heldigvis er denne storkapitalistiske, mulitnationale franchise-kæde yderst åben mht. oplysinger om deres mad.

http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/672...881/default.asp

McD har været så snedige at placere deres restaurant i Horsens tæt på Horsens Styrkeløft Klub. Så det er godt at vide, at der er masser af protein at hente på den gyldne måge... ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Lækker tabel!

Boing og jeg var i biffen og se Eight legged Freaks (Griner nok :D ), så vi var naturligvis lige på MacD, det blev til 6 dobbelte ham's og 1 McChicken!

Gode prots! Jeg spiste 2 af hams'ene + Chicken = Ca. 60 protein! Mums! :)

Det er fristende når både bif + MacD er naboer på Odense Banegård Center! :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke så lidt jast!

Vi kom af med 110 kr, dvs. 55 kr og det er inkl. 10 kr for at reservere biletter via tlf eller nettet!

Så havde vi købt dem direkte ved disken så havde vi sluppet med 50 kr hver!

Meeeeen, vi så den kl. 16, 18.45 og 21.15 var desværre fuldstændig booket!

Men der er forskellige priser alt efter hva' tid på dagen man skal se film og på hvilken dag, det er dyrest lørdag/søndag, her koster det 65 kr pr. billet...... så det er kun en 5'er mindre end i Aarhus....

Efter filmen forrtsatte vi hos mig.... ææælsker at se film! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må da også retfærdigvis sige at en film idag klokken 16.00 koster 55 kroner via nettet. Jeg har ikke været i biffen siden Lord of the rings, og da jeg kiggede på priserne for igåraftes blev jeg sgu lidt chokeret. For de 70 kroner det kostede var noget mere end hvad jeg var vant til at betale.

Husker stadig tilbage til de dage hvor en aften film kostede under 50 kroner og der var noget der hed billigdag :)

Link to comment
Share on other sites

nu vi snakker MacD chese brugere, så var vi 5 der var små sultne. For sjovs skyld kom vi til at snakke om vi kunne spise 30 chese burgere, det mente vi jo godt vi kunne så ned og hente 30burgere. Så gik vi igang og det gik meget godt, bortset fra at det ikke var alle der kunne spise 6stk så nogle af os tog 7½, men ok jeg har heller ikke spist chese burgere siden(2månneder siden)

pointe, man kan få for meget af MacD's chese burgere :puke2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share