Fra FAIL til LEET


maveas
 Share

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning, mandag d. 26. marts 2007

Løb

2 km - Let tempo

Jeg valgte at stå op kl. 6:00, og starte dagen med en lille løbetur. Det var en vidunderlig oplevelse. Fuglene kvidrede, solen var endnu ikke stået op, men den lå lige på vippen til det, hvilket resulterede i den smukkeste himmel jeg nogen sinde har set, og luften var yderst forfriskende. Farverne på himlen var så intense og mørke, at man blev tryllet et andet sted hen. Derudover gav det også et utroligt startkick til resten af min dag. Da klokken nærmede sig 16:00, sad jeg og trommede løs i bordet på HF - hvilket jeg aldrig gør ved denne tid på dagen. Det kan klart anbefales, at stå tidligere op om morgenen, for så at tage sig en lille tur i morgenstunden med guld i mund ;)

Styrketræning

1 time og 30 minutter - Fullbody, med fokus på genoptræning af skuldre og skinneben.

Edited by Maveas
Link to comment
Share on other sites

Træning, tirsdag d. 27. marts 2007

Parkour

2 timer - På trods af DOMS i lægene valgte jeg, at træne med drengene på Klostermarkskolen i Roskilde. Det blev til en stille og rolig dag med diverse vaults samt precisions.

Lidt billeder fra dagen derpå:

436644423_f40c8239bd_b.jpg

436644785_84a8dda13f_b.jpg

436645450_aa106c8467_b.jpg

436645819_8b2c74c5a1_b.jpg

Edited by Maveas
Link to comment
Share on other sites

Træning, onsdag d. 28 marts 2007

Cykling

6,4 km - Stod op kl. 6:00 og startede dagen med en tur på cyklen. Turen var ikke så lang, men det var nu dejligt, at få kørt lidt kilometer i benene efter en mørk og kedelig vinter :)

Styrketræning

1 time og 15 minutter - Fokus på mave, ryg og lænd.

Svømning

30 minutter - Det blev til omkring 1000 meter med 12 x 25 dynamisk apnea u. finner st. 1.00 deriblandt, som en lille test på min "utrolige gode" volume :tongue:

Edited by Maveas
Link to comment
Share on other sites

Aktiv restitution, torsdag d. 29. marts 2007

March

4 km - Jeg var så heldig, at få tidligt fri fra HF i dag, så jeg benyttede det til, at gå en tur langs Roskilde Fjord. Jeg pakkede min rygsæk med min Camelbak samt 3 kg ekstra, i form af et par skiver fra mine håndvægte, tog mine dejlige nyerhvervede Lowa Combat Boots GTX støvler på, og cyklede så ned til fjorden. Efter ca. 2 km støtte jeg desværre på et gult kors, og da jeg ikke kendte betydningen af dette symbol, besluttede jeg mig for, at vende om. Men på trods af det, blev det nu til en meget god tur.

Link to comment
Share on other sites

Træning, søndag d. 1. april 2007

Parkour

4 timer - Vi trænede indendørs i går, hvilket gav os en masse muligheder for, at kunne træne på en masse nye vaults m.m. Jeg fik trænet en masse nye ting, deriblandt en precision efterfulgt af en frontflip (= urban tricking), ekstra lange/høje vaults, underbar/reverse underbar. Generelt en rigtig god dag, hvor alle fik prøvet nogle grænser af, og lært hvad de er i stand til, hvis de først får "clearet" hoved :)

Link to comment
Share on other sites

Hey

Kunne du ikke smide nogle links/videoer på til nogle af alle de Parkour-tricks du laver/øver. Det ville være en fin service til dine læsere :innocent: (aka en god undskyldning for at jeg ikke selv skal lede :tongue: )

Hej Max,

Selvfølgelig - men skal lige have indkøbt et videokamera, så skal de nok komme i store mængder :)

God påske

Link to comment
Share on other sites

Det ser virkelig godt ud med træningen! :4thumbup:

Men hvor er påske opdateringerne blevet af?

precision efterfulgt af en frontflip (= urban tricking)

Er det den han laver - i din linkede video - efter 1 min. og 50 sek.? Hvis det er tilfældet er du sq godt på vej! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det ser virkelig godt ud med træningen! :4thumbup:

Men hvor er påske opdateringerne blevet af?

Er det den han laver - i din linkede video - efter 1 min. og 50 sek.? Hvis det er tilfældet er du sq godt på vej! :superman:

Det desværre ikke blevet til så meget i ferien - har arbejdet og slappet af :)

Mht. precision, så kan du se et eks.

. - Dog er højden lidt mere ekstrem end den jeg lavede - men han er også 1337 :tongue:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share