15 dreng søger hjælp ;D


Krigi
 Share

Recommended Posts

Godaften :)

- Er en dreng på femten. Er høj og spinkel, og kan ikke tage på - tro mig.

Derfor har jeg gået og tænkt på, at begynde at træne.

Kan i ikke give lidt feedback med henhold til øvelser, udstyr osv.

Mvh. Anders

Jamen Godaften Anders!

Søg rundt på foraet og find emner der minder om det her. Du stiller et spørgsmål der er rimelig bredt. Det er besvaret 1000gange før. Hvis der er noget du er i tvivl om når du har fået læst lidt mere, så skal vi nok besvare de spørgsmål.

Og den med du ikke kan tage på, er osse hørt 1000gange før. Og det passer ikke, selvfølgelig kan du tage på, men så skal du osse til at spise noget mad. Og når du begynder at træne, kommer det helt automatisk at din sult stiger.

/Motta

Link to comment
Share on other sites

Jamen Godaften Anders!

Søg rundt på foraet og find emner der minder om det her. Du stiller et spørgsmål der er rimelig bredt. Det er besvaret 1000gange før. Hvis der er noget du er i tvivl om når du har fået læst lidt mere, så skal vi nok besvare de spørgsmål.

Og den med du ikke kan tage på, er osse hørt 1000gange før. Og det passer ikke, selvfølgelig kan du tage på, men så skal du osse til at spise noget mad. Og når du begynder at træne, kommer det helt automatisk at din sult stiger.

/Motta

Okay, tak for det hurtige svar.

Tager lige en søger så :)

- HAr kørt med noget Electronic Muscle Stimulator, men uden held, som jeg nok vidste i for vejen ;)

Kan du ikke lige komme med et godt keyword, jeg kan søge under ?

Edited by Krigi
Link to comment
Share on other sites

læs artiklerne og kig de første par sider i foraerne "maksimal muskelvækst" og "træningsprogrammer" igennem.

Feedback kræver at der er noget at give feedback på. Det mangler ligesom :smile:

Du kan ikke tage på fordi du ikke spiser nok. Her forudsætter jeg at du næppe har en stofskiftesygdom - efter hvad jeg har læst, så er de dels bestemt ikke rare at have og har langt værre symptomer end at du bare er tynd, og dels så er de ret sjældne. Det er ikke let for alle at tage på, ofte fordi man ikke har "lært" at spise igennem eller fordi man bare ikke planlægger sin kost godt nok, så man kommer igennem dagen med 2-3 mere eller mindre tilfældige måltider. Det bliver man ikke stor og stærk af.

Læs også her - særligt sidste afsnit.

Link to comment
Share on other sites

squat and milk.... SQUAT AND MILK :tongue::tongue::tongue::smile::smile::smile:

Seriøst..

Få gang i et seriøst styrketræningsprogram og lær at spise rigtigt så skal ændringerne nok komme.. ikke på en dag eller en uge, men som månederne går vil du se de positive ændringer du ønsker.

Link to comment
Share on other sites

Medmindre du har håndvægte, bænk og andet udstyr derhjemme - så får du svært ved at følge det program du linker til. Hvorfor ikke træne i et center i stedet? Så kan du også få en instruktør til at lave et program til dig og vise dig øvelserne, så du er sikker på at teknikken er rigtig. Det er i hvert fald ikke tilrådeligt selv at foresøge at dødløfte, squatte ol. udfra diverse beskrivelser på Internettet..

Mht. kosten, så lyt til MaxPower. Hvis du er 1,80 høj og kun vejer 55 kg, så må det da være ret tiltrængt at du øger dit energiindtag, for nu at sige det helt ærligt.

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg har lige svaret en 14-årig dreng her (post #2) ang. links til kost og træning.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...p;#entry1024169

:superman:

Hvis du vidste hvor meget rigtige mænd spiser for at blive store og stærke, ville du dø af chok :4mewantfood:

Den med at du ikke kan tage på holder ikke, du skal bare spise noget mere. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Okay, får adgang til et styrkecenter om en lille månedstid.

- Kan i ikke anbefale noget godt weight gainer, jeg kan tag, så jeger klar til den hårde træning :superman: :4thumbup:

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Jeg anbefaler mad. Meget mad.

Link to comment
Share on other sites

Jeg anbefaler mad. Meget mad.

Det er lige det det der er problemet ! ;)

- Spiser allerede rigtig meget, mere end mine venner, men tager stadig ikke på.

Har brug for ekstra kalorier :)

Kan du ikke anbefale et produkt, også sende dets navn i en pm, hvis det ikke er i strid mod reglerne ?

Link to comment
Share on other sites

Det er lige det det der er problemet ! ;)

- Spiser allerede rigtig meget, mere end mine venner, men tager stadig ikke på.

Har brug for ekstra kalorier :)

Kan du ikke anbefale et produkt, også sende dets navn i en pm, hvis det ikke er i strid mod reglerne ?

Kan du ikke fortælle, hvad og hvor meget du spiser på en typisk dag? Med en vægt på 55kg burde du kunne tage på med 2500-3000 kcal dagligt - og det er ikke særlig meget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke fortælle, hvad og hvor meget du spiser på en typisk dag? Med en vægt på 55kg burde du kunne tage på med 2500-3000 kcal dagligt - og det er ikke særlig meget :smile:

Morgenmad - en stor potion musli

Skolen, middagsmad - 4 stks. rugbrød, æble, banan

Efter skole og frem til aftensmad - enden rugbrød, eller hvad jeg lige har lyst til.

Aftensmad - forskelligt .

Også nogen gange noget inden jeg smutter i seng ;)

- Har en kanon højjt stofskifte, siger min mor :laugh::cool:

Det havde hun, og min far lidt, også som små .

Link to comment
Share on other sites

Morgenmad - en stor potion musli

Skolen, middagsmad - 4 stks. rugbrød, æble, banan

Efter skole og frem til aftensmad - enden rugbrød, eller hvad jeg lige har lyst til.

Aftensmad - forskelligt .

Også nogen gange noget inden jeg smutter i seng ;)

- Har en kanon højjt stofskifte, siger min mor :laugh::cool:

Det havde hun, og min far lidt, også som små .

Det er slet ik nok. prøv med. Havregryn til morgenmad, 2-3 stykker rugbrød 6 gange om dagen. en masse kød og grøntsager.

Link to comment
Share on other sites

Okay, det må jeg da prøve imorgen :)

HeHe

Det er ikke nok at prøve bare imorgen.. :D

Desuden har jeg lidt samme problem, men jeg er bare et skvat til at spise.

Men du kan også drikke dig til kcal - Juice - Mælk - CaCao. 1L Mælk - noget vanilje is og lidt cacao.. Den er GO!

Link to comment
Share on other sites

HeHe

Det er ikke nok at prøve bare imorgen.. :D

Desuden har jeg lidt samme problem, men jeg er bare et skvat til at spise.

Men du kan også drikke dig til kcal - Juice - Mælk - CaCao. 1L Mælk - noget vanilje is og lidt cacao.. Den er GO!

Det er fysisk umuligt for en 15 år dreng, der ikke rigtig dyrker nogen sport, at spise 12-18 stykker rugbrød om dagen + det anden ! :D

- når, har bestilt noget Bodylab Weight Gainer. så må jeg jo bare kløg på, og få kværnet nogle rugbrød, + vanilje is osv. :D

Link to comment
Share on other sites

Er også i samme båd Anders, det er svært at tage på. Den periode jeg havde størst succes, var også den periode jeg spiste mest. Jeg kører mere på lavt blus nu, men dengang tog jeg mange kilo på hurtigt, og det var ikke magi eller noget, det var mad, mad og atter mad. Det var ofte ikke specielt sjovt, men med træningen kom appetiten, og jeg vænnede mig faktisk til hele tiden at stoppe noget i skrutten. Nu er det normalt for mig at spise flere måltider om dagen, og jeg har lært en masse om hvornår det er tid til at spise (prøver at holde max 3-4 timer imellem at jeg stopper noget i munden, og det skal ikke være 'tomt', dvs. uden kcal og protein).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share