CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

:4thumbup: Dine indlæg og smileys gør livet meget bedre....

Du er til hver en tid velkommen til et besøg herovre i forbindelse med noget spinningmaraton tam tam. Du skal bare sige til, så kan du låne Casa Julie :bigsmile: så du ikke behøver, at tage hjem samme dag.... :smile: Kunne være godt at se endnu en spin freak herovre.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, som I måske kan se er mit energi niveau her til morgen i top b030.gif

Var til endnu en morgentime, hos SATS Vesterbro ved Helle G...

Cykling II

Varighed: 53 min

Gns.puls: 161 ~ 79%

Maxpuls: 179 ~ 91%

Kcal: 702 kcal (13,2 kcal/min)

Programmet var ikke helt så logisk opbygget og derfor kommer det nok til at knibe med hukommelsen. a055.gif Desuden ville min puls bare ikke op i starten… så måtte sku give den lidt gas. a030.gif

Hvilket jeg også fik bekræftet efter timen, da jeg snakkede med en af de andre… ”du svedte da godt nok også en del – specielt i starten. Jeg kom helt til at tro, at jeg ikke lavede noget”.

Jo jo... e050.gif

Opvarmning: 3 min

Serie 1: 18 min

Rul 3 min

Serie 2: 20 min, bl.a.

4 min: 45-15 stående enkelt-siddende angreb, det sidste dog 30 sek

5 min tung stående enkelt til Bob Sinclair – Everybody Dance now, du du du du duuu c050.gifa020.gifc050.gif

5 min fartleg, med 3 der måtte annoncere spurt

Der mangler lige et par detaljer, men sig det ikke til nogen c050.gif

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Dine indlæg og smileys gør livet meget bedre....

Du er til hver en tid velkommen til et besøg herovre i forbindelse med noget spinningmaraton tam tam. Du skal bare sige til, så kan du låne Casa Julie :bigsmile: så du ikke behøver, at tage hjem samme dag.... :smile: Kunne være godt at se endnu en spin freak herovre.... :smile:

Tak, hvor er du sød a095.gif

Men ja - smiley (og træning) går livet så meget bedre d070.gif

Kunne da godt være, at jeg tog dig på ordet - med det der tilbud :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak, hvor er du sød a095.gif

Men ja - smiley (og træning) går livet så meget bedre d070.gif

Kunne da godt være, at jeg tog dig på ordet - med det der tilbud :wink:

a095.gif Min favorit smiley.

Livet burde være smiley og træningsbetinget...SÅDAN!!!! Og nu må der vist hellere arbejdes :sneaky2::laugh:

Edit: du skal da komme på visit. Lad os ikke bare snakke om det, så bliver det aldrig til noget. Hvis du får lyst til en omgang 12 timers den 2 juni, så kan jeg godt sætte dig på mit hold.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Dejlig dag - vi havde et møde på arbejdet i Ringsted, og vi kunne lige så godt tage direkte hjemmefra og derned... så kunne sove længe (specielt i forhold til de sidste par dage med morgenspinning), derudover en masse social :blahblah:, bilturen i det dejlige solskin - og også tidligt hjemme :bigsmile: Og så var der sørme også kommet en pakke til mig på posthuset :4thumbup:

Kan man ønske sig mere?!

Ja, det kan man! En lækker gang træning :4thumbup:

Det blev til en time med Lasse Traff på Frb.. var dog sent på den, og timen var startet da jeg kom - ikke i orden Candygirl :nonono: Anyways timens program var:

11 mins opvarmning, langsom øgning af belastning (nåede måske 5, da den første cykel jeg hoppede på ikke havde en jævn belastning... dååårlig start)

3 min: nåååget, schhhy det er hemmeligt c050.gif

1.serie

5*5 min: 50-10, 40-20, 30-30 osv (Fys.skala hhv 5(?) og 8)

1. runde: siddende enkelt, siddende acceleration

2. runde: stående enkelt, siddende mellem

3. runde: siddende mellem, stående mellem

4. runde: siddende enkelt, siddende acceleration

5. runde: stående enkelt, siddende mellem

Lidt rul (faktisk alt for lang og for meget :blahblah: efter min mening - pulsen kom ned på 144...)

3 min stående enkelttakt

2. serie

10½ min bestående af tre runder af 30-30, 45-30, 60-30

Kan ikke huske dem c065.gif Men a la i serie 2

Personlige favoritter i KbH:

...

4. Lasse Traff: Kanon instruktør med den mest fantastiske musik. Når han er bedst er han sublim. Undertiden bliver det desvære for floskelpræget "Jeg levere redskaberne - i levere resultaterne" - den har jeg hørt for tidt.....

...

Der er jo et par instruktører jeg gerne vil have prøvet, og Lasse var jo en af dem.

Ovenstående beskrivelse Arne er kommet med, syntes jeg dog passer særdeles godt. "Jeg giver jer noget, men I må give mig noget igen" fik han vist sagt et par gange :tongue:

Det var egentlig meget motiverende, men han brugte lidt for lang tid på det efter min mening -> for lange pauser mellem serierne... :sneaky2: Men jeg er jo også utålmodig :innocent: og gennemsnitspulsen for timen, var faktisk ganske hæderlig :tongue:

Spinning Øvet v/Lasse Traff

Varighed: 50 min

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 184 ~ 94%

Kcal: 702 kcal (14,4 kcal/min)

Efter timen have jeg besluttet mig for lidt løb - det var jo det der, med triathlon'en

2,2 km løb

Varighed: 12 min*

Gns.puls: 162 ~ 80% (nok lidt for højt)

Maxpuls: 170 ~ 85%

Kcal: 169 kcal (13,0 kcal/min)

* inkl. 2 rødt lys pauser. Man burde vel pause uret der, så bliver kcal selvfølgelig (mere) ukorrekt, men så kan man jo sammenligne tider bedre.

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Det blev til en time med Lasse Traff på Frb.. var dog sent på den, og timen var startet da jeg kom - ikke i orden Candygirl :nonono: Anyways timens program var:

11 mins opvarmning, langsom øgning af belastning (nåede måske 5, da den første cykel jeg hoppede på ikke havde en jævn belastning... dååårlig start)

3 min: nåååget, schhhy det er hemmeligt c050.gif

1.serie

5*5 min: 50-10, 40-20, 30-30 osv (Fys.skala hhv 5(?) og 8)

1. runde: siddende enkelt, siddende acceleration

2. runde: stående enkelt, siddende mellem

3. runde: siddende mellem, stående mellem

4. runde: siddende enkelt, siddende acceleration

5. runde: stående enkelt, siddende mellem

Lidt rul (faktisk alt for lang og for meget :blahblah: efter min mening - pulsen kom ned på 144...)

3 min stående enkelttakt

2. serie

10½ min bestående af tre runder af 30-30, 45-30, 60-30

Kan ikke huske dem c065.gif Men a la i serie 2

Der er jo et par instruktører jeg gerne vil have prøvet, og Lasse var jo en af dem.

Ovenstående beskrivelse Arne er kommet med, syntes jeg dog passer særdeles godt. "Jeg giver jer noget, men I må give mig noget igen" fik han vist sagt et par gange :tongue:

Det var egentlig meget motiverende, men han brugte lidt for lang tid på det efter min mening -> for lange pauser mellem serierne... :sneaky2: Men jeg er jo også utålmodig :innocent: og gennemsnitspulsen for timen, var faktisk ganske hæderlig :tongue:

Spinning Øvet v/Lasse Traff

Varighed: 50 min

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 184 ~ 94%

Kcal: 702 kcal (14,4 kcal/min)

De serier er bare klassisk Lasse!!! Og ja munden løber lidt rigeligt - men han er nu GOD - i passende doser :smile:

Link to comment
Share on other sites

De serier er bare klassisk Lasse!!! Og ja munden løber lidt rigeligt - men han er nu GOD - i passende doser :smile:

Hehe ok - men der skal nok også mere end 1 time til at "dømme" en person.

Under udstrækningen er det sku ok at snakke - syntes bare det er irriterende når instruktørerne stopper musikker, for at fortælle næste serie (hint, hint til instruktørerne herinde :innocent: ) - så går man altså lidt i stå, om man vil det eller ej.

Kan desuden ikke helt forstå, det der 5-tal han snakkede om i serie 2... man kan sku da ikke få pulsen så langt ned, så hurtigt... eller også er det bare mig? :unhappy:

Kan dog også være, at det bare var udgangspunktet der skulle være et 5-tal (eller også har han set for meget Scenen Er Din og Etta Cameron :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Hehe ok - men der skal nok også mere end 1 time til at "dømme" en person.

Under udstrækningen er det sku ok at snakke - syntes bare det er irriterende når instruktørerne stopper musikker, for at fortælle næste serie (hint, hint til instruktørerne herinde :innocent: ) - så går man altså lidt i stå, om man vil det eller ej.

Kan desuden ikke helt forstå, det der 5-tal han snakkede om i serie 2... man kan sku da ikke få pulsen så langt ned, så hurtigt... eller også er det bare mig? :unhappy:

Kan dog også være, at det bare var udgangspunktet der skulle være et 5-tal (eller også har han set for meget Scenen Er Din og Etta Cameron :tongue: )

I "gamle dage" var jeg jo ikke så glad for stående tempo - men Lasse var altid super sød og lavede programmet om så det passede til mig. En morgen i Boltens gård snakkede han - og skruede ned for musikken midt i noget 8½ arbejde... Jeg væsede "Så klap dog i Lasse!". Lige på stedet blev timen ændret - resten var ren tempo - og meget stående :tongue: Vi blev dog heldigvis hurtigt fine venner igen bagefter - og han gav mig ret i at det nok havde været for meget... Ikke at det har ændret meget i længden :smile:

Link to comment
Share on other sites

I "gamle dage" var jeg jo ikke så glad for stående tempo - men Lasse var altid super sød og lavede programmet om så det passede til mig. En morgen i Boltens gård snakkede han - og skruede ned for musikken midt i noget 8½ arbejde... Jeg væsede "Så klap dog i Lasse!". Lige på stedet blev timen ændret - resten var ren tempo - og meget stående :tongue: Vi blev dog heldigvis hurtigt fine venner igen bagefter - og han gav mig ret i at det nok havde været for meget... Ikke at det har ændret meget i længden :smile:

Hehe - sjov historie... med en lykkelig slutning :wub:

Og det er jo nok ikke ligetil, at lægge sådan en vane/stil om

Link to comment
Share on other sites

Morgenspin v/MetteHelena – og uden Arne :nonono:Ej, han havde nu sagt at han ikke kom... a055.gif

Varighed: 50 min

Gns.puls: 157 ~ 76%

Maxpuls: 180 ~ 92%

Kcal: 640 kcal (12,8 kcal/min)

Pulsen ville bare ikke op, syntes ellers jeg arbejdede for det – jeg havde ikke lyst til at gå helt til i syre, træningsugen er jo langt fra slut. Måske jeg er nødt til at acceptere, at pulsen ikke bliver heeelt så høj på morgentimerne. Og dog – har haft to morgentimer med en gns.puls på 168… a040.gif

Anyways, syntes det var en god opbygning af timen/serierne og dejligt musik b025.gif Og ikke mindst dejligt at få hilst og snakket lidt med Mette a040.gif

Dagens program

Opvarmning

Serie 1: 20 min

Skiftesvis siddende mellem og stående enkelt i intervallerne: 4-1, 3-2, 2-3, 1-4

Lidt rul

Serie 2: 15 min

5 runder bestående af:

Siddende mellem

Siddende enkelt

Stående enkelt

Stående mellem

Første runde 40 sek af hver, anden runde 50 sek og til 80 sek

Hmm, det giver 25 min… måske var der kun 4 runder?! a015.gif

Link to comment
Share on other sites

Ihhh, hvad sker der, MOL nede i 12 timer... 12 (!!) timer. :crazy:

Vi er altså nogle her der er afhængige... fik jo næsten abstinenser a055.gif

Nå, men tiden måtte jo blive brugt til noget andet sportsrelateret og det blev så løb. Og ikke med et dårligt udfald. En beskrivelse af de sidste to dage kunne meget vel være:

Optur på løb :4thumbup:

I går efter arbejde havde jeg en café aftale med en veninde, men før vi kunne sætte os og slappe af, blev hun hevet med i Maraton sport. Der skulle købes nye løbesko! (Til erstatning af de ikke eksisterende - har kun nogle til volley, der er ved at være ret udtjente)

Så fandt en villig ekspedient, og sagde jeg gerne ville se på nogle nye sko... :tongue: Han fandt nogle stykker og de skulle jo testes. Så af med cowboybukserne (det var jo varmt).

Af hensyn til mine omgivelser valgte jeg dog at tage nogle træningsbukser på i stedet. a055.gif

Fik lært at jeg løber med overpronationen, men fandt et par sko (der også var pæne f020.gif), der afhjælper dette.

Og mens jeg sad der og prøvede sko, fandt jeg jo ud af, at jeg næsten var kommet i himlen. a070.gif

Syntes det er så svært at finde et ordentlig udvalg af svedtransporterende bluser til kvinder... og det har jeg altså brug for når jeg spinner :blush: Men derinde... der var jo mange - både lyserøde, grønne, blå og nogle med specielle ipod-lommer (lidt overdrevet syntes jeg nu nok). Så træningsgarderoben blive udvidet lidt. g020.gif

Da jeg løb torsdag, og har fået belært, at man ikke skal blive for ivrig her i starten, havde jeg dog ingen planer om løb i dag (selvom de fiiine nye sko ellers stod og så meget tiltalende ud :blush: ). I stedet stod den på svømning.

..men sådan skulle det ikke gå, min cykel var nemlig flad a025.gif Og så blev det altså til løb alligevel a055.gif

4,2 km løb/gang

Varighed: 24 min

Gns.puls: 153

Max puls: 167

Hastighed: ca.10,5 km/t

Har luret lidt i forskellige løbeprogrammer på nettet, så planen var at jeg skulle løbe 10 min, gå 2, løbe 10 og gå 2. Det passede nogenlunde med den rute jeg havde planlagt.

Det gik over forventning, rigtig god fornemmelse og måtte holde lidt igen med farten, så pulsen ikke blev for høj - men rart at løbe med overskud, og føle sig lækker i sit nye træningstøj. :tongue: Havde også fundet sportssolbrillerne frem, så følte at jeg så lidt mere proff ud, end min form egentlig rækker til.

Blev dog også hilst med et par godmorgen'er af et par herreløbere... cool :cool:

Så en god løbeoplevelse smitten.gif

Ikke mere træning resten af i dag. Jeg har dog to lamper i mit køkken der har været i udu.. den ene var gået helt kold og den anden stod og blinkede nogle gange. Så min far ville tage med ud på lidt shopping (og så kunne han jo sætte dem op med det samme :blush: )

Han ville dog første lidt tjekke pærerne, at det ikke bare var dem - men så galt står det altså heller ikke til :nonono: Dem har jeg skiftet!

...ikke desto mindre viste det sig dog, at jeg bare ikke havde skruet dem ordentligt fast! Arrrgh, så føler man sig sku dum... a025.gif

Især når man ikke har haft ordentlig lys i sit køkken i flere måneder :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ihhh, hvad sker der, MOL nede i 12 timer... 12 (!!) timer. :crazy:

Vi er altså nogle her der er afhængige... fik jo næsten abstinenser a055.gif

Nå, men tiden måtte jo blive brugt til noget andet sportsrelateret og det blev så løb. Og ikke med et dårligt udfald. En beskrivelse af de sidste to dage kunne meget vel være:

Optur på løb :4thumbup:

I går efter arbejde havde jeg en café aftale med en veninde, men før vi kunne sætte os og slappe af, blev hun hevet med i Maraton sport. Der skulle købes nye løbesko! (Til erstatning af de ikke eksisterende - har kun nogle til volley, der er ved at være ret udtjente)

Så fandt en villig ekspedient, og sagde jeg gerne ville se på nogle nye sko... :tongue: Han fandt nogle stykker og de skulle jo testes. Så af med cowboybukserne (det var jo varmt).

Af hensyn til mine omgivelser valgte jeg dog at tage nogle træningsbukser på i stedet. a055.gif

Fik lært at jeg løber med overpronationen, men fandt et par sko (der også var pæne f020.gif), der afhjælper dette.

Og mens jeg sad der og prøvede sko, fandt jeg jo ud af, at jeg næsten var kommet i himlen. a070.gif

Syntes det er så svært at finde et ordentlig udvalg af svedtransporterende bluser til kvinder... og det har jeg altså brug for når jeg spinner :blush: Men derinde... der var jo mange - både lyserøde, grønne, blå og nogle med specielle ipod-lommer (lidt overdrevet syntes jeg nu nok). Så træningsgarderoben blive udvidet lidt. g020.gif

Da jeg løb torsdag, og har fået belært, at man ikke skal blive for ivrig her i starten, havde jeg dog ingen planer om løb i dag (selvom de fiiine nye sko ellers stod og så meget tiltalende ud :blush: ). I stedet stod den på svømning.

..men sådan skulle det ikke gå, min cykel var nemlig flad a025.gif Og så blev det altså til løb alligevel a055.gif

4,2 km løb/gang

Varighed: 24 min

Gns.puls: 153

Max puls: 167

Hastighed: ca.10,5 km/t

Har luret lidt i forskellige løbeprogrammer på nettet, så planen var at jeg skulle løbe 10 min, gå 2, løbe 10 og gå 2. Det passede nogenlunde med den rute jeg havde planlagt.

Det gik over forventning, rigtig god fornemmelse og måtte holde lidt igen med farten, så pulsen ikke blev for høj - men rart at løbe med overskud, og føle sig lækker i sit nye træningstøj. :tongue: Havde også fundet sportssolbrillerne frem, så følte at jeg så lidt mere proff ud, end min form egentlig rækker til.

Blev dog også hilst med et par godmorgen'er af et par herreløbere... cool :cool:

Så en god løbeoplevelse smitten.gif

Ikke mere træning resten af i dag. Jeg har dog to lamper i mit køkken der har været i udu.. den ene var gået helt kold og den anden stod og blinkede nogle gange. Så min far ville tage med ud på lidt shopping (og så kunne han jo sætte dem op med det samme :blush: )

Han ville dog første lidt tjekke pærerne, at det ikke bare var dem - men så galt står det altså heller ikke til :nonono: Dem har jeg skiftet!

...ikke desto mindre viste det sig dog, at jeg bare ikke havde skruet dem ordentligt fast! Arrrgh, så føler man sig sku dum... a025.gif

Især når man ikke har haft ordentlig lys i sit køkken i flere måneder :blush:

Heheheheh.. Sjov historie :laugh: :laugh: , men godt at se at du får spænet lidt :4dog: :4thumbup:

God søndag til dig.

Link to comment
Share on other sites

Heheheheh.. Sjov historie :laugh: :laugh: , men godt at se at du får spænet lidt :4dog: :4thumbup:

God søndag til dig.

Jeg er ikke meget for at indrømme det, men ja lidt sjovt var det a055.gif

Men får altså også lavet lidt andet en løb - nå! Dog ikke noget hardcore.. eller styrke, må lige se på næste uges plan :wink:

Link to comment
Share on other sites

Havde jo planlagt svømning i går, men det blev forhindret af en punkteret cykel :nonono:

Så det måtte blive i dag i stedet

Svømning

Distance: 1900 m

Varighed: 39:24 min -> 20:44 min/km inkl. pauser

Gns.puls 134 (sidst var den 130)

Maxpuls 157

Havde lavet et lille program (så er det også til at huske, når man selv laver det :tongue: )

200 m indsvøm

400 m teknik.. á 25/50 m

Min venstre hånd opføre sig mærkelig, jeg kan ikke spænde rigtigt i fingrene, så de spredes når jeg fører armtaget igennem a015.gif Meget mystisk, tænker om jeg måske sidder forkert med hænderne til spinning..

900 m pyramide: 25-50-75-100-125-150-125-100-75-50-25 m

Skiftesvis hårdt tempo (65-75%) og let (50-60%)... lidt svært dog.. for det første kender jeg jo ikke mit maxpuls ved svømning og for det andet, er jeg altså ikke så god til at svømme langsomt/skulle holde igen

200 m crawl (tid 3:15)

200 udsvøm

Link to comment
Share on other sites

Som om du ikke ved hvad der menes c055.gif

Men det er måske dit forbillede?! I deler vist frisure, hvis ikke jeg husker galt :tongue:

Ja, han er da alt for sej :superman::laugh: haha...og så har han en pissefed haircut!! Er dog ikke helt sikker på, at den er selvvalgt - i modsætning til mig!

Godt med lidt svømning i loggen.... hvis du var rigtig frisk løb du til svømmehallen og cyklede en omvej hjem. Vupti - mini ironman!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Lappegrej.... Lappegrej min pige :4thumbup: Er der ikke lidt handygirl over dig ?

Ser ellers fornuftigt ud med træningen. Fedt du kiggede forbi.

Det var så lidt - kigger måske forbi igen en anden gang :wink:

Men jeg ved det... Og hvis jeg vil lidt mere med triathlonen, er det jo nok en god idé... Så fik min far til, at hjælpe mig med en gang lapning.

Vi måtte dog opgive *G* ...vi fik ikke engang baghjulet af, der var alle mulige geardimser og bremsedimser (det er en avenue). Pinligt ja, men mest for min far :tongue: Nogle der underviser i cykellapning? ...og hjulaftagning og hjul- og dimsepåsætning.

Så nej.. jeg er ikke en HandyGirl, fremgår vist også nederst i dette indlæg :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ja, han er da alt for sej :superman::laugh: haha...og så har han en pissefed haircut!! Er dog ikke helt sikker på, at den er selvvalgt - i modsætning til mig!

Godt med lidt svømning i loggen.... hvis du var rigtig frisk løb du til svømmehallen og cyklede en omvej hjem. Vupti - mini ironman!

Jaja, det er det I allesammen siger - selvvagt.. tsk tsk

God plan - bortset fra du ikke har tænkt på, hvordan min cykle skulle komme hen til svømmehallen. :tongue:

Og så prøver jeg altså også at starte relativt stille med løberiet - har aldrig rigtigt løbet før a055.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share