Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er tilfreds med dine dips. Funny thing er, at jeg kom til at tænke på, at jeg ville have sagt, at omkring 40 kg ville være passende for at sikre du ikke bozoede den med en 10'er eller whatever, men det klarede du altså flot selv :smile: Kid's proud. :smile:

Sikke et skodbillede du for øvrigt har fået taget. Du ligner mildest talt lort :smile:

Saa maa du ned og træne igen, saa du kan blive glad. Eller finde noget andet at være glad for. Som at du kan vende 110 to gange i rap.

Jeg tror, at jeg vil vende 110 tre gange i næste uge, bare for at tage den glæde fra ham også :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tilfreds med dine dips. Funny thing er, at jeg kom til at tænke på, at jeg ville have sagt, at omkring 40 kg ville være passende for at sikre du ikke bozoede den med en 10'er eller whatever, men det klarede du altså flot selv :smile: Kid's proud. :smile:

Sikke et skodbillede du for øvrigt har fået taget. Du ligner mildest talt lort :smile:

Jeg tror, at jeg vil vende 110 tre gange i næste uge, bare for at tage den glæde fra ham også :smile:

Jeg vender jo bare lidt mere så, din idiot. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Den var i fly-mode, så teknisk set var det IKKE en telefon!

Og tak, jeg forventer du husker min velvillighed til at iklæde mig tætsiddende træningstøj, når du engang får gjort noget ved din vandring i bænk :wink:

HA... hvad havde du ellers forventet????

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Du ser ud som du er vokset op med en Kettlebell som rangle

Er du ude på at ødelægge min weekend? Det næste bliver vel, at du siger, jeg ser ud som om, at jeg er stærk som ind i helvede og hakket i granit året rundt?

I dag vil jeg kun træne i maskiner, udelukkende for at se mere bøffelagtig ud.

Link to comment
Share on other sites

Er du ude på at ødelægge min weekend? Det næste bliver vel, at du siger, jeg ser ud som om, at jeg er stærk som ind i helvede og hakket i granit året rundt?

I dag vil jeg kun træne i maskiner, udelukkende for at se mere bøffelagtig ud.

Hvis jeg får provokeret dig til at træne endeløse sæt pump øvelser for biceps og indre bryst er målet nået :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning 4. maj 2009

Bænk

5x5x100kg

-jeg prøvede ihærdigt at gøre dem tunge

Squat

5x3x150kg

Low incl. DB pres

7x40kg

4x6x40kg

Frontsquat

5x5x100kg

Dips

5x12xb

Weighted pushups

2x12x25kg

8x45kg+5x25kg (dropset, alternativt setup)

Jeg droppede pushpress i dag, tager dem sammen med cleans på onsdag, så er det jo rent faktisk ægte stød (!)

Link to comment
Share on other sites

Tanks, men det er nu med vilje jeg "rider vægten ned", det er for at vænne mig til bevægelsen, så jeg ikke skal omstille mig når vægtene bliver tungere :smile:

Jeg kom lige i tanke om, at det her udsagn ikke giver den store mening. Syntes nok et eller andet havde plaget mig...

Link to comment
Share on other sites

Hvornår skal du klippes min egen og ja der stod "klippes" du læste ikke forkert

Aldrig, jeg er som Samson, min styrke sidder i håret.

Jeg kom lige i tanke om, at det her udsagn ikke giver den store mening. Syntes nok et eller andet havde plaget mig...

Elaborate please? Jeg går ud fra du henviser til at jeg ikke behøver gå så langt ned, da jeg griber stangen højere end i bunden, eller tager jeg fejl?

Lidt awesome til loggen. :smile:

Lulz, det er satme lang tid at kigge på pr0n!

Link to comment
Share on other sites

Det er afledt af en traad paa fortified-iron, hvor konklusionen fra de fremmelige trænertyper blev, at man skal benytte sig af samme teknik paa lette vægte som paa tunge. Med andre ord skal man ikke ekstendere igennem paa lettere træk og vend men fokusere paa at hive sig under ved samme punkt som paa tunge vægte. Det er ad den vej tilvænningen til tunge vægte bör gaa.

JB: Meget awesome session den der! Kommer til at kræve en deload, der ville være Gandhi værdig. Fuck mand :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg vil blot informere om, at der sernere i dag vil være opvisning med awesome strength i OBBC :smile:

Skal du træne sammen med Tunen, friend? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Din sarkasme stikker i mit lille drengehjerte, av av, dumme friend :smile:

Hihi, friend :smile:

Det var nu ikke engang ment sådan :smile:

Jeg er bare funny og awesome, selv når det ikke er tilsigtet :smile:

Mente nu bare, at han rent faktisk er i Odense p.t. og træner i OBBC :smile:

Sidste dag er i dag :smile:

Hihi

Ok hej hej

Link to comment
Share on other sites

Hihi, friend :smile:

Det var nu ikke engang ment sådan :smile:

Jeg er bare funny og awesome, selv når det ikke er tilsigtet :smile:

Mente nu bare, at han rent faktisk er i Odense p.t. og træner i OBBC :smile:

Sidste dag er i dag :smile:

Hihi

Ok hej hej

Whoooooaaaaah, hvorfor har han ikke approached mig, er jeg for awesome? Hvornår skal han træne i dag, den kære Tunfriend?

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 6. maj 2009

Cleans

2x90kg

2x100kg

2x110kg

2x2x115kg

3x100kg

-det var dejligt

Trækhiv

5x3x100kg

-de var bedre end sidst

DB one-legged semi SLDL

5x6/6x30kg

-altså 30kg i hver hånd, jeg supersettede med chins.

Chins

10x6

-skiftevis OH og UH

DB curls

5x5/5x30kg

Arch back crunches

5x17

Kinamand rows

1x8/8x56kg

Tunen kom forbi, allerede da han approachede mig kunne jeg se, at han var et sandt pragteksemplar af en arisk mand. Vi så awesome ud sammen, begge iført tights, knækogere og VL sko. Han lærte mig, hvordan man BB'er en ganske alm. tshirt og samtidig laver et matchende pandebånd. Der blev talt om ham ved vandkøleren, jeg er stolt af at kalde ham min friend.

Her er det første sæt af mine cleans på 115kg

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tunen kom forbi, allerede da han approachede mig kunne jeg se, at han var et sandt pragteksemplar af en arisk mand. Vi så awesome ud sammen, begge iført tights, knækogere og VL sko. Han lærte mig, hvordan man BB'er en ganske alm. tshirt og samtidig laver et matchende pandebånd. Der blev talt om ham ved vandkøleren, jeg er stolt af at kalde ham min friend.

Amagad, friend :smile:

Friend Thomas går og biter mine skillZ og repreZenter dem som sine egne :smile:

Cool, NOT :smile:

Ok hej hej

EDIT: Med mindre friend Thomas angav kilden til sin kunnen :smile:

I så fald er det awesome :smile:

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Amagad, friend :smile:

Friend Thomas går og biter mine skillZ og repreZenter dem som sine egne :smile:

Cool, NOT :smile:

Ok hej hej

EDIT: Med mindre friend Thomas angav kilden til sin kunnen :smile:

I så fald er det awesome :smile:

vi talte i hvert fald om dig i rosende vendinger, det må tælle lidt :smile:

Mægtig bravt vendt friend :smile:

Du er et forbillede!

tak fwææænd :smile:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share