Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning mandag 15. juni 2009

Bænk

120kg

130kg

135kg

140kg

3x1x130kg

-alle med "pres" signal, alt andet lige bliver startvægten på lørdag 140kg

Low incl. DB pres

5x40kg

2x52kg - lol

5x45kg

8x40kg

Squat

3x3x130kg

Dips

3x15

Laterals

3x10x15kg

Anden sidste træning inden Nordland Cup, det lover ganske fint. Jeg fik min trikot i dag i str. XL, den er stadig stram når den skal ud over mine skuldre, jeg tror det er en damemodel. :laugh:

Den sidder heldigvis fint nok når den er på.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 17. juni 2009

OH chins

12x

10x

10x

10x

8x

UH chins

5x8

Close grip BB curls

3x10x37kg

+swiss ball crunches en mas

Tunfrienden og jeg huggede, han har godt nok store flotte gunz, uhadada. Han glimrede ved at hælde sin post wo shake, med alle tres supps, ud over gulvet i omklædningsrummet, weeeeeee :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg jo hellere!

Snakker vi stævne PR eller bare alm. PR?

Jeg tænkte egentlig bare stævnePR, men hvis det er så overkommeligt, at du slacker, må du jo gå efter alm. PR. Det sidste udløser skydebajer. Det gør alle hack squat på 200 og over i øvrigt også

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte egentlig bare stævnePR, men hvis det er så overkommeligt, at du slacker, må du jo gå efter alm. PR. Det sidste udløser skydebajer. Det gør alle hack squat på 200 og over i øvrigt også

Jeg lover at give så meget af mig selv at du slet ikke fatter det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal I allesammen have

flot løftet og tak for kampen igår. Der var ikke nogen fra Odense til at tage mod din medalje, så de sender den vist istedet

Prehn, du er en af the good guys, det blev Niels/Blanco og jeg enige om i går. Tak for kampen, jeg er glad for, at jeg kunne presse dig til at slå mig :tongue:

Jeg glemte helt, at jeg skulle have en medalje, så som det arrogante svin jeg er skred jeg bare :smile:

Træning lørdag 20. juni 2009

Squat

190kg oox

200kg ooo

210kg xxx

Bænk

140kg ooo

150kg xxx

150kg xxx

Dødløft

200kg ooo

220kg ooo

240kg ooo - PR :smile:

I alt 580kg og en tredjeplads, det er jeg godt tilfreds med.

Dette fulgte vi op med en nogle weighted chins som blev afbrudt af nogle spontane cleans og det hele blev lukket og slukket med 20 chins m. straps og 25 dips så vi havde lidt pump på garnz. Derefter var der endless hugge og flexing i bb tshirts først hos min awesome friend Jeppe/cookie_sq og senere i det århusianske natteliv. Der var bozos overalt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ihhh, hvor vi huggede i vores BB t-shirts i selskab af den endeløse række af h@terz :smile:

Og ja, du, Prehn, var åbenlyst en good guy. Et bozoelement var dog, at du nægtede at dødløfte uden t-shirt. Til gengæld ville du gerne chinne og har massive wheels :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Ihhh, hvor vi huggede i vores BB t-shirts i selskab af den endeløse række af h@terz :smile:

Og ja, du, Prehn, var åbenlyst en good guy. Et bozoelement var dog, at du nægtede at dødløfte uden t-shirt.

Inden Jacob bliver ked af det, skal han vide, at alle good guys har bozoelementer, det er dem, der gør os til mennesker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan være jeg overrasker næste år ved at dødløfte uden t-shirt, og havde klublogoet barberet på patterne...........eller også beholder jeg bare t-shirten på :-p

Jeg stemmer for du barberer dit bryst helt, løfter uden tshirt og har klublogo på et flot bandana :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share