Gamle tråde gået i glemmebogen...


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Nu kan jeg se at Cheat-freak tror at HIT og HST næsten er det samme. Jeg synes desværre at mange af de gamle informative tråde er gået i glemmebogen. For at nye medlemmer (og gamle som ikke har fået dem læst) kan få glæde af nogen af de gamle tråde, så synes jeg vi skal "bumpe" dem frem, så folk kan få de gode gamle diskussioner læst igennem.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg kan tilsyneladende heller ikke kende forskel på modsætningerne Hypertropfy Specificated Training og High Intensity Training...

Jeg har åbenbart ikke forstået at high intensity ikke betyder højere intensitet... Og at man så skal lade musklerne slappe af mellem, sådan at de kun trænes en gang om ugen, i modsætning til HST som træner lavere intensitet, hele kroppen, flere gange om ugen...

Jeg forstår det ikke...!

For HST er ikke lavere intensitet, men derimod højere intensitet, selvom der er et diagram der viser det modsatte i Morten Z's artikel... <_< :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Måske kunne Morten Z oprette en ny afdeling, som f. eks. kunne hedde MOL Classic?

Der har flere gange været talt om at oprette en FAQ-afdeling, men her er problemet, at der ikke nødvendigvis er enighed om, hvad der er det rigtige svar på et spørgsmål. Hvis nu man lægger en hel tråd ind i sådan en Classic-afdeling, så kan nye deltagere på MOL få belyst flere sider af en sag uden at et bestemt synspunkt udstilles som den eneste sandhed.

Hvordan man så skulle afgøre hvilke tråde, som bør forfremmes til evigt liv ved jeg ikke. Måske kunne deltagerne foreslå bestemte tråde, og så kunne Morten Z som administrator beslutte, hvilke tråde han anser for fagligt kvalificerede. F. eks. er der sikkert nogle tråde fra den ofte berømmede diskussion for og imod HIT som ville være oplagte til at en sådan Classic sektion.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share