Pavels Bear routine


Triple T
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'ere

Jeg eksperimenterer i øjeblikket med træningsprogrammer, som fokuserer på hypertrofi (læs: muskelvækst). Jeg har læst Pavels "power to the people" og faldet over the bear routine. Jeg læste så lidt her på sitet om nogle havde erfaringer med træningsmetoden, og det var der tilsyneladende.

Men hvad siger I til programmet?

er det godt til hypertrofi?

Kan man bruge princippet med pull-ups, squats og eller bænkpres udover dødløft?

MVH Triplet

Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke smide en link eller poste programmet, så os der ikke har set det før, kan se hvad det er for noget. :innocent:

Det handler om, at man kører en helkropsøvelse, hvor første set er 1*5 næste er 1*5 men kun 90% af første set og så tager man så meget vægt af, at der kun er 80% tilbage. Så tager man så mange set af 5 gentagelser til du ikke kan lave øvelsen med god form (mellem set kun 30-90 sek hvile).

MVH TripleT

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL'ere

Jeg eksperimenterer i øjeblikket med træningsprogrammer, som fokuserer på hypertrofi (læs: muskelvækst). Jeg har læst Pavels "power to the people" og faldet over the bear routine. Jeg læste så lidt her på sitet om nogle havde erfaringer med træningsmetoden, og det var der tilsyneladende.

Men hvad siger I til programmet?

er det godt til hypertrofi?

Kan man bruge princippet med pull-ups, squats og eller bænkpres udover dødløft?

MVH Triplet

kan ikk se hvorfor programmet ikk skulle kunne virke med de andre øvelser, dog ville jeg nok ikk køre squat og dødløft samme dag ihvertfald

Link to comment
Share on other sites

kan ikk se hvorfor programmet ikk skulle kunne virke med de andre øvelser, dog ville jeg nok ikk køre squat og dødløft samme dag ihvertfald

Den eneste grund til, at jeg kunne være i tvivl omkring udvalget af øvelserne til bear rutinen er, at det kunne være for hårdt ved de muskler/sener/led, som er for små. Derfor ved jeg ikke om pull-ups egner sig til dette program.

Link to comment
Share on other sites

Triple T, hvis det er Hypertrofi, hvorfor så ikke prøve noget HST.. Starter jeg på, på mandag. Kunne være sjovt, hvis man var to, så man kunne diskutere resultater osv :D

Tror ikke du skal bekymre dig så meget. Selv om Triple T ikke starter HST med dig, er der nok PÆNT mange på MOL som du kan diskutere resultater osv med alligevel :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Triple T, hvis det er Hypertrofi, hvorfor så ikke prøve noget HST.. Starter jeg på, på mandag. Kunne være sjovt, hvis man var to, så man kunne diskutere resultater osv :D

Desværre er jeg allerede i gang (på anden uge) med et hypertrofiprogram, som varer ved 8 uger endnu. Grunden til, at jeg snakker om ny træningsrutine er bare fordi jeg tænker lidt frem til når jeg skal smide fedt.

MVH TripleT

Link to comment
Share on other sites

Den eneste grund til, at jeg kunne være i tvivl omkring udvalget af øvelserne til bear rutinen er, at det kunne være for hårdt ved de muskler/sener/led, som er for små. Derfor ved jeg ikke om pull-ups egner sig til dette program.

du vil bestemt ikk være den første der kører pull ups i det program, selv Pavel har foreslået det som en del af programmet, så bare kom igang

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share