Så bliver det ikke usundere


Jeppev
 Share

Recommended Posts

Tjek lige nogle af de kager mm. der laves på denne hjemmeside:

http://www.pimpthatsnack.com/gallery.php?startpoint=0

Nogen af dem har op til 70.000 kcal!! - skal lige love for at en cutting-periode kan blive smadret på den måde :-). Denne burger er også pænt stor. Umiddelbart tror jeg, at den er større end de Roethlis-burgere nogen herinde har præsteret at lave..

http://www.pimpthatsnack.com/project.php?p...43&pageID=1

Link to comment
Share on other sites

Tjek lige nogle af de kager mm. der laves på denne hjemmeside:

http://www.pimpthatsnack.com/gallery.php?startpoint=0

Nogen af dem har op til 70.000 kcal!! - skal lige love for at en cutting-periode kan blive smadret på den måde :-). Denne burger er også pænt stor. Umiddelbart tror jeg, at den er større end de Roethlis-burgere nogen herinde har præsteret at lave..

http://www.pimpthatsnack.com/project.php?p...43&pageID=1

Den er jo for syg den burger... 750 gram kød... Whew... I like... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

McDonalds-mad er jo lavet af det samme som "alm" mad. Men hyg jer da med jeres dampede grøntsagsblandinger og kyllingebryst, og tro på I lever længere og bliver hurtigere/større/stærkere end os andre :laugh:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

McDonalds-mad er jo lavet af det samme som "alm" mad. Men hyg jer da med jeres dampede grøntsagsblandinger og kyllingebryst, og tro på I lever længere og bliver hurtigere/større/stærkere end os andre :laugh:

ja mcd er har normale ingredienser, men der er nogle af os som godt kan lide en hjemmelavet burger hvor bollen er lækker sprød(ikke smattet), grøntsagerne sprøde(ikke sultede eller halvfesne), osten smager af noget og oksekødet har fået andre krydderier end salt.

men hver sin smag selvfølgelig. jeg har intet problem med fastfood. spiser det gerne og ofte. men jeg vil til hver en tid foretrække et baguette med kylling og bacon end en mcd/whopper med kylling og bacon. begge dele er junkfood, men smagsoplevelsen foreskellig!

Link to comment
Share on other sites

McDonalds-mad er jo lavet af det samme som "alm" mad. Men hyg jer da med jeres dampede grøntsagsblandinger og kyllingebryst, og tro på I lever længere og bliver hurtigere/større/stærkere end os andre :laugh:

Jeg er 100% enig med dig. Alting med måde, og det gælder også mad! At McD er farligt/usundt er direkte forkert, så længe man kan styre sig og kender sine grænser. Alt det andet hysteri er tosset. Det hele gælder om at få lidt af det hele hvad gælder mad. Hvis man generelt tænker sig om er der intet galt i McD engang imellem, og jeg synes os det kan være lækkert.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er fint, og jeg synes det der hysteri med at fast food er ih og åh så ulækkert er latterligt. Alting med måde, og med måde er McD osv. ikke mere usundt end det meste andet mad.

Usundt eller ej, syntes jeg personligt stadigvæk det er klamt. Det er hundeæde. Jeg kan ikke fordrage det. Og jeg spiser gerne en god burger og fritter andre steder. Bare ikke på McD. (eller KFC for den sags skyld)

Link to comment
Share on other sites

Usundt eller ej, syntes jeg personligt stadigvæk det er klamt. Det er hundeæde. Jeg kan ikke fordrage det. Og jeg spiser gerne en god burger og fritter andre steder. Bare ikke på McD. (eller KFC for den sags skyld)

KFC er jo også bare det fedeste kød på en kylling banket ned i noget fritureolie på alt for mange grader - olien taget i betragtning.

Men generelt - hvordan kan det fungere som gainer-mad. Du blir' jo bare fed. Tror næppe der er samme mængde protein i en McD burger, som der er i et stk kyllingebryst - er det ikke dér, der er pointen i gain? Overskud fedtmæssigt, men også som et min. være dækket ind proteinmæssigt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share