Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke, om han 'mishandler' serien, man må vel formode at en mand i hans kaliber og med det antal år på bagen indefor yoga, han har, at han ved et og andet om det :smile: Mht Vinyasa, jamen så går det bedre med at springe frem til hænderne....men igennem? Nope. Hovedstand: Her prøver jeg op ad en væg i aften, hvis han lokker os til det igen.

Krokodillen er planken ja, men så skal man hoppe frem tre gange på hænder og fødder og tre gange tilbage igen. NO WAY. :nonono::smile:

Jeg er blevet SÅ meget bidt af det, at jeg allerede har købt flere bøger om Ashtanga yoga. Det er bare lige mig. Iøvrigt også fedt at se, at der er flere og flere på timerne, der kommer igen....

Jeg ved godt mishandler er et hårdt ord at bruge, og jeg mener det heller ikke så slemt. Jeg fik prøvet hans timer et par gange, så jeg er slet ikke i tvivl om at han har styr på sagerne.

Ashtanga yoga som det er udlagt er dog temmelig stramt, så det er ret fitnesscenter-agtigt :tongue: at pille ting ud og ind, også selvom det er fra de andre serier.

Ahh - så krokodillen er Nakrasana fra anden serie. hehe, ja den er skæg.

Og ja, vinyasaen er en drilsk lille én. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så er tasken pakket og jeg er klar til dagens yogadyk. Har investeret i min egen yogamåtte og skal trykprøve den for første gang i dag.

Hvor var det dog fantastik hyggeligt at grille sammen med dig og de andre i aftes. Det må vi gøre igen en anden gang.

M

Link to comment
Share on other sites

Så er tasken pakket og jeg er klar til dagens yogadyk. Har investeret i min egen yogamåtte og skal trykprøve den for første gang i dag.

Hvor var det dog fantastik hyggeligt at grille sammen med dig og de andre i aftes. Det må vi gøre igen en anden gang.

M

Yogabuddy.... :wub: Velkommen til Mols fantastiske verden og tak for snart mange timer i Yogaens og spinningens ånd.

Klart vi skal på den igen med crewet.. Vi barsler med noget RAAM aften ved Øverstbefalende i juli måned... :devil:

Det er en fornøjelse at være blandt så mange dejlige mennesker....rigtig dejlig grillaften :smile: , trods de lidt triste omstændigheder igår eftermiddags.

Jeg oplevede sammen med SpinAmok, Øverstbefalende og mange andre et dødsfald i mit elskede center igår eftermiddags kl 17, og den oplevelse sidder plantet i mig idag. En mand faldt af kondicyklen og døde af en kæmpe stor blodprop lige for vore fødder. SpinAmok Brian lavede det mest rolige og perfekte genoplivningsarbejde sammen med en anden ansat, men der var ikke noget at gøre. Falck kom efter blot 4 min og de blev ved med at forsøge hjertemassage osv osv men intet.... Lammet måtte vi jo se til... Får en til at overveje, om ikke man skulle lade sine egne småproblemer hvile i fred og leve livet nu, mens vi har det. 52 år gammel...Tænker på de pårørende. Tænker på mine forældre.. Tænker tænker tænker. Brian fik hjælp i aftes og jeg selv fik en god samtale med en af Falckredderne, som også er vores dejlige cykelmekaniker... Det er stadig en meget skræmmende oplevelse, og den sidder fast idag.... Yogaen i eftermiddags var perfekt til at løsne lidt op for sagerne, men jeg har det stadig underligt.. Så poster nok de sidste dages træning senere eller imorgen. Lige nu er det tid til at sunde sig...Føler med de pårørende... Føler med folket der så på...

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Midlertidig Mol pause.

Jeg vender tilbage, men jeg vil lige bruge sommermånederne på at sunde mig over de sidste mange måneder, som ikke har været for gode ved mig...Der har været en del sorger i mit liv, som jeg skal have ud af mit system.

Der er dog kommet en masse gode og nye venskaber frem, som jeg vil dyrke for fremtiden tilsammen med min nye vidundermedicin "ashtanga yogaen", som jeg vil svømme dybere ind i.... :heartpump::heartpump:

Take care everybody. :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Midlertidig Mol pause.

Jeg vender tilbage, men jeg vil lige bruge sommermånederne på at sunde mig over de sidste mange måneder, som ikke har været for gode ved mig...Der har været en del sorger i mit liv, som jeg skal have ud af mit system.

Der er dog kommet en masse gode og nye venskaber frem, som jeg vil dyrke for fremtiden tilsammen med min nye vidundermedicin "ashtanga yogaen", som jeg vil svømme dybere ind i.... :heartpump::heartpump:

Take care everybody. :hippy:

Ja, det er en go tid at sunde sig. Nyd sommeren, slap af og få renset ud. Vi ses igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nu vil det glæde os meget at se dig i din log igen :superman: du er savnet og det ødelægger min morgen rutine når i ikke passer jeres logs :innocent: sådan er det at blive ældre :laugh:

kaffe med mol og så arbejde :tongue:

Stort krams søde :wub:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Nu vil det glæde os meget at se dig i din log igen :superman: du er savnet og det ødelægger min morgen rutine når i ikke passer jeres logs :innocent: sådan er det at blive ældre :laugh:

kaffe med mol og så arbejde :tongue:

Stort krams søde :wub:

Kenn

Morgen rutine... a015.gif

Troede at du stod tidligt op - det kan 20:50 vel næppe betegnes som a010.gif

Link to comment
Share on other sites

Knap en uge så er jeg back on track. Utroligt hvad Mol kan gøre ved en. :innocent::innocent:

Tak for support og søde kommentarer og PMs. Det har været rigtigt dejligt at høre fra mange af jer. Hændelsen sidste fredag er nu arbejdet på plads, og jeg er igen klar til at tage fat på livet og hver der dermed følger med af ups and downs. :smile:

Jeg laver en kvik update af den forløbne uges træningspas... :4thumbup:

Idag er der dog dømt hviledag. Jeg skal ikke. Jeg må ikke, og jeg gør det heller ikke..... No training what so ever. Kun et frisør pas.... :blahblah::slut: Må jo skjule at jeg rent faktisk er noget så langt fra blond, som jeg ser ud.... :laugh: og et veninde pas.... :4mewantfood:

Nå ja og så er det snart TOUR DE FRANCE SPINNING i mit Nox center... :devil::devil: Sidste år gav folk den så megen gaz på de timer, at vi troede, de skulle besvime.. Way to go...Glæder mig..det er sjåååvt men hårdt......

Nu til kaffepas og snart weeeeekend...

Sender lige en tanke til Vivs og et pøjpøj med hendes EM... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Good to have jo back :cheer: :cheer:

Lyder ellers som gooo' spinning sådan en gang "Tour de France" spinning :superman: Det væ' vi da os' ha' :innocent:

Og Julie kroppen har godt af hvile!!! Men nok meget godt med lidt andre ting på programmet i stedet :wink:

God weekend :cool:

Link to comment
Share on other sites

Resummé over den forløbne uge...

Lørdag den 23 juni 2007

Træning i Scandinavian Center.

Styrketræning

Spin Interval 1 ved mig

Ashtanga yoga ved Mike Newitt.

Søndag den 24 juni 2007

Træning i Scandinavian Center

2x spinning timer ved mig.

Styrketræning.

Mandag den 25 juni 2007

Hård dag.

Sen aftenløb inden regnen for alvor satte ind. Distance 8 km udenfor i skoven.. Godt flow.. godt fteat få bearbejdet de inderste tanker… Tydeligt at morgen løb ikke ligger til mig kontra om aften, hvor det bare kører af sig selv.

Tirsdag den 26 juni 2007

Træning i Scan.

Styrketræning

Løb 1 time

Ashtanga yoga ved Mike Newitt. Masser af fremspring. AV min r..

Onsdag den 27 juni 2007

RAAM day i Scan.

2x spinning ved Sidse og mads :devil:

Torsdag den 28 juni 2007

Træning i Scan.

Styrketræning.

2x spinning ved mig

Ashtanga yoga ved Mike Newitt.

Fredag den 29 juni 2007

Hviledag. Vist også fair nok efter denne her uge.. pyhh :blush:

Happy fredag everyone. Enjoy...

Jules. :wub:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Good to have jo back :cheer: :cheer:

Lyder ellers som gooo' spinning sådan en gang "Tour de France" spinning :superman: Det væ' vi da os' ha' :innocent:

Og Julie kroppen har godt af hvile!!! Men nok meget godt med lidt andre ting på programmet i stedet :wink:

God weekend :cool:

Jojo hvile skal der til. :wink:

Det er også bare det fedeste at køre de timer og også at køre med på dem. Superfedt at se hvordan de forskellige instruktører laver den pågældende dags etape om til den fedeste spinning time.. I love it. :wub: Derfor bliver meget af juli måned henlagt til spinningsalen. Jeg kan simpelthen ikke lade være, når nu vi skal køre under de franske flag. :devil: Præmierne er også cool, men nå nej dem kan jeg jo ikke få nogle af. :dry::w00t:

Som dagene går bliver der jo også kortere og kortere tid til mit besøg i Cph.. Kommer derover af to omgange... :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jojo hvile skal der til. :wink:

Det er også bare det fedeste at køre de timer og også at køre med på dem. Superfedt at se hvordan de forskellige instruktører laver den pågældende dags etape om til den fedeste spinning time.. I love it. :wub: Derfor bliver meget af juli måned henlagt til spinningsalen. Jeg kan simpelthen ikke lade være, når nu vi skal køre under de franske flag. :devil: Præmierne er også cool, men nå nej dem kan jeg jo ikke få nogle af. :dry::w00t:

Som dagene går bliver der jo også kortere og kortere tid til mit besøg i Cph.. Kommer derover af to omgange... :smile:

Hey hey du.

Godt at du er ved at komme dig ovenpå den forfærdelige oplevelse, gyyyys.

Arne og jeg talte i morges om at arrangere noget Spock cykling'n dinner en af de onsdage du er i hovedstaden. Naturligvis med hvem som måtte have lyst til at deltage. What u say?

Link to comment
Share on other sites

Hey hey du.

Godt at du er ved at komme dig ovenpå den forfærdelige oplevelse, gyyyys.

Arne og jeg talte i morges om at arrangere noget Spock cykling'n dinner en af de onsdage du er i hovedstaden. Naturligvis med hvem som måtte have lyst til at deltage. What u say?

Foregår det i Royal :innocent: for så vil jeg også gerne med :4thumbup: dog med det forbehold at jeg lige må se om jeg får samlet flasker nok til at betale for min parkering :laugh::laugh:

Super weekend herfra

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hey hey du.

Godt at du er ved at komme dig ovenpå den forfærdelige oplevelse, gyyyys.

Arne og jeg talte i morges om at arrangere noget Spock cykling'n dinner en af de onsdage du er i hovedstaden. Naturligvis med hvem som måtte have lyst til at deltage. What u say?

Jeg er in.... Jeg kommer til Cph onsdag den 1 august..altså uge 31, da min fader har fødselsdag i uge 30, så der må turen givetvis lægges til den modsatte ende af landet, men hvis jeg kan smugles med ind i FitDK ved Spock sammen med jer andre og så noget... e010.gif bagefter og naturligvis en masse blablablaba... Såååååååå er jeg game.. Kan jeg stadig crashe ved Candy til torsdag, hvor onkel rejsende mac tager tilbage til fastlandet?? b030.gif

Jeg vil glæde mig sygt meget til at se alle igen...og møde dem jeg ikke har mødt endnu...

Jeg advarer...jeg smider min drikkedunk...det gør jeg altså, så jeg forventer også at Lars samler den op... a050.gif

Link to comment
Share on other sites

Foregår det i Royal :innocent: for så vil jeg også gerne med :4thumbup: dog med det forbehold at jeg lige må se om jeg får samlet flasker nok til at betale for min parkering :laugh::laugh:

Super weekend herfra

Kenn

Uhhh mange flasker skal samles..... a025.gif Jeg tager futteren, da jeg ikke er helt tryg ved trafikken i Cph...så Molly bliver hjemme.... a040.gif

Link to comment
Share on other sites

Training Lørdag den 30 juni 2007 2 x spin, styrketræning af ryg, biceps, mave og Ashtanga yoga.

COOOL training idag... Det kørte bare.. a070.gif

Jeg var i tidspres på sidste spinning time, så jeg kom 10 min for sent til yoga, men men men som den 'gode' elev havde jeg både mailet og sagt til guru Mike, at jeg desværre kom for sent, da jeg skulle undervise denne spinningtime, så det gik, og som jeg også sagde til Mike efter timen..." I need my fix" b020.gif Vil prøve lidt hjemmeyoga imorgen eftermiddag, da jeg ikke kan nå timen 930 grundet min egen spinning time kl 10.

Både styrketræning og spinning timerne forløb planmæssigt. Mikrofonen virkede for en gangs skyld.. a030.gif Yoga var (som altid) bare lækker og flydende, og sveden haglede af mig, da jeg jo også var trådt direkte af cyklen. Fik rettet nogle ting på plads af Mike. Det er rigtig fedt, at få tingene sat på plads incl hvorfor jeg altid bliver så svimmel efter Parsvottanasana. Efter lige denne øvelse sejler jeg rundt i nogle få sekunder, før jeg kan samle mig om benløft... Parsvottanasana Mikes vurdering lød på al det foregående arbejde med hovedet under hjertet... eller også at min krop var fuld af toxic waste... arghhhh nej da.. drikker aldrig eller noget... hmm a045.gif Jeg tror på den første version... e020.gif Nevertheless så er det her yoga kommet for at blive.... Min yogaybuddy MDJ (som forøvrigt forlader mig den næste måned for at tage på ferie a015.gif ) er endnu mere grebet end jeg, således opfattede han end ikke, at afslapning var gået igang. Han sad stadig i lotus og nød sine dybe vejrtrækninger, da vi andre var færdige.. Imponerende.... :4thumbup: Respekt....Nå ja glemte helt træningsmakker Øverstbefalende har forladt mig til fordel for Frankrig i 2 uger... pivpivpivpiv a055.gif

Jeg glæder mig allerede til tirsdag, hvor jeg igen er at finde i yogaflow ved guru Mike.... Indtil da må jeg hjemmetræne lidt og se om jeg kan gøre det ok alene....

Dagens facts...

Styrketræning af ryg, biceps og mave. :superman:

Spin Interval 1 ved mig :bike: feat. larskirk

Tid 53 min

:heartpump: snit 163

:heartpump: Max 186

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 48 min

:heartpump: snit 151

:heartpump: Max 172

Ashtanga yoga ved Mike Newitt.. feat. mdj c065.gif

Tid 90 min

Rigtig god lørdag til jer alle.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg er in.... Jeg kommer til Cph onsdag den 1 august..altså uge 31, da min fader har fødselsdag i uge 30, så der må turen givetvis lægges til den modsatte ende af landet, men hvis jeg kan smugles med ind i FitDK ved Spock sammen med jer andre og så noget... e010.gif bagefter og naturligvis en masse blablablaba... Såååååååå er jeg game.. Kan jeg stadig crashe ved Candy til torsdag, hvor onkel rejsende mac tager tilbage til fastlandet?? b030.gif

Jeg vil glæde mig sygt meget til at se alle igen...og møde dem jeg ikke har mødt endnu...

Jeg advarer...jeg smider min drikkedunk...det gør jeg altså, så jeg forventer også at Lars samler den op... a050.gif

Dvs. du er i Kbh onsdag d.1 og torsdag d.2?

Og jo du kan bestemt crashe hos mig... :4thumbup: Men apropos alle kattebillederne, kan du så tåle katte? Har nemlig én af slagsen :bigsmile:

Og klaaaart Lars kommer og samler den op - det er ikke for ingenting, han også hedder waterboy e025.gif

Vi (eller jeg gør i hvert fald) glæder os også til at se dig :cheer: :cheer: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dvs. du er i Kbh onsdag d.1 og torsdag d.2?

Og jo du kan bestemt crashe hos mig... :4thumbup: Men apropos alle kattebillederne, kan du så tåle katte? Har nemlig én af slagsen :bigsmile:

Og klaaaart Lars kommer og samler den op - det er ikke for ingenting, han også hedder waterboy e025.gif

Vi (eller jeg gør i hvert fald) glæder os også til at se dig :cheer: :cheer: :cheer:

Ejjj det lyder bare superfedt... Mht katten nope jeg er ikke allergisk..bare den ikke pøller på mig hehehe, eller hvad den slags nu gør... :laugh:

Så er det hermed en aftale... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ejjj det lyder bare superfedt... Mht katten nope jeg er ikke allergisk..bare den ikke pøller på mig hehehe, eller hvad den slags nu gør... :laugh:

Så er det hermed en aftale... :smile:

Lyder dejligt - glæder mig (igen :tongue: )

Nej nej, ingen pooh - du får sikkert højst en klo i foden midt om natten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 1 juli 2007 Tillykke med navnet bette vense... a020.gif 2xspin, styrketræning og yoga hjemmepas..

Lækker træning....Det kørte bare idag på såvel spinning timer som styrketræning ...+ ikke at forglemme mit eget hjemmeyogapas...

Det er meget længe siden, jeg har haft så flydende træningspas... Kunne tyde på et opsving. a040.gif også selvom jeg ikke vandt de 58 mio... (men nå ja jeg har ikke tjekket kuponen endnu, måske der er 9 :innocent: ) Der er nu også noget relativt kønt ahem at se på i øjeblikket.. Et helt specielt 'kunststykke', som har for vane at dukke op indimellem... :wub: Motivationen fejler jo ingenting så, selvom man skal vare sig for den mandlige race... d030.gif (og så er den ovenikøbet blond)

g015.gif

Vasketøjspas og veninde pas senere....

Først kort update på dagens faktuelle tal....

Styrketræning af Bryst og skuldre. a010.gif

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 162

:heartpump: Max 187

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Snit 184

90 min Ashtanga yoga ved mig selv. c065.gif

Lykkedes af blive helt skæv og råsvede som et dyr. Hukommelsen fejler ikke noget, så det var lækkert at kunne fordybe sig, også selvom det hele foregik hjemme i ens egen stue....

God søndag til alle.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share