Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Lidt er sikkert også godt ja, men det der med 'lidt' appellerer ligesom ikke rigtig til mig :blush::laugh: - enten gør jeg det helt vildt eller også bliver det typisk ikke rigtig til noget :blush:

Hmm kender det godt og sådan har jeg det også med yoga ligenu. Det skal være 100%, men det skal løb, spin og styrke også..ej altsåååå og mit center har ikke yogatimer de næste par uger, fordi Guruen er på højskole. :nonono: Møg VIDSTE at jeg skulle ha meldt mig til, men på den anden side, så misser jeg for meget af vores fabelagtige Tour spinning, og med FABELAGTIG mener jeg virkelig FABELAGTIGT.. Aldrig har jeg set medlemmer yde så meget og være SÅ fokuseret. Det er så lækkert at være med samt undervise på disse timer... :4thumbup:

Så mine kære læsere lige meget hvad jeg vælger, så er det svært..... :sneaky2:

Nå jeg må vist lige ha lavet de sidste dages update, selvom det bliver lidt kort...

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 6 juli 2007

Ingen træning...Kun bøj og stræk på en stige for at dekorere vores fine Tour spinning lokale sammen med spinning super mama sidse.... efter en rundtur på verdens største sejlskib SEDOV sammen med den 'finere' del i Århus... :laugh: Nå ja sådan er livet jo..

I scan kunne vi så hænge ud med de gode herrer Nik og Jay, som jo skulle give koncert på havnen samme aften. Lettere sjovt var det, at vi rent faktisk havde svært ved at genkende dem, hvilket de unge herrer slet slet ikke kunne forstå. :4thumbup: "undskyld er I nogle af musikerne" lød det prompte var receptionisten... Og da en Nik og Jay-lignende gæst kom ud fra omklædningen, lød det igen "Undskyld er du en af musikerne?" DET VAR HAN IKKE....vi var flade af grin. :w00t: SÅ kom de.... :blush: Og den øredøvende københavnske accent var jo ikke til at tage fejl af. :blink: "holder I sommerfest"...Øh ja :blink: ..."men I er jo ikke medlemmer, så I må ikke være med" :wink: Det kunne de slet ikke forstå...

KÆFT JYDER må de have tænkt.

Lørdag den 7 juli 2007 Prolog spin og styrke

DAMN så blev der taget hul på prologen. Jeg havde via inspiration fra Mads Borup lavet timen som en 45 min distance og 8 min max sprint til sidst.... Fordelingen af pointene var mega svært eftersom ALLE bare leverede en kanon indsats. Salen var fyldt...Tour spinning bringer mange folk indendørs på cyklerne i Århus, og det dårlige vejr er jo fantastisk for centrene generelt. :devil:

Nå ja og så havde jeg jo en speciel gæst med... :wub: eller ej den tager vi senere hihi.. Skal lige undersøge ahem forholdene først...fniser

Styrketræningen inden gik også derudaf og senere på eftermiddagen blev det til 5 km løb, selvom jeg var noget flad...

Aften var lagt i druk med koncert på havnen ved Bryan Adams (nøjjj han bliver pænere og pænere med alderen, men ih guder hvor er han bette :blink::wub: ) og den pink-jakkesæt-klædte Thomas Helmig. :wink: Superfed koncert sagt fra en ikke-koncert gænger.... Tror jeg sniger min gamle B. Adams cd'er frem igen. :blush:

Stavrende hjem om natten i en 40 hestes brandert...lykkelig over, at jeg ikke skulle undervise dagen efter for første gang i flere år..... men alligevel forhåbningsfuld....måske kunne jeg alligevel klare etapen imorgen ved vores mest hardcore mand Jacob... vi må se....

Fortsættelse følger imorgen. (efterligner Maxies trick)

Styrketræning: Bryst, Skuldre, triceps

Spin Tour Prolog ved mig. :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 164

:heartpump: Max 189

Løbetur: 5 km i skoven.

Good vibes fra moi

Link to comment
Share on other sites

Yogashala har lidt timer kan jeg se, hvis abstinenserne bliver for svære. :tongue:

Ellers må du vel begive dig ud på egen hånd.

Jeg er begyndt lidt på egen hånd... har også erhvervet mig lidt bøger og en cd, så nu må vi se. Jeg dør virkelig uden. :nonono: Går bare slet ikke....

Link to comment
Share on other sites

Træningen og tourspin lyder feeedt - og jeres fest som om der blev gået til den :laugh::superman: Med guest "stars" fra CPH! *G*

Men det her lyder nu mere interessant..

Nå ja og så havde jeg jo en speciel gæst med... :wub: eller ej den tager vi senere hihi.. Skal lige undersøge ahem forholdene først...fniser :wub::blush:

Lyder da ikke, som om dit liv er helt kedeligt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 6 juli 2007

Ingen træning...Kun bøj og stræk på en stige for at dekorere vores fine Tour spinning lokale sammen med spinning super mama sidse.... efter en rundtur på verdens største sejlskib SEDOV sammen med den 'finere' del i Århus... :laugh: Nå ja sådan er livet jo..

I scan kunne vi så hænge ud med de gode herrer Nik og Jay, som jo skulle give koncert på havnen samme aften. Lettere sjovt var det, at vi rent faktisk havde svært ved at genkende dem, hvilket de unge herrer slet slet ikke kunne forstå. :4thumbup: "undskyld er I nogle af musikerne" lød det prompte var receptionisten... Og da en Nik og Jay-lignende gæst kom ud fra omklædningen, lød det igen "Undskyld er du en af musikerne?" DET VAR HAN IKKE....vi var flade af grin. :w00t: SÅ kom de.... :blush: Og den øredøvende københavnske accent var jo ikke til at tage fejl af. :blink: "holder I sommerfest"...Øh ja :blink: ..."men I er jo ikke medlemmer, så I må ikke være med" :wink: Det kunne de slet ikke forstå...

KÆFT JYDER må de have tænkt.

Der var nok nogen, der fik besøg af jantelovs-tæskerne kan jeg forstå :tongue: Nik og Jay er cool nok - selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træningen og tourspin lyder feeedt - og jeres fest som om der blev gået til den :laugh::superman: Med guest "stars" fra CPH! *G*

Men det her lyder nu mere interessant..

Lyder da ikke, som om dit liv er helt kedeligt :innocent:

:laugh::laugh::laugh::blush:

Der var nok nogen, der fik besøg af jantelovs-tæskerne kan jeg forstå :tongue: Nik og Jay er cool nok - selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :wink:

Nik og Jay er sørme et kapitel for sig selv... Jay eller hvad den 'mest grounded' af dem, var da en helt fin fyr. :wink:

What a cliffhanger, man bliver jo slet ikke nysgerrig :innocent:

Eneste afsløring er, at han deler erhverv med din flamme...og så siger jeg ikke mere....for the moment.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Fortsat fra igår. :innocent:

Kom jeg så afsted til benbrækker spinning ved Jacob Riisbjerg, som fantomede igennem Tour etape nummer 1......

Søndag den 8 juli 2007 JA HUN GJORDE SÅ..

Det blev endda til en overordentlig tung omgang styrke bagefter af ryg, biceps og mave.....

På selve spinning timen blev vi inddelt i hold af 4 stk, som så skulle samarbejde om skiftevis stående og siddende mellemtakt indtil de grønne pointspurter og de tre bjergsprint (eller bjerge og bjerge). Jøsses det var faktisk meget sjovt, til trods for at min hjerneevne ikke var så imponerende på grund af bloddoping (læs rødvin aftenen før) :innocent: og nedenunder min cykel kunne jeg så finde de mange rester af fadøl, rom og cola og altså bloddoping. F*** jeg svedte som en hest... Ganske vist kan jeg ikke score point på de her event timer, men jeg gør mit bedste for at hive folk omkring mig med op...nu var vi jo også et hold... :4thumbup: Morsomt påhit af Jacob, men damn en time udelukkende i hurtig overmellemtakt.... Jeg troede, jeg skulle dø... :smile: Men det gik over alt forventning...og jeg fik også et "JULIE" SLASK på min arm, så jeg var ved at dratte af "FLOT"..... :blush:

Bare fordi man selv er instruktør indimellem, så er det dejligt at blive anerkendt...og få..... en lammer....av av av Jacob. :w00t: Men point... :cry: dem må jeg ikke få snøft.

Fed stemning og fed fed fed tour time igen igen... Spændt på etapen idag tirsdag.. Jeg har ikke engang set, hvordan den bliver... :devil:

Nå der var lidt krudt i kroppen efter spinning...så der blev styrket igennem....

men SÅ var det også slut.. Forsøgte med lidt solhilsner hjemme på stuegulvet... da jeg nåede til B versionen, måtte jeg erkende at tømmermænd og yoga IKKE hænger sammen...

puhhhhhh

:4mewantfood: Aften PIZZAPAS i dejligt selskab.....

Resummé

Spin Tour Etape 1 ved Jacob :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 188

Styrketræning: Ryg, Biceps, mave

5 x Solhilsen A

3 x Solhilsen B

Mandag den 9 juli 2007 Spin og styrke i Horsens

Desværre måtte poolen vente...Havde simpelthen glemt mit badetøj... så det blev til en god omgang styrketræning af bryst, skuldre og triceps samt lidt opvarmning på en elipsemaskine i 25 min forinden en Interval 2 af benknuser typen.

Instruktør og centerleder Laue havde sammensat et syret program med 2 x 10 min tunge intervaller skiftevist stående og siddende.... 40/20. Av av av jeg havde syre i benene til sidst...glimrende program. :smile: Horsens kører også tour spinning omend kun i weekenderne....

En del :4mewantfood: og :blahblah: ....må blandt andet lige citere den forfærdelige...men ret sjove vits Laue kom med..

"Kan du sige mig, hvad det er for et land, der ligger over USA?".......

"JA, DET CAN A DA" :laugh::4jumpy:

Styrketræning: Bryst, skuldre, triceps....

25 min cardiotræning på Rotex

Spin Interval 2 ved Laue :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 178

Jubiiii min træningsbuddy Øversbefalende kommer hjem om under 1 uge.... :bunny: Miss him :dead_banana:

God dag til læserne...

Følg med imorgen...(måske eller senere) :bigsmile: Idag skulle der jo meget gerne blive en sidste omgang yoga ved guru Mike, inden han drager på højskole. :sneaky2: Han vender heldigvis tilbage igen....+ en omgang tour spin....

:smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hvor lyder det fedt, med Tour De France spinning g005.gif ...jeg væ' os!!!

Ærgerligt der ikke står nogle Århusmøder i kalenderen pt :unhappy:

Eneste afsløring er, at han deler erhverv med din flamme...og så siger jeg ikke mere....for the moment.. :wub:

Behøves du heller ikke, vi er jo slet ikke nysgerrige. Der er bare så dejligt, at læse om når folk er lidt " :blush: "

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh, sådan én :wub:

De kan godt være nogle knudemænd, men så må man jo bare lirke knuden op :laugh:

Det er efterhånden ved at være en lidt langstrakt proces med de mænd...først skal man vække reptilhjernen, som jo sover indtil den fornemmer et bytte i nærheden (det kan godt tage noget tid, hvor man helst ikke skal gøre for meget), og derefter skal man lirke knuden op (det kan også tage noget tid, hvor man helst ikke må hive for meget i rebet)...Mit problem er hvad fjulen vi andre skal lave i mellemtiden (altså mens de vågner og bliver lirket op) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Piger, hvor er I bare skarpe idag... :4thumbup: Osse idag. :innocent:

Hvor lyder det fedt, med Tour De France spinning g005.gif ...jeg væ' os!!!

Ærgerligt der ikke står nogle Århusmøder i kalenderen pt :unhappy:

Behøves du heller ikke, vi er jo slet ikke nysgerrige. Der er bare så dejligt, at læse om når folk er lidt " :blush: "

Nåååå slet ikke nysgerrige...hmm det er vi da slet ikke.... :laugh::laugh:

Mht tour....ja det er drønærgerligt, at du ikke har nogle møder, men tjek da kalenderen....det varer jo så længe som the real Tour... det er godtnok sjovt...og hårdt pyhhh... Må se om jeg kan lokke Jacob til en time i Horsens. Han kunne godt være et bud på et hit....instruktørmæssigt... :4mewantfood:

Det er efterhånden ved at være en lidt langstrakt proces med de mænd...først skal man vække reptilhjernen, som jo sover indtil den fornemmer et bytte i nærheden (det kan godt tage noget tid, hvor man helst ikke skal gøre for meget), og derefter skal man lirke knuden op (det kan også tage noget tid, hvor man helst ikke må hive for meget i rebet)...Mit problem er hvad fjulen vi andre skal lave i mellemtiden (altså mens de vågner og bliver lirket op) :laugh:

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: Priceless. Simpelthen årets kommentar den der....

JEEEEEEEEEZUZ Marianne..... :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden ved at være en lidt langstrakt proces med de mænd...først skal man vække reptilhjernen, som jo sover indtil den fornemmer et bytte i nærheden (det kan godt tage noget tid, hvor man helst ikke skal gøre for meget), og derefter skal man lirke knuden op (det kan også tage noget tid, hvor man helst ikke må hive for meget i rebet)...Mit problem er hvad fjulen vi andre skal lave i mellemtiden (altså mens de vågner og bliver lirket op) :laugh:

Lade som om vi ikke er interesseret :rolleyes:

...og fortsætte med at træne :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden ved at være en lidt langstrakt proces med de mænd...først skal man vække reptilhjernen, som jo sover indtil den fornemmer et bytte i nærheden (det kan godt tage noget tid, hvor man helst ikke skal gøre for meget), og derefter skal man lirke knuden op (det kan også tage noget tid, hvor man helst ikke må hive for meget i rebet)...Mit problem er hvad fjulen vi andre skal lave i mellemtiden (altså mens de vågner og bliver lirket op) :laugh:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Mere præcist bliver det ikke

Lade som om vi ikke er interesseret :rolleyes:

...og fortsætte med at træne :cooldance:

Ja, og det virker sg :innocent:

Og jeg som troede vi mænd var meget lige til. :unsure:

I ved tydeligvis bedre, så klåååge i er. :tongue:

I er overhovedet ikke ligetil, det er kun noget I tror. Det ved vi piger nemlig meget bedre end jer :wink:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt til nogle af jer tøser på messenger: I gør den fejl at tro at vi mænd er lige så komplicerede og kringelkrogede som jer selv... Så I bliver ved med at analysere på vores gerninger på måder som kun kan vække vores dybeste undren når vi ind imellem høre om det... Det er meget ligetil i virkeligheden... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lade som om vi ikke er interesseret :rolleyes:

...og fortsætte med at træne :cooldance:

Virker det?? :smile: Og det lyder rigtig godt med træning, så det vil jeg da fordoble... :innocent:

Og jeg som troede vi mænd var meget lige til. :unsure:

I ved tydeligvis bedre, så klåååge i er. :tongue:

I er IKKE lige til.. :laugh:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Mere præcist bliver det ikke

Ja, og det virker sg :innocent:

I er overhovedet ikke ligetil, det er kun noget I tror. Det ved vi piger nemlig meget bedre end jer :wink:

YATZY Posh Mette.... I mænd er knuder... :w00t:

Som jeg har sagt til nogle af jer tøser på messenger: I gør den fejl at tro at vi mænd er lige så komplicerede og kringelkrogede som jer selv... Så I bliver ved med at analysere på vores gerninger på måder som kun kan vække vores dybeste undren når vi ind imellem høre om det... Det er meget ligetil i virkeligheden... :tongue:

Hvem tøser er det mon? :blush:

Kvinder...kringlekrogede.. :blink: Nej Arne altså..Det er jer der er helt gale på den...

Så sys I, at vi er guds gave til jer, at I knap forstår, hvordan I har kunnet undvære os og PLUDSELIG er vi bare nothing alligevel.... :devil: Hmm nej det er mændene den er helt gal med.. :wink:

Dog holder vi af jer alligevel.. :wub: på jeres egen underlige facon....(nogle selvfølgelig mere end andre, det er klart)

:cool:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jo jo - og du skal endda kun huske på ét tal og ét bogstav.

Vores behov kan opsummeres af de 4 S'er:

Sex

Spise

Sove

Stilhed

... doser kan variere :cool:

Sex... Hmm hører vist også under os :wink: ... Spise... tjoooo... Sove.. gerne... Stilhed...SJÆLDENT.. :laugh: Men hvad med fodbold og at råbe "røv" sammen med vennerne...?? Det er da også en mandeting, vi måske har svært ved at forstå.... :w00t:

Vores 4 s'er :blush:

SKRÆMMENDE LIGETIL

Sensitivitet

Sex

Slankekure....

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lade som om vi ikke er interesseret

...og fortsætte med at træne

Det er jo det...problemet er at det ligesom strider lidt mod min logik (selvom jeg har observeret at det faktisk virker...); hvis vi nu har det meget sjovere sammen end hver for sig, og hvis jeg nu er interesseret, hvorfor skal jeg så tåge rundt og svinge med håret på 'jeg er ikke interesseret'-måden, og vente på at han tager initiativet? Hvis en af de ting, ens forældre glemte at give en i dåbsgave, er tålmodighed, er det faktisk en umulig øvelse... :laugh: Jeg får altid ringet først. Hver eneste gang nærmest - også selvom jeg forsøger med afværgemanøvrer som at ringe et par veninder op i stedet for...det bliver bare ikke i stedet for men også :blush:

Så nej vi tror ikke sådan at mænd er komplicerede - de er måske bare lidt langsommere end det svage køn :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo det...problemet er at det ligesom strider lidt mod min logik (selvom jeg har observeret at det faktisk virker...); hvis vi nu har det meget sjovere sammen end hver for sig, og hvis jeg nu er interesseret, hvorfor skal jeg så tåge rundt og svinge med håret på 'jeg er ikke interesseret'-måden, og vente på at han tager initiativet? Hvis en af de ting, ens forældre glemte at give en i dåbsgave, er tålmodighed, er det faktisk en umulig øvelse... :laugh: Jeg får altid ringet først. Hver eneste gang nærmest - også selvom jeg forsøger med afværgemanøvrer som at ringe et par veninder op i stedet for...det bliver bare ikke i stedet for men også :blush:

Så nej vi tror ikke sådan at mænd er komplicerede - de er måske bare lidt langsommere end det svage køn :wink::laugh:

Du har helt sikkert fat i noget, dér - mht begge dele. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share