Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Lyder for fedt med de timer :w00t::wootdance:

Sej pulsrekord b020.gifa115.gif

(Hvad er det din maxpuls er?!)

Hæ sjovt...hvor jeg bevæger mig giver det mest street respect at kunne træne med lav puls...jo mere man nærmer sig stadiet død jo bedre synes logikken at være (det er selvfølgelig også tegn på god form...der kunne jo være en sammenhæng :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Hæ sjovt...hvor jeg bevæger mig giver det mest street respect at kunne træne med lav puls...jo mere man nærmer sig stadiet død jo bedre synes logikken at være (det er selvfølgelig også tegn på god form...der kunne jo være en sammenhæng :tongue: )

Det kan du selvfølgelig have ret i Mizz, men det ville jo heller ikke være fedt for dig at blæse igennem 100 km løb med en skyhøj puls, hvilket jo realistisk set heller ikke er muligt.... men for mig som blæser igennem små 55 min spinning, sys jeg det er overnaturligt fedt, når jeg føler at benene pisker afsted og min puls bare sprinter op ad...Det giver mig et rush. Der er naturligvis dage, hvor jeg ikke kan trækkkkkkkke den op over 75%, men der vælger jeg så også bare at lade være med at tænde uret, eller dropper cardio helt og aldeles...

:smile: Ellers har jeg aldrig været i bedre form end nu...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hæ sjovt...hvor jeg bevæger mig giver det mest street respect at kunne træne med lav puls...jo mere man nærmer sig stadiet død jo bedre synes logikken at være (det er selvfølgelig også tegn på god form...der kunne jo være en sammenhæng :tongue: )

Jaaa - det hænger jo nok også sammen med, at man til spinning jo hverken kan måle hastighed eller belastning/watt. Så man kan jo ikke måle en fremgang, ved f.eks. samme hastighed men en lavere puls (som i løB) og så holder man jo i stedet øje med pulsen, og om man får presset sig selv... og så giver det måske også lidt afkast på formen og til løberiet :blush:

Link to comment
Share on other sites

DAMN det går stærkt... :laugh: GuardCore...hmm er det svært? Jeg vil ikke udelukke det....ser lige hvad mit husly og kammerat siger til det forslag. Han træner selv i FitnessDK, men hvilken aner jeg jo ikke noget om. Jeg vender tilbage... :innocent: Hvis jeg tør. :innocent:

LOL... GuardCore er lige noget for en spinner som dig, trust me.

Baller som en neger, og hårde som sten :cool:

Maaax din drillepind :flipa:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

LOL... GuardCore er lige noget for en spinner som dig, trust me.

Baller som en neger, og hårde som sten :cool:

Maaax din drillepind :flipa:

Næste lørdag kl 15 i ABC?? Korrekt?

Du får lige en tilbagemelding efter weekenden, og så kan du sætte mig på gæstelisten.. :4thumbup:

Hilsen Julie-der-kommer-hjem-med-neger-baller.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så er det snart ALPE TID :king: :bike:

Og Jullens darlingpost-6917-1184313761_thumb.jpg :wub: kunne beholde den gule trøje i Torsdagens etape..... :bowdown: Det er nok snart slut... R.I.P...men jeg håber, at han kommer igen...

Træning Torsdag den 12 juli 2007 Styrke, Tour spin og yoga

Rigtig dårlig træningsdag...og alt i alt skulle jeg nok bare have holdt mig til yoga, men man bliver jo grebet af al den Tour virak i centret og på tv...for hvordan vælger nu lige den og den instruktør at køre den pågældende etape.... + det er ikke hver dag man sidder i en forsamling af pointkæmpende spinfolk...Fighter spirit ses ikke så tit i spinning lokalet.... :smile:

Jeg fik kæmpet mig igennem Anders' etape med afbrændte ben. Slukkede mit pulsur efter 20 min. Der var ikke noget at komme efter... Rulle rulle.... Øv..... Men jeg vidste det jo godt... Onsdagens to timer havde sat psyko meget præg på dagsformen.... Styrketræning bagefter var ganske forfærdelig..Følte mig energiforladt og tung og overvejede at droppe yoga.. DROPPE YOGA :crazy: Nej det er ikke en option....Det er jo sidste time i 2 uger ved guruen... No can do...Jeg mødte ham da også, da jeg næste var ved at give op..."HEY JULIE" :tongue: Åh ja... Mike havde en lille olie lampe med og dejlig plingeling musik, så det var ikke dumt, at jeg tog med.... Det kørte lidt bedre end tirsdag, men 1 time inde i programmet var jeg så smadret og sulten, at jeg mistede både balance, fokus og var ved at falde på r*** flere gange.. ØV... Må øve mig igen og igen... Vil tilbage til fokus, kontrol, smidigheden, styrken... :unhappy:

Det er en overgang, jeg ved det... Ferien nærmer sig og så får jeg hvilet ud og lidt mere styr på træningen, der virkelig bærer præg af den megen Tour spinning.

Hjem til mad og hvad var det i postkassen......??? WEEE et postkort fra min overall spin RAAM buddy Øverstbefalende. Mandag kommer han hjem til mig igen, og så smadrer vi os selv.... :tongue::tongue: I miss him.... :cry3: Træning er så meget sjovere med en makker, der lige pepper en op....

Endelig en god nats søvn. Drattede omkuld og sov lige til den lyse morgen. Sjældent set...

Fredag byder på hjemme yoga og forberedelse af bjergene til weekenden, som står i mine hænder... :devil::devil: Orker ikke en tour time mere idag.... Jeg må hellere carbe op i aften, så jeg kan sparke løs imorgen.... Dog er det nok mest søndag og de tre sidste kat. 1 stigninger jeg gruer for....

(kæft man går meget op i det hva :cooldance::happy: ...why?? DET ER SJÅÅÅÅV)

DATA:

Spin Tour etape 5 ved Anders N. :bike:

Tid 53 min

ingen data

Styrketræning af ryg og mave.. :annoyed:

Ashtanga yoga m the man Mike :hippy:

Tid 90 min

Nedenfor et lille overblik over, hvad der venter tour folket i weekenden.... (I ved det godt men alligevel). Det samme er også gældende i Scandinavian Center Århus.... :tongue: selvfølgelig på en anden måde...Kogt ned på 2x55 min med av i beneren.... :innocent:

Og der er naturligvis også den forskel at Cancellara og de andre IKKE skal til METALLICA koncert i aften.. Spændende at se folks tilstand imorgen tidlig..... :tongue::tongue:

post-6917-1184314561_thumb.jpg

Så starter vi....

post-6917-1184314570_thumb.jpg

Uhhh denne her bliver en af de hårdeste i år....

Joys,......

Rigtig god fredag og til dem der skal til koncert "HUSK NU ØREPROPPER"

:kickass:

Bedste hilsner fra

Julie Cancellara :tease:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Du har det også rigtig gode grunde til at følge Touren nøje kan jeg se :smile: Når du nu skal være beredt på at køre etaperne... :tongue: Næste år melder vi dig sgu til som deltager i den rigtige tour - så kan du også få set Cancellara på klods hold :wub::wink:

Tour for kvinder... :laugh: Men ja jeg forklæder mig som kyllingen (skal vist lige tabe 40 kg såååå :4thumbup: )

Cance på tæt hold..nøjjj :wub:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Så er det snart ALPE TID :king: :bike:

Og Jullens darlingpost-6917-1184313761_thumb.jpg :wub: kunne beholde den gule trøje i Torsdagens etape..... :bowdown: Det er nok snart slut... R.I.P...men jeg håber, at han kommer igen...

Træning Torsdag den 12 juli 2007 Styrke, Tour spin og yoga

Rigtig dårlig træningsdag...og alt i alt skulle jeg nok bare have holdt mig til yoga, men man bliver jo grebet af al den Tour virak i centret og på tv...for hvordan vælger nu lige den og den instruktør at køre den pågældende etape.... + det er ikke hver dag man sidder i en forsamling af pointkæmpende spinfolk...Fighter spirit ses ikke så tit i spinning lokalet.... :smile:

Jeg fik kæmpet mig igennem Anders' etape med afbrændte ben. Slukkede mit pulsur efter 20 min. Der var ikke noget at komme efter... Rulle rulle.... Øv..... Men jeg vidste det jo godt... Onsdagens to timer havde sat psyko meget præg på dagsformen.... Styrketræning bagefter var ganske forfærdelig..Følte mig energiforladt og tung og overvejede at droppe yoga.. DROPPE YOGA :crazy: Nej det er ikke en option....Det er jo sidste time i 2 uger ved guruen... No can do...Jeg mødte ham da også, da jeg næste var ved at give op..."HEY JULIE" :tongue: Åh ja... Mike havde en lille olie lampe med og dejlig plingeling musik, så det var ikke dumt, at jeg tog med.... Det kørte lidt bedre end tirsdag, men 1 time inde i programmet var jeg så smadret og sulten, at jeg mistede både balance, fokus og var ved at falde på r*** flere gange.. ØV... Må øve mig igen og igen... Vil tilbage til fokus, kontrol, smidigheden, styrken... :unhappy:

Det er en overgang, jeg ved det... Ferien nærmer sig og så får jeg hvilet ud og lidt mere styr på træningen, der virkelig bærer præg af den megen Tour spinning.

Hjem til mad og hvad var det i postkassen......??? WEEE et postkort fra min overall spin RAAM buddy Øverstbefalende. Mandag kommer han hjem til mig igen, og så smadrer vi os selv.... :tongue::tongue: I miss him.... :cry3: Træning er så meget sjovere med en makker, der lige pepper en op....

Endelig en god nats søvn. Drattede omkuld og sov lige til den lyse morgen. Sjældent set...

Fredag byder på hjemme yoga og forberedelse af bjergene til weekenden, som står i mine hænder... :devil::devil: Orker ikke en tour time mere idag.... Jeg må hellere carbe op i aften, så jeg kan sparke løs imorgen.... Dog er det nok mest søndag og de tre sidste kat. 1 stigninger jeg gruer for....

(kæft man går meget op i det hva :cooldance::happy: ...why?? DET ER SJÅÅÅÅV)

DATA:

Spin Tour etape 5 ved Anders N. :bike:

Tid 53 min

ingen data

Styrketræning af ryg og mave.. :annoyed:

Ashtanga yoga m the man Mike :hippy:

Tid 90 min

Nedenfor et lille overblik over, hvad der venter tour folket i weekenden.... (I ved det godt men alligevel). Det samme er også gældende i Scandinavian Center Århus.... :tongue: selvfølgelig på en anden måde...Kogt ned på 2x55 min med av i beneren.... :innocent:

Og der er naturligvis også den forskel at Cancellara og de andre IKKE skal til METALLICA koncert i aften.. Spændende at se folks tilstand imorgen tidlig..... :tongue::tongue:

post-6917-1184314561_thumb.jpg

Så starter vi....

post-6917-1184314570_thumb.jpg

Uhhh denne her bliver en af de hårdeste i år....

Joys,......

Rigtig god fredag og til dem der skal til koncert "HUSK NU ØREPROPPER"

:kickass:

Bedste hilsner fra

Julie Cancellara :tease:

Hahahaha.. Hvor er det underholdende at du går op i det med liv og sjæl :laugh: -Sådan skal det være :superman: :superman: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Når man brænder for noget, så gir man den en skalle, og som folk kan se, så er Tour de France lige i øjet på den bette tøs til Julle....I låååve it..... :wub:

Hej Julie :superman:

Dejligt at læse du gør så meget ved det :4thumbup: har du prøvet at køre en tur på et lærred ? jeg tænker herpå at man følger en rute og så som instruktør sidder bagerst og kommer med sine kommentarer :innocent: kunne godt tænke mig at prøve om ikke det kunne være muligt en dag :smile:

God Tour

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Endnu mere underholdende med din kage log hæhæ :tongue:

Når man brænder for noget, så gir man den en skalle, og som folk kan se, så er Tour de France lige i øjet på den bette tøs til Julle....I låååve it..... :wub:

Hehe.. Guardens Functional Cookies :laugh:

Husk, hvis nogen siger du er fanatisk, så skal du bare sige: "Fanatic, a word used by the lazy about the dedicated" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Julie :superman:

Dejligt at læse du gør så meget ved det :4thumbup: har du prøvet at køre en tur på et lærred ? jeg tænker herpå at man følger en rute og så som instruktør sidder bagerst og kommer med sine kommentarer :innocent: kunne godt tænke mig at prøve om ikke det kunne være muligt en dag :smile:

God Tour

Kenn

BRÆNNNNDT AV FOR SADAN DET ER HÅRDT, men fedt... Jeg har kørt med projektor, men ikke hvor jeg så skulle sidde bagved og lege 'guide'.....Det må være op til dig at prøve ...jeg er game og vil gerne køre med...Kunne være cool nok. :bigsmile: Tak for pm..Det er selvfølgelig helt i orden....

Hehe.. Guardens Functional Cookies :laugh:

Husk, hvis nogen siger du er fanatisk, så skal du bare sige: "Fanatic, a word used by the lazy about the dedicated" :wink:

Troede lige han skrev FANTASTISK :innocent::w00t: JEP JEP I KNOW.

Du er seeeeeeeej Guarden... :devil: tror min røv dør næste lørdag, hvis jeg kan snige mig med på den jinglebell time der... :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det vist på tide at få updatet lidt.....

Stillingen som den ser ud i vores center efter 8. etape og KYLLINGEN WUNDERÆSSS... :devil:Han er seeeej den bette gule.... Jullens favorit Cancellara er da stadig hot, men knap så interessant mere.. :laugh::tongue:

Siger måske ikke alle folk lige meget, men det viser lidt omkring HVOR meget folk i Århus sparker røv for point i disse tider... Enkelte kører til de kramper mens andre lige skal ud og kaste op...næsten.... :laugh: Rent faktisk kører mange nu strategisk efter netop DE point og trøjer, som de har regnet ud, at de har mulighed for at vinde....Det gør livet som instruktør i scan underholdende men saftsusemig også vanskeligt.....især når point skal fordeles.... :smile:

Tour de France stilling Scandinavian Center pr. 15 juli ( etape) 2007

Skruer dog først tiden tilbage til fredag....

Fredag den 13 juli 2007 Styrketræning og en smule yoga Asanas...

:freaked: Uhhhh datoen.....

Havde ikke så megen energi til at cardiotræne nor så megen styrke, så jeg forsøgte mig med de stående indledende yogaøvelser i den primære serie....det gik fint nok men tabte desværre koncentrationen og tog derefter beslutningen om at styrketræne i Scan... så spadserede derover blandt langhårede, solbrilleklædte bøller med bykort....og dåseøl i hånden...(der var jo Metallica koncert)..... :partytime2: Vejret var pragtfuld, så jeg mener bestemt, at varmen spillede ind på min manglende fokusering på yogaen....det gik straks bedre i centret. Ikke mange mennesker...folk var igang med dagens etape anført af instruktør Niels...Jeg skulle IKKE cykle.....

ca 50 min reel styrketræning af bryst, skuldre og triceps... Lækkert...

Sidst på dagen kunne man så fra min lejlighed i centrum HØRE musikken ret så tydeligt, trods det at koncertpladsen ligger noget langt væk..... :unsure: GODT det ikke var mine ører...

DAGENS TAL:

Yoga Asanas ca 30 min

Styrketræning af bryst, skuldre og triceps....

Lørdag den 14 juli 2007 Jubiiii endelig bjerge i Touren...= også i spinningsalen i Århus... :superman:

Det blev til styrketræning inden dagens etape...og hvilken start på alperne såvel IRL som i salen... Folk emmede af angrebslyst for de farvede trøjer. Fascinerende... Et par stykker ved ved at gå i krampe og en enkelt ved at kaste op. Hvor er det syret at undervise de her timer..Jeg har sagt det før, men det kan vist ikke siges for tit. DET ER BARE SUPERFUUUN SPINNING, og så hjem og se etapen på skærmen og følge the real thing.... det er bare så lækkert....

Aftenen forløb i eminent selskab og til DIE HARD 4 som var over al forventning..Sorry Mizzrasmussen. :tongue: Jeg sad 2 timer sådan her..... :bruce: :4george: :clap::banana::tomaatit::smilerock::blink: FOR katten der skete bare ting og sager i den film.....KAPOW action...ja okay nørden var måske klassisk, bimboen var klassisk...biler blev smadret-klassisk men fuuuuuuuu** gur underholdning og Bruce er da stadig mega sej... :superman:

DAGENS TAL:

Styrketræning af ryg, biceps og mave

Spin Tour etape 7 ved mig :bike: feat Larskirk.

Tid 55 min

:heartpump: snit 171 :devil:

:heartpump: max 191

En del transport gang... og en del :4mewantfood:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Søndag den 15 juli 2007 Superfed etape 8 i TDF Og står tillykke til den nye mand i gult... :chicken::chicken::chicken:

Masser af supergode kommentarer på dagens etape fra de to kommentatorer "Ritter og Sørensen".... Nogle kan blandt andet ses i Candygirls log.... :tongue: Det meste af eftermiddagen blev dog også brugt klistret til skærmen for at følge den bette kylling ræse op op op op op..Respekt....

Forinden fik jeg styrketrænet og undervist den syrede etape med de 3 slibrige stigninger til sidst... Folk i salen ( de som har kørt alle etaper især indtil videre) er ved at være trætte i stængerne nu.... Det tror da pokker... Sikke en energi ..... Dog lavede jeg en snedig lille detalje på denne etape. Skrev navnene på de førende op og viste alle hvor disse sad placeret i salen....således kunne andre jo holde øje med dem ...og det virkede...De førende måtte træde mere til og de andre skulede i bedste TDF stil efter dem... :4thumbup:

Superfedt kørt og superflow.... Klart en af de fedeste timer, jeg har kørt længe.... trods en mikrofon der satte ud halvvejs... Sørgede lidt over, at der ikke var flere etaper til mig selv som underviser de næste 14 dage. :unhappy: på nær den sidste, hvor vi alle skal være med.... indtil Mads Borup sendte en julegave sms omkring afløsning på onsdag..Selvom den er flad gør det ikke noget. Det er fuuuun... :laugh::tongue: Derefter er der dømt undervisning fri til Jullen. Det er måske meget godt indimellem at tage en bette pause, selvom det koster blod sved og tårer, når jeg rammer folk igen efter en pause..... :banana:

SNART FERIE........ :banana3: (indskudt)

DAGENS TAL:

Styrketræning af ryg, biceps og mave

Spin Tour etape 8 ved mig (kunne ha' været Kong UBC, men denne skulle jo flytte :bottom: ) :bike: feat. Larskirk

Tid 55 min

:heartpump: snit 167

:heartpump: Max 190

Jeg tror, at mine meget høje pulstal skyldes det faktum, at der ingen pauser er...(når jeg underviser etaperne ihvertfald :innocent: Minpuls falder nemlig radikalt hurtigt i pauser, så formen fejler absolut intet. )

Idag er 'hvile'dag... står på løb og styrke... :smile:

Kan alle have en dejlig træningsdag.....

Glemte vist at sige....

MARTIN HAR FØDSELSDAG OG DET HAR HAN JO OG DET VAR I LØRDAGS...TELØKKKK UNGE MAND....

Martin aka øverstbefalende er endelig kommet hjem til mig, så NU skal der satanedme smadres ben imorgen igen... HURRA....træningsbuddy numero uno så der er lagt op til max motivationsboost..........

:4band: :firebounce::cooldance:

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

FE FE FE FE OG LEEE MEAN SPINNING VED MESTER JACOB IDAG.. SIKKE EN ETAPE....

Mere om det senere.... Uh kan næsten ellers slet ikke vente med updaten, så vi tager lige mandagens træning sådan lidt lala...

Mandag den 16 juli 2007 Løb + styrketræning...+ vigtigste gensyn med prima træningsmakker Øverstbef.... a070.gif

Weekendens timer sad i benene, så det blev til lidt god styrke og så en lille let løbetur

Styrketræning af ryg, biceps og mave a060.gif

Løb 45 min d055.gif

Herefter 1 stk blind date arrangeret af veninde... Konklusion...der var så ikke bid... g020.gif

Men nu mine dame og de herrer...Den ultimativt fedeste og hårdeste time, jeg har kørt meget meget længe...

Tirsdag den 17 juli 2007. Spinning etape 9 + styrke

Styrketræning forløb uden komplikationer og ca 20 min før spinning tid stimlede folkene sammen omkring døren til lokalet...Idag ventede den ultimativt fedeste og hårdeste time ved vores bedste mand Jacob Risbjerg... Er du sindsyg....ja det er han...på den fede måde.. Elegant havde han strikket etapen sammen, som den virkelig var blevet kørt i eftermiddags....med tilsvarende angreb op op op op. Han holdt øje med ALLE. INGEN var fri...Jubiii et klap i måsen til mig og god ros....men alligevel kan jeg ikke sniffe point hjem. Hold kørsel igen på den fede måde med samarbejde m.m. Folk ydede max... En ung fyr ved navn Daniel som vandt bjergtrøjen sidste år måtte lige i gulvet til sidst... Folk var ved at brække sig ......ALDRIG har jeg oplevet sådan et sus.....

Jacob var selv ualmindeligt høj og svævende efter timen "JEG HAR ALDRIG KØRT NOGET LIGNENDE"...Nej og man mærker hvor meget han også elsker de her timer.... d035.gif Lækker lækker spinning og lækkert publikum...

Spinbuddy Øverstbefalende gav den gaz efter to ugers feriepause, men der var dog ingen point at hente..... Man kan da heller ikke bare lige tro, at man kan smutte væk og så score point...hehe a020.gif

Igen afbrændte ben men imorgen skal vi jo på den igen. Der har jeg jo fået lov at afløse og mindsanten om ikke også, jeg skal afløse timen inden. Hvem sagde TRÆTTE BEN IMORGEN AFTEN...GYS...Heldigvis er etapen da ok flad.... a065.gif

Nå ja og så var der jo også noget andet dejligt at se på....et kunststykke, som den gode Britone ville sige... f020.gif

Konklusionen af dagens træning...JEG ELSKER TOUR DE FRANCE SPINNING OG THE REAL THING...Nu indtil tv og se updaten...

Styrketræning af Bryst, skuldre, triceps.. a010.gif

Spin Tour etape 9 ved the man Jacob :bike:

Tid 56 min

:heartpump: Snit 163

:heartpump: Max 186

TRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆT b020.gif

Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share