Træningsstuff fra en nu 30 årig.


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

a015.gif

Onsdag den 18 juli 2007 2 x spinning.

Alle bestræbelser på at styrketræne efter to gange spinning måtte opgives...Jeg kom hæsblæsende fra arbejde for at nå timen kl 1630....Ingen mikrofon eller den var meget meget ringe.... a020.gif

1. Julie blir arrig, når denne ikke virker... a045.gif

Folk var meget meget trætte på time 1, og der var ikke lige den store vilje blandt deltagerne,..nå ja man kan jo ikke vinde hvergang.. Time to var jo Tour timen og med lidt hjælp fra bla Larskirk fik vi da tegnet ruten op omend denne valgte at lave en nedkørsel (fiktiv) hele vejen for at forvirre den gode instruktør--- e015.gif Hun opdagede det desværre... Folk var tydeligvis mærkede af timen igår, og jeg selv var absolut heller ikke så godt kørende, som de andre gange... Smerte i benene og jeg følte små syle i mine lægmuskler hver gang, jeg trådte rundt.... Lidt kedelig etape men folk gav den nu alligevel max gaz....Og Daniel var jeg jo et billede i sig selv iklædt solbriller, bandana og cykel trøje..Jo alle kneb gælder i indsatsen om de gyldne point... r070.gif

Imorgen skal der udelukkende styrkes og så bruges weekende til ren restitution i Cph ved god ven..(træningstøjet er pakket ned, man ved jo aldrig om Guarden inviterer til Balle træning) s022.gif

Fik afslutningsvis lige moret mig lidt over Chris på Chokofabrikken... Imponerende ellers med Joans kropsalder..Goddammit har fået den der Benny Hill sang derfra på hjernen... d080.gif

Dagens tal.

Spin Interval 1 ved mig (afløsning) feat Larskirk :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 162

:heartpump: Max 183

Spin Tour etape 10 ved mig (afløsning) feat SpinAmok, Øverstbefalende, Larskirk. :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 168

:heartpump: Max 186

Godnat til boardet og læserne...

Glæder mig til næste uge..Ferie ferie... så skal der løbes lidt mere.... Det er ikke blevet til så meget i denne tour tid.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

a015.gif

Onsdag den 18 juli 2007 2 x spinning.

Alle bestræbelser på at styrketræne efter to gange spinning måtte opgives...Jeg kom hæsblæsende fra arbejde for at nå timen kl 1630....Ingen mikrofon eller den var meget meget ringe.... a020.gif

1. Julie blir arrig, når denne ikke virker... a045.gif

Folk var meget meget trætte på time 1, og der var ikke lige den store vilje blandt deltagerne,..nå ja man kan jo ikke vinde hvergang.. Time to var jo Tour timen og med lidt hjælp fra bla Larskirk fik vi da tegnet ruten op omend denne valgte at lave en nedkørsel (fiktiv) hele vejen for at forvirre den gode instruktør--- e015.gif Hun opdagede det desværre... Folk var tydeligvis mærkede af timen igår, og jeg selv var absolut heller ikke så godt kørende, som de andre gange... Smerte i benene og jeg følte små syle i mine lægmuskler hver gang, jeg trådte rundt.... Lidt kedelig etape men folk gav den nu alligevel max gaz....Og Daniel var jeg jo et billede i sig selv iklædt solbriller, bandana og cykel trøje..Jo alle kneb gælder i indsatsen om de gyldne point... r070.gif

Imorgen skal der udelukkende styrkes og så bruges weekende til ren restitution i Cph ved god ven..(træningstøjet er pakket ned, man ved jo aldrig om Guarden inviterer til Balle træning) s022.gif

Fik afslutningsvis lige moret mig lidt over Chris på Chokofabrikken... Imponerende ellers med Joans kropsalder..Goddammit har fået den der Benny Hill sang derfra på hjernen... d080.gif

Dagens tal.

Spin Interval 1 ved mig (afløsning) feat Larskirk :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 162

:heartpump: Max 183

Spin Tour etape 10 ved mig (afløsning) feat SpinAmok, Øverstbefalende, Larskirk. :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 168

:heartpump: Max 186

Godnat til boardet og læserne...

Glæder mig til næste uge..Ferie ferie... så skal der løbes lidt mere.... Det er ikke blevet til så meget i denne tour tid.

Ja, Jacob forstår kun som skrevet står :innocent::superman:

Hermed skriftlig invitation til Danfanatiker fra Guarden:

Det ville være en udsøgt fornøjelse at se Danfanatiker til HardCore v/Guarden lørdag d. 21/7-2007 kl. 14-15.

Sted: Fitness dk ABC (Frederiksberg allé 93)

Medbring baller af/eller klar til at blive til stål.

Håb det bedste, men vær forberedt på det værste :w00t:

B.Y.O.B

S.U: Tirsdag inden (dvs. er allerede umuligt at melde afbud) :cool:

//Il Guardo :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, Jacob forstår kun som skrevet står :innocent::superman:

Hermed skriftlig invitation til Danfanatiker fra Guarden:

Det ville være en udsøgt fornøjelse at se Danfanatiker til HardCore v/Guarden lørdag d. 21/7-2007 kl. 14-15.

Sted: Fitness dk ABC (Frederiksberg allé 93)

Medbring baller af/eller klar til at blive til stål.

Håb det bedste, men vær forberedt på det værste :w00t:

B.Y.O.B

S.U: Tirsdag inden (dvs. er allerede umuligt at melde afbud) :cool:

//Il Guardo :devil:

Lyder til at der ikke kan siges nej til dette. Jeg spørger min cph'er-buddy om muligheden for at slippe mig løs i FitnessDK lørdag kl 14 ... :bigsmile:

I will notify Bruce... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo: :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo:

Ferien nærmer sig med hastige skridt....Vejret er perfekt og iaften indtager vi Tivoli i Cph...Glæder mig til at se staden igen.. :yo:

Rigtig god weekend alle mand. Opdatering igen i næste uge, hvor der for alvor kommer gang i styrketræningen med nyt program og fast træningsbuddy 4 dage ugentlig..SÅ skal der ske noget...

BH

Danf. (bedste hilsner) :rofl2:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:yahoo: :yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

:yahoo::yahoo::yahoo:

Ferien nærmer sig med hastige skridt....Vejret er perfekt og iaften indtager vi Tivoli i Cph...Glæder mig til at se staden igen.. :yo:

Rigtig god weekend alle mand. Opdatering igen i næste uge, hvor der for alvor kommer gang i styrketræningen med nyt program og fast træningsbuddy 4 dage ugentlig..SÅ skal der ske noget...

BH

Danf. (bedste hilsner) :rofl2:

Rigtig god ferie, både herovre i hovedstaden, og med hvad du ellers skal lave

:sun::sun::sun::sun:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hov hvad var det? Motion Online? Hvad er det? :blush:

Hvad drikker Møller.øller øller. Det er da godt nok vildt ringe, at jeg slet ikke har fået taget mig sammen til at opdatere noget som helst i min log. Hmm. Det betyder ikke, at jeg ikke har trænet eller lavet noget spændende, men tiden er bare fløjet af sted, som den jo ofte gør, når man har ferie. Er så småt halvvejs med min sidste ferie uge, og min ferie har udpræget været et sand mekka af træning + alle de ting, man aldrig ellers når. Desværre har yoga stået lidt stille i 14 dages tid på grund af ferierende instruktører, og jeg indrømmer blankt, at jeg er for dårlig endnu til at gøre det selv. Men jeg tror lige, jeg bladrer tilbage i kalenderen og opdaterer lidt forskelligt fra dagene, der gik. ..Startende med min tur til Købehavn, som desværre ikke bød på HardCore ved Guarden, da fokus primært lå på at besøge min kammerat på Frederiksberg. Som det kloge ordsprog. " Man kan ikke både blæse og have mel i munden". Jeg håber dog, at det en dag vil være muligt at samle nogle mollere til en omgang HardCore og spinning, så vil jeg nemlig meget gerne tage futteren til hovedstaden igen.

Indrømmet jeg overvejede at droppe logføringen, for jeg har lidt mistet lysten til at føre den, da jeg dybest set slet ikke kan se, hvad den har af relevans for mange af jer læsere. Det er jo mere eller mindre bare almindelig dagligdags træning for den gennemsnitlige dansker, og jeg stiller jo heller ikke op til noget Miss Fitness eller noget så.. Men for en stund bevarer jeg den dog, for så kan jeg altid se tilbage og tænke "gud hvor var du dog aktiv i dine unge dage Julie".

:4smartass:

Fredag den 20 juli 2007

Ankomst til hovedstaden og besøg i Tivoli indeholdende koncert med blandt andet Rasmus Nøhr. Nej det lykkedes mig IKKE at støde ind i MaxPower, der var jo proppet med mennesker, og så blev den lille jyde jo helt konfus. a080.gif

Meget meget sent i seng og ikke helt ædru. :beerchug:

Lørdag den 21 juli 2007

På rundtur rundt på Frederiksberg og denne tur indeholdt blandt andet et besøg i FitnessDk centret i denne bydel samt det kolossalt store FitnessDk center i Valby. Hold da op. Fine forhold I har jer derovre in the big city. a035.gif

Aftenen bød på fødselsdagsfest ved Thomas Madvig på Natsat. Ahhhh syret med alle de københavnere og kendisser for sådan en helt almindelig ordinær jyde som jeg, men underholdende det var det skam. c020.gif

Søndag den 22 juli 2007

Tømmermændspræget og grå søndag i det Københavnske. Jeg nåede dog at løbe rundt om alle søerne.. En god tur på 7 km fra min kammerats bopæl (iflg Iform). Denne løb med de første to søer, og så måtte han melde pas til resten. Da jeg kom indendørs igen fossede regnen ned. Heldigt. Dejlig tur. s060.gif

Så var det tid til at tage hjem igen. Snøft. :newtongue:

Træning:

Løb: 7 km

Mandag den 23 juli 2007. SÅ var der lagt i kakkelovnen til træning.

Startede formiddagen med spinning ved Mads Borup.Stadig lidt mærket i kroppen efter en lidt alkoholiseret weekend uden megen søvn.

Spin Interval 1 ved Mads Borup :bike:

Minus data.

Styrketræning (husker ikke hvad)

Aftentræning:

Spin Tour ved Brian Pedersen :bike:

Minus data

Benene kørte noget bedre end om formiddagen. Jeg er afgjort fysisk bedst om aftenen. (hey den skulle så ikke misforstås) k080.gif

Tirsdag den 24 juli 2007 Tillykke til min fader og et hurtigt visit i nord. k040.gif

Dog først morgentræning.

Spin Distance ved Brian :bike:

Minus data

Styrketræning. Ryg, biceps mave

Resten af dagen i familiens skød med masser af mad..alt for meget mad. Uhhh men min kære moder er lidt for vild i et køkken indimellem, og frederikshavnske rødspætter er jo ikke sådan at kimse af. :4oops: :4mewantfood:

Onsdag den 25 juli 2007

Vel tilbage i smilets by

Træning bestod af:

Styrketræning af bryst,skuldre og triceps

Spin Interval 1 ved Brian :bike:

Spin Tour ved Brian :bike:

2 rigtig fede timer med superlækre trance rytmer. Lige musik jeg elsker at kører til, og som kan få mig helt ind i trancelignende tilstande.

Den opmærksomme læser har sikkert opdaget, at jeg ikke selv har undervist længe på dette tidspunkt. Dejligt. Det giver en lidt mere blod på tanden at holde en bette pause, men sådan bliver det jo ikke ved. Inden længe bliver der brug for lidt afløser tjanser, og dem siger jeg jo sjældent nej til. a015.gif

Dagen sluttede med et overdådigt måltid på italiensk restaurant i selskab med dejlige venner.

Torsdag den 26 juli 2007

Dagen startede bittert med nyheden om Michael Rasmussens exit fra årets tour. Det fratog ligesom gnisten til spinning. :bruce:

Træning:

Løb 1 time

Styrketræning af ryg, triceps og mave

Fredag den 27 juli 2007

Morgentræning iform af 1 times Ashtanga yoga ved instruktør Sofie. Jeg erfarede her, at en time slet ikke er mig. Jeg når slet ikke rusen på så kort tid, som ved de halvanden times pas, som guru Mike ellers leverer.

Endvidere oplevede jeg en intens smerte i min lænd, som varede ved meget af weekenden under en af øvelserne. Det var en øvelse, som jeg ikke havde lavet før (husker ikke hvilken), så denne yogatime var ikke nogen succesoplevelse. Desværre.

Efter yogaen blev det til styrketræning samt løb i 1 time

Lørdag den 28 juli 2007

Måtte træde til og afløse Sidse på dagens Enkeltstartsetape, trods den manglende gnist til spinning som følge af Rasmussens exit, men man jo ligesom også komme videre, og jeg valgte at fokusere på, at vores version af Tour De France i mit center, jo dybest set ikke havde en dart med Rasmussen at gøre udover, at vi forsøgte, at virkeliggøre etaperne på spinningtimerne, så deltagerne skulle ikke lide nød.

Spin Tour ved mig :bike:

Minus data

Styrketræning

Resterende tid af lørdagen blev brugt på indkøb af blomster og champagne til søndagens Tour finale samt en samtale med en fortidig person, som for en kort stund nåede at betyde uendeligt meget for mig. Jeg ved ikke, om vores forhold er blevet superforbedret efter snakken, men jeg tror på, at det var det rigtige at gøre for os begge to. Måske kan vi ikke fortsætte som bedste venner, men vi vil da i hvert fald være i stand til at være i samme rum. k010.gif

Søndag den 29 juli 2007 Spin Tour finale ved Sidse og jeg. f030.gif

Billeder kan ses nedenfor. Jeg tror bestemt, at vi fandt de rigtige vindere, selvom mange deltagere havde kørt brandgodt gennem 3 uger. Nogle har endda smidt et par kg ved tour timerne.

Eneste minus med finalen var, at det ikke lykkedes os at samle alle tour instruktørerne, så det var Sidse og jeg, som måtte agere Team Equinox. Dejlig afslutning på 3 gode og hårde uger.

Spin Tour Finale ved Sidse og jeg :bike:

Tid 55 min

Minus data

Styrketræning ryg, biceps mave

Mandag den 30 juli 2007 Gå amok dag eller hvad.

Startede morgenen med styrketræning af bryst, skuldre og triceps.

Nappede derefter en lille afløser spin time for Mads Borup. Desværre ikke nogen pulsdata, da batteriet i min rem var dødt.

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

Eftermiddag og aftentræning bestod af Step og en spinning time.

Jeg havde igen forvildet mig ind på en basic time ved Centerleder Thomas A. Ikke dumt. Det var både sjovt og underholdende+ ikke at forglemme syret hårdt. Især fordi Thomas motiverer så meget, at man slet ikke kan lade være med at hoppe med på vognen.

Herefter en rigtig velfungerende spin time ved Fru Anette. Lækker time med masser af siddende tempo. Dog var mine ben møre, så jeg måtte glemme alt om at yde max.

Step Basic ved Thomas

Tid 60 min

Spin Distance ved Anette :bike:

Tid 55 min

Tirsdag den 31 juli 2007 ENDELIG ENDELIG yoga ved Mike igen. Hurraaaa :yahoo:

Dog først endnu en morgen spinning afløser time. Ak ja man har jo ferie. :tongue4:

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 54 min

Minus data.

Styrketræning af ryg,biceps og mave.

Aften:

Ashtanga yoga ved Guruen. :hippy:

Tid 90 min

Rush rush. Det underlige ved timen var, at jeg følte mig bedre end nogensinde. Vejrtrækning flød også bare. Gud hvor havde jeg længtes efter yogaen.

Ved sengetid begyndte DOMSene at melde sig. Åh tænkte jeg, så kan jeg næsten ikke komme ud af sengen onsdag morgen….

Onsdag den 1 august 2007 3x spinning

Kom jeg så ud af sengen. Ja men det hold hårdt. Der ventede mig endnu en afløser spin time, og så havde jeg givet hånd på 2 x spinning om eftermiddagen, men tænkte ved mig selv, at når nu jeg om eftermiddagen skulle være flankeret af en falckmand, sååå kan jeg jo ligeså godt køre mig selv i hegnet, for hvis det går helt galt, jamen så kan han jo samle mig op hihi. :1112:

Morgen:

Spin distance ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 159

:heartpump: Max 175

Styrketræning af bryst, skuldre og triceps og en masse blablabla blablabla

Eftermiddag/aften

Spin Interval 1 ved Mads B :bike:

Tid 50 min

Minus data

Spin distance ved Sidse :bike:

Tid 50 min

Minus data.

Falckmanden kørte skisemig godt, selvom han var godt mærket til sidst. Jeg følte mig nu smadret gennem begge timer. Stjerner i benene og det vel at mærke ikke den gode slags. Puha må sove længe i morgen og så overveje en spinningfri dag fredag.

SÅDAN! Opdateringen er tilendebragt. a040.gif

Godnat til MOL.

Jules

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

3. del

post-6917-1185997228_thumb.jpg

Champagne tid

Lækre fusser :w00t: :walking:

PS: Ja, ærgeligt vi ikke ramlede ind i hinanden i tivoli, men så hut jeg visker var du heller ikke videre snakkesaglig over sms'en :4winkkiss:

PPS: Godt at have dig tilbage, Jules, og du behøver ikke forstå hvorfor du skal fortsætte logningen, bare gør det. :tease::shades:

Link to comment
Share on other sites

Harj, Jules :smile:

Velkommen tilbage til din gode logse. Det lyder til, at det kører fint for dig. Du har da ikke ligget på den lade side.

:secret: Vi må snart have lavet en MOL-forening med det formål at sikre en stabil forsyning af spætter til Smilets By. :4mewantfood: :4mewantfood: Og det til rimelige priser, forstås! :4thumbup: Glimragende idé! :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Indrømmet jeg overvejede at droppe logføringen, for jeg har lidt mistet lysten til at føre den, da jeg dybest set slet ikke kan se, hvad den har af relevans for mange af jer læsere. Det er jo mere eller mindre bare almindelig dagligdags træning for den gennemsnitlige dansker, og jeg stiller jo heller ikke op til noget Miss Fitness eller noget så.. Men for en stund bevarer jeg den dog, for så kan jeg altid se tilbage og tænke "gud hvor var du dog aktiv i dine unge dage Julie".

:4smartass:

Hejsa

Jeg kan se vi begge har været igennem de overvejelser mht logføring :laugh:

En person, jeg kender ret godt, sagde forleden til mig, at min log var savnet, fordi der var meget god motivation og inspiration at hente i den - og jeg kan jo med rette give den videre til dig ! :bigsmile:

Der er nu noget særligt over det, når man sidder dér, demotiveret og doven, og læser om et godt træningspas hos en anden person, når den læsning, giver én lyst til at bevæge sig og komme afsted !

Jeg glæder mig over at du er tilbage, og stemmer for, at din log overlever, så jeg fortsat kan finde smilet frem, når jeg bevæger mig rundt herinde ! :smile:

krams fra djævleøen

/ :sun:

(ps kommer du ikke snart herover igen ? )

Link to comment
Share on other sites

e025.gif

Mæææææn dog...hvad er det (sagt med en stemme som en lille grøn grim gremlin)...besøgende i min log...Uhhhh da da...

It is alive...(og ikke kinky som den gode onkel Arne en overgang truede med at ændre min titel til, må være al den snak om bagdele und zu weiter)

:tongue:

Lækre fusser :w00t: :walking:

PS: Ja, ærgeligt vi ikke ramlede ind i hinanden i tivoli, men så hut jeg visker var du heller ikke videre snakkesaglig over sms'en :4winkkiss:

PPS: Godt at have dig tilbage, Jules, og du behøver ikke forstå hvorfor du skal fortsætte logningen, bare gør det. :tease::shades:

Jep jep nice fusser på billedet der. Jeg overvejer meget seriøst at erhverve mig den nye model med gul sål og sort overflade, men jeg ved ikke, om de går hen og bliver lidt for spacy??

Og mht sms såååå havde jeg jo øjne i natten for noget andet, så kan man jo ikke bare klistre telefonen i hånden vel vel vel? :tongue: Ville jo være usportslig optræden.

Harj, Jules :smile:

Velkommen tilbage til din gode logse. Det lyder til, at det kører fint for dig. Du har da ikke ligget på den lade side.

:secret: Vi må snart have lavet en MOL-forening med det formål at sikre en stabil forsyning af spætter til Smilets By. :4mewantfood: :4mewantfood: Og det til rimelige priser, forstås! :4thumbup: Glimragende idé! :laugh::laugh:

Oksesøde... Næææ du at ligge på den lade side, gør jeg sjældent. ER stadig ikke helt ferm til betegnelsen "at slappe af". Jeg har en god ven, som kan powernappe flere gange om dagen. "Nå hvad har du lavet idag?" " slappet af"... :blink: Jeg har nok for meget krudt i den flade bag.

Mht MOL forening så er jeg mere end game..Især når der er spætter involveret. e030.gif (det ligner så en pølse, men lad nu det ligge)

Hejsa

Jeg kan se vi begge har været igennem de overvejelser mht logføring :laugh:

En person, jeg kender ret godt, sagde forleden til mig, at min log var savnet, fordi der var meget god motivation og inspiration at hente i den - og jeg kan jo med rette give den videre til dig ! :bigsmile:

Der er nu noget særligt over det, når man sidder dér, demotiveret og doven, og læser om et godt træningspas hos en anden person, når den læsning, giver én lyst til at bevæge sig og komme afsted !

Jeg glæder mig over at du er tilbage, og stemmer for, at din log overlever, så jeg fortsat kan finde smilet frem, når jeg bevæger mig rundt herinde ! :smile:

krams fra djævleøen

/ :sun:

(ps kommer du ikke snart herover igen ? )

Maje maje sød skrivelse unge dame. Tusind tak for dine ord. Jo nu vælger jeg at beholde loggen for en tid, så må vi se, hvad der sker i fremtiden. Jeg holder jo meget af at læse i jeres, som du også selv skriver om.

Nu må vi lige se, hvornår jeg kommer igen....for jeg kommer da helt sikkert igen og denne gang, skal jeg nok få sat noget seriøs molbesøgning igang...Så må jeg bare droppe alle andre gøremål overthere.... :smilerock:

Kan godt være at røven er flad, men gode stænger til gengæld :4thumbup: :w00t:

Nu så røven ellers lidt polstret ud i de bukser der, men den er sgu flad som en pandekage fra siden af. Hofterne er der, dem kan jeg jo ikke skære af, men røven....jesssus. Godt jeg ikke ser den selv... :happy: Stængerne? Jo de er såmænd ganske udmærkede...og lange, så dem er jeg godt tilfreds med.

Alt i alt er jeg ok tilfreds med mig selv meeeeen ser man subjektivt på det, så har jeg en underlig sammenbygning af krop. Lange ben og kort overkrop... :4jumpy:

Update for dagens træning må simpelthen blive imorgen. Jeg har grus i øjnene......

ZZZ

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

n025.gif Update på træning Torsdag den 2 august 2007

Et helt igennem lækkert træningspas. Godtnok var stængerne ømme efter 3 timers spinning onsdag, og blandet andet derfor droppede jeg alle intentioner om morgentræning, selvom det måske var nok så lokkende, når man nu alligevel havde ferie...

Startede eftermiddagen ud med lidt styrke af ryg og biceps.

Fortsatte så med min egen spinning distance (program nedenfor), som til min dejlige overraskelse var fyldt op, trods det at der ikke var tale om en Tour time mere. a045.gif Motivationen stiger 100% hos undertegnede.

Simpel opbygning i et program med 2 næsten identiske pyramider og et hårdt 3 min siddende aerob zone træningspas til slut. Jeg er inde i en tung-kørsel fase pt. a035.gif

Herefter rigtig lækker yoga flankeret af hhv superyogi Mdj og vor egen personlige falck mand. a025.gif Absolut ikke nogen grund til at holde sig tilbage med sådan en på timerne. Mike var i sit absolutte es og ihhh hvor var det bare en suveræn fed time. Jeg blev presset længere og mere end hidtil. Sikke en følelse. Under pranayama øvelserne (verjtrækning) til sidst var jeg bare helt i et med luften omkring mig. Det føltes ikke engang ubehageligt at skulle holde vejret i de 16 sekunder, vi skulle. Imponerende. a085.gif

Sent hjemme ventede 10 stk lækre sushi ting på mig....muf muf muf EJ DE VAR BARE SÅ HURTIGE VÆK...SNØFT :cry3:

Data:

Styrketræning: Ryg og biceps. a015.gif

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 164

:heartpump: Max 183

Ashtanga yoga ved multikunstner og guru Mike :hippy:

Tid 90 min

Program for distance timen

10 min opvarmning. Overvejende mellemtakt

4 min stående enkelttakt fs 7,5

1 min siddende mellemtakt fs7

3 min stående enkelttakt fs 7,5

2 min siddende mellemtakt fs fs 7

2 min stående enkelttakt fs 7,5

3 min siddende mellemtakt fs 7

1 min ståenden enkeltakt fs 7,5

4 min siddende mellemtakt fs 7

4 min siddende enkelttakt fs 7,5

1 min stående tempo fs 8

3 min siddende enkelttakt fs 7,5

2 min ståenden tempo fs 8

osv

afslutningsvis 3 min siddende arbejde på 8,5-9

Absolut ikke den dybe tallerken, men det var simpelt, og det virkede

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

a050.gif Træning fredag den 3 august 2007

Alle intentioner om løb forinden tidlig morgen yoga måtte helt begraves. Jeg vaklede nærmest i søvne indtil guru Mike, for det med at blive væk fra de yoga timer, når nu chancen var der....findes ikke.

Dog var det kun 1 time men det var en fuld power effektiv time. Der var overvejende nye med på timen og hvem skulle være forsøgskanin. s022.gif YATZY ...MIG.

"Try to look at Julie and then follow"

Puhhh sikke et pres. Så var man virkelig nødt til at få det til at se godt ud. :wacko:

Bagefter flydende yoga pas var det tid til et frisør pas, så garnet igen ser nogenlunde pænt ud. a035.gif

Eftermiddag blev til løb og styrketræning af Bryst, Triceps og skuldre... og resten af dagen forberedelse til dejligt besøg aften med dertilhørende rødvins-og kaffepas. a050.gif

Data:

Morgen Ashtanga yoga ved maestro Mike :hippy:

Tid 60 min

Eftermiddag:

60 min løb i udholdenhedstempo..godt flow. f030.gif

Styrketræning af Bryst, Skuldre og triceps. :4flex:

Lørdagens update kommer senere, da jeg træningsmæssigt ikke er helt færdig endnu.

Link to comment
Share on other sites

Tjaa nu ved jeg ikke, hvor smart det her er, men det er lidt lettere at forholde sig til snak og logføring via et par billeder. Jeg er bestemt ikke nogen miss fitness, men det ser da ok ud ...stadig tydeligt man er kvinde og (snart) 30 år. :laugh:post-6917-1186235485_thumb.jpg

post-6917-1186235619_thumb.jpg Og den ene stang.

Skal nu have lidt større arme, og jeg har da også sat fitnesschamp J på sagen. Så må vi se hvad der sker senere hen. :cooldance:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Frygtelige billeder. Nogen god fotograf er jeg ikke, men det er mere for at illustrere, at der da er sket noget. Lige pt ved jeg ikke hvad min fedt procent er på, men der sidder stadig lidt kærgården og driller. :w00t: Såååå keep roling...

Måske var det også taktløst at sige noget om en piges fedt-%. Selv om jeg nu ikke tror, du har noget at skamme dig over, hvad det angår.

Danf., jeg håber ikke, at du synes, at jeg er slem til at bestorme din log med alt muligt. Hvis det bliver for meget, så sig til.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share