The deadlift-squat


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Hvordan F..... formår han at få den øverste stang til at blive liggende under bevægelsen :blink::blink: Har han en pukkel på ryggen vi ikke kan se?? :laugh:

Den er da bare placeret på "hylden", og der ligger den fint. Der er mange der har lavet squat uden hænder, jeg tror Rommel (min arvtager udi tåbelige øvelser ) har postet en video af det engang (med ham selv i hovedrollen).

Link to comment
Share on other sites

Oh my God, Oh my God! Det rykker da helt vildt i løgposen efter at finde 1 RM i denne HERLIGE og helt ufarlige øvelse! :laugh: Hvad mon jeg kan lave? 90 på hver stang? :innocent: Der kan måske også blive tale om en goodmorning/row kombi - mulighederne er store.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Hvordan F..... formår han at få den øverste stang til at blive liggende under bevægelsen :blink: :blink: Har han en pukkel på ryggen vi ikke kan se?? :laugh:

Med lidt øvelse og en ret foroverbøjet stil er det intet problem. :smile: Og så hjælper det at have en smule kød på ryggen (ikke at jeg har utroligt meget af det dog). Jeg henfører opmærksomheden på at jeg har lavet 150 kg uden hænder mens jeg var stiv, så helt umuligt er det ikke. :innocent:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Med lidt øvelse og en ret foroverbøjet stil er det intet problem. :smile: Og så hjælper det at have en smule kød på ryggen (ikke at jeg har utroligt meget af det dog). Jeg henfører opmærksomheden på at jeg har lavet 150 kg uden hænder mens jeg var stiv, så helt umuligt er det ikke. :innocent:

Rommel

Ok, du nåede at rette det inden jeg fik spurgt til, hvad der præcist skulle være "rødt" på ryggen...

Edited by 789
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share