Captain of Crush


Steve999
 Share

Recommended Posts

  • 3 years later...
Der er ikke noget at være urolig for ved at betale med VISA til ironmind, eller Elitefitness, det er kun ved mere suspekte steder du skal være bange for den slags.

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Elitefitness har snydt mig for ca. 1000 kr., så dem ville jeg være urolig ved at handle med :thumb_down:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, jeg købte min CoC ved dem uden problemer, mindes heller ikke at have hørt om andre herinde det er gået galt for... hvad er de nærmere omstændigheder?

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke noget at være urolig for ved at betale med VISA til ironmind, eller Elitefitness, det er kun ved mere suspekte steder du skal være bange for den slags.

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Elitefitness har snydt mig for ca. 1000 kr., så dem ville jeg være urolig ved at handle med :thumb_down:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, jeg købte min CoC ved dem uden problemer, mindes heller ikke at have hørt om andre herinde det er gået galt for... hvad er de nærmere omstændigheder?

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Bestilte bøger fra dem. Pengene blev hævet, men jeg modtog aldrig bøgerne og de holdt op med at svare på mine rykker-mails (meget professionelt :thumb_down:). Jeg kører i øjeblikket en indsigelsessag gennem min bank for at få mine penge igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige bestilt CoC fra ironmind.com og modtog dem i går. Ingen problemer i det.

Hvad mange folk ikke ved er at det faktisk er mere sikkert at handle med visakort over nettet end i en butik, da du her altid har mulighed for at få dine penge retur hvis du bliver snydt.

Edited by Kasper
Link to comment
Share on other sites

Jeg har også kun rosende ord om EliteFTS.

Men desværre har de haft en del problemer med at deres varer ikke dukkede op når de sendte internationalt, derfor sender de fremover kun med UPS når det er internationalt.

Citat:

Due to the lack of tracking measures and the shipping time frames for international packages we have had to remove the UPSP shipping options from our shopping cart. We have been trying to work with our local post office to come up with a way to track the packages once they leave our warehouse. The best they can do is charge us $10.00 extra per package to allow tracking numbers to be tracked to the US border. This option is completely useless. We have tried to find other options but keep coming up blank.

International postal orders have been killing our customer service because the best we can do is tell the customer they have to wait 6-8 weeks and then get back with us. If it is not delivered by then we will reship the order. This has gotten worse in the past six months to the point that we have lost more money than we have brought in with these orders. It is also to the point where our international customers have become very frustrated waiting for their goods.

We will still offer shipping for international orders via UPS. This is a more expensive option but you will get your orders within 7 business days. This is much better than waiting 6 weeks to have your order reshipped. With UPS your tracking number will be emailed to you the day your order ships.

All outstanding International orders will still be shipped via USPS.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig haft problemer ved indkøb hos elitefts.com :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Og?

Jeg har også kun rosende ord om EliteFTS.

Men desværre har de haft en del problemer med at deres varer ikke dukkede op når de sendte internationalt, derfor sender de fremover kun med UPS når det er internationalt.

Citat:

Due to the lack of tracking measures and the shipping time frames for international packages we have had to remove the UPSP shipping options from our shopping cart. We have been trying to work with our local post office to come up with a way to track the packages once they leave our warehouse. The best they can do is charge us $10.00 extra per package to allow tracking numbers to be tracked to the US border. This option is completely useless. We have tried to find other options but keep coming up blank.

International postal orders have been killing our customer service because the best we can do is tell the customer they have to wait 6-8 weeks and then get back with us. If it is not delivered by then we will reship the order. This has gotten worse in the past six months to the point that we have lost more money than we have brought in with these orders. It is also to the point where our international customers have become very frustrated waiting for their goods.

We will still offer shipping for international orders via UPS. This is a more expensive option but you will get your orders within 7 business days. This is much better than waiting 6 weeks to have your order reshipped. With UPS your tracking number will be emailed to you the day your order ships.

All outstanding International orders will still be shipped via USPS.

<{POST_SNAPBACK}>

Tja, i mit tilfælde holdt de op med at reagere på mine rykkere. De kan skyde skylden så meget de vil på UPS, det ændrer ikke på at de selv er ansvarlige for leveringen af de bestilte vare.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget visakort, og hvis jeg prøver at ansøge om et, vil banken blive nødt til at lukke resten af dagen, indtil medarbejderne er færdige med at grine.

Bankrådgiveren --> :rofl2::dry: <-- Mig

Så jeg tilslutter mig koret og spørger om nogen kender en dansk forhandler af coc, venligst ikke flere opfordringer til at købe på visa :poking:

Det skal selvfølgelig være en nummer 4, alt andet er for tøsedrenge :showoff:... eller ej :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget visakort, og hvis jeg prøver at ansøge om et, vil banken blive nødt til at lukke resten af dagen, indtil medarbejderne er færdige med at grine.

Bankrådgiveren --> :rofl2::dry:  <-- Mig

Så jeg tilslutter mig koret og spørger om nogen kender en dansk forhandler af coc, venligst ikke flere opfordringer til at købe på visa  :poking:

Det skal selvfølgelig være en nummer 4, alt andet er for tøsedrenge  :showoff:... eller ej :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan prøve getbig og se om de får dem hjem igen, tror ikk de har haft dem det sidste år

Link to comment
Share on other sites

Lidt skægt at tage diskussionen op 4 år efter forfatteren har skrevet indlægget  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Mon ikke Phoenix havde en grund til at tage den op igen ? :4smartass:

Men jeg tror nu heller ikke at Steve999 svarer på spørgsmålet :blink:

Edited by Linde
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share