Mest til mændene


Lene83
 Share

Kvinder med store muskler  

209 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er det ikke lidt flueknepperi at bede om en definition af store muskler for at kunne deltage i poll'en? Vil I have en diameter på overarm og lår sat i forhold til vægt og højde eller hvad?

Vi har vel alle en fornemmelse af, hvad tid muskler er så meget større end normalt, at det bemærkes. Jeg svarede i øvrigt nej. Hvis jeg vil se flotte muskler, så kigger jeg mig i spejlet :tonguew: . Kvinder skal være runde og bløde :wub:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lidt flueknepperi at bede om en definition af store muskler for at kunne deltage i poll'en? Vil I have en diameter på overarm og lår sat i forhold til vægt og højde eller hvad?

Vi har vel alle en fornemmelse af, hvad tid muskler er så meget større end normalt, at det bemærkes. Jeg svarede i øvrigt nej. Hvis jeg vil se flotte muskler, så kigger jeg mig i spejlet :tonguew: . Kvinder skal være runde og bløde :wub:

Jeg ved ikke om det er flueknepperi, at spørge til hvad hun mener med store muskler. Mange vil jo sikkert mene, at din klubkammerat Kate falder ind under den katagori. Men hende kan vi vel godt blive enige om er en pæn tøs? :smile:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er flueknepperi, at spørge til hvad hun mener med store muskler. Mange vil jo sikkert mene, at din klubkammerat Kate falder ind under den katagori. Men hende kan vi vel godt blive enige om er en pæn tøs? :smile:

Käte kommer ikke ind under min definition af store muskler. Hun er bare velskabt og lige til at spise :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

kvinden på den øverste video ser godt ud, de to andre er for meget imo. kvinder må godt have en defineret krop, hvor man kan ane at kroppen består af andet en fedt og knogler. Men brede skuldre og pumpede arme og ben ( hals) frabedes hos mig.

en middel fedt% er også ok. blodårene skal dog ikke være synlige som på en mands underarmemv.

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke en bedre idé at finde f.eks. 3 eksempler af kvindekroppe, og derefter stemme på den man finder mest tiltrækkende ?... Bare en idé :smile:

Jeg kan sagtens se for mig kvinder inddelt i tre kategorier efter muskelstyrke. Min stemme går ubetinget til kategori 2. :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Enig, med de der stemmer nej.

Jeg må indrømme at jeg føler det lidt frastødende når man ser store/stærke kvinder. Ikke fordi jeg har et problem med at de er stærke mere fordi det ikke er sexet til en kvinde at ha' store lår og triceps. Som det blev sagt tidligere " de skal være runde og bløde " (Men ikke tykke, hvis det ligger i det).

Men kvinder der generelt laver lidt styrketræning har jeg intet imod. Min kæreste gør det selv. :innocent:

Kris

Link to comment
Share on other sites

Tror I der er en direkte sammenhæng mellem mandens muskelmængde og hvad han finder attraktivt hos kvinderne?

Jeg kan så sige, at jeg ikke finder kvinder med store muskler attraktive. :tongue:

Det tror jeg godt du kan regne med, hvid du ser på mange af disko-krudt drengene, så render de rundt med tøser der et tynde som vandrendepinde, der har været på slankekur, det sjove er at man fristes til at tro at forholdet mellem, mænd og kvinder med muskler er omvendt proportionelt,

at begge parter i mit nævnte eksempel så, som oftest har lige så meget omløb i hovedet, som en luft tom badebold, er rent tilfælde.

og back on topic.....

fitness fysikken er fantastisk, og i den kategori er der vel tale om kvinde med muskler, så jeg har svaret ja, da de jo har store muskler i forhold til den almindelige pige.

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg godt du kan regne med, hvid du ser på mange af disko-krudt drengene, så render de rundt med tøser der et tynde som vandrendepinde, der har været på slankekur, det sjove er at man fristes til at tro at forholdet mellem, mænd og kvinder med muskler er omvendt proportionelt,

at begge parter i mit nævnte eksempel så, som oftest har lige så meget omløb i hovedet, som en luft tom badebold, er rent tilfælde.

og back on topic.....

fitness fysikken er fantastisk, og i den kategori er der vel tale om kvinde med muskler, så jeg har svaret ja, da de jo har store muskler i forhold til den almindelige pige.

Hahahahah.. Fantastisk beskrivelse :4thumbup: :laugh:

Er i den grad enig med dig.

Link to comment
Share on other sites

Stemte nej, selvom jeg godt kan lide piger med muskler, men ikke med store muskler. Man skal gerne kunne se deres muskler, men de skal ikke være specielt store. Der er mange af damerne her på mol som har nogle rigtige pæne kroppe, hvor musklerne er lige tilpas :4mewantfood:

Edited by IbZor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share