Tour de France 2007


Squatfather
 Share

Hvem vinder trøjerne i årets Tour?  

135 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 663
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For mig er det ingen overraskelse, at Valverde koger over. Han har ikke holdbarheden til TdF og slet ikke på en dag som i dag, hvor der køres race fra starten.

Valverde er heller ikke en mand jeg har tiltro til set over et langt etapeløb, men jeg havde bestemt regnet med, at han ville vise sig på etapen i dag, i samme stil som han gjorde det forrige år, på etapen hvor han kom i mål med Armstrong og Rasmussen.

Link to comment
Share on other sites

Har de tænkt sig at give Rasmussen, Kohl og Rogers en halv time i dag? :blink:

CSC kan sgu da ikke være tilfreds med udviklingen! Det samme må gøre sig gældende for Lotto og Discovery. Og hvad med Caisse d'Epargne? Selv hvis Valverde ikke er godt kørende har de andre kort som Pereiro og Karpets der kan spilles ud.

Link to comment
Share on other sites

Valverde er heller ikke en mand jeg har tiltro til set over et langt etapeløb, men jeg havde bestemt regnet med, at han ville vise sig på etapen i dag, i samme stil som han gjorde det forrige år, på etapen hvor han kom i mål med Armstrong og Rasmussen.

Den dag Valverde vandt over Armstrong blev der først åbnet op på sidste bjerg.

Link to comment
Share on other sites

Rogers var næppe blevet en faktor om den samlede sejr. Men nu bliver det spændende at se, hvor meget tid Rasmussen eventuelt kan tage i dag. Jeg er bange for at Astana, CSC og Caisse d'Epargne virkligt åbner op på sidste bjerg. Og hvad er Lampre´s dagsorden? Sidder Valjevec med superben?

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share