Erstatningsøvelser for squat


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Craw og tenace -> også lige tak til jer for jeres indspark :wave: Tak for det. :)

Med så mange gode råd og seriøs viden - ja, så er der jo ikke noget andet at gøre, end at drøne ned og lave front squat næste gang. Ummmmmmm, jeg glæder mig allerede. :banana::banana::banana:

I har lige reddet min BB-træning, danke shcön. :wave:

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart ville jeg også foretrække frontsquat, fordi hacksquat er hårdere ved knæene, men det er da bestemt en mulighed.

Hej Crawdaddy :D Hvorfor skulle/er hacksquat egentlig hårdere ved knæene end de andre squatmetoder?

(Det er ikke fordi, at jeg stiller spørsmåltegn til, hvilken der er bedst - I know. Men jeg kan bare ikke forstå, hvor den i hacket faktisk belaster knæene mere?) :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Tiger> det er måske fordi de fleste Hack-maskiner er designet sådan at det er svært at holde kroppen tilstrækkeligt langt nok indenfor knæene? Jeg har ikke nogen bedre froklaring på det :bblush: Måske er det fordi ens bane er fikseret?

Jeg kan bare mærke at sådan er det, og mange andre medgiver at det er korrekt. Andre der har en forklaring? :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hold kæ.. hvor er det svært - og hvor gjode det ondt i håndryggen

Er det svært? Gjorde det ondt? Har du lyst til at stoppe? Er du en kvitter? Piver du?

Nej vel. Du kan lide det fordi det er din skæbne, det du er født til... :devil2: :evillaughter:

SVIN :D :lol: :D

Nej, jeg er ikke en kvitter :D Men derfor kan det jo godt gøre (unaturligt) meget ondt i hånden. Ligeledes fortsætter jeg med front squaten, og for at få lidt kg i benene - mens teknikken køres på plads med få kg på stangen - så vil jeg også lave lidt benpres. :blink: :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share