En lille bommert


Thunda
 Share

Recommended Posts

Jeg har længe gerne ville have nogle håndvægte som jeg kan smide lidt rundt med derhjemme på dage hvor jeg ikke træner, og eftersom jeg lige har fået løn tænkte jeg at idag ville være en udenmærket tid til at få købt sådan nogle sataner! Så efter jeg fik fri gik jeg ned og købte nogle, og noget ekstra vægt, for at få tilstrækkelig belastning.

Nu var problemet så at jeg af en eller anden grund ikke have tænkt på at jeg skulle ud og spise med et par kammerater - så det endte med at jeg var nødt slæbe vægtene (farmerswalk-style) med ud til den lokale McDonalds, som uheldigvis ligger et par kilometer væk fra der hvor jeg købte vægtene!!!! :blink:

Efter vi havde spist skulle jeg så med en bus hjem, og var nødt til at gå op at en halvstejl bakke... og da jeg så endelig steg af ved det busstoppested som jeg skulle af ved, fandt jeg ud af hvor lang der egentligt er til mit hjem derfra...! LAAAANGT!!!! :)

Anyways, pointen var (hvis man da kan kalde det en decideret pointe), at jeg fik gået mit længste, og mest udmattende farmerswalk nogensinde!!

- En herlig dag!! :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Har selv prøvet det samme to gange... Første gang var ikke så slem som anden gang... Første gang var det kun 4x5kg der skulle transporteres flere kilometer til stationen hvor bussen ventede...

Anden gang havde jeg købt en stang incl. vægte, så der ialt var 50 kg... Alt sammen i en skide uhåndterlig papkasse... Okay, jeg skulle ikke mere end 500 meter, men jeg synes at det var lidt af en møgtur, da jeg ikke ligefrem er en af de store vægtløftere med overarme på 55 cm...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share