konkurrenceform


Neverbeencool
 Share

Recommended Posts

Jeg har vedhæftet billeder af kosten og mig selv. så ris og ros ønskes

Jeg ligger på 9,7% fedt efter min egen vægt. men jeg vil gerne ned på omkring de 6-7%

Startede med at cutte fra 20% så er kommet et godt stykke:)

Går en time hver morgen på tom mave. Nogle gange om aftenen.

Min kostplan skifter jeg med kød kilder et par gange om ugen. Imorgen står den på tunsteak og andre dage bøffer.

Jeg skifter også kulhydrater ud med fuldkornspasta. brune ris og gulerøder men mængden og tidspunktet for det er altid nogenlunde ens. En gang eller to om ugen skære jeg kulhydrater helt væk men med samme kcal indtag.

træningen består af:

Ryg/lænd

bryst/mave

biceps/triceps/skulder

Ben

Starter med store basisøvelser og derefter isolerede.

Hvordan kommer jeg det sidste stykke.. Nogen der vil hjælpe lidt?

post-10423-1185534939_thumb.jpg

post-10423-1185534948_thumb.jpg

post-10423-1185535000_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg ved ikke om du spiser det i den række følge det står, men ellers vil jeg rykke havregrynen op så du starter med det. Det er vigtigt at få noget kulhydrat om morgen bl.a til hjerne.

Jeg vil reducere dit fedtindtag og sætte kulhydrat lidt op i stedet. Sørg for at få noget fed fisk en gang i mellem, da de indeholder essentiele fedtsyrer. Jeg ved ikke om du får nok gennem Udo choise kender ikke produktet indgående.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger en vægt jeg købte med fedt%-måler. Den er helt sikkert ikke præcis men den giver en indikation omkring retningen.

Og med det sagt gider jeg ikke diskutere vægte i denne tråd:)

Jeg spiser ved siden af:

Multivitamin: 2 stk

E vitamin: 4 stk

fiskeolie: 3stk.

Mine vægt er 86kg højde 195

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger en vægt jeg købte med fedt%-måler. Den er helt sikkert ikke præcis men den giver en indikation omkring retningen.

Og med det sagt gider jeg ikke diskutere vægte i denne tråd:)

Jeg spiser ved siden af:

Multivitamin: 2 stk

E vitamin: 4 stk

fiskeolie: 3stk.

Mine vægt er 86kg højde 195

2000 kCal lyder ikke af meget til en 86 kg tynd person, men hvis du ikke mener det koster for meget muskelmasse eller energi i hverdagen, så er det vel OK. Jeg ville nok også skille mig af med mindst den ene protein shake og få noget frugt eller lignende. 250 g protein er overkill.

Link to comment
Share on other sites

Jeg taber mig først ved omkring 200kcal. og det er selv om jeg går morgen og aften:)

Omkring vitaminpiller er det kun fordi jeg vil være sikker på at få nok. De koster jo intet.

Frugt osv. Har det ikke et for højt GI indeks når man cutter?.. Vil helst kun ha komplekse og ikke sukker

Går proteinen ikke bare ind som Energi hvis der er nok til musklerne?

Tager for det meste kød som det sidste måltid. Gik lidt hurtigt da planen i dag blev lavet.

Edited by Neverbeencool
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share