Sign in to follow this  
CarpeDiem84

Vægttab

Recommended Posts

Jeg vil også gerne være med i kampen :bigsmile: ..

Har tabt en del kilo, men er ikke færdig endnu.. Pt mangler jeg ca. 8 kg.

Nogle af de tabte kilo er taget på igen, og jeg føler jeg er gået lidt i stå.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey MR.A

det er du velkommen til:-).

skriv dig på listen:-).

mvh champ.

Navn / Startvægt / Målvægt / Måldato / Kg pr. uge

FitnessNougat 81,8 / 65,0 / 11.11.2007 / 1,5

CarpeDiem84 66,8 / 55,0 / 05.11.2007 / 1,2

heidt 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

Akademisten 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

MadsSWIM 118,2 / 99,9 / 22/12-07 / 1,125

Dr. Frank 124 / 100 / 1/4-08 / ca. 0,5

RiseAgainst 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

millemarie 68,0 / 62,0 / 08.10.07 / 1,0

vhdesign 120,5 / 90 / 1/4-08 / ca. 1,0

Chrissie 67,0 / 59,0 / 00.00.0000 / 0,0

Randi-Squash 78,0 / 72,0 / 00.00.0000 / 0,0

champ4000 105 / 85 / 1.3.08. / 1,800

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey MR.A

det er du velkommen til:-).

skriv dig på listen:-).

mvh champ.

Navn / Startvægt / Målvægt / Måldato / Kg pr. uge

FitnessNougat 81,8 / 65,0 / 11.11.2007 / 1,5

CarpeDiem84 66,8 / 55,0 / 05.11.2007 / 1,2

heidt 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

Akademisten 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

MadsSWIM 118,2 / 99,9 / 22/12-07 / 1,125

Dr. Frank 124 / 100 / 1/4-08 / ca. 0,5

RiseAgainst 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

millemarie 68,0 / 62,0 / 08.10.07 / 1,0

vhdesign 120,5 / 90 / 1/4-08 / ca. 1,0

Chrissie 67,0 / 59,0 / 00.00.0000 / 0,0

Randi-Squash 78,0 / 72,0 / 00.00.0000 / 0,0

champ4000 105 / 85 / 1.3.08. / 1,800

Ms. A 75 / 67 / 22.10.07 / 1,14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for det :smile: ..

Min motivation er pt elendig for at sige det pænt.. Og håber det hjælper mig at jeg har "meldt" mig ind i denne gruppe :smile: ..

Falder simpelthen alt for let i, og det plejer slet slet ikke at ligne mig. Der er vel en grund til jeg har været oppe på et vægttab på i alt 17 kg.

Men kan ikke hive mig selv op i øjeblikket, og føler tit skuffelse over mig selv, uden jeg får gjort det vilde ved det.

Håber nogen af jer har et par tip til at vinde motivationen tilbage. Mit mål på de 8 kg til d. 22.10.07 skal baer nåes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ms A, Jeg er lidt i samme båd som dig, jeg har også haft et godt vægttab, men har ikke kunne komme videre. Jeg synes, du skal oprette en log hvor du skriver, hvad du har tænkt dig der skal ske i næste uge, med træning (eller med kosten), så er der noget, du kan holde sig selv op på. Jeg synes også det er inspirerende at kigge i de andres log.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Slettet bruger
Tak for det :smile: ..

Min motivation er pt elendig for at sige det pænt.. Og håber det hjælper mig at jeg har "meldt" mig ind i denne gruppe :smile: ..

Falder simpelthen alt for let i, og det plejer slet slet ikke at ligne mig. Der er vel en grund til jeg har været oppe på et vægttab på i alt 17 kg.

Men kan ikke hive mig selv op i øjeblikket, og føler tit skuffelse over mig selv, uden jeg får gjort det vilde ved det.

Håber nogen af jer har et par tip til at vinde motivationen tilbage. Mit mål på de 8 kg til d. 22.10.07 skal baer nåes!

Ja, vi skal nok sparke dig bag i :4whip: , inspirere dig, og forsøge at hjælpe dig så godt vi kan. For det er sku svært :wink:

Vi må snart begynde at opkræve kontingent her i Taberklubben :tongue:

Måske du skulle prøve at vente lidt med at fortsætte, så du ikke bliver ved med at skuffe dig selv. Det er selvfølgelig langt nemmere at nå sine mål når man også har motivationen med - rationalet bag. Hvorfor er det lige jeg gør det hér? Er jeg tilfreds med mig selv nu?

Hvor længe har du været om at tabe 17 kg? (bortset fra det, rigtig flot gået, det er faktisk også mit mål at tabe 17)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, vi skal nok sparke dig bag i :4whip: , inspirere dig, og forsøge at hjælpe dig så godt vi kan. For det er sku svært :wink:

Vi må snart begynde at opkræve kontingent her i Taberklubben :tongue:

Måske du skulle prøve at vente lidt med at fortsætte, så du ikke bliver ved med at skuffe dig selv. Det er selvfølgelig langt nemmere at nå sine mål når man også har motivationen med - rationalet bag. Hvorfor er det lige jeg gør det hér? Er jeg tilfreds med mig selv nu?

Hvor længe har du været om at tabe 17 kg? (bortset fra det, rigtig flot gået, det er faktisk også mit mål at tabe 17)

De 17 kg er noget jeg har tabt over en lang periode. Jeg har i perioder taget mig sammen og o lange perioder har det også stået stille, så derfor har det taget så lang tid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Ms A, Jeg er lidt i samme båd som dig, jeg har også haft et godt vægttab, men har ikke kunne komme videre. Jeg synes, du skal oprette en log hvor du skriver, hvad du har tænkt dig der skal ske i næste uge, med træning (eller med kosten), så er der noget, du kan holde sig selv op på. Jeg synes også det er inspirerende at kigge i de andres log.

>>Millemarie

God ide med den log.Det vil jeg kigge på i weekenden, når jeg lige har lidt mere tid. Og så få skrevet lidt ind :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Kan jeg også komme med i taberklubben.

Vejede 116 sidste sommer, nede på 102,8, satser på at nå ned på 80, realistisk med 1/2 kg om ugen, så vi snakker 2008 her.

Har ikke været super seriøs på det seneste, men nu skal den sgu ha gas! :superman:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Slettet bruger
Hey,

Kan jeg også komme med i taberklubben.

Vejede 116 sidste sommer, nede på 102,8, satser på at nå ned på 80, realistisk med 1/2 kg om ugen, så vi snakker 2008 her.

Har ikke været super seriøs på det seneste, men nu skal den sgu ha gas! :superman:

Godaften tgj :smile:

Selvfølgelig er der plads til dig også, så du skal være mere end velkommen.

½ kg/uge lyder som en overkommelig målsætning - synes jeg! Så bliver det noget med ca. 45 uger, juli 2008.

Hvordan og hvad vil du gøre? Her tænker jeg på træning/kost etc.

Navn / Startvægt / Målvægt / Måldato / Kg pr. uge

FitnessNougat 81,8 / 65,0 / 11.11.2007 / 1,5

CarpeDiem84 66,8 / 55,0 / 05.11.2007 / 1,2

heidt 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

Akademisten 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

MadsSWIM 118,2 / 99,9 / 22/12-07 / 1,125

Dr. Frank 124 / 100 / 1/4-08 / ca. 0,5

RiseAgainst 0,0 / 0,0 / 00.00.0000 / 0,0

millemarie 68,0 / 62,0 / 08.10.07 / 1,0

vhdesign 120,5 / 90 / 1/4-08 / ca. 1,0

Chrissie 67,0 / 59,0 / 00.00.0000 / 0,0

Randi-Squash 78,0 / 72,0 / 00.00.0000 / 0,0

champ4000 105 / 85 / 1.3.08. / 1,800

Ms. A 75 / 67 / 22.10.07 / 1,14

tgj 102,8 / 80 / 01.08.2008 / 0,5

Edited by FitnessNougat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Slettet bruger

Vægt status

Til de som ikke læser min log også, kommer hermed mine tal for ugen der er gået.

Lørdag d. 1. september 82,4 kg

Lørdag d. 8. september 77,1 kg

Difference 5,3 kg

Jeg synes selvfølgelig det er ok, men sikkert en del væsketab etc.

Håber at høre fra nogle af Jer andre snart, og jeg må sige at der er nogen herinde som er MEGET stille :tongue:

Selvom det går godt eller dårligt, kan man lige give lyd fra sig alligevel, så vi kan hjælpe hinanden videre :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Slettet bruger
Hej A!

Det er da super godt gået :4thumbup: Rigtig flot 1. uge!

Velkommen i 70'erne :wink:

Keep up the good work :superman:

//kålormen

Okay, det var ikke bare godt, det var GOOOOOOODT, tillykke med det velfortjente resultat.

Takker :cheer:

Jo, jeg regner da med at blive her i 70'erne et sykke tid :tongue:

Kampen fortsætter :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vægt status

Til de som ikke læser min log også, kommer hermed mine tal for ugen der er gået.

Lørdag d. 1. september 82,4 kg

Lørdag d. 8. september 77,1 kg

Difference 5,3 kg

Super super godt :4thumbup: ..

over 5 kg på en uge, det er sku flot!

Hatten af for det..

Har du nogle gode fif? :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Slettet bruger

Vægt status

Til de som ikke læser min log også, kommer hermed mine tal for ugen der er gået.

Lørdag d. 1. september 82,4 kg

Lørdag d. 8. september 77,1 kg

Difference 5,3 kg

Super super godt :4thumbup: ..

over 5 kg på en uge, det er sku flot!

Hatten af for det..

Har du nogle gode fif? :cool:

Godaften Ms A :smile:

Ja, det er en del må man sige. Havde dog heller ikke lige regnet med det!

Gode fif... prøv at læse lidt i min log, der står min fremgangsmåde. Jeg kan allerede nu afsløre, at det har noget med kost, træning, træning, træning og træning at gøre :tongue: Ej, du skal tænke på, at jeg til hverdag har 2 træningspas om dagen, samtidig med et kcal indtag på ca. 1200. Det giver et underskud der vil noget, men det bør også justeres lidt med tiden.

Vil sige, at det vigtigste er, at man har viljen til det. Nu hvor jeg også har postet et billede, jamen så SKAL det næste billede jeg tager om 1 uge bare være bedre end det forrige. Det er også en motivation i sig selv :smile:

Tro på det!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super lækre vægttab lige her i tråden.

Ville gerne lige drøfte noget. Jeg har et problem i, at jeg ikke kan få kosten til at spille sammen med træningen - altså jeg brænder totalt sammen efter en hvis mængde (dage) træning - syrer voldsomt til osv.

Er der nogen, som kan komme med bud på %fordelingen i min kost? Jeg har droppet at have et regelmæssigt indtag - fx 1700kacl, da jeg nogle dage forbrænder alene på cardio ml. 2000 og 3000kacl (ca - pulsurs beregning).

Generelt spiller kosten ikke, fordi jeg er nødt til at kompensere med ædedage, når mine muskler er helt dehydreret. Jeg har simpelthen for mange dage, hvor energien når bundniveau og maven slet ikke mættes.

Bør jeg ofre penge på en sportsdiætist? - Har prøvet equinox og klinisk før, men de fatter jo fuckin' brille. Begge sagde "spis 1500kacl om dagen" - hvilket er lidt fucked, når man på træning i snit forbrænder dét om dagen.

Et godt råd? Something? - Det egentlig ikke vægttabet jeg søger i "vejledningen", men at få kroppen op at køre igen. Er kørt lidt i underskud energimæssigt lately.

Kan nogen evt. anbefale en?

Keep on the good work :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg vejer så 800g mere i dag end jeg gjorde sidste Søndag :devil:

Med det er der selvfølgelig en grund til. En vigtig ting er jo at jeg ikke startede i sidste uge men for 16 uger siden og jeg har ind til nu smidt 15 kg. Sidste week-end var jeg så på week-end ophold på en lille kro i det vestjyske og de portioner de serveren der i restaurenten er altså lidt større end dem min diætist foreskriver - men man må jo ikke lævne :nonono: - jeg gik fra 119,2 til 123 kg fra fredag til mandag morgen og er nu nede på de 120kg, så det syntes jeg da er meget godt gået :4thumbup:

Nu er jeg tilbage i hovedstaden og nnu er kosten rettet ind til højre igen og så er jeg sgu helt sikkert under 119 kg næste søndag.

FitnessNougat - Super godt gået, selv om det måske er væske noget af det, så er det sgu da dejligt at stille sig op på vægten og se at der er røget 5kg på en uge :superman: keep up the good work !

Randi-Squash - jeg har selv været til en diætist og det var rigtig godt - men for gudsskyld gå ikke til en sportsdiætist men en "rigtig" diætist. Formålet med en diætist er jo netop at du skal lægge din kost om FOR ALTID og ikke bare i en periode, for så går det jo bare galt når du stopper igen. Det er svært at råde dig ud fra det du skriver her over, for jeg kan jo ikke se hvoad du spiser men det er vigtigt at du får noget protein, det vil sige kød, for det mætter meget mere end en masse kulhydrater + at det bevarer dine muskler.

Her under har jeg skrevet det som jeg spiser på en dag men husk på at jeg vejer en del mere end dig, så det er jo ikke sikkert at du skal have samme mængde :smile:

Morgenmad: 2dl müsli + 2dl skummetmælk

Formiddag: 1 skive brød med pålæg + 1 stk frugt

Middag: 100-150g kød, 100-120g kartofler/ris/pasta + salat/grønt

Eftermiddag: Formiddag: 1 skive brød med pålæg + 1 stk frugt

Aften: 100-150g kød, 100-120g kartofler/ris/pasta + salat/grønt

Sen aften: frugt eller grønt hvis jeg har lyst.

Jævnt over hele dagen drikker jeg vand, 2 til 3 liter om dagen + det jeg drikker til min mad. Middag drikker jeg en kvart liter skummetmælk.

/Vagn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vægt status

Til de som ikke læser min log også, kommer hermed mine tal for ugen der er gået.

Lørdag d. 1. september 82,4 kg

Lørdag d. 8. september 77,1 kg

Difference 5,3 kg

Jeg synes selvfølgelig det er ok, men sikkert en del væsketab etc.

Håber at høre fra nogle af Jer andre snart, og jeg må sige at der er nogen herinde som er MEGET stille :tongue:

Selvom det går godt eller dårligt, kan man lige give lyd fra sig alligevel, så vi kan hjælpe hinanden videre :smile:

Wow 5 kg på en uge det er noget der rykker :4thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Randi-Squash - jeg har selv været til en diætist og det var rigtig godt - men for gudsskyld gå ikke til en sportsdiætist men en "rigtig" diætist. Formålet med en diætist er jo netop at du skal lægge din kost om FOR ALTID og ikke bare i en periode, for så går det jo bare galt når du stopper igen. Det er svært at råde dig ud fra det du skriver her over, for jeg kan jo ikke se hvoad du spiser men det er vigtigt at du får noget protein, det vil sige kød, for det mætter meget mere end en masse kulhydrater + at det bevarer dine muskler.

Her under har jeg skrevet det som jeg spiser på en dag men husk på at jeg vejer en del mere end dig, så det er jo ikke sikkert at du skal have samme mængde :smile:

Morgenmad: 2dl müsli + 2dl skummetmælk

Formiddag: 1 skive brød med pålæg + 1 stk frugt

Middag: 100-150g kød, 100-120g kartofler/ris/pasta + salat/grønt

Eftermiddag: Formiddag: 1 skive brød med pålæg + 1 stk frugt

Aften: 100-150g kød, 100-120g kartofler/ris/pasta + salat/grønt

Sen aften: frugt eller grønt hvis jeg har lyst.

Jævnt over hele dagen drikker jeg vand, 2 til 3 liter om dagen + det jeg drikker til min mad. Middag drikker jeg en kvart liter skummetmælk.

/Vagn

Altså den "rigtige" diætist kunne ikke finde ud af en skid :smile: Og equinox kunne ikke finde ud af en skid :smile: Men det har jeg jo skrevet. Jeg får også fint med protein. Faktum er bare, at fordeling og mængde ikke spiller sammen med min træning. Derfor ville jeg have henvisning til en sportsdiætist - for jeg har ikke brug for en kostomlægning. Spiser sundt og har gjort det hele mit liv - faktisk fanatisk sundt, men jeg får ikke nok på træningsdage og ville gerne have noget professionel sports-diætistisk vejledning - altså fra folk specialiseret i sportsdyrkende mennesker på et relativt højt niv. (ligger jo omkring elite).

Men tak for basic - det er stort set det der ryger ned pt blot mere protein og mindre ris :smile:

Edited by Randi-Squash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this