Squat equal fat ass ?


Guest Slettet
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen

Nu træner jeg med en kammerater som nægter at kører squat fordi han mener hans røv er stor nok, og ikke skulle vokse mere..

er der hold i det??? Giver squat en fat ass?

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen

Nu træner jeg med en kammerater som nægter at kører squat fordi han mener hans røv er stor nok, og ikke skulle vokse mere..

er der hold i det??? Giver squat en fat ass?

Det vil jo ikke give mere fedt på røven at køre squat. Men man vil givetvis få en større røv af det pga. muskelvæksten.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Hold a helt ferie hvem kommer med sådanne absurditeter. Jeg tror nu at man kan få en større røv af det men så stro tror jeg nu ikke at man får. Jeg har selv sqauttet en del og når jeg ser mig selv i spejlet synes jeg ikke at min røv er blevet større. Desuden har du nogensinde se på profffetionelle bodybuildere og tænk for finen hvor har han en stor røv. Jeg har sku da aldrig. Eller hvad med kvindelige bodybuildere og lign. Jeg har da aldirg tænkt hvor har hun en stor røv hun må hellere holde sig fra at sqautte.

Link to comment
Share on other sites

Tror også det kan være lidt forskellig fra person til person hvor meget squat rammer ballerne, men med god teknik og dybde - som Guarden skriver - tager den pænt fat :smile: Hos mig rammer den dog mest mine quads, min bootey har jeg fået fra Sumo :slut:

:wink:

I øvrigt kan du hilse den ven at mænd ikke kan få for muskuløs en røv IMO... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har satme fået den ondeste squat-booty, og jeg er stolt af det. :bigsmile:

Nice.... :4thumbup: l

Ang. din vens røv.. så kan du sige at nogen piger er TOTALE VILDE med en god mande squat røv.. :wub:

den bliver SÅ meget mere fast, og markant. he he...

og hvis han er fed, må han jo bare gå på diæt, så svinder røven også ind.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share