Atleter - der døde for tideligt


Arno109
 Share

Recommended Posts

Don Youngblood, Derrick whitsett, Andreas Munzer, Sonny Schmidt, Trovor Schmidt, Eduardo Kawak, Chuck Sipes, Anthony Clark, Paul Demayo, Johnny Fuller, Denny Gable, Dave Johns, Ron Thompsons, Ray Mentzer, Paul Grant, Mike Mentzer, Momo Beneziza, Fannie Barrios, Don Ross, Curtis Leffler, Charles Durr, Eric Otero, Greg Deferro, Jesse Marunde, O.D. Wilson, Jon-Pal Sigmarsson + mange flere...

Jeg altså ikke lade være med at tænke: "who is next?" - Vi kommer desværre nok til at se endnu flere kendte atleter i fremtiden som enten dør tidligere end normalt eller får massive problemer med helbredet - som bl.a. Flex Wheeler, Tom Prince, Dennis Newman, Mike Matarazzo, Edgar Fletcher & Paul Dillett har...

Kedelige facts i en ellers super sport.

Link to comment
Share on other sites

Don Youngblood, Derrick whitsett, Andreas Munzer, Sonny Schmidt, Trovor Schmidt, Eduardo Kawak, Chuck Sipes, Anthony Clark, Paul Demayo, Johnny Fuller, Denny Gable, Dave Johns, Ron Thompsons, Ray Mentzer, Paul Grant, Mike Mentzer, Momo Beneziza, Fannie Barrios, Don Ross, Curtis Leffler, Charles Durr, Eric Otero, Greg Deferro, Jesse Marunde, O.D. Wilson, Jon-Pal Sigmarsson + mange flere...

Jeg altså ikke lade være med at tænke: "who is next?" - Vi kommer desværre nok til at se endnu flere kendte atleter i fremtiden som enten dør tidligere end normalt eller får massive problemer med helbredet - som bl.a. Flex Wheeler, Tom Prince, Dennis Newman, Mike Matarazzo, Edgar Fletcher & Paul Dillett har...

Kedelige facts i en ellers super sport.

Hvilke problemer har Dillet?

Link to comment
Share on other sites

Hvilke problemer har Dillet?

Han havde i før tiden haft et massivt forbrug af vanddrivende medikamenter (inden konkurrencer) - Og har flere gange måtte opgive at gennemføre dem p.g.a. kramper o.lign. Har efter sigende også haft lidt problemer med sine nyrer, men ikke isamme omfang som ex. Flex Wheeler

Link to comment
Share on other sites

Det var iøvrigt først for nyligt jeg fandt ud at Anthony Clark også var død... :cry: Jeg har en bog der hedder "Bankdrücken" - hvor han naturligvis også er med i!!! Men ok: 173 cm høj og en kampvægt på 147 kg er vel lige frem supersundt + de medikamenter han angiveligt også guffede i sig... Men, han var da styrkemæssigt een af de atleter jeg syntes var seje da jeg begyndte at træne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share