jeg vil være fed


newkidsontheblock
 Share

Recommended Posts

Hej jeg håber dette er den korrekte kategori at ligge dette emne i.

Jeg er 22 år vejer 63 kg er 180 cm høj mit BMI er på 19.4

Jeg har et brændende ønske om at blive fed. jeg har talt med min socialrådgiver om det og hun syntes jeg er vanvittig. folk jeg taler med syntes jeg er skør. men jeg håber jeg kan finde ligesindede her inde. Jeg har købt 6 kg weight gainer som jeg modtager her inden for kort tid. Jeg har dog nogle spørgsmål..

1) Hvor meget skal jeg tage om dagen? er 200 gram ikke fint?

2) det kunne være fedt hvis jeg kunne tage på i ansigtet, er det muligt hvis man probber sig med weight gainer uden at træne?

3) ville det ik være smart hvis jeg tog weight gainer inden jeg gik i seng uden at træne?

mvh the new kid

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

du vil gerne være fed?

så tag da forbi supermarkedet og køb prince chokoladekiks, kanelgifler, isbåde, sukkerslik, og alt hvad hjertet begærer.

alt sammen billigere og bedre hvis målet er at blive FED.

Link to comment
Share on other sites

Spiser man som en lille pige ser man ud som en lille pige. At dømme på din anden tråd du startede igår, så spiser du alt for lidt. Desuden bør du begynde at flytte noget ordentlig skrot istedet for armbøjninger derhjemme. Folk griner ikke ad dig nede i centeret, alle er jo startet ét eller andet sted...

Waits, fed er vist ifølge TS 70kg.

Edited by osiris
Link to comment
Share on other sites

det giver bumser. og så er det foresten meget nemmere uden at det mætter på samme måde.. og det er hurtigere overstået lige at tage en shake.

jeg vil være fed fordi det ser bedre ud.

Det er fedt at være fed... Det er også fedt at få opmærksomhed på mærkelige tråde...

Tror jeg må starte en tråd hvor jeg krænger et eller andet bizart ønske ud, jeg savner opmærksomhed. Må se hvad der ikke er gjort før:

Skævmobil- er taget

Flashe bryster og være semianorektisk- er gjort

Bare være anorektisk og generelt forstyrret- er gjort

Selvomptaget og spiseforstyrret dreng- er gjort

Selvudleverende enlig mor- er gjort

Vil være fed- har du lige gjort

Hvis der er nogen der har bud på en adfærdsforstyrrelse der kan give mig opmærksomhed så send mig venligest en PM.

Link to comment
Share on other sites

Efter at ha læst dine 2 indlæg vil jeg prøve at give dig et svar ...

Du skal æde mere end du forbrænder for at tage på ... og hvis det er muskler du vil ha skal du også træne ... længere er den ikke... protien er det bedste til at opbygge muskler!!!

Du kan læse meget om det rundt omkring på nettet...!

Efter som det lyder somom du har svært ved at tage på, må det skyldes du ikke æder nok... du kan træne dette ved feks spise 8gange om dagen små måltider ... eller press dig selv hvis du ønsker det meget burde det ikke være så svært!

Hvis du ikke er bange for fedt kan du også drikke din protien ting til hvert måltid..

Men der skal også mad til.. !

Også bare tag det roligt en dag afgangen..... lad vær at fokusere på vægten, men spejlet ..

Link to comment
Share on other sites

Waits, fed er vist ifølge TS 70kg.

:w00t: Har lige læst den anden tråd. 70 Kg er ikke fed (måske tyndfed som mig :laugh: )

I så tilfælde vil jeg råde trådstarter til at træne nogle gange om ugen med et godt basisprogram, drikke en ekstra liter mælk om dagen (så du både bliver lidt større, og bliver lidt stærkere), og så ellers opsøge en god ven eller profesionel du kan have nogle fortrolige snak med. Det er nok det sidste der vil hjælpe mest...

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Efter at ha læst dine 2 indlæg vil jeg prøve at give dig et svar ...

Du skal æde mere end du forbrænder for at tage på ... og hvis det er muskler du vil ha skal du også træne ... længere er den ikke... protien er det bedste til at opbygge muskler!!!

Det er nu nogle gange sværere end som sådan. Nu ved jeg ikke hvordan det er for trådstarter, men der findes tynde folk som bare ikke kan tage muskler eller fedt på.

Jeg ved ikke om det er genetisk, men uanset hvad de gør ender de altid med at skide deres vægtforøgelse ud. Eller hvem ved...måske de bare skulle tage en ormekur i stedet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Folk der ikke "kan" tage på, har bare ikke prøvet at spise igennem.. (Noget af et postulat - ved det) :) Jeg vejede selv ca. 65 kg. som 21-22 årig (178 cm. høj).. Og jeg startede endda med at styrketræne som 15 årig.. På det tidspunkt (som 21-22 årig) var jeg selv af den netop nævnte opfattelse, at jeg ikke kunne tage på.. Men det ændrede sig, da jeg endelig lyttede til en god kammerat, der i flere år havde prøvet at overbevise mig om, at jeg ikke spiste nok, selvom jeg selv følte at jeg gjorde..

Kan prøve at komme med et eksempel på en dags indtag da jeg virkelig spiste igennem, og det virkede storartet.. Tog 10 kg. på i løbet af et par måneder.. Og det var naturligvis uden ulovlige medikamenter.. (Så havde det jo ikke været noget særligt)

Måltid 1: Stor skål havregryn (ca. 140 gram), et æble, en banan, rosiner og 3-4 hele æg..

Måltid 2: 200 gram pasta, 5-6 røde pølser, ketchup

Måltid 3: En pizza/shawarma eller lignende

Måltid 4: 5 skiver rugbrød med div. pålæg

Måltid 5: 300 gram kyllingfilet og 400 gram kartoffelbåde

Måltid 6: En halv hjemmelavet lasagne (knorr f.eks.)

Sådan kunne en dag se ud hvor jeg VIRKELIG spiste igennem.. Hvis du spiser noget der bare ligner den mængde, så garanterer jeg for at du tager på.. :) (jf. tidligere postulat)

Det er lidt dyrt og det sidder selvfølgelig ikke som lean muskelmasse, MEN DET VIRKER!!

Du skal selvfølgelig ikke blive ved med at spise så meget, men trappe ned når du når den ønskede vægt..

Edited by Mr X
Link to comment
Share on other sites

Det er nu nogle gange sværere end som sådan. Nu ved jeg ikke hvordan det er for trådstarter, men der findes tynde folk som bare ikke kan tage muskler eller fedt på.

Jeg ved ikke om det er genetisk, men uanset hvad de gør ender de altid med at skide deres vægtforøgelse ud. Eller hvem ved...måske de bare skulle tage en ormekur i stedet :tongue:

Udover nogle få sygdomstilfælde, så er ovenstående noget vrøvl. Stort set kan ALLE tage på, hvis indtager flere kalorier end de forbrænder.

Det gælder helt banalt om at spise nok. Og, hvis man gerne vil have de ekstra kg. til at sætte sig på en rimelig pæn måde, så at styrketræne ved siden af.

Link to comment
Share on other sites

Decideret fed tror jeg ikke, man skal ønske sig at blive. Og jeg ved altså, hvor belastende, det er at blive drillet med overvægt (at jeg så har fået den bedst mulige hævn, i og med at mine gamle plageånder har måttet indrømme, at jeg har tabt mig meget, er en anden snak). Men omvendt ved jeg godt, at det også kan være et problem at være undervægtig. Derfor: Spis noget god mad, nyd evt. en bajer, hvis du kan lide det, og hvis du føler for at træne, så prøv at få bygget nogle muskler op. I langt de fleste menneskers øjne er det trods alt pænere at være stor af muskler, end at være stor af fedt.

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare følge denne diæt.

Morgenmad: 3 rundstykker med smør og ost, 2-3 kanelsnegle og en liter sødmælk.

2. måltid: Stort double whopper bacon cheese meal med twister fries, milkshake og masser af salat mayo.

3. måltid: Stort big tasty meal med milkshake og 3 double cheeseburgere.

Aftensmad: Deep pan pizza med oksekød, kebab, pølser, pepporoni, bacon og ost. Skylles ned med en liter cacaomælk.

Natmad: Scambled eggs (6-8 æg), bacon, 2 frankfurtere, 4-5 skiver brød og en liter sødmælk.

Imellem måltiderne skal du spise så mange Marsbars som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare følge denne diæt.

Morgenmad: 3 rundstykker med smør og ost, 2-3 kanelsnegle og en liter sødmælk.

2. måltid: Stort double whopper bacon cheese meal med twister fries, milkshake og masser af salat mayo.

3. måltid: Stort big tasty meal med milkshake og 3 double cheeseburgere.

Aftensmad: Deep pan pizza med oksekød, kebab, pølser, pepporoni, bacon og ost. Skylles ned med en liter cacaomælk.

Natmad: Scambled eggs (6-8 æg), bacon, 2 frankfurtere, 4-5 skiver brød og en liter sødmælk.

Imellem måltiderne skal du spise så mange Marsbars som muligt.

Er det en Dave Tate "light" diæt?

Den ser rimeligt solid og afrundet ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

det giver bumser. og så er det foresten meget nemmere uden at det mætter på samme måde.. og det er hurtigere overstået lige at tage en shake.

jeg vil være fed fordi det ser bedre ud.

Der tager du så fejl. Det ud ad helvede til. Folk vil betragte dig som et dovent røvhul der ikke har styr på sit liv (lige meget om de vil være ved det eller ej)

Tror du helt ærligt selv at du vil få reel hjælp med at ødelægge dig selv med mad på et motionssite? Det er kraftedme en ommer!

Link to comment
Share on other sites

Der tager du så fejl. Det ud ad helvede til. Folk vil betragte dig som et dovent røvhul der ikke har styr på sit liv (lige meget om de vil være ved det eller ej)

Tror du helt ærligt selv at du vil få reel hjælp med at ødelægge dig selv med mad på et motionssite? Det er kraftedme en ommer!

Tak Anders :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share