Dårlige undskyldninger


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Hvilken dårlige undskyldninger for ikke at køre øvelser har I hørt?

Følgende har jeg tit stødt på:

- Jeg er ikke stærk nok til Chins, så jeg nøjes med pulldowns

- 20 Breathing Squats, ahh, det er jeg ikke stærk nok til..

- Træne tungt? Nej det er for farligt, så hellere 8 rep!

- Squat, naaah jeg nøjes med at løbe

- Dødløft? Hvem gider dog at træne lænden?!?!

- Jeg må nok hellere træne BP i Smithstativet, da jeg ikke har en spotter

- Jeg vil ikke være stor, så jeg nøjes med maskiner

- Frie vægter giver skader

- Jeg skal stadig være hurtig, så jeg må træne med lette vægte

- Jeg dyrker anden sport, så jeg har ikke behov for at træne ben!

Kender I til andre undskyldninger som ikke står på listen?

Link to comment
Share on other sites

Andrew Dicw Clay får prisen for bedste undskydning for at slippe for mavetræning:

"I'm reminded of a cenversation I overheard at Gold's Gym a few years back between Anrew Dice Clay and his personal trainer. The Dice Man was trying to get out of his ab workout, insisting he'd already worked them the night before while he was having sex. "Last night I was bangin' dis broad who was not necessarily the best piece of ass, if you know what I mean, so I says to myself, 'Ey - I might as well keep goin', at least I'm getting a good ab workout, right?' Ouh!" I think the Diceman may have been on to something.."

Frit citeret fra John Romano. Dice er The Man!

Go Heavy or Go Home

Link to comment
Share on other sites

"Jeg vil ikke løfte vægte da jeg synes bodybuildere er grimme......."

"Jeg har ikke tid til at træne..."

Hvor let er det lige at blive "stor" og hvor meget tid er det lige man bruger foran flimmeren??

Den med ikke at træne ben fordi man dyrker anden sport brugte jeg iøvrigt selv i en del år..dengang syntes jeg at det lød logisk.

Link to comment
Share on other sites

hmm.....jeg bruger lang tid foran flimmeren.......om det er en computerskærm på arbejdet, eller fjernsynet derhjemme. Det er også en af grundene til at jeg smutter ned og træner, for udover at få en pæn krop, har jeg virkelig behøv for at lave noget fysisk arbejde, når jeg har siddet foran skærmen i 6 timer.........

Link to comment
Share on other sites

Det er det samme problem jeg har. Jeg sidder ved en skærm fra 8:30 til 16:30 og får desværre ikke rigtig noget motion i den periode. Så det er skam af samme grund jeg træner, fysisk arbejde, og en pæn krop. Det kan nogen gange surt at have et så stille siddende arbejde. man skulle ha haft en fysisk arbejde .ÆV

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share