Joes Training


JoeA
 Share

Recommended Posts

Jep, saa det blevet tid til lidt udskiftning i loggen. Jeg er pt i Indien og skal tilbringe de naeste 6 maaneder med at rejse rundt i asien med mig selv og en rygsaek. De foerste 3 uger er dog ferie med familien i lidt andre forhold end det senere bliver. Loggen har koert et aar, og jeg er egentlig genretl set godt tilfreds med mine traenings resultater selvom fremgangen klart kunne vaere kommet hurtigere hvis ejg havde vaeret mere maalrettet, men saadean er det jo. Hvis man kigger paa de maal jeg havde dengang er det sjovt at se at jeg egentlig har traenet meget lidt maalrettet henimod dem. De ting jeg har traenet er dog gaaet rigtig godt, og har da ogsaa taget 10 kilo paa. Jeg har netop bestaaet gradueringen op til gul baelte i karate, og har virkelig kunnet maerke fremgang det sidste aar. Det klart jeg ikke kan fortsaette med at rane det hernede, men planen er at traene en maaneds Mauy Thai i nord thailand i noget der hedder Legacy Gym. Paa lang sigt skal jeg ind og studere i kbh til sommer, saa der vil karate nok blvie byttet med et medlemsskab af Brasa eller CSA. Ud over hvad jeg kan finde af underlige ting at loefte rundt, kommer traeningen udelukkende til at dreje sig om kropsvaegtsoevelser og loeb. Den vil vaere inspireret af Ross Training og Pavels Grease The Groove princip, jeg er dog ikke sikker paa hvordan de to kombineres optimalt. En af de ting jeg har laert af det seneste aars traening er at jeg nok blvier noedt til at fokusere lidt mere, selvom jeg syens der er saa mange spaendende ting. Heldigvis har jeg jo saa faaet indskraenket mine traeningsmuligheder lidt.

Derfor er det ogsaa tid til nogle nye maal.

Mål i november 2007:

1. graduering i karate her til december Tjek

dødløfte 2*kropsvægt

squatte kropsvægt Tjek

bænke kropsvægt

10 strict pullups

blive rutineret og sikker i min klatring

løbe 3000m på en cooper

Maal for Asienstur:

10 strict pullups

100 pushups i en koere

6 pistols med hvert ben

Mere smidighed--> til sidst spagat og split

3+3 One Arm Pushups

3000m coopertest

Kick ass tid paa 100 burpees

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Styrke træning idag med 2 buddies hvor jeg i øvrigt selv kørte op :bigsmile: Rigtig god træning med overskud

let opvarmning på crosstrainer og 500 m på concept 2

dødløft:Gik rigtig skal stadig være meget opmærksom på teknikken men det går fremad fed fornemmeæse at tage de 100 kilo

opvarmningssæt med stangen

5x50kg

5x50kg

3x60

3x60

4x70

3x70

2x40

1x90

1x90

1x100

1x90

2x10x25 kg militarypress rimeligt nemt

5x30 kg

5 pullups

3x8x31 kg squat meget nem men starter stille ud første gang jeg kører den i lang tid

Bænkpress: rimelig hård

opvarminssæt

2x10x40kg

2x8X50kg

4 pullups

3x8x16 kg skrå db-press

20 dips, gider ik træne så meget triceps da denos blir ramt i de andre øvelser og jeg skal ku atge en helvedes mase armbøjninger til karate

2 sæt curls

2 sæt russian twist tror jeg den hedder med 20 kg skive

1 sæt chrucnhes i sådan en mærkelig ab ting på gulvet, ku sku ik se den stoe fidus men min ven kørte den og sku lige prøve

2 sæt leg raises i roman chair

1 set hanging leg raises

udstrækning og bad og et halvt fad lasagen oh yeah

Link to comment
Share on other sites

Ooooonnd omgang karate i dag, vi var kun 7 og så instruktøren. Han er en af de unge og havde besluttet at de få nye vi var lige så godt ku lære det.

Så træningen havde to mål

- vi sku være helt smadrede når vi tog hjem helst os ku mærke det i morgen :devil:

- og ha lært et nogenlunde cirkelspark.

Tjek til begge to selvom der et godt stykke vej endnu med cirkelsparket, specielt med venstre ben.

Men fuck det var hårdt vi lagde ud stenalder opvarmning med 50 arme,mave,ryg og knæbøjninger. Herefter cardio of doom med hold af 3 personer og en pude til do to af dem, 10 hårde slag på den ene pude spurt til den anden ende af salen, frontspark og knæspark med hvert ben og så videre daaamn :w00t:

Hårdest øvelse var nok kombinationen af disse to, de foregik således:

2 cirkelspark på armene efterfulgt af to stød i maven og så 3 armbøjninger.

10 hårde stød i maven og så 5 mavebøjninger

10 runder af hver, den første smadrede mine arme fuldstændig og jeg tror ingengang ham den anden sparkede igennem, og den bollede min mave fuldstændigt men det var sku fedt.

Dagens højde punkt kom til sidst hvor vi kørte noget kamp, og jeg i en af dem fangede min vens ben i et frontspark og fik kastet ham ned. Han har brunt bælte og ved ik helt hvordan jeg gjorde men det var bare konge.

I morgen kommer den til at stå på lidt resitutions svømning, og så det ellers bare fedt at have efterårsferie.

So long, Joe...

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

Måtte sige nej til karate igår tsk tsk. Men en hård bytur onsdag og tævene i tirsdags gjorde at kroppen sagde nej. Så der blev taget hævn i dag.

Hurtig opvarmning på concept 2 og lidt sving og stræk

dødløft:

5x4x70kg

3x3x80kg

10,8,8 @ 30 kg military press

8x30kg squat

2x8x40kg

10x28kg BOR

2x10X38kg BOR

4,3,2 pullups hmm ik meget energi tilbage her

3x8x50kg bænkpres

3x10 dips

2x10x23kg ez curls

2 set legraises fra roman chair

2 set chrunches fra skråbænk

2 set twists med 10 kg skive

Fed nok træning men ku godt mærke jeg ik havde fået ret meget morgenmad

over and out

Link to comment
Share on other sites

Kom først i seng kl 4 i går da jeg havde lovet at hente søs i byen, var dog rimelig frisk da jeg først kom op, aftenen blev spenderet med film, is og og pushups :bigsmile: .

I dag var jeg så ude og klatre i 3-4 timer, superfedt fik klatret 3 ruter med er par gange på hver, fik dog ik nailet den sidste, den var os bare nasty :crazy: , udhænh og få og små greb. Ellers blev det til noget bouldering, og en god lille blanding af handstandpushups, pullups, og lidt mavebøjninger.

Og så tog det pænt lang tid at finde noget at spise til frokost, havde åebnbart brændt ret mange penge i onsdags, så der var kun til en cheeseburger på kortet, det fandt vi dog først ud af efter at ha skaleret os ned startende fra 2 dobbelt mcbacon menuer + 2 cheeseburgere hehe, ekspidienten var lidt træt af os til sidst. Fandt heldigvis nogle mønter i bilen, og så stod den på frikadeller fra Rema1000 :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Late night disco

6 set a 10 squats med 12kg kb og 10 pushups, 10 sek pause imellem hvert set

Den fik ok gas og pulsen kom sku godt op

2*5 dips på køkkenbord, hmm ville gerne ha kørt lidt flere men har pisse ondt i højre trapzmuskel, meget mærkeligt da jeg ellers ikke har stnderlige doms fra i går.

Link to comment
Share on other sites

Rauuw leee træning, men ku heller ikke blive anderledes med Ride the ligtning og ...and justice for all i ørene :devil:

750m C2 lige under 3 min, må se at få lavet noget mere cardio vil bare hellere rive nogle vægte rundt når jeg er i centret, men supersettet fik da pulsen rigtig godt op

DØDSløft:

2x3x50kg

2x3x60kg

5x3x70kg gik rigtig godt, ved at have en fin form tror jeg så okay ud i spejlet ihvertfald. Godt burn i ryggen, og så blev den kørt fra gulvet i dag plejer ellers at køre fra skiver, men tror bare jeg kører fra gulvet fremover da det gik fint.

8/8 db press på swissball @13kg

supersettet med

14 dvs. 7/7 Renegade rows med 2x13kg

4 sæt, skide fed combo der fik pulsen op og trak tænder ud

4x8x30 kg military, daaamn den var tung til sidst

6x10 dips, var en der kørte kæmpe mange sæt frontsquat så jeg måtte lige fordrive ventetiden hehe

2x5x30kg squat

2x5x40kg

Hjem igen hvor der blev kørt laksesandwich supersettet meed kyllingesandwich supersettet med Mælk oh yeah :4mewantfood: begge sandwich selvfølgelig indeholden enhver mesterkoks hemmelige ingrediensm BACON!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Puha mange ofleveringer og forskellige ting trækker tænder ud og efterlader ik så meget overskud til træning. Nåede dog lige akkurat til karate i går efter et møde, var dog næsten kun teknik men vi lærte nogle meget fede kast, så var cool nok. Havde alligevel ikke energi til en hård træning.

Sciencedag på gym i dag med nogle fede foredrag fra DTU folk, og så var jeg inde og se Muse her til aften, fuck en fed koncert han er jo genial på en guitar og lysshowet varout of this world. Håber på at kunne nå op og træne i morgen, men har også skolebestyrelsesmøde og 2 afleveringer til fredag, så vi må se, gotta learn to plan grrrr.

Link to comment
Share on other sites

Hurtig træning idag efter bestyrelsesmøde og en lang dag, ik ret meget energi og fyldt med wannabe gangster typer oppe i cntret hmpff. en fuck det jeg kom da derop.

Hurtig opvarmning

dødløft:

3x50kg

3x60

3x3x70kg ved ik fik en eller anden mærkelig fornemmelse i ryggen, så stoppede her, synes ellers teknikken var ok.

3x8x25 kg military

bænkpres

2x3x60 kg

2x8x50kg

2x10 dips

og så hjem og lave stil, puha det hårdt for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Super dejlig træning idag. Har bestemt mig for at prøve med lidt mere planlagt progression, så nu kører jeg 5x5 i basisøvelserne, og prøver så at øge med 2,5kg hver uge. Har lagt rimeligt stille og roligt ud, så det sku være muligt.

dødløft:

5x60kg

4x5x70kg

SQUAT:

5X30KG

4X5X40KG

Military:

12x25kg

2x8x30kg

bænk:

5x5x40kg

saxon sidebends 3x12-15 m. 5kg i hver hånd

2 sæt russian twist med 10 kg sive, og lidt chrunches ind i mellem

6,5 chinups

Link to comment
Share on other sites

Var til karate i tirsdags, rigtig fed træning. Desværre fik jeg en let forstuvning i højre hånd da jeg fik lavet et knæk under slag hvor jeg ik fik spændt ordentligt op.

Så derfor, ingen karate torsdag, og ro til hånden.

Den har det dog fint nu, og jeg var oppe at træne i går og den tog det meget pænt.

Opvarmning:

sving øvelser, let stræk og bw squats og armbøjninger, taget på knoerne af hensyn til hånden

dødløft:

1x5x50kg

4x5x70kg

Bænk :

5x5x40kg

squat 5x5x40kg

3x8x35kg bent over rows

10x25kg miitay, kørte ik ret meget af hensyn til hånden

3x10 leg raises fra romanchair

2x20 twist med 10 kg skive

3 set saxon sidebends med 5 kg hådvægte, og lidt laterals gejl ind imellem

god træning selvom dødløften syntes hård hmmm skal jo egentlig øge i næste uge men må lige se i dødløfte syns det svingeer meget hvor strk jegg er, det nok teknik betonet. squat og bænk er dog sat så lavt at det ik sku være noget problem at øge. Har de i øvrigt forbavsende godt på 2. J-dag hehe den blev ellers fejret med maner igår.

Link to comment
Share on other sites

Havde to fritimer idag, så passedelige med jeg ku nå op og træne :4thumbup: Har sovet meget dårligt i nat, men lige en kop kaffe og så kørte det egentlig okay

Dødløft:

5x5x72,5kg hmm den er godt nok hård, kan godt klare den men de sidste sæt var sku rough, Overvejer kraftigt at "starte om" med fx 65kg og så bygge op derfra.

Bænk:

5x5x42,5kg gik rigtig godt da jeg lige kom igang

Squat:

5x5x42,5kg godt skub i benern i dag

SS'et med Military 4x6x30kg

ez-curk:

2x10x15kg+stang

4,4 chinups, til gengøld ik meget at komme efter her, skal ha fundet en løsning til at lave pullups derhjemme så jeg kan få banket nogle af.

3x10 leg raises

2x8 chrucnhes

3x10 saxon sidebends

Fin træning egentlig dejligt afbræk i dagen, handleddet havde det også fint nok.

Link to comment
Share on other sites

Karate træning igår, rigtig fed træning med fokus på udstrækning og cirkelspark.

OD-dag idag hvor jeg har flækkes en ordentlig røvfuldbrænde, men det var med brændeflækker så ik så slemt. Fik dog nået at komme op og træne.

Opvarmning: sving og 750m på C2 på ca. 3 min

Dødløft:

5x60kg

4x5x65kg Gik rigtig godt, kørte to af sættene som sumo, det var meget sjovt at prøve. tror jeg vil prøve at arbejde ud fra de 65 kg

5x5x45kg sku egentlig ha været 42,½kg, men opdagede det først bagefter og det kørte egentlig ret fint.

Så sku jeg selvføgelig os prøve med 45 kg i squatten hehe

5x5x45kg kørte egentlig okay ved at ha meget godt drive i øvelsen.

military 4x6x30kg rimelig tunge

3x10 dips ss'et med 3 x10 legraises

2x25 chrunches brændte godt i mavsen

3x10 saxon sidebends med 2x7kg's håndvægte. curlede med dem imellem sætne.

lavede os lidt pullups

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

Døds karate træning i dag :devil: fuld smadder på lige fra starten, vi fik lavet 300 armbøjninger sagde sensei men havde langt fra overskud til at tælle. Højre hånd har det bedre men kan stadig ik slå igennem hmrpf irreterende :dry:

Nu står den på dansk stil og en kold juleøl som trofæ

Link to comment
Share on other sites

Lørdag blev brugte jeg stort set hele dagen i sengen i en nedern combo af tømmermænd, influenca og personlige problemer :gal: .

Men der er ik det der ik kan løses med gin og poesi så efter en nat med tunge tanker var det tid til (tunge) vægte :devil: .

Dagenstræning:

Opvarmning med sving og 500m C2

dødløft 5x5x65kg ganske fint hopper 2,5 kg op i næste uge

bænk 5x5x45kg no problem stiger os

Squat 4x5x45kg easy peasy så tog 10 reps på den sidste :superman: + 10x45kg

2x10x14kg Renegade rows

military 10, 10, 8 x35 kg

3x10x33kg BOR, burde nok egentlig begynde at køre den lidt tungere

Disp: 10 og 3x5+10kg

2 set chrunches på skråbænk og et set twists

derudover en del doubles i pullups fordelt ud over det hele

Link to comment
Share on other sites

Karate træning idag kørte en masse basis, egentlig meget fint da jeg skal til min første graduering d. 9 december( uhh det var Red Hot dag sidste år). Og så squattede vi med en makker der stod på hoften af os det var meget sjovt, godt man har prøvet squat med kilo før.

Blev også til en stemme på de konservative idag, ærgeligt at det ik ku lade sig gøre at få en borgelig regering med mindre indflydelse fra nationalromatikerne, men dog bedre en den anden fløj kom til.

Får en travl dag i morgen, men sku gerne nå op at køre et pas, kan mærke jeg hungrer når jeg ik har været der et par dage så det super fedt.

Link to comment
Share on other sites

Arghh virkelig stres for tiden, fandme for tidlig en alder at få det i og er så oven i købet gået ned i karakterer samtidig men har nu stadig et snit pænt over middel(7,6 på den nye skala), og skal nok få rettet op på det.

Superfedt at komme ned og træne idag, drengene var i huset. Har besluttet mig for at lave en lille kollektion af artikler til dem som skal lokke dem ud af deres maskiner.

Opvarmning 500m C2 + sving + arm, ryg og benbøjninger

Dødløft:

8x50kg

5x5x67,5kg 2 af setne som sumo, hmm tror jeg vil se om jeg kan lave en del med nogle styrkeløftere og se om jeg ik kan trade en stor postowrkout burger for noget teknik træning

Bænk:

5x5x47,5 kører stadig fint selvom jeg håndledene ikke er helt på toppen endnu

Squat:

5x5xx47,5 elsker bare den øvelse mer for hver gang jeg laver den.

ss'et med

3x9x30kg military

lidt til armern

2 set seated curl med 14 kg db

1 highrep set hammercurls med 8 kg db

10,8,7 dips BW+10kg

En del mave gejl

Link to comment
Share on other sites

Grrr fed træning i dag, sov 12timer+ i nat og var godt tanket op med mad inden så jeg var helt oppe at ringe.

sving og let stræk

500m C2 1.48 PR ikke all out, men heller ikke langt fra tog sin tid at få åndedrættet under kontrol :bigsmile:

Dødløft: 5x5x65kg meget forskel i hvor tunge sættene var skal ha fundet ent il at træne mig i lidt teknik

Bænkpres, den var helt gal med kilone i dag hehe men gik meget fint, fik os eksperimenteret med lidt forskelligt greb. Det ehel sku ha været 5x5x47,5 kg men kom til at se således ud

1,25kg/2,5kg/10kg/20kgstang/10kg/5kg/2,5kg ku ik finde en til 1,25 kg skive så med en 2,5 kg på i venstre.

2,5kg/2,5kg/10kg/20kgstang/10kg/5kg1,25kg tænkte jeg hellere måtte træne jævt så den røg over i den anden side(venstre godt nok tung ku ik helt forstå det, men op kom de.

1,25kg/2,5kg/10kg/20kgstang/10kg/5kg/1,25kg Får fundet en skive til af 1,25 kg men den er stadig mærkelig

1,25kg/2,5kg/10kg/20kgstang/10kg/2,5kg/1,25kg Nåååårh der var en 5 kg skive i den ene side istedet for 2,5 kg fuck var meget sjovt at prøve

samme kg som 4. set men 10 reps :devil: PR!!!

For en gang skyld en der brugte squat stativet så mili røg ind først sammen med lidt farmerwalk og curls

30kg@9,9,8 ku goddt mærke bænkpressen så sidste rep var pushpress

Squat:

4x5x47,5 kg

15x47,5kg PR!!!

Dips: 3x10xmig+10 kg feeeed øvelse

4 set fullcontact twist først med 20 kg stang og de sidste 3 med en 10 kilo skive oveni

Udstrækning til sidst, dejlig træning godt brændt af.

Link to comment
Share on other sites

Lige en et par PR's idag, og det endda uden metal i ørene. Benefits of being a newbie

sving, 750m C2 3,10 psuhups og bw squats

Dødløft: 5x60kgOH 4x5x65kgOH et sæt sumo, kom en gut hen og sagde jeg havde en forkert holdning i ryggen, så det var jo ik så godt han anbefalede istedet en stivbenvariant hvor jeg kun sænkede til knæet, fedt at blive rettet, men tror min løsning blir at besøge en vægtløfter klub og blive rettet til.

Bænk: 5x5x50kg pr ku godt mærke jeg gik op men ik så slemt

Squat: 5x5x50kg Still going strong

Military 3x9x30kg

Incline db press 3x8x15kg

SS'et med 3x10 led raises

Dips 2x8xbw+10kg

kort stræk

lidt mavegejl da jeg kom hjem.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag:

Karate træning, masser og basis men også en god sjat mave. Dog ik specielt hård træning da jeg sad kamp delen over af hensyn til mit håndled så tog et par ture i rebene.

Idag lørdag:

dødløft:

8x50kg

4x5x70kg hmm kan sku ik helt greje den, men lader til at jeg nok får en aftale i stand med lidt guidning så det blir fedt.

Bænk:

5X5X50kg hm lidt tungere end sidst, mærkeligt, men sku dog ikke være et problem at stige på mandag

Incline db press:

10x14kg, 8x15kg, 6x16kg, 4x17kg, 4x18kg

Dips:

2x12

Squat:

5x5x50kg

Mave gøjl og lidt curls

Nåja og 2x8 pullups med vristen på boks, + 3 alm

Link to comment
Share on other sites

Kort og komprimeret træning idag, da jeg skulle spille poker med drengene, men burde nok ha blevet oppe og trænet, endte nede 150kr på aftenen , men var nu meget hyggeligt.

Træningen blev til:

Speed opvarmning 300mC2 og lidt Bwsquats

Squat:5x5x52,5kg

ss'et med

Military 10,6,8@30kg

3x10x16kg DBpress

2x10x38kg BOR

Link to comment
Share on other sites

Karate igår, lærte nogle meget fede comboer med nogle kast, fik lidt ondt i hånden tror jeg vil begynde at køre med sportstape

Styrke idag:

Var i godt selskab med først Arctic monkeys og senere metallica så det kørte bare derudaf, for satan man kan føle sig though med james hatfield i ørene selvom der er peanuts man river rundt.

C2 500m ca. 1.48 tror jeg

lidt sving og stræk

Dødløft: 5x5x70kg gik okay

Bænk: 1x62,5kg havde glemt at bænk stangen vejer 20 og ikke 11 kg. 5x5x52,5kg hm de begyndet at blvie tunge, men vil prøve at stioge et par gange endnu inden jeg skifter program

Squat: 5x5x52,5kg deeejlig øvelse

Military: 3x10kx30g fedt nok fik endelig nakket 10 styks alle tre gange også en kongeøvelse

Renegade rows: 3x5/5 16kg

SS'et med

Inlicne dB press 3x8x16kg

eZcurl: 2x8x20kg+stang og 1x12x15kg+stang

Decline chrunch: 3x10xbw+ lille sandsæk

Dips: 3,3,6x bw+20kg uhh også en af yngliongsøvelserne PR oh yeah

Db snatch 2x5/5x20 kg gjorde ondt i nallerne mangler mere eller mindre permanent hud når jeg løfter og det ku altså mærkes når den sku i top, men mavsen ku li det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share