Joes Training


JoeA
 Share

Recommended Posts

Var på besøg hos Blackice i en jernhule i Allerød, godt nok noget andet end mit eget center. Mindre poleret og meget mere rå stemning, men folk var superflinke så det var fedt nok. Fik tjekket op på dødløft, bænk og sqaut. Med diverse tilrettelser endte det faktisk helt pænt(fik jeg ihvertfald at vide hehe).

Startede med at køre en masse dødløft først rimeligt let, kan ik huske det hele men fik ihvertfald lavet 3x80kg, 3x90kg, 1x100xkg og 1x110kg så der var lige en PR i skabet :devil:

Så lidt bænk: tror det blev til 5x5x52,5

Squat: først noget teknik med 30 kg og så et par sæt med 50kg

Dips: 10, 2x10+10KG, 8x+10kg

Kb military press 3x6/6x16kg

2 set chrunches og 2 set twist med 10 og 20 kg skive

Sku os lige prøve om jeg ku snatche deres 24 kg kb og det gik ok både med højre og venstre, men tog kun 1 set da ryggen var ok brugt.

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

God omgang træning idag

500m C2 på 1.58 meget nemt egentlig, hva satan er jeg ved at få lidt kondi, derefter forskellige sving og lidt ryg, mave og armbøjninger

dødløft:

5x50kg easy peasy

3x70kg

3x80kg

3x90kg hmm meget fed måde at køre øvelsen på, thank you blackice

Bænk: prøvede et nyt trick med at ligge på skulderbladene gik vel fint nok, selvom de så småt begynder at blive tunge

5x5x55kg

squat:os på skulderbladene her

5x5x55kg

Incline db press:

2x8x16kg

Incline flyes: bare for at prøve

2x10x10kg

One arm db press:

2x8x16kg

Military:

2x3x40kg

2 set haning leg raises og et set i roman chair

Dips:

3x3xBW+20kg

2 set russian twist med 20 kg skive og et set saxon sidebends

til sidst lidt rotatorcuff øvelser og chrunches på swissball

Link to comment
Share on other sites

Blev desværre ikke til noget karate idag,men fik lavet lidt gejl her til aften.

3x 2/2 @ Turkish get up med 12 kg kettlebel havde helt glemt hvor hård den kan være, de gik fint men utroligt som de få set kan fp ens puls op

herefter lidt blandet ting for mine håndled

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

Puha længe siden der er blevet noteret ned, men er da blevet til en gang karate, en graduering og så styrketræning i dag.

Så kom dagen min første graduering, havde da været lidt spændt, men vidste jeg ku det jeg skulle så det sku nok gå. Men fuck det viste sig at være hårdt, mistede helt tidsfornemmelsen fandt så senere ud af det kun havde taget to timer. Et hurtigt sum up af det hele, så sku vi vise de tekniske ting der nu lå i pensum igen og igen og igen. så de ku se vi ku det. Og ind imellem dette blev så flettet en ordentlig portion pushups, mavebøjninger, englehop og squats. må sige at englehop for mig er klart den værste af de øvelser, mavebøjninger derimod var næsten pause agtigt :cool: . Hillsprints på bare tæer blev detos til, jeg fik dog lov at have sko på da jeg har været lidt småsyg på det sidste, er iugang med at skrive studieretningsopgave og ville ikke risikere at ligge syg oven i dette. Det gik nu godt alt sammen og jeg fik min fine røde streg på bæltet og er meget stolt :blush:

Note til mig selv så kom dog i bedre form.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning blev mange af de samme øvelser men med en lidt anden set rep fordeling end jeg plejer.

Opvarmning: en del sving først, herefter 2x500 C2 den sidste i ret godt temp, ca. 1.48

Dødløft: 8x50kg 5x60, 5x70kg, 5x70kg, 5x80 kg altsammen fra skive, og alt med dobbelt overhåndsgreb pånær de 80 kg.

Bænk: 5x50kg, 2x10x40 kg speedbænk nice at den vægt er blevet så nem, 4x60kg auch så blev det tungere, men der er til mere

incline db press: 3x7x17kg

Squat: 10x30kg, 2x5x50kg 5x60kg, kan sagtens få dem op, men selv med 30kg er der ik ret meget speed over dem, er ik så stærk i bunde, oh well det skal squattes væk :bigsmile:

one hand db press: 3x7/7x15kg dejlig øvelse, der skal virkelig stabiliseres

chinups: 3x5

4 set full contact twist, 30 i alt på de 3 sidste

Ez-curls: 3x8x23kg

blandet mavegøgl

Og så har de fået pebernødder i centret :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Karate igår, mere eller mindre rent fysisk træning, konstant igang vi måtte ikke stå stille så var der armstrækkere. Vi lavede også en del polyometrisk træning som det så fint hedder, det sku hårdt, men fed træning alt i alt. Nåja og så sku vi give julegaver til hinande, dvs. lårspark

1 times spinning med mor og far i dag, gav den gas, ku mærke springene fra igår, men den fik godt gas.

Hurtig styrke mens mor og far badede, det kalrede jeg hjemme.

Db press 7/7x2x15kg og 7/7x16kg

dødløft: 8x30kg, 3x70kg, 3x80kg, 2x80kg, de var sku lidt hårde i dag. Var os rimelig udkørt efter cyklingen.

Link to comment
Share on other sites

Fuuuck en fed træning, :devil: man får helt lyst til at hoppe med på BOOOOM!!!-dillen.

Hurtig og intensiv opvarmning, diverse sving og ryg, mave og armbøjninger squats og jump squats. Også lidt opvarmning med kosteskaft.

Havde bestemt mig for at køre færre øvelser men flere sæt idag.

Squat till you drop :inlove::

8x30kg

2x5x50kg

3x3x60kg

3x65kg PR

1x70kgPR

1x75kgPR, og 1xkropsvægt wuhuuu

3x70kg

15x50kg

Fuck så var stængerne os ristede

Dips:

8xbw

2x6xbw+10kg

3x3xbw+20kg

1xbw+25kgPR

1xbw+30kgPR

3xbw+20kg

Rauuw

Dødløft:

6x50kg

2x5x70kg

3x80kg

1x100kg

1x100kg, Jep jep op kom de, men ku godt mærke kroppen var brugt her

Military press: 5x7x30kg

Spiste det meste af en pose peanuts undervejs, mums :nissetunge:

All and all dejlig træning, ku godt være man sku køre noget mere på den her måde fremover

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

Dagens hurtige træning midt i opgave skrivningen.

Kb press 2 @12 kg

1/1, 2/2, 3/3, 4/4, 5/5

kort pause

1/1, 2/2, 3/3, 4/4

kort pause

1/1, 2/2, 3/3,

kort puase

1/1, 2/2

1/1

20 pushups med eleverede fødder

3x twistng torso med halvstor sten i favnen

ss'et med 2x5 dødløft af sten, mener at huske dne veje rlige over 40 kg ku godt mærke den var blevet lettere

Link to comment
Share on other sites

Puha længe siden der er blevet træner på grund af SRP, så det var fedt at komme igang igen, kørte bare hvad der nu lige faldt mig ind.

Hurtig opvarmning

Squat:

6x50kg

5x55kg

4x60kg

3x65kg

4x65kg

Bænk:

8x40kg

5x50

3x3x60kg

Military:

3x8x30kg

Dips:

3x15@BW

Dødløft, kan ik helt huske præcist hvad jeg kørte til at starte med for fik kludret lidt i kiloene

random ting.

5x85kg

2x1x110kg

3x5 chinups

lidt wrist og alm curls og mavegejl og så ellers hjem

Link to comment
Share on other sites

Lang træning i dag med masser af snak, men meget hyggeligt

Opvarmning: 10 min løb med et sprint-interval på 1 min

Dødløft: 8x50kg, 4x60kg, 3x70kg, 3x80kg 3x90kg, 3x95kg alle set pånær det sidste med dobbelt overhånd

Db bænk: 2x8x18kg, 2x5x20kg

Squat: 3x5x60kg 2x5x55kg gik 5 kg ned på de 2 sidste da syntes jeg mærkede et eller andet i ryggen, men var nok ikke noget

Military pres: 8x30kg, 6x35kg, 1x40kg, 1x42,5kg, 1x45kg, 1x47,5kg 1x50kg PR!!!!!! de kom sku op allesammen

Pull-ups, 3x5 og 5 chinups

Full contact twist: 4x12x30kg

Herefter noget blandet curls, rows, rotatorcuffs og stræk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så blev det nytår, har fået trænet lidt spredt sin sidste logning, men første gang i dag jeg var i centret siden sidst.

Er lidt småforkølet så energien var ik helt i top, men det er jo ingen undskyldning og mensandten om der ik kom en PR.

Opvarmning inkluderende OH-squats

Dødløft: 8x50kg, 3x70kg, 3x80kg, 3x90kg,3x100kg 1x120kgPR!!! så var ryggen os godt ristet

Incline Db press:8x16kg 3x6x17kg

Db Rows:8/8x18kg 2x6/6x22kg

military press: 3x4x40kg

Squat: 10x30kg, 2x6x50kg, 2x5x60kg

Bænk: 3x3x60kg

Glæder mig til at komme igang med karate igen, over and out.

Ps. Husk man stadig kan blive den første til at smide en kommentar herinde her er sku lidt ensomt hehe

Link to comment
Share on other sites

Første omgang karate i år, og det var simpelthen konge, knald på hele vejen og en instruktør fyldt med energi. Er helt smadret nu. Vi skal også svømme i idræt i morgen, så det bliver meget rart. Og så er det træning på kampholdet for første gang på lørdag Oh yeah. Er lidt spændt på hvordan 3*karate og 3*styrketræning om ugen kommer til at fungere, men vi må se bliver nok mere tiden jeg bliver presset på da jegogså skal have fundet mig et job. Ellers må jeg bare køre mere af styrektræningen hjemme, det heller ik noget problem.

-->Colaze

Welcome to the log, har os fuldt lidt med i din på det sidste, det sku lækker træning må jeg sige. Hvilken kampsport dyrker du?

Ja ved ik helt hvordan det er med forholdet er jo forholdsvis ny med seriøs styrke træning så tingene skal jo lige op i gear, men det da rigtig der burde være til nogle flere kg i squatten. Har tænkt mig at køre en omgang sheiko fra på mandag af hvis kroppen ellers kan holde til det.

Link to comment
Share on other sites

Vi skal til at svømme i idræt og blev til lidt et sted mellem 750m og 1000m idag. Hun vil lave nogle programmer til os næste gang så det bliver meget sjovt. Ellers er jeg helt ristet fra karate i går, doog mest i overkroppen, men overvejer at smutte op i centret senere da jeg ikke kan komme til karate i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Sandelig om det ikke blev til et træningspas til. Tog det meget stille og roligt da kroppen er godt brugt fra i går af. men sandelig om det ikke blev til en PR af alligevel, jaja 5 kg men det tæller.

Grundig udstrækning af hele kroppen

Squat: 2x5x50kg, 2x5x60kg, 2x3x65kg, 2x2x70kg, 1x75kg, 1x80kg

2 set haning leg raises og 2 set de. chrunches med 5 kg skive

Link to comment
Share on other sites

Puha 2 træningspas idag :devil:

Var på kampholdet for første gang idag, o det var superfedt. Pånær selve den hårde sparrig til sidt var det faktik mindre hårdt end en normal træning. Vi arbejde med clinch idag, hvordan man sætter den ind og kommer ud af den igen, og sluttede af med noge 1 min runder med "bokseregler + clinch", havde en runde mod de ene af sortbæterne hvor jeg gav den fuldt smadder, og vi endte da os nede på gulvet hvor jeg faktisk holdt ud til tiden løb ud, oh yeah. Men ku godt mre jeg i de næste runder at dt havde kostet. På lørdag skal vi træne gulvkamp bliver os fedt.

lige hjem og æde og så en gang styrke, fik endelig overbevist en af mine venner om at skifte til frivæte wuhuuu

Opvarmning..

dødløft: 8x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x85kg, 5x87,5kg

Bænk: 10x40kg 2x5x50kg uha fuck jeg havde ingen presse styrke, men blev os ti en hel del pushups til træning

BOR: 10x30kg, 10x35g, 10x40kg

Squat: 5x50kg, 4x60kg, 3x70kg, 2x75kg, 1x80kg, 1x85g uha ha så var der sku lige en pr mon ik der oså er til 90? måske endda 100 snart

lidt curls g så var jeg ellers brædt af.

Link to comment
Share on other sites

Puha har været helt flad i dag, nok for lidt søvn i nat i forhold til træningen i går. Starter på sheiko i morgen, men har en lang skole dag og møder lige bag efter til kl 8 eller sådan noget, så blir en laaaaaang dag, but aint no excuse.

Ugen kommer forhåbentlig til at se sådan her ud.

Mandag: Sheiko

Tirsdag: Karate

Onsdag: Svømning og Sheiko

Torsdag: Karate

Fredag: Sheiko

Lørdag: Gulvkamp

Ser jo lækkert ud, men har også besluttet at stille op til DM i karate, inden for vores stilart Shin Go Riy, s¨den skal os ha gas. Det er mest for at få noget erfaring med kamp hvor det virkelig gælder og ha et mål at træne for.

Link to comment
Share on other sites

Første dag med sheiko, fuck de skøre de russere, 17 bænkpres sæt og så skal vi da os lige ha nogle flyes. Løb desværre tør for tid da jeg sku til bestyrelsesmøde inden, men nåede alt pånær to sæt flies. Har sat squat til 210pund/95kg, bænk til 160pund/72 kg, dødløft: 285pund/128kg. Squatten var ikke så slemt, bænkpres vel egentlig heller ikke, men trætheden meldte sig nu på de sidste sæt.

X PCT WT RP

BP 50% 36 5

BP 60% 43 4

BP 60% 43 4

BP 70% 50 3

BP 70% 50 3

BP 75% 54 3

BP 75% 54 3

BP 75% 54 3

BP 75% 54 3

BP 75% 54 3

SQ 50% 36 5

SQ 60% 43 5

SQ 60% 43 5

SQ 70% 50 5

SQ 70% 50 5

SQ 70% 50 5

SQ 70% 50 5

SQ 70% 50 5

BP 50% 36 6

BP 60% 43 6

BP 60% 43 6

BP 65% 47 6

BP 65% 47 6

BP 65% 47 6

BP 65% 47 6

DBFLY 10 10

DBFLY 10 10

DBFLY 10 10

DBFLY 10 10

DBFLY 10 10

Stand GM 20 5

Stand GM 20 5

Stand GM 20 5

Stand GM 20 5

Stand GM 20 5

Tlifts/Core 116

Tlifts 191

Link to comment
Share on other sites

Damn mine ben var smadrede i dag, tirsdagens karate træning var dedikeret til at "smadre" vores ben :devil:, det betød massere af squats og lårspark.

Svømmede en blandet landhandel i idræt i dag med forskellige øvelser, hårdest var fartleg med 4x25m hurtigst muligt, med 10 sek pause imellem hver bane.

Var oppe her til aften og køre anden dag af min sheiko, var rimelig ristet i kroppen og havde glemt mit program så langt fra optimalt, men fik dog kørt noget der mindeede lidt om det.

Deadlift to knee: 5x50kg, 4x60kg, 3x70kg, 3x3x80kg

Bænk: 6x35kg, 4x40kg, 3x3x55kg

kørte 2 sæt lungees indtil stangen blev fri.

dødløft fra boks( dvs minus de skiver jeg normalt kører fra, vi har technogym skiver): 6x50kg, 4x70kg, 3x80kg, 3x3x100kg

Hmm synes jeg har virkelig svært ved at restituere fra den øgede træningsmængde, kan godt være jeg bliver nødt til at skippe sheikoen men kører lige ugen ud.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå så må vi sku hellere logge igen, fandme længe siden. Sker en del i mellem tiden torsdag i sidste uge igen til karate, fik jeg et eller andet mærkeligt vred i knæet så tog ik op og styrketræne om fredagen. Var dog alligevel nået frem til at Sheiko ikke er kombinerbart med 3*karate om ugen kan simpelthen ikke nå at restituere. Ellers ahvde jeg influenca hele sidste uge så det var super nedern. Var til karate i lørdags, men måtte sidde over til noget af det fysiske. I dag var jeg så oppe at styrketræne for første gang i laaang tid. Er ik helt klar igen så tog det stille og roligt, men skønt at komme op igen.

Link to comment
Share on other sites

500m blandet svømning til idræt i dag, og en vandpolo kamp, det fandme en hård sport

Styrketræning til aften, stadig ikke helt oppe i gear, men meget bedre end i mandags.

650m C2, og 5 min crosstrainer

Dødløft: 6x50kg, 5x70kg, 1x90kg, 6x1x100kg

bænk: 3x6x50kg

DB Snatch: 3x5/5@20kg

incline db press: 3x8x17kg

biceps og mavegejl

Link to comment
Share on other sites

Puha surpriseparty for en veninde torsdag og gymnasiefest fredag så var rimeligt smadret i morges, men kom dog op til træning. Vi kørte en masse teknik med plethandsker og sluttede af med noget clinch og crazy monkey. Tog en bokserunde med masker til sidst med en af sortbælterne, ret sjovt, men også meget frustrerende, tror jeg fik 2 slag ind på ham på 5 minutter. Mit hoved var sku også lidt grokky bagefter.

Ellers har jeg kørt lidt pullups herhjemme, tror jeg vil tage til Tactical Strength Challenge, jeg kan nok langtfra levere et prangende resultat, men det et meget godt mål og altid fedt at møde nogle stærke mennesker.

Link to comment
Share on other sites

Arghh :devil: fik ondt i knæet i dag ved dødløft, så stoppede med alle ting der involverede knæene, skal på skiferie i næste uge og tør sku ikke risikere noget.

Let opvarmning, kan godt være det skulle ha været mere, men burde jo egentlig ikke være noget problem.

Dødløft: 8x50kg, 3x70kg, 3x90kg og der gjorde det ondt :mad:

Bænk: 5x5x55kg

Pullups: 5,4,3,2,1 ikke med supermeget overskud, men op kom de, vil prøve et pullupprogram af pavel hvor man øger efter denne ladder model

Incline db press: 5,6@18kg 5x20kg

Db rows: 5+5X2

BOR: 2x5x50kg

Onearm db shoulder press:

5+5, 6+6@17kg , 5+5@20kg 1 med højre desværre ikke med venstre med 24 kg

wrist curls 2x10x12kg

BB Curls: 2x8x22kg

Military press: 3x3x40kg

Leg raises og og decline chrunches

dips 2x15

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

træning i går:

Pullups: 5,4,4,2,1 kan se jeg lige havde rodet rundt i progressionen, men det går jo nok til gengæld var der halvmeget pause da de blev taget imllem lektier.

Om aftenen karate, en masse basis og så kamp til sidst, en del armbøjninger og englehop. Fik flækket storetå neglen da et af mine frontspark blev pareret avs..

Idag: Pullups 5,4,3,3,2 både i går og idag er de taget hjemme i døren, river lidt i hænderne, men går nok skal op med familien og svømme senere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share