Joes Training


JoeA
 Share

Recommended Posts

Arghhh fandme hårdt at starte i skole igen når man i en uge har brugt dagen på at stå på snowboard i solen, og drikke hjernen ud om natten, fuck det var skønt.

Dejligt at være oppe at træne igen har virkelig savnet det, har dog lavet lidt småtteri nede i frankrig. Har ik haft nogen knæproblemer med snowboard så det har været rigtig dejligt, men man var riemlig ristet i ankler og lægge efter en lang dag på pisterne.

Fik mest kørt ryg idag..

Sving og 500mC2 til opvarmning.

Dødløft: 8x50kg, 3x70kg herefter 10 singler med 90kg og starttid på 1 min.

Military press: 5x3x40kg puha de var tunge, men op kom de.

Snatch: 3x3/3 @ 24 kg

Squat: 3x5x65kg tunge men ok tror jeg rykker lidt skævt

SS'er med pullups: 5,4,3,2,1

curls og mave ting bestående af sidebends, saxons sidebends og partiel dragon flags.

2x10 pushups med bands, meget sjovt men det sådan nogle rehap bands så ikke ultra meget modstand.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Havde der ret dårligt igår, tror jeg har lidt virus agtig ting i kroppen(hypokonder :bigsmile: ) så valgte at blive hjemme fra træning.

Fik dog styrketrænet i idræt i dag, men var ret tapper for energi. Fik dog kørt:

Bænk

Skråbænk

Squat

lateral raises

chrunches

Link to comment
Share on other sites

Ahh første karate træning efter ferien, så fedt at være tilbage igen. Træningen så nogenlunde således ud:

Opvarmning

Kort stræk

Basis- kianu-kata og sidelæns spark

lidt selvorsvar komboer

5x1mins kamp

Var os en sjat armbøjninger vi tog vel 100 i alt, ret let styrkemæssigt idag. Kampene kørte rigtig godt men fik nogen knups, fik sparket om i en albue med foden, det gør stadig lidt ondt, håber ik der er sket noget. Fik os lavet et frontspark hvor jeg ikke havde tærerne ordentlig oppe da der blev pararet, og tog et spark lidt på ryggen. Tilgengøld fik jeg sat et Brasilian Kick(frontspark->cirkelspark) fuck det var nice :4thumbup:

Nu Dansk stil :dry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens eftermiddagstræning:

250m roning og svingøvelser og BW squats

Squat: 10x30kg, 6x50kg, 4x3x70kg, 2x2x80kg

Bænk: 5x4x60kg

Db snatches: 3x5/5x20kg, kom en over og snakkede KB øvelser med mig, sikke da en positiv overraskelse troede jeg ik fandtes i mit center

pullups: 4x4 gik egentlig meget fint

Dips: 8xBW+3x8xBW+10kg

0x90kg sku lige prøve, men kroppen var for træt og jeg gik helt kold i bunden havde heldigvis en ven til at spotte

Sidebends ss'et med fingerrolls

3x10 facepulls

God lang udstrækning med buddy bagefter

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

Har haft lidt doms i øvre ryg i dag, men ikke noget slemt. Og så dagens optur, var lige hurtigt til at fange at der var en der sku af med et vægtsæt, så efter lidt kort snakken frem og tilbage er jeg nu den glade ejer af 2 vægt stænger 2 håndvægte og ca. 80kg til. Dog er der kun 2 10kg's skiver så der er mange små, men det super fedt. Fik lige løst til at køre lidt aftentræning af.

militarypress: 4x10x30kg

SS'et med

Pullups 5,4,4,4

Derefter return of the kb Snatch

dropsæt uden pause, men med håndskift hele vejen. Altså 20 med den ene, 20 med den anden etc.

20/20, 15/15, 10/10, 5/5 puha det god kondi træning

Link to comment
Share on other sites

Lidt aftentræning midt i en matematik aflevering der bare ikke gidert. Men blev det til et positivt nyt bekendtskab

ZercherSquats, sikke en fed øvelse og oplagt når jeg ikke har noget squatrack, men det er næsten en øvelse i sig selv at få stangen i udgangposition, prøvede en slags dødløft måde jeg har set i guardenslog og det ku godt lade sig gøre men var ret besværligt, en enkelt gang cleanede jeg den 50kg er vel pr?. Jeg endte dog med at bruge en havestol som stativ, virkede overraskende godt.

ZercherSquats: 2x6x30kg, 2x3x40kg, 4x2x50kg

5 chinups 5 pullups, og en ladder til 3 ind i mellem

derefter

3 set fullcontacttwist med stang+10kg, har lavet den helt forkert før, fuck den brænder når man flytterb stangen med kroppen og ikke armene

Link to comment
Share on other sites

Karate træning idag, kan mærke jeg er ved at komme i form kun når der virkelig er knald på puderne og til kampene at jeg går er ved at gå død så det fedt. Vi trænede en del frontspark, det ret irreterende er simpelthen ik smidig nok, mit lår blokker hvis jeg skal folde benet helt vandret ud. Efter træning:

2x4 HSPU

2 ture i reb, puha den anden var hård, støtter lidt med benene når jeg skal ned igen.

derhjemme:

3 sæt stang +10kgFullcontacttwist

3x6x30kg clean n press, fed men hård øvelse

Link to comment
Share on other sites

Nede i Val T var der en kæmpepude efter et af hoppene i bunden af funparken. Den gjorde at man kunne lande ligesom man havde lyst til og stadig ik slå sig, så det var superfedt. Kan desværre ik selv lave nogle tricks men der blev sat nogle ret vilde ting, 540, backflips, fronflips, flis med skru.

Er mig på de to første billeder

post-11024-1204063649.jpg

post-11024-1204063662.jpg

post-11024-1204063669.jpg

post-11024-1204063676.jpg

post-11024-1204063683.jpg

Edited by JoeA
Link to comment
Share on other sites

Fik nået lidt træning i idræt inden jeg sku ned og holde en info time for nogle 9. klasse elever der var på besøg.

Hurtig opvarmning

Dødløft:8x50kg, 5x3x90kg sad godt, alle med OHgreb

Og så lidt midnats disko:

Hurtig opvarmning

Zerchersquats: 8x30kg 4x3x50kg

Sidebends med 22 kg imellem nogle af sætne

Shrugs: 2x8x50kg

clean n pushpress 1x50kg var faktisk ret let

Fik også lige prøvet 2-handsanyhow og sandelig om de ik kom op kørte med en håånd vgt og min kb, 22kg håndvægt.

Havde min søster med oppe på gymnasiet og se totalteater idag, fuck det var godt de var virkjelig gode. Skønt at se folk man kender rigtig godt bare gi den gas i skøre roller.

Link to comment
Share on other sites

Som altid rigtig fed træning. Meget oldschool opvarmning der gik nogenlunde sådan her 100 stød på pude, 50 armbøjninger, 30 lårspark med hvert ben 50 knæbøjninger, 60 knæspark 30 engelhop. Derefter en masse løb med armene i 90 grader fra kroppen. Det sjovt med syretræniung, det næsten 100% psykologisk sænkede ik amrne på noget tidspunkt :devil:

Så var der basis med masser af kianu kata(hvordan fanden staves det egentlig?)

Så 2x2 min stød med fokus på at holde et tempo hele vejen.

Og så var der kamp, gik fire runder først mod en sortbælte hvor jeg blev presset rundt i ringen hele tiden, vi kører dog meget teknisk her til at starte med så slagene var ik så tunge, men jeg ku sagtens mærke at det kun var med hans gode vilje jeg stod op. Jeg fik lov at køre alle mine kampe i en firkant inde på midten der svarer til den ring vi skal kæmpe i til DM. Derefter en kamp mod en grønbælte var meget bedre til at gå ud over hans forreste ben og dermed ikke lade mig fange i et hjørne gik ret godt, skal dog huske at have hænderne oppe til hovedet HELE TIDEN. Så mod en blåbælte pige, hun var meget spinkel men ret dygtig teknisk, vi kørte meget teknisk da hun lige er vendt tilbage fra en pause, fik landet et dybt stød i hendes albue doh så det gav lige en forstuvet pegefinger til mig.

Lidt styrke da jeg kom hjem:

Clean n Push Press: 5x1x50kg

DbSnatch 7/7@22kg

Pullupladders: 1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Link to comment
Share on other sites

Tog et pumper styrkepas inden jeg sku til gymnaisefest om aftenen. Har i øvrigt besluttet mig for at ikke at drikke alkohol før efter DM i maj. Jeg har mere eller mindre drukket mig fuld 1-2 gange om ugen de sidste 4 år så bliver spændende at prøve og se hvordan det vil få indflydelse på min hverdag og træning, positive i predict.

Hård karate træning lørdag med masser af kamp og fokus på frontspark. Mine underarme er stadig ømme fik også en ret stor flænge i venstre.

Link to comment
Share on other sites

Dagens aften træning, ca. 3km løb i snevejr(må tælle lidt ekstra på hardcore skalaen) startede stille og roligt og holdt ellers et jævnt roligt tempo. Planen er at jeg lægger stille og ud så skal til at løbe noget interval når benene lige har vænnet sig til det.

Derefter

Dødløft: 6x50kg, 3x70kg, 5x4x80kg

blev blandet med lidt hanging knee raises og leg med min nyelavede wristroller

Link to comment
Share on other sites

Havde skolebestyrelsesmøde idag, men nåede kamp og lidt pude til træning. Gik en ubehagelig runde med en Sensei de begynder at gå til den, men skal jo lære det på et eller andet tidspunkt. Derudover er der en af vores sortbælter der skal ud at rejse, så han fik et farvel på behørig vis. Vi linede op på række og så tog han ellers ti slag i maven fra den første så 10 mavebøjninger 10 slag fra næste osv. Så kørte han så den anden vej på os andre bagefter shit der bliv ik lagt fingre i mellem.

Fik lavet lidt styrke bagefter

Zerchersquats: 4x2x60kg

2x3 pullups og lidt wristroller imellem.

Link to comment
Share on other sites

Nå lidt tid siden sidste log update men der er da sket en del. Har hele sidste uge haft terminsprøver dansk, Engelsk, Matematik og Kemi og tror de er gået ret godt så det rigtig fedt. Derudover var jeg inde i nippon sport med en ven onsdag og har fået købt benskinner, skridtbeskytter og tandbeskytter. Så det superfedt. Onsdag fik jeg så lige løst til at prøve at ælave cirkel spark henover mit badeværelses bord, for at lære at trække benet op og komme vandret ind. Gik os fint, men fik lige stoppet hovedet før benet så knaldede min fod lige op i bordet. Fuck det gjorde ondt fik bukket halvdelen af storetåneglen helt op og det gjorde generelt pisse ondt. Så tog ik til træning torsdag så foden lige kunne komme sig.

Fredag: var jeg hjemme og træne hos en vev med nogle gutter. Stille og roligt og rigtig hyggeligt. Fik lært en af mine venner at dødløfte, han er pænt stor og reppede uden problemer med 100kg. Fik kørt noget bænk og 5-6 singler med 100kg i dødløft.

I dag var der træning om formiddagen. Der var fokus på knæspark idag, og ellers blev det til lidt pude, kamp og en masse bench dips.

Har taget en hjemmeaften i aften med film og afslapning, resten af familien var væk. Men fik alligevel løst til at køre noget lidt træning. Fik tagte min crossfit mødom og det var sku fedt, døde bare alt for emget på pullupsne.

5 runder af:

5 Pullups

5 trhusters med 30kg

5 burpees

tid: 5 min 51 sekunder

Fed træning, og så der en tid og gå efter til en anden gang.

derefter:

3x3 zerchersquats med 60kg

ss'et med

Pullups ladders 3x1,2,3

Prøvede at køre front squat med 40kg en enkelt gang, men fik ondt i håndledene

tog også lidt full contact twist til sidst

Link to comment
Share on other sites

Aften træning:

3x3x40kg powercleans

4x3x40 kg militarypress + 10x40kg PR!! :devil: sku nok ha reppet lidt mere på de andre sæt,men 40kg var tungt før mig før i tiden nice fremgang.

kørte poullups ladders og box pistols ind imellem, skal ha nailet de pistols.

Link to comment
Share on other sites

Karate træning i aften: Hård opvarming med masser af cirkelspark og reaktionsøvelser og andet gøgl. Ellers Kata og pude og stamnia til sidst.

Hurtigt styrke da jeg kom hjem:

Clean n press: 5x1x50kg tangering af Pr i military og de var ret lette.

SS'et med 5x3 pullups

Puha ellers stressende dag der ikke er ovre endnu, har 5 afleveringer til den her uge

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet lidt i idræt idag, meget fint da jeg nok ik får ret meget tid ellers i dag.

Bænk: 8x50kg, 5x5x55kg, 5x60kg

Squat: 8x50kg, 3x60kg, 5-6x3x70kg ik helt sikker på om det var 5 eller 6 sæt, blev ss'et med lateral raises

Ku heller ikke dy mig for lidt dødløft, 1x50kg 1x90kg, 1x100kg, 1x110kg var nok til lidt mere men ikke meget ku godt mærke kroppen var lidt træt her.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag var der selvfølgelig karate træning, gik rigtig godt og fik kørt nogle ok kampe, men skal virkelig tænke over at have mine hænder oppe til hovedet så jegik går ned på spark og min kampstilling har en tendens til at gå bagud i stedet for cirkler når jeg bliver presset.

I dag lørdag også karate, rigtig fed træning med fokus på kampstilling og bevægelse, det er svært, men går bedre. Jeg skal huske at bukke i benene og have nogenlunde ret ryg. Fik kørt nogle okay kampe idag, og blev ik fanget lige så meget.

kørte lidt snatch bagefter: 2 sæt af 3x3/3 først pause efter et helt sæt

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet lidt styrke inden arbejde.

6 sæt af clean n 3xpress @45kg

lidt pullups i sæt af 1-3 reps

ss'et med nogle windmills med 12kg kb

har lidt småondt i knæene efter arbejde, bliver godt at få gang i det prehab program

Link to comment
Share on other sites

Middags styrketræning:

dødløft:

1x5x60kg

1x3x70kg

6x3x90kg Ret godt træk i den idag.

db Snatch

2x4/4 @22kg og så var der ellers crash, dben snittede mine bukser og det løsnede låsen så den splittedes oppe over mit hovede ogder røg en skive nedi hovedet på mig, snittede heldigvis kun så ik den store skade, men stoppede ihvertfald alt snatch for idag.

Link to comment
Share on other sites

en bw 300 challengeher til eftermiddag

300:

25 pushups

25 englehop

50 sprællemænd

25 reaktionsøvelser

50 squats

25 burpees

25 Mountains climbers

25 Pushups

25 lungees

25 airsquats

tid: 9.55min

Cool nok, men burde kunne klares hurtigere ill be back :devil:

Har desværre også fået ondt i skinnebenene efter løbeturen, håber ikke det er skinnebensbetændekse, men holder lige igen med løbet i et stykke tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share