Styrkeløft: VM Trekamp Senior


klausjensen
 Share

Recommended Posts

På vej op, går hans venstre knæ lidt indad men kommer ud igen og presser kort tid hvor efter han bare knalder sammen.

Aarh, ikke helt som jeg husker det. Men behageligt ser det ikke ud :cry:

EDIT: Youtube er ikke så glad for mig når jeg uploader fra skolen så her er andet link.

Edited by Charlie T
Link to comment
Share on other sites

Jeg tjekkede lige det crash ud, er det meget almindeligt at spotterne ikke når at reagere overhovedet på det? Eller kan man godt klandre dem for det?

Det mest normale er jo ikke sådan et crash, men mere folk der bare begynder at få en langsom bevægelse nedad og så er det lidt nemmere at fange inden han bliver most sammen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tjekkede lige det crash ud, er det meget almindeligt at spotterne ikke når at reagere overhovedet på det? Eller kan man godt klandre dem for det?

Det mest normale er jo ikke sådan et crash, men mere folk der bare begynder at få en langsom bevægelse nedad og så er det lidt nemmere at fange inden han bliver most sammen.

Jeg synes at spotterne klarer det ret godt. Selvom man er opmærksom, så sker det godt nok hurtigt og de er der rimeligt hurtigt efter. Den slags stunts er desværre tæt på umuligt at redde som spotter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at spotterne klarer det ret godt. Selvom man er opmærksom, så sker det godt nok hurtigt og de er der rimeligt hurtigt efter. Den slags stunts er desværre tæt på umuligt at redde som spotter.

Enig det går simpelthen så stærkt... desuden bliver man som spotter også snydt af at han har godt styr på vægten og har en ret pæn fart på... der er intet der indikerer at han skal til at crashe på den vægt... kan faktisk ikke mindes et stunt der ligner det der

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Enig det går simpelthen så stærkt... desuden bliver man som spotter også snydt af at han har godt styr på vægten og har en ret pæn fart på... der er intet der indikerer at han skal til at crashe på den vægt... kan faktisk ikke mindes et stunt der ligner det der

Jo, har set noget tilsvarende nede i min klub, hvor løfteren lå og træner på en bænk, lette vægte (for os andre) og ud af det blå triller 180 grader rundt, og banker vægten ned i hovedet, fordi han slet ikke havde styrke til at kontrollere de gigantiske håndvægte. Ingen kunne have nået at gøre noget, fordi vi troede han havde styr på det, men efter en tur på skadestuen holdt han heldigvis op med den slags :innocent::innocent:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share