Lille og hyggeligt træningscenter i KBH - N eller NV ?


terkelt
 Share

Recommended Posts

Heysa ...

Som titlen siger er jeg på udkig efter et træningcenter i KBH - nærmere bestemt Nord-Vest eller Nørrebro området ..

Træningcenteret skal kunne tilbyde både lidt vægt og konditionstræning, men behøver ikke de vilde maskiner ... Er der nogen der kender til et lidt mindre sted i det område???

Jeg undgår helst de store pop-kæder som Fitness.dk og hårde pumper klubber som Powerstudio ...

Hvad jeg leder efter er et mindre træningscenter til stille og roligt brug til en overkommelig pris ... Også selvom det så betyder ekstra transport ...

Mange tak for hjælpen ...

TT

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Heysa ...

Som titlen siger er jeg på udkig efter et træningcenter i KBH - nærmere bestemt Nord-Vest eller Nørrebro området ..

Træningcenteret skal kunne tilbyde både lidt vægt og konditionstræning, men behøver ikke de vilde maskiner ... Er der nogen der kender til et lidt mindre sted i det område???

Jeg undgår helst de store pop-kæder som Fitness.dk og hårde pumper klubber som Powerstudio ...

Hvad jeg leder efter er et mindre træningscenter til stille og roligt brug til en overkommelig pris ... Også selvom det så betyder ekstra transport ...

Mange tak for hjælpen ...

TT

Jeg tror du er blevet misinformeret lidt ang Powerstudio. De fleste der træner her er studerende (pga prisen formodenligt) og helt almindelige mennesker!

De folk der dyrker BB og lign. fylder meget lidt i medlemskartoteket..men dem er vi også glade for :smile: . Der skal være plads til alle!

Det lyder lidt som om du leder efter et center der ikke eksisterer,men god jagt anyway.

PS

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du er blevet misinformeret lidt ang Powerstudio. De fleste der træner her er studerende (pga prisen formodenligt) og helt almindelige mennesker!

De folk der dyrker BB og lign. fylder meget lidt i medlemskartoteket..men dem er vi også glade for

Misinformeret ? jeg har selv været deroppe .. og der var kun stålaber og rockertyper ..

Ved ikke hvad det er der er på jeres profil .. - men de ligner da ikke mennesker i hvert fald ... og slet ikke "helt almindelige" mennesker ...

Link to comment
Share on other sites

Der ligger et fitnesscenter i Vanløse på Sallingvej (omkring nr... 30-40 stykker?) som hedder Hildrum (mener jeg). Det er et meget lille sted - har kun kort været derinde, men det virker rimeligt afslappet og hyggeligt. Jeg mener det koster 395 kr om måneden. De har også tilknyttet en fysioterapeut.

Du kan læse mere her: http://www.hildrum.dk/

Link to comment
Share on other sites

Misinformeret ? jeg har selv været deroppe .. og der var kun stålaber og rockertyper ..

Ved ikke hvad det er der er på jeres profil .. - men de ligner da ikke mennesker i hvert fald ... og slet ikke "helt almindelige" mennesker ...

Hold da op hvor er du arrogant og dum at høre på. Måske skulle du bare træne derhjemme så du ikke kommer i kontakt med folk... det ville da også være forfærdeligt.

Link to comment
Share on other sites

Misinformeret ? jeg har selv været deroppe .. og der var kun stålaber og rockertyper ..

Ved ikke hvad det er der er på jeres profil .. - men de ligner da ikke mennesker i hvert fald ... og slet ikke "helt almindelige" mennesker ...

Så hvis man har lidt større muskler og træner tungere end dig er man ikke et menneske..eller almindeligt menneske???

Her er medlemmer fra 15 til 75 år, og du vil tit kunne se "stålaberne og rockertyperne" hjælpe en ældre dame med at pille skiver af :wink:

Tag en dyb indånding og prøv at løsne lidt op for fordommene :smile:

PS

Link to comment
Share on other sites

Misinformeret ? jeg har selv været deroppe .. og der var kun stålaber og rockertyper ..

Ved ikke hvad det er der er på jeres profil .. - men de ligner da ikke mennesker i hvert fald ... og slet ikke "helt almindelige" mennesker ...

LOL

Det ligner heller ikke noget at der er centre som indeholder folk der er større og stærkere end dig. Hvad er det for en verden vi lever i

Link to comment
Share on other sites

Jeg er simpelthen for nysgerrig så bliver nødt til at spørge...

Eftersom jeg aldrig nåede længere end til 7. klasse i folkeskolen, så er mit ordforråd

lidt begrænset, så vil du ikke nok komme med en forklaring på hvad en stålabe er ? :blink:

No worries, du er ikke en stålabe! En stålabe er sådan en som mig der er lee' og hakket, og har huge gunz og wheelz.

Til trådstarteren vil jeg anbefale du træner hjemme, så får du ganske vist ikke rigtig nogle resultater, men til gengæld er der heller ingen du kan sammenligne dig med, og derfor kan du nemt bilde dig selv ind at du er stor og stærk. Evt. kan det være du kan få lov at komme med på et pensionisthold i en forening et sted, der skulle du gerne kunne føle dig som den stærkeste.

Link to comment
Share on other sites

Misinformeret ? jeg har selv været deroppe .. og der var kun stålaber og rockertyper ..

Ved ikke hvad det er der er på jeres profil .. - men de ligner da ikke mennesker i hvert fald ... og slet ikke "helt almindelige" mennesker ...

YES! Så ligner jeg en stålabe! Min mission lykkedes! Eller er jeg i virkeligheden en rockertype? :blink::laugh:

Hehe hold da kæft en bunke lort at lukke ud... Der er en masse typer i Power Studio. Ligesom der er i SATS. Ligesom der er i FitDK - osv. I Power Studio er stilen og stemningen helt afslappet og nede på jorden.

Link to comment
Share on other sites

Der ligger et lille center på Blegdamsvej, ikke så langt fra Skt. Hans Torv, som hedder Ny Form. Det er lille og billigt, og det er helt almindelige mennesker, der kommer der. Til gengæld spiller de virkelig dårlig musik...

Du kan jo tjekke det ud.

www.nyform.dk

Link to comment
Share on other sites

Ja NyForm er såmænd udemærket... jeg brugte centeret under et længere ophold i Kbh.

De er dog lidt pivede med deres udstyr... Jeg måtte under ingen omstændigheder bruge deres bælter og vægtskiver til at køre dibs og chins med vægt... der kunne jo komme ridser!

Men det er vel også mest jernaber og powerwierdo's der kører den slags øvelser. Til almindelige mennesker, der kan leve med Tecnogym-vægte er det helt fint :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share