Cilius


cilius
 Share

Recommended Posts

Fik en monsterhurtig omgang træning i fredags. Havde en aftale kl. 19 med nogle gamle studiekammerater :beer: - og kom lidt sent fra arbejde, skulle lave et swap med fruen med bilen, undskyldning 3, undskyldning 4 og undskyldning 5... summa summarum, fredagens tal:

Løb 10 minutter på 12km i timen

Laterals 5x20 5x23 2x5x26

Og så i bad - det vigtige var i grunden, at jeg skulle i bad :blink: Stødte på Spock derude - tror han forfølger mig.... :sleepy:

Planlæger en god løbetur søndag!

Til gengæld er vægten oppe at køre igen - morgenvægt 95kg uden kreatin i kroppen - ganske udemærket :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mental note: Husk at opdatere :tongue:

Fik løbet i søndags

5km på 10km i timen

Hammercurls 2x10x26

Overhead extensions med kabel 4x8x50

Kabelcurls 4x8x60

Fik også trænet i tirsdags

Partiel dødløft fra knæene 5x5x130

Bænkpres 5x5x125

Pullups 3x6x18

Overhead triceps ext. med kabel 3x5x60

Kabelcurls 3x5x70 + dropsæt efter den sidste

Kabellaterals 3x8x? (kan ikke huske det)

Link to comment
Share on other sites

Fik svunget lidt vægte i fredags - var for 3. gang ever i Sydhavnens FitnessDK... det er ikke rigtig skabt til folk, som gerne vil flytte rundt på gamle ubåde... men flot er det :dry:

Speed dødløft 20x1x100 (15-20 sekunders pause i mellem)

Incline bænk 3x5x110

Rows 2x8x80

Skulder dumbell pres 3x5x26

Facepulls 3x10x?

Dips 3x5x20

Kabelcurls 3x5x?

Og så var jeg videre :)

God lille træning...

Link to comment
Share on other sites

Var nede at løbe en tur i lørdags - frygteligt :dry:

Løb 2,5km på 12km/t - gad ikke mere... hovsa

Var først oppe at kaste med lidt curls vægte:

Perfect curls 5x5x35

Closegrip bænkpres 3x10x85

Overhead ext i kabel supersættet med pushdown med tov 3x5x?xsupersæt?

Meget fyldest gørende...

Mental note: mine arme ser større ud henover de sidste 3 uger. Har ellers været lidt nervøs for den her ustrukturet træning.

I morgen bliver det i nørrebro for the old times - håber at finde holdet dernede svedige og igang :wub:

Link to comment
Share on other sites

Satser på at være der et sted omkring 1730-1800 og en god times tid fremad :smile:

Kører egentlig bare øvelsen laaangsommere (3-0-3), om undlader at komme helt ud i yderposition på noget tidspunkt (efter sigende, skulle effekten være den samme som ved Kaatzu, da blodet derved ikke kan forlade musklen. Men går og tænker over, hvad fanden jeg kan spænde rundt om kroppens lemmer (for det rene sind er alting rent.. huske det nu :tongue:)

Er du dernede? Helt sidelæns på Sheikos pinsler?

Link to comment
Share on other sites

Kører egentlig bare øvelsen laaangsommere (3-0-3), om undlader at komme helt ud i yderposition på noget tidspunkt (efter sigende, skulle effekten være den samme som ved Kaatzu, da blodet derved ikke kan forlade musklen. Men går og tænker over, hvad fanden jeg kan spænde rundt om kroppens lemmer (for det rene sind er alting rent.. huske det nu :tongue: )

Så ses vi jo i samme tidsrum idag. Bortset fra det, med dine arme er jeg sikker på en helt normal penisring kan gøre tricket som Kaatzu spænder! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ville gerne prøve med penisringen, men kan simpelthen ikke få Anders til at aflevere - han siger, den får ham til at se mandig ud... og blå.

Anyways... var dernede... som eneste deltager mere eller mindre :unhappy: Håber på der kommer noget lokale hang-arounds på torsdag så... ved 17 tiden eller noget :smile:

Fik alligevel trænet:

Dødløft 10x60 5x100 5x120 2x3x140

Pullups 3x5x20

Bænkpresmaskine 5x8x120

Legcurls 2x8x50

Preachercurl maskine 3x5xmax + dropsæt på sidste

Pushdown med tov suuupeeer jane fonda stil 4x8x? (kan sku ikke huske vægten)

Det var det - skal endda også ned at træne i dag med den bedre halvdel i Adelgade - bliver jo spændende. :4whip:

Edited by cilius
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dagens tal... har ikke lige fået trænet på det sidste:

Bænkpres 1x10x60 1x8x90 1x5x110 2x3x110 (tænkte det var lang tid siden, og der ikke var nogen grund til at presse citronen)

Rows i hammerstrength maskine 4x5x95

Flyes 2x8x21

Kabellaterals 3x10x8

Barbellcurls 4x6x40

Liggende triceps ext. 3x8x21

Pushdown med tov 1xdropsæt all the way

Dagens tal i kort... newsflash: Nørrebro Fitness DK satser på bad 1. januar 2008 - bliver jo skønt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

De har været småt med træningen, men kom mod alt forventning derned i dag - der var julefrokost i går :nissecool:

Dagens tal:

Dødløft 1x8x70 1x5x100 2x5x120

Benspark 2 sæt...

Bænkpres 1x8x70 2x5x100 (fuuuuck, den føltes faktisk lidt tung... satans alkohol)

Flyes 2x??

Kabellaterals 2x8x20

Liggende triceps ext. 2x5x25

Curls 3x5x50

Underarmscurl 2x7x40

Lidt mere disko, da jeg skulle vente på den bedre halvdel anyways :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share