loading dag eller hvad det nu hedder


The Bear
 Share

Recommended Posts

Jeg ligger med et lille kalorie underskud hver dag - således at jeg taber ca. 0.5 kilo om ugen for tiden - Det er jeg helt tilfreds med. MEN nu er lysten til de søde sager begyndt at melde sig, og så var det jeg tænkte på at jeg engang havde læst at man kunne spise meget den 7 dag i ugen (loading dag) og på den måde få mere ud af sin diæt ??? Men holder den, hvad siger jeres erfaring og viden ??? Om ikke andet kunne det jo være rart med en "hygge-dag", som motivation når man nu spiser den ene dåse tun i vand efter den anden :D

Hilsen Bear :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bear :)

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lave sådan et link, genvej eller hvad det hedder, men omme på side 5 her under vægttab er der en tråd der hedder refeed day og er oprettet af Laush. Det omhandler det med en "hyggedag"

Hilsen Tulle :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bear :)

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lave sådan et link, genvej eller hvad det hedder, men omme på side 5 her under vægttab er der en tråd der hedder refeed day og er oprettet af Laush. Det omhandler det med en "hyggedag"

Hilsen Tulle :wave:

Måden du laver et link på er:

Find det side du ønsker. Kopier adressen ind i dit clip-board (marker adressen så den er blå - tryk control samtidigt med c).

Så laver du dit svar. Her trykker du på knappen med teksten "http://". Når den skriver "enter the complete URL for the hyperlink" trykker du blot kopier (control samtidigt med v). Herefter OK. Så skal du give dit link et navn - og du trykker igen OK.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Columbo>

En "loading dag", "refeed dag" - kald den hvad du vil VIKRER og det er ikke kun et psykologisk boost. Ved at spise en masse kulhydrater over en kort periode kan man midlertidigt rette op på et nedsat stofskifte. Man opregulerer stofskiftehormonerne, testosteron mængden og mange andre positive ting. Kroppen bliver faktisk snydt til at tro at den nu igen godt kan tære på fedtdepoterne.

The Bear>

Hvis du er interesseret i mere detaljerede oplysninger så skriv igen.

Mvh Lau

Link to comment
Share on other sites

Lonny>

Det er også de færreste diætister der har set sig grundigt ind i hvordan man spiser optimalt i forhold til bodybuilding. En diætist vil sige at man ved at spise sundt generelt kan blive slank, men det er vi mange der ikke kan - jo slanke set i forhold til sundhed men ikke slanke som i under 8-10 % kropsfedt ;)

Det er jo ikke "optimalt" for kroppen at være sub 10% kropsfedt, men det går bodybuilding jo ud på og derfor må vi snyde kroppen, hvilket er hvad refeed dag går ud på. DET VIRKER!

Mvh Lau

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share