Mærkeligt problem... PLZ Hjælp


dj1337
 Share

Recommended Posts

Hvis du vil have guns, then hit those guns - and hit em' hard! Muscleups og andet lort, er virkelig et ringe råd, hvis ikke tidsspilde, for en forholdsvis nybegynder der vil have armene til at vokse.

Chins og dips er gode øvelser - ja. Men hvis man vil have store guns vil jeg klart koncentrere mig om gode isolationsøvelser og ramme guns forholdsvis frekvent - 2-3 gange om ugen, og gerne med en god portion volumen - de restituerer sgu rimelig hurtigt.

Gode øvelser i min bog:

Cable curls - enarms cable curls er også gode.

Barbell curls - her kan der smides kg på.

Incline curls - svært at få kg på, men den sidder eminent.

Seated curls

alm stående db curls

barbell eller db Spidercurls

Jeg har selv haft forholdsvis god succes, at ramme guns to gange ugentligt tungt med masser af volumen, gennem en længere periode. Træner man dem 3 gange om ugen - f.eks. i fullbody, kan jeg gode lide at bruge et approach der hedder: dag 1: tungt, dag 2: semi-let - evt. highrep, dag 3: tungt.

Min konklusion: vil man have guns så drop alle mulige gymnastøvelser og lignende, men fokuser på gode isolationsøvelser du kan mærke sidder hvor de skal, og ikke bare river i dit skulderled. Træn dem forholdsvis frekvent og gerne med en god volumen.

Link to comment
Share on other sites

Det er rigtigt det med at hit dem hard, de har også vokset, forresten har jeg trænet i 1½ år og har læst om det i 2 år som fritidslæsning, men det er helt klart et plateau jeg er nået op til, men jeg har ikk forstået artiklerne og infor omkring plateau busting. DERFOR HÅBEDE JEG PÅ OM IKK DER VAR NOGET HERINDE SOM KUNNE HJÆLPE, FOR DER ER HELT KLART FOLK SOM HAR TRÆNET ANDERLEDES OG I LÆNGERE TID OG VED MERE END MIG OMKRIN TRÆNING.

ops kom til at skrive i caps lock :s

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share